Ultra rv 10, alkion koko?!!

okokokoo

Mulla piti olla 11 1, mutta alkio oli vain 2,6 cm. Eli vastasi noin viikkoa 10.
Miten teillä muilla, minkä kokoinen on ollut 9, 10 tai 11 viikolla?

Löysin keskuteluita vaan viikoilta 6,7,8.....

16

3343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • että näin

      meillä 9 3 ollu 2,58cm.tosin nyt loppuraskaudessa vauvanpaino laahaa jäljessä.

      • Mm mmmm

        No sä olet tod.näköisesti sit tullut raskaaksi vähän myöhemmin
        Ei siinä sen kummempaa!
        Tarkimpia ovat kuitenkin nuo alkuajan mitat..


    • eeva28.

      9 1 mulla ollut 2,5

    • aborttiavaillevalmis

      Ei hätää. kerkeät tekemään vielä abortin.

    • samankokoisia ovat

      Tuossa vaiheessa alkioilla ei ole vielä yksilöllisiä kokoeroja. Eli olet tosiaan vähän varhaisemmilla viikoilla vaan menossa. :) Vasta rv12 jälkeen alkaa sikiöllä noita kokoeroja tulemaan.

    • okokokoo

      Kyllä nyt sen tajusin et hedelmöittyminen tapahtunut aikaisemmin, kysyinkin MINKÄ KOKOINEN on teillä muilla ollut!

      Ja en oo todellakaan tekemässä aborttia V***n urpo!

      • okokoooo

        kiitos muille asiallisista ja aiheeseen liittyvistä vastauksista :)


    • nimetön odottaja

      Mulla piti alkuraskauden ultran mukaan olla 11 5 tänään, mutta sikiön koko olikin 5,5cm, ja viikkoja siis 12 1

      • ar.ultrasta

        Todennäköisesti se alkuraskauden ultra kyllä pitää paremmin paikkansa. Parin päivän heittoja kasvussa voi olla jo nt-ultrassa. Itselläni oli myös, mutta alkuraskauden ultra oli tod.näk. se oikeampi, koska piti paikkansa täsmälleen menkoista laskettuna ja testasin myös ovulaation, joka sekin natsasi paremmin alkuraskauden ultran kanssa. Eli lapsen olisi nt-ultran mukaan pitänyt saada alkunsa ennen positiivista ovistestiä. Se taas ei ole mahdollista, kun mieskin oli tuolloin työmatkalla.


    • VieläKerran....?

      Mulla nuorempi ollut rv 9 4 tehdyssä ultrassa mitaltaan 27,1mm...

      ja keskiarvo sikiön mitoissa rv 10 on 23-32mm...

      eli jos raskautes on alkanut hieman myöhemmin niin mitta on ihan normaali.

      • VieläKerran...?

        ja esikoinen on rv 11 6 tehdyssä ultrassa 56mm.


    • okokokokooo

      Mulla tänään rv 11 6 ja 52mm

    • VieläKerran....?

      Elikkäs ihan normaali....=)

    • chellam

      Minä taas sanon et alkuraskaudrn ultra ei pitäny ollenkaa paikkaansa kun eka oli vaan ruskuaispussi vaikka viikkoja reilu 6. Sit tietty aateltii et hedelmöitys vaa tapahtunu viikkoo myöhemmin kun luulin mut nt- ultras oletin sit olevan 13 2 niiku varhaisultran mukaan ja olikin 14 1 eli se mun oma arvio oli sittenkin se oikea vaikka ei näkyny sykettä rv 6 viel. Rakenneultra vastas nt-ultraa.

      • näin se on

        Poikkeustapauksissa alkiota ei alkuraskauden ultrassa saada kunnolla näkyviin, mutta yleisesti ottaen alkuraskauden ultra on ehdottomasti tarkin. Tosin ultraan kannattaa mennä vasta rv 7 0 tai siitä eteenpäin. Eli tuo sinun tapauksesi ei todellakaan muuta sitä seikkaa, että alkuraskauden ultra antaa tarkimman arvion sikiön iästä.


    • hepsu90

      Vanha ketju, mutta vastailenpa kuitenkin. Täällä ultrassa 10 2 oli noin 35 mm ja vastasi rv 10 3.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      68
      2949
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      415
      2849
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      100
      2256
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      88
      2070
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1914
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1854
    7. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1840
    8. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      152
      1818
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      327
      1671
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1632
    Aihe