Ellette edes inttiin pysty.
Varmaan loistava tulevaisuus....hah hah.
Työttömäksi ja yhteiskunnan elätiksi.
Olette surkeita
3
207
Vastaukset
- reservin sankarit
"Työttömäksi ja yhteiskunnan elätiksi"
Miksi sitten tuolla ostarien ja lähiöbaarien kaljaremmeissä tuntuu istuksivan lähinnä intin käyneitä pitkäaikaistyöttömiä tai nuoria eläkeläisiä, joiden elämän ainoa "saavutus" on joskus suoritettu asepalvelus ja sillä kehuskelu?
"V**ttu joo kato mä muistan kanssa sillon kun santiksessa oltiin, öööhööö, örröörröö.......... v**ttu sivarihomot o pellejä öhööh rööröö"- C Mies
Pahimmat tietämäni epäonnistujat ovat juuri näitä inttipoikia, joille vielä keski-ikäisenä suurin meriitti on intin käyminen. Totuushan on että intissä oppii lusmuilemaan ja välttelemään töitä, sekä tottuu siihen ettei itse tarvitse ajatella. Näillä eväillä onkin aika vaikea lähteä jatkamaan elämäänsä.
- En käy Kajjjaanisssa
C Mies kirjoitti:
Pahimmat tietämäni epäonnistujat ovat juuri näitä inttipoikia, joille vielä keski-ikäisenä suurin meriitti on intin käyminen. Totuushan on että intissä oppii lusmuilemaan ja välttelemään töitä, sekä tottuu siihen ettei itse tarvitse ajatella. Näillä eväillä onkin aika vaikea lähteä jatkamaan elämäänsä.
"Totuushan on että intissä oppii lusmuilemaan ja välttelemään töitä,..."
Hyvin sanottu. Vaikka tarkoitus lienee päinvastainen, kaikenlainen lusmuilu, vastuunpakoilu ja heikomman hyväksikäyttö siellä armeijassa rehottaa.
Oli se masentavaa huomata, että ne "vahvat" tyypit, jotka toimivat esimiehinä ja rehvakoiden juttuporukoiden keskipisteinä, eivät vaikeuksien ja rasittavien tehtävien kohdalla tienneet muuta selviytymiskeinoa, kuin sälyttää taakka hierarkian heikommassa asemassa olevan harteille. Alkoivat kiroilla ja huutaa muille, kun eivät muuta toimintamallia osanneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 993396
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä413153- 2202699
Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?
En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?382279- 321609
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?241456Salilla oli toissapäivänä söpö tumma
Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen411446- 131325
- 131279
- 221261