Itselläni on kaksi sekarotuista koiraa, toinen lyhyt sileäkarvainen ja toinen pitkäkarvainen melkeinpä kihara.
Nyt yrityksenä löytää hyvä trimmaaja Turusta tai lähialueilta, molemmat koirat (kuin myös minä) ensikertalaisia.
Pitkäkarvainen on vielä pentu, lyhytkarvaisen kanssa ollaan pärjätty tähän asti säännöllisellä harjaamisella mutta nyt on karvanlähtö muuttunut runsaammaksi,ehkä kunnon nyppiminen auttaisi? mielellään trimmaaja sellainen jossa saa itse olla paikalla katsomassa ja tarpeen mukaan rauhoittelemassa :)
Kiitos paljon vinkeistä!
koirien trimmaus Turku
8
3350
Vastaukset
- hohhoijaa
Kannattaisi ehkä googlettaa tai kysellä turkulaisilta koirien omistajilta :)
- turkit kuntoon
yritin,ketjut vaan eivät suosittele ketään vaan haukkuvat kilpaa. koirien omistajia koitan löytää tätä kautta. mutta kiitos kannustuksesta! :)
- turkit kuntoon
keskusteluketjut siis.
- suosikkia
Hei! Suosittelen Hunajahukkaa. Sijaitsee Rymättylässä. (http://www.hunajahukka.net/). Todella ammattitaitoinen ja mukava trimmaaja. Kyselee soittaessa tarkkaan tiedot koirasta ennen trimmausta (mm. onko ennen trimmattu, omistajan tarve olla läsnä, jne. ) Kannattaa varata mukaan nappuloita tms. palkkausta varten. Itseäni miellytti erityisesti (hyvän trimmausjäljen lisäksi) trimmaajan kärsivällisyys ja lempeys: hän palkitsi ja rauhoitteli koiraani, jolloin tilanne ei aiheuttanut sille kohtuutonta stressiä. Miellyttävää oli myös se, että trimmaaja huomioi myös minut ja sai aikaan mukavan ilmapiirin. Hän opasti myös oikeanlaisten harjojen ja kampojen hankinnassa, mikä on helpottanut koiran turkin hoitamista.
Olen itsekin huomannut, että hyvän trimmaajan löytäminen on todella hankalaa - etenkin, jos kyseessä on nypittävä koira, sillä monet trimmaajat leikkaavat nypittävää turkkia ja pilaavat sen.- samassatalossa
Pilaavat sen. Halinen, Turku.
- samassatalossa
samassatalossa kirjoitti:
Pilaavat sen. Halinen, Turku.
mul oli yhre kerra Halisis trimmattavan ja piloil meni. Hunajakukka on mun mieälest hyvä. Suosittelen.
- onnnnnelllinen
PetSetin eläinkaupassa on myös trimmauspalvelu ja likat ovat ammattilaisia. PetSet sijaitsee TYKSin lähellä.
- Calle Kehveli
Petolassa Skanssissa aloittanut päteväntuntuinen nuori nainen. Hänellä on asialliset tilat. Oma mäykkyni, joka ei anna minun koskea itseensä, tuli trimmattua hienoon kuntoon. Trimmaajalla on eläintenhoitajakoulutus kennel-linjalta, joten asiantuntemusta riittää!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606664- 1003432
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.262750- 212428
- 271953
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3571832- 251670
- 321518
- 491492
- 111472