Minulle tärkein lisävaruste on vakionopeudensäädin.
Tärkein lisävaruste
6
176
Vastaukset
- Vakionopeudellalepik
Sitten kun nukahdat ajaessasi, ajaminen kun on niin helppoa, autosi menee lepikkoon vakionopudella. Eikö nopeudenrajoitin olisi järkevämpi? Painonapit vain kojelautaan. Kun 50-nappi on pohjassa auto kulkisi max.60 km/h. Vastaavasti voisi ollamyös napit 80 ja 100. Ainakin yhteen pakettiautoon (KIA) saa sen lisävarusteena ja Kuorma-autoissa ja traktoreissa (dieseleissä) se on varmaan pakollinen.
- Taimisto
Kian henkilöautoissa on nopeudenrajoitin vakiona. Sekään ei estä lepikkoon menemistä ;-)
- Vakionopeudellalepik
Taimisto kirjoitti:
Kian henkilöautoissa on nopeudenrajoitin vakiona. Sekään ei estä lepikkoon menemistä ;-)
Hyvä. Harkitsen seuraavaksi autoksi jopa KIAa. Se taitaa olla myös kohtuuhintainen. Olen ajanut ainoastaan pakettiautoilla ja traktoreilla viimeiset kaksikymmentä vuotta. Henkilöautolla vain satunnaisesti. Kuinka tuo KIAn nopeudenrajoitin toimii käytännössä? Onko kellä kokemuksia?
- digger
Taimisto kirjoitti:
Nopeudenrajoitin ole vakiona varsin useassa myytävässä automerkissä
- takkari
Harrastatko ylinopeuksia?
- Aatuautoilija
Mulla on tärkein lisävaruste muija. Se kun istuu etupenkillä ja vahtii nopeutta silmäkovana, niin ei tule ajettua piiruakaan ylinopeutta.
Alussa kun en vielä ymmärtänyt sen lahjakkuutta, tuli joskus ylitettyä sallittu nopeus. Silloin se päästää sellaisen hälytysäänen että meinasin saada pa*kahalvauksen. Osaa se muutoinkin neuvoa miten pitäisi ajaa ja mistä kääntyä. Se on samalla nääs navigaattori. Poliisin elkeitäkin sillä on. Jos kanssaautoilija erehtyy ajamaan väärin niin kuuluu sellainen vihelltävä sadatus ja päälle muutama painokelvoton sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k733941- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah823358Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361526Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191144Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421120Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026