Haluaisin kysyä muilta, onko vastaavia kokemuksia siitä, että toisten ihmisten mielenkiinto lopahtaa, jos tulee puheeksi musiikki ja mainitsee suosikikseen Jacksonin?
Ei näin pinnallisten ihmisten päässä paljon kierrä kuin ilma, mutta silti. Eihän mulla henkilökohtaisesti ole mitään tekoa Jacksonin kanssa.
Uusia ihmisiä kohtaamassa
4
90
Vastaukset
On. Ainaki mulla on loppunu keskustelu lyhyeen, jos oon sanonu et mun musamakuun kuuluu Michael Jackson. Niin sit se keskustelu kumppani on aina "Jaa, mun pitää nyt mennä" ja sit ei koskaa enää olla juteltu :D
- Mmjaaaa
Enpä muista mitään tuollaisia reaktioita. Aika iso osa mun kavereista ja sukulaisista on myös Jackson faneja. Tosin en hirveästi keskustele musiikista ylipäätään kenenkään kanssa.
- Jep,anzu
Masentavaa ehkä, että tuota tapahtuu myös "aikuisten" deiteillä, missä musamaku on vakiokysymys.
- "tintti"
En ole fanittanut ns. kunnolla Jacksonia. Olen kuitenkin aina arvostanut musiikillista erillaisuutta. Kunnioitan herran muistoa, etten halua edes muistella synkimpiä asioita, joita oli musiikin ulkopuolella. Ymmärrän kyllä faneja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 265248
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34647- 1441549
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551426Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141250- 931104
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211054viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.177927En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61883- 37819