koirien trimmaus Turku

turkit kuntoon

Itselläni on kaksi sekarotuista koiraa, toinen lyhyt sileäkarvainen ja toinen pitkäkarvainen melkeinpä kihara.
Nyt yrityksenä löytää hyvä trimmaaja Turusta tai lähialueilta, molemmat koirat (kuin myös minä) ensikertalaisia.
Pitkäkarvainen on vielä pentu, lyhytkarvaisen kanssa ollaan pärjätty tähän asti säännöllisellä harjaamisella mutta nyt on karvanlähtö muuttunut runsaammaksi,ehkä kunnon nyppiminen auttaisi? mielellään trimmaaja sellainen jossa saa itse olla paikalla katsomassa ja tarpeen mukaan rauhoittelemassa :)
Kiitos paljon vinkeistä!

8

2932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hohhoijaa

      Kannattaisi ehkä googlettaa tai kysellä turkulaisilta koirien omistajilta :)

    • turkit kuntoon

      yritin,ketjut vaan eivät suosittele ketään vaan haukkuvat kilpaa. koirien omistajia koitan löytää tätä kautta. mutta kiitos kannustuksesta! :)

      • turkit kuntoon

        keskusteluketjut siis.


    • suosikkia

      Hei! Suosittelen Hunajahukkaa. Sijaitsee Rymättylässä. (http://www.hunajahukka.net/). Todella ammattitaitoinen ja mukava trimmaaja. Kyselee soittaessa tarkkaan tiedot koirasta ennen trimmausta (mm. onko ennen trimmattu, omistajan tarve olla läsnä, jne. ) Kannattaa varata mukaan nappuloita tms. palkkausta varten. Itseäni miellytti erityisesti (hyvän trimmausjäljen lisäksi) trimmaajan kärsivällisyys ja lempeys: hän palkitsi ja rauhoitteli koiraani, jolloin tilanne ei aiheuttanut sille kohtuutonta stressiä. Miellyttävää oli myös se, että trimmaaja huomioi myös minut ja sai aikaan mukavan ilmapiirin. Hän opasti myös oikeanlaisten harjojen ja kampojen hankinnassa, mikä on helpottanut koiran turkin hoitamista.

      Olen itsekin huomannut, että hyvän trimmaajan löytäminen on todella hankalaa - etenkin, jos kyseessä on nypittävä koira, sillä monet trimmaajat leikkaavat nypittävää turkkia ja pilaavat sen.

      • samassatalossa

        Pilaavat sen. Halinen, Turku.


      • samassatalossa
        samassatalossa kirjoitti:

        Pilaavat sen. Halinen, Turku.

        mul oli yhre kerra Halisis trimmattavan ja piloil meni. Hunajakukka on mun mieälest hyvä. Suosittelen.


    • onnnnnelllinen

      PetSetin eläinkaupassa on myös trimmauspalvelu ja likat ovat ammattilaisia. PetSet sijaitsee TYKSin lähellä.

    • Calle Kehveli

      Petolassa Skanssissa aloittanut päteväntuntuinen nuori nainen. Hänellä on asialliset tilat. Oma mäykkyni, joka ei anna minun koskea itseensä, tuli trimmattua hienoon kuntoon. Trimmaajalla on eläintenhoitajakoulutus kennel-linjalta, joten asiantuntemusta riittää!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      828
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      671
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe