Minulle tärkein lisävaruste on vakionopeudensäädin.
Tärkein lisävaruste
6
168
Vastaukset
- Vakionopeudellalepik
Sitten kun nukahdat ajaessasi, ajaminen kun on niin helppoa, autosi menee lepikkoon vakionopudella. Eikö nopeudenrajoitin olisi järkevämpi? Painonapit vain kojelautaan. Kun 50-nappi on pohjassa auto kulkisi max.60 km/h. Vastaavasti voisi ollamyös napit 80 ja 100. Ainakin yhteen pakettiautoon (KIA) saa sen lisävarusteena ja Kuorma-autoissa ja traktoreissa (dieseleissä) se on varmaan pakollinen.
- Taimisto
Kian henkilöautoissa on nopeudenrajoitin vakiona. Sekään ei estä lepikkoon menemistä ;-)
- Vakionopeudellalepik
Taimisto kirjoitti:
Kian henkilöautoissa on nopeudenrajoitin vakiona. Sekään ei estä lepikkoon menemistä ;-)
Hyvä. Harkitsen seuraavaksi autoksi jopa KIAa. Se taitaa olla myös kohtuuhintainen. Olen ajanut ainoastaan pakettiautoilla ja traktoreilla viimeiset kaksikymmentä vuotta. Henkilöautolla vain satunnaisesti. Kuinka tuo KIAn nopeudenrajoitin toimii käytännössä? Onko kellä kokemuksia?
- digger
Taimisto kirjoitti:
Nopeudenrajoitin ole vakiona varsin useassa myytävässä automerkissä
- takkari
Harrastatko ylinopeuksia?
- Aatuautoilija
Mulla on tärkein lisävaruste muija. Se kun istuu etupenkillä ja vahtii nopeutta silmäkovana, niin ei tule ajettua piiruakaan ylinopeutta.
Alussa kun en vielä ymmärtänyt sen lahjakkuutta, tuli joskus ylitettyä sallittu nopeus. Silloin se päästää sellaisen hälytysäänen että meinasin saada pa*kahalvauksen. Osaa se muutoinkin neuvoa miten pitäisi ajaa ja mistä kääntyä. Se on samalla nääs navigaattori. Poliisin elkeitäkin sillä on. Jos kanssaautoilija erehtyy ajamaan väärin niin kuuluu sellainen vihelltävä sadatus ja päälle muutama painokelvoton sana.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 17611175
- 545318
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462555- 372246
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131771Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421664Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311310Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351256Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61066Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo102991