Unitutkimukset

Onko laajoissa unitutkimoissa mitään hyötyä? Pirun kalliita ovat. Lääkärini määräsi minulle Ketipinorin 300 mg lisäksi Rivatrilia 2 mg. Alku tuntuu melko hyvltä, Jatkosta en tiedä. Onhan se Betzo, joten vaaroja on. Unta vaan on saatava keinolla millä hyvänsä!

7

141

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Voisiko minulla olla jokin fysiologinen vika, kun mitkään lääkkeet eivät tunnu tehoavan riittävästi? Tätä epäili psykiatrini. Masennuksen sijaan minulla taitaa olla ahdistus. En aina koen itseäni niin masentuneeksi, vaan haluttomaksi, puhumattomaksi, aloitekyvyttömäksi, alavireiseksi, surulliseksi jne.

      • Käärmeöljykauppias

        "Voisiko minulla olla jokin fysiologinen vika, kun mitkään lääkkeet eivät tunnu tehoavan riittävästi? Tätä epäili psykiatrini. Masennuksen sijaan minulla taitaa olla ahdistus. En aina koen itseäni niin masentuneeksi, vaan haluttomaksi, puhumattomaksi, aloitekyvyttömäksi, alavireiseksi, surulliseksi jne. "

        Uskomatonta. Kerta kaikkiaan uskomatonta. Tosiaan, olisiko sinussa jopa synnynnäinen vajavaisuus kun eivät pseudotieteen tarjoamat plasebolääkkeet tunnu toimivan? Ehdotan että syöt nyt vaan kiltisti kaiken mikä naamaasi tungetaan ja mielellään vielä käytät kaikki rahasikin siihen. Jos eivät auta, niin ei muuta kuin hakeudut vuosikausien psykoterapiaan käsittelemään tätä synnynnäistä fysiologista vajavaisuuttasi. Vaikka sitten pankkilainalla elleivät rahat muuten riitä.

        Päädyit sitten mihin ratkaisuun tahansa, niin muista kuitenkin aina että syy ongelmaan - mihin tahansa ongelmaan - on sinun päässäsi, ja ihan kirjaimellisesti.


    • --------------------

      Saattaa olla, että sinulla onkin yleistynyt ahdistuneisuus. Se valvottaa ja jatkuva väsymys tekee alavireiseksi ja aloitekyvyttömäksi. Muodostuu kierre, jota tavallaan itse ruokkii.

      • Joopa joo...

        Tavallisempi ja ymmärrettävämpi nimitys ko vaivalle on "vitutus" eli potutus. Ja vitutus eli pototus on paljon helpompi parantaa kuin epämääräinen ja harhaanjohtava "yleistynyt ahdistuneisuus"...


      • psykohömppä
        Joopa joo... kirjoitti:

        Tavallisempi ja ymmärrettävämpi nimitys ko vaivalle on "vitutus" eli potutus. Ja vitutus eli pototus on paljon helpompi parantaa kuin epämääräinen ja harhaanjohtava "yleistynyt ahdistuneisuus"...

        Ja halvempi jos ylipäätään parannettavissa.


    • bezo

      Varo vaan ku syöt Niit sun betzojas. Ne tosi vaarallisia yhden otat ni oot loppuelämän riippuvainen ja joudut jakamaan persettä kadulla.

    • Olen samaa mieltä siinä, että unta on saatava keinolla millä hyvänsä. Hän, joka ei ole kroonisen univaivan riivaamana, ei voi ymmärtää unettomuutta. Tietysti lääkkeisiin kehittyy riippuvuus. Mutta mitä tehdä, jos uni ei muuten tule? Paha kierre myönnän. Itse en osaa ratkaista tätä ongelmaa, joten olen hakeutumassa osastolle, jota lääkärini minulle suositti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      76
      2894
    2. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      2025
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      79
      1628
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      152
      1471
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      313
      1436
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1222
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1219
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1139
    9. Siis oikeasti S... En ymmärrä...

      Oletko se sinä joka täällä kaipailee? Kaikki täsmää.
      Ikävä
      20
      1123
    10. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      45
      1067
    Aihe