Eli tässä tulee pikkuhiljaa nuo kutsunnat vastaan,
Ennakkoterveystarkastuksessa olen käynyt jo, mutta sen jälkeen on terveydentila muuttunut, joten mitä tässä kohtaa pitäisi tehdä?
Pääseekö kutsunnoissa missään kohtaa keskustelemaan lääkärin kanssa erikseen? Tai tehdä uuden terveystarkastuksen paikalla? Koska mitä nyt olen lukenut niin saanut vaan sellaisen kuvan, ettei lääkärille pääse kauheesti keskustelemaan enempää kuin 30 sekuntia, ja jos jotain ongelmia on niin pari minuuttia. Jaksaako ne mitenkää kuunella huolia terveydestä armeijan suhteen?
Kiitos
Lääkärintarkastus
5
473
Vastaukset
- Kutsunnoissa käynyt
Jaksaa ne kuunella. Meillä oli lääkäri paikalla kutsuntatilaisuuden yhteydessä ja vastaanotolla pääsi käymään (mikäli oli tarvetta) ennen kutsuntalautakunnan luokse menoa.
- ashua
Eli ei ole tarvetta käydä uudestaan missään tarkastuksissa vaan odottaa vaan inssiä?
- Kutsunnoissa käynyt
Jos tuntuu,ettei mitään suurempia ole,niin ei tarvitse.
- armieja on cool
Olen eri tyyppi kuin aloittaja, mutta samassa tilanteessa eli ennakkotarkastuksen jälkeen tullut muutoksia terveydessä, Googlaamalla tämän ketjun löysin.
Pitääkö siellä jotenkin itse hakea lääkärin luo, vai lähettävätkö ne tyypit siellä (upseerit tai mitä lie)lääkärille, jos niille kertoo vaivoistaan?- darhrh
Alue-toimistosta on kutsunnoissa myös mukana sihteeri. Sihteeri lähettää sinut lääkärille, joka on myöskin tilaisuudessa mukana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1502019
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3241220Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.831028- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31839- 52819
- 75786
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta20769Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56719Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44711