Moro!
Löytyykö ko. pyörän omistajia palstalta,tai muuten kokemusta omaavia?
Olis aikomus hankkia midsize-cruiseri,ja kovasti kiinnostaa XVS950.
Tietääkseni XVS1100:n myynti päättyi n.v2010 ja voi olla että niitä on vaikea
löytää käytettynä - haluttu peli kun on.Tuossa 950:ssä on ilmajäähdytteinen motti,
jonka teho ja vääntö kestävät vertailun Kawaan ja Suzukiin.Lisäksi on levyjarru takana ja belt-veto.Nuo asiat miellyttävät,eikä ulkonäkökään ole hullumpi.
Nettimotossa on muutama XVS950 kaupan eli kovin yleinen ko. pyörä ei ilmeisesti ole? Kertokaapa omista kokemuksista tuosta pyörästä!On kova kiinnostus XVS950:stä kohtaan.
XVS950A
2
272
Vastaukset
- yäkyäk
Tarjontaa on käytetyistä vähän koska on niin ruma jotta myyntimäärät olleet pieniä muihin verraten,edes hinnanlasku ei kauppaa juuri lisännyt,muuten luulisi olevan ihan soiva peli , itse en kyllä huolisi.
Mennyt jammulla nuo customit mettään,aivan kuten tuo 1300cc joista tarjontaa sitten riittääkin,edullinen kun on koska siinä on myös vikansa......- bbf
Joo,kyllä 650 ja1100 Dragu ovat ulkonäöllisesti hienoja - tuntuu
että kehitys on mennyt takaperin näissä uusissa malleissa.Käytetty
1100-Dragu on haluttu, ja 650:set tulevat vaihtoon ehkä kokonsa
takia:usein emäntäkin haluaa(uskaltaa)kyytiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.52452- 1161617
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361356Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051044- 571041
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46919- 60882