Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi Rivatrilia 2 mg. Alku tuntuu melko hyvltä, Jatkosta en tiedä. Onhan se Betzo, joten vaaroja on. Unta vaan on saatava keinolla millä hyvänsä!
Unitutkimukset
7
213
Vastaukset
Voisiko minulla olla jokin fysiologinen vika, kun mitkään lääkkeet eivät tunnu tehoavan riittävästi? Tätä epäili psykiatrini. Masennuksen sijaan minulla taitaa olla ahdistus. En aina koen itseäni niin masentuneeksi, vaan haluttomaksi, puhumattomaksi, aloitekyvyttömäksi, alavireiseksi, surulliseksi jne.
- Käärmeöljykauppias
"Voisiko minulla olla jokin fysiologinen vika, kun mitkään lääkkeet eivät tunnu tehoavan riittävästi? Tätä epäili psykiatrini. Masennuksen sijaan minulla taitaa olla ahdistus. En aina koen itseäni niin masentuneeksi, vaan haluttomaksi, puhumattomaksi, aloitekyvyttömäksi, alavireiseksi, surulliseksi jne. "
Uskomatonta. Kerta kaikkiaan uskomatonta. Tosiaan, olisiko sinussa jopa synnynnäinen vajavaisuus kun eivät pseudotieteen tarjoamat plasebolääkkeet tunnu toimivan? Ehdotan että syöt nyt vaan kiltisti kaiken mikä naamaasi tungetaan ja mielellään vielä käytät kaikki rahasikin siihen. Jos eivät auta, niin ei muuta kuin hakeudut vuosikausien psykoterapiaan käsittelemään tätä synnynnäistä fysiologista vajavaisuuttasi. Vaikka sitten pankkilainalla elleivät rahat muuten riitä.
Päädyit sitten mihin ratkaisuun tahansa, niin muista kuitenkin aina että syy ongelmaan - mihin tahansa ongelmaan - on sinun päässäsi, ja ihan kirjaimellisesti.
- --------------------
Saattaa olla, että sinulla onkin yleistynyt ahdistuneisuus. Se valvottaa ja jatkuva väsymys tekee alavireiseksi ja aloitekyvyttömäksi. Muodostuu kierre, jota tavallaan itse ruokkii.
- Joopa joo...
Tavallisempi ja ymmärrettävämpi nimitys ko vaivalle on "vitutus" eli potutus. Ja vitutus eli pototus on paljon helpompi parantaa kuin epämääräinen ja harhaanjohtava "yleistynyt ahdistuneisuus"...
- psykohömppä
Joopa joo... kirjoitti:
Tavallisempi ja ymmärrettävämpi nimitys ko vaivalle on "vitutus" eli potutus. Ja vitutus eli pototus on paljon helpompi parantaa kuin epämääräinen ja harhaanjohtava "yleistynyt ahdistuneisuus"...
Ja halvempi jos ylipäätään parannettavissa.
- bezo
Varo vaan ku syöt Niit sun betzojas. Ne tosi vaarallisia yhden otat ni oot loppuelämän riippuvainen ja joudut jakamaan persettä kadulla.
Olen samaa mieltä siinä, että unta on saatava keinolla millä hyvänsä. Hän, joka ei ole kroonisen univaivan riivaamana, ei voi ymmärtää unettomuutta. Tietysti lääkkeisiin kehittyy riippuvuus. Mutta mitä tehdä, jos uni ei muuten tule? Paha kierre myönnän. Itse en osaa ratkaista tätä ongelmaa, joten olen hakeutumassa osastolle, jota lääkärini minulle suositti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1454015Päivi Räsäsen seksipaljastus loksauttaa Katja Ståhlin leuat! Elämäni biisi kohujakso tv:ssä!
Elämäni biisi -suosikkisarjan uusinnat ovat startanneet ja nyt vuorossa on sarjan 2. jakso v. 2019. Sinisille sohville643690Muistan vuosikymmenten takaa
Toivottavasti voit hyvin ja jaksat työssäsi. Olet upea ja erinomainen ihminen, toivon kaikkea hyvää.122974Montako mitalia Suomi saa talviolympialaisista?
Nyt heittäkää veikkaus Suomen mitalisaldosta ja mistä lajeista metallilätkät tulevat. Oma veikkaukseni on 6 mitalia. -1152564- 1752236
Kokemuksia Rehux Oy yrityksestä työpaikkana?
Jonkin aikaa seurannut kyseistä firmaa sivusta, näyttäisi, että tälläkin hetkellä olisi peräti 3 eri roolia tai paikkaa321574Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka491447- 541272
IS: Riitta Väisänen kärsii ikävästä vaivasta - Vaipparalli ja 40 antibioottikuuria takana...
71-vuotias Riitta Väisänen on kertonut tuoreista terveysongelmistaan. Väisänen on kertonut julkisuudessa jo aiemmin vaih161063Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1111055