http://img.yle.fi/uutiset/hame/article6246206.ece/ALTERNATES/w960/Kaija_Ojanen_Jarmo_Kulmala-.jpg
Pääseekö torille autolla?
20
110
Vastaukset
- puluja kolme autoja2
Toriparkkin tietenkin!!!
- Mitä hml?
Missä se on? Ainakin maanantaina torilla pysäköinti oli kielletty.
- 2hfree agent
Äijä koittaa hiostaa. aja eteläkadulle, sitä se ei oo vielä huomannu!
- ääliöt
Suomi kuulemma sukeltaa? Mistä näitä Kulmalan palkkoja oikein tulee?
- ytmhiotyn
Minä kysyisin mistä oikein tulee sinun palkkasi mutta taidan tietää.
- Muuten vaan samaa sa
ytmhiotyn kirjoitti:
Minä kysyisin mistä oikein tulee sinun palkkasi mutta taidan tietää.
Iisakki hyvä, turha puolustella kaveria, eihän ole edes puoluetoveri?
- Mihin seuraava P-tal
Kyllä monelle muullekkin kelpaisi Jarmon puuhasteluduunit....ei näköjään mitään tulosvastuuta mistään ja hönöilyt saa vaan jatkua tukevalla liksalla...???
- HVHVHVHVHV
Torin allehan tuo seuraavaa aattelee viiden tonnin liksalla. Sais nyt edes niihin aikasempiin autoja? No, HV-järjestelmä suojelee heikompikin bisnesmiehiä. Valtuustostahan tuo jo tippukin, kun oma suku ei iham riittänyt läpimenoon.
- Aina park
He tietävät ja johtavat asiantuntemuksella.
http://www.hameenlinna.fi/Paatoksenteko-ja-talous/Luottamuselimet/Lautakunnat/Yhdyskuntalautakunta-YHLA/ - Vetovoimaaaaaaaaaaah
Kohta on jono moottoritiellä, mitäs siihen sanot?
- nuumtu
Kannattaa laskea nopeutta ettei tule peräänajoja.
- Aaltonen S
Itse olen jo vuosikaudet ajellu torille ja pitänyt autoni siinä parkissa. On miustettava heittää par kolme porkkanan naattia koelaudalle, näkyvälle paikalle niin kukaan ei ole puuttunut. Näin teen jatkossakin.
- aaltonen O
Myös pohjoisen suunasta töihin tuleville olisi oltava oma parkkitalo. Ehdotan sitä rakennettavaksi entisen Vekan alueelle.
- Aito hämeenlinnalain
Missä mahtaa olla entinen Vekan alue?
- Outo homeenlinnanila
Aito hämeenlinnalain kirjoitti:
Kuka niistä kuoli?
- vmui
Outo homeenlinnanila kirjoitti:
Kuka niistä kuoli?
Varmaan monikin kuollut.
- uUSI KALUSTO
Aito hämeenlinnalain kirjoitti:
No sehän on Linnanniemellä.Se alue tulee tyhjentymään noist dösistä, kun Rajamäki alkaa ajamaan voittamansa linjat, toivottavasti mahdollisimman pian.
Kyl ne Vekan 2-3 dösää mahtuu vaikka Sun Carin tontille! - vbnmyu
uUSI KALUSTO kirjoitti:
No sehän on Linnanniemellä.Se alue tulee tyhjentymään noist dösistä, kun Rajamäki alkaa ajamaan voittamansa linjat, toivottavasti mahdollisimman pian.
Kyl ne Vekan 2-3 dösää mahtuu vaikka Sun Carin tontille!Entinen alue? Tässä on varmaankin tarkoitus kysyä taasen saako toisen tontille rakentaa mutta tätäkin voit sitten aikanaan itkeä täällä kun rakennetaan.
- serkkunaia
Osa on ollut aivokuolleita koko ajan.
- eiserkku
Otan osaa serkkujesi tilanteen vuoksi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2633281Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell201819Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.241485- 811324
- 1371028
- 81974
Hallintooikeus..
"Asemakaavapäätös pysyy voimassa.Poikkeamista ja rakentamista koskevat luvat hylättiin" kertoo Pyhäjärven Sanomat netti.61778Olen rakastunut
varattuun joka ei eroa. Miten tunteista eroon? Tämä ei ole tavanomaista. On elämäni suuri rakkaus.86726Jos se joskus oli molemminpuolista
niin hyvin me molemmat onnistuttiin pitämään toinen epätietoisena.60658Laita nyt se viesti
Tiedän että haluat tavata. Kirjoitat, pyyhit, kirjoitat... Lähetä se viesti 😗50616