Eli tässä tulee pikkuhiljaa nuo kutsunnat vastaan,
Ennakkoterveystarkastuksessa olen käynyt jo, mutta sen jälkeen on terveydentila muuttunut, joten mitä tässä kohtaa pitäisi tehdä?
Pääseekö kutsunnoissa missään kohtaa keskustelemaan lääkärin kanssa erikseen? Tai tehdä uuden terveystarkastuksen paikalla? Koska mitä nyt olen lukenut niin saanut vaan sellaisen kuvan, ettei lääkärille pääse kauheesti keskustelemaan enempää kuin 30 sekuntia, ja jos jotain ongelmia on niin pari minuuttia. Jaksaako ne mitenkää kuunella huolia terveydestä armeijan suhteen?
Kiitos
Lääkärintarkastus
5
460
Vastaukset
- Kutsunnoissa käynyt
Jaksaa ne kuunella. Meillä oli lääkäri paikalla kutsuntatilaisuuden yhteydessä ja vastaanotolla pääsi käymään (mikäli oli tarvetta) ennen kutsuntalautakunnan luokse menoa.
- ashua
Eli ei ole tarvetta käydä uudestaan missään tarkastuksissa vaan odottaa vaan inssiä?
- Kutsunnoissa käynyt
Jos tuntuu,ettei mitään suurempia ole,niin ei tarvitse.
- armieja on cool
Olen eri tyyppi kuin aloittaja, mutta samassa tilanteessa eli ennakkotarkastuksen jälkeen tullut muutoksia terveydessä, Googlaamalla tämän ketjun löysin.
Pitääkö siellä jotenkin itse hakea lääkärin luo, vai lähettävätkö ne tyypit siellä (upseerit tai mitä lie)lääkärille, jos niille kertoo vaivoistaan?- darhrh
Alue-toimistosta on kutsunnoissa myös mukana sihteeri. Sihteeri lähettää sinut lääkärille, joka on myöskin tilaisuudessa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kyllä tiedän että ajattelet
Niin ajattelen minäkin. Sinulla tuskin on yhtään sen helpompi olla kuin minullakaan tällä hetkellä.. Toisaalta ehkä tä239209Martina, yksityishenkilön ex vihaa häntä
Seiska ja IL kirjoittaa, että yksityishenkilön ex on veemäinen ja vihaa Martinaa. Onneksi ex on 13000 km päässä.3811867Korona-ajan häväistysten tutkiminen alkaa
Teemu Keskisarja ja Tapio Puolimatka haastavat korona-ajan viralliset totuudet. "Korona synnytti kastilaitoksen. Se aset3411785- 941598
- 4121563
- 61345
Yksi elämän pahimmista virheistä
Olla tekemättä mitään, jos on jostakin oikeasti kiinnostunut ja jää vain miettimään, sekä kaipaamaan. Sekin parempi, jo331120Ensi vuonna
Toivon että meistä tulee vähintään ystäviä. Olemme samankaltaisia ja ymmärrämme toisiamme. Haluaisin oppia tuntemaan sin241086Parempaa uutta
vuotta dear. Kun vuosi vaihtuu, olet ensimmäisenä mielessäni. Uusi vuosi ei pyyhi pois vanhan vuoden tunteita.521042- 36998