Haluaisin kysyä muilta, onko vastaavia kokemuksia siitä, että toisten ihmisten mielenkiinto lopahtaa, jos tulee puheeksi musiikki ja mainitsee suosikikseen Jacksonin?
Ei näin pinnallisten ihmisten päässä paljon kierrä kuin ilma, mutta silti. Eihän mulla henkilökohtaisesti ole mitään tekoa Jacksonin kanssa.
Uusia ihmisiä kohtaamassa
4
76
Vastaukset
On. Ainaki mulla on loppunu keskustelu lyhyeen, jos oon sanonu et mun musamakuun kuuluu Michael Jackson. Niin sit se keskustelu kumppani on aina "Jaa, mun pitää nyt mennä" ja sit ei koskaa enää olla juteltu :D
- Mmjaaaa
Enpä muista mitään tuollaisia reaktioita. Aika iso osa mun kavereista ja sukulaisista on myös Jackson faneja. Tosin en hirveästi keskustele musiikista ylipäätään kenenkään kanssa.
- Jep,anzu
Masentavaa ehkä, että tuota tapahtuu myös "aikuisten" deiteillä, missä musamaku on vakiokysymys.
- "tintti"
En ole fanittanut ns. kunnolla Jacksonia. Olen kuitenkin aina arvostanut musiikillista erillaisuutta. Kunnioitan herran muistoa, etten halua edes muistella synkimpiä asioita, joita oli musiikin ulkopuolella. Ymmärrän kyllä faneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1064928Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631413259Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503165Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4192306Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2371422Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121251- 761217
- 731180
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311148Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1221059