XVS950A

bbf

Moro!
Löytyykö ko. pyörän omistajia palstalta,tai muuten kokemusta omaavia?
Olis aikomus hankkia midsize-cruiseri,ja kovasti kiinnostaa XVS950.
Tietääkseni XVS1100:n myynti päättyi n.v2010 ja voi olla että niitä on vaikea
löytää käytettynä - haluttu peli kun on.Tuossa 950:ssä on ilmajäähdytteinen motti,
jonka teho ja vääntö kestävät vertailun Kawaan ja Suzukiin.Lisäksi on levyjarru takana ja belt-veto.Nuo asiat miellyttävät,eikä ulkonäkökään ole hullumpi.
Nettimotossa on muutama XVS950 kaupan eli kovin yleinen ko. pyörä ei ilmeisesti ole? Kertokaapa omista kokemuksista tuosta pyörästä!On kova kiinnostus XVS950:stä kohtaan.

2

610

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • yäkyäk

Tarjontaa on käytetyistä vähän koska on niin ruma jotta myyntimäärät olleet pieniä muihin verraten,edes hinnanlasku ei kauppaa juuri lisännyt,muuten luulisi olevan ihan soiva peli , itse en kyllä huolisi.
      Mennyt jammulla nuo customit mettään,aivan kuten tuo 1300cc joista tarjontaa sitten riittääkin,edullinen kun on koska siinä on myös vikansa......

• bbf

Joo,kyllä 650 ja1100 Dragu ovat ulkonäöllisesti hienoja - tuntuu
        että kehitys on mennyt takaperin näissä uusissa malleissa.Käytetty
        1100-Dragu on haluttu, ja 650:set tulevat vaihtoon ehkä kokonsa
        takia:usein emäntäkin haluaa(uskaltaa)kyytiin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      52
      1043
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      20
      955
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      504
      821
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      48
      776
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      45
      702
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      649
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      180
      589
    9. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      59
      558
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      37
      550
    Aihe