Oon jo niin epätoivonen! En jaksa enää elää. Oon aina ihan hiljaa, hirvee punastelija ja ujo. Auttakaa. Miten pääsee eroon ujoudesta?:/
MITEN OIKEASTI EROON UJOUDESTA?
3
347
Vastaukset
Sama vika oli itellä mutta yksinkertaisesti on lopetettava se turha ajattelu niin kyllä se siitä
Pyydä rohkaisua joltain.
- Ujousta namia!
Olen ite kääntänyt ujouden söpöydeksi ja osaksi persoonaani. Mitä sitä turhaa kieltelemään? Ujo on ujo ja rohkeat rohkeita. Nykyään selviän hieman paremmin yleisön edessä puhumisesta kun kuvittelen puhuvani alastomille ihmisille (keventää mieltä) ja hymyilen samalla jos tuntuu että ahdinko meinaa puskea päälle. Jos tapaan jonkun kiehtovan henkilön joka saa verenpaineeni nousemaan ja punaa poskille sekä kielen solmuun yritän laskea leikiksi tilanteen itselleni: huh, tulipas täällä kuuma :)
Ujous on söpöä ja enemmän annan sellaisille arvoa jotka ovat omia itsejänsä rohkeiden joukossa. Muistakaa hymyillä sen meinaa rentouttaa lihaksia ja mieltä, ymmärtää samalla et hei ihmisiähän tässä vaan ollaan!
Mutta, mutta ujoutta on kuitenkin monenlaista toisilla kevyempää ja osalla rankempaa jossa saattaa tarvita rauhoitaviakin että selviää. Kummassakin tapauksessa auttaa kuitenkin toteaminen minä olen minä ja muut mustikoita mukana. Joka aamu voi vaikka kurkata peiliin ennen lähtöä ja toistella itselleen: osaan, kykenen, hymyilen ja kaunistaudun vaikka sen 10x päivittäin. Muista myös tervehtiä itseäsi peilistä vessan käynnin ohella hei kaunokainen tai komistus, alkaa pikku hiljaa sisäistää sitä ja näyttämään ulos päin ''hehkua''.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1231205
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89894- 87767
Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede19736- 93717
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat282692- 109626
- 32593
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49543Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet115511