Ellette edes inttiin pysty.
Varmaan loistava tulevaisuus....hah hah.
Työttömäksi ja yhteiskunnan elätiksi.
Olette surkeita
3
200
Vastaukset
- reservin sankarit
"Työttömäksi ja yhteiskunnan elätiksi"
Miksi sitten tuolla ostarien ja lähiöbaarien kaljaremmeissä tuntuu istuksivan lähinnä intin käyneitä pitkäaikaistyöttömiä tai nuoria eläkeläisiä, joiden elämän ainoa "saavutus" on joskus suoritettu asepalvelus ja sillä kehuskelu?
"V**ttu joo kato mä muistan kanssa sillon kun santiksessa oltiin, öööhööö, örröörröö.......... v**ttu sivarihomot o pellejä öhööh rööröö"- C Mies
Pahimmat tietämäni epäonnistujat ovat juuri näitä inttipoikia, joille vielä keski-ikäisenä suurin meriitti on intin käyminen. Totuushan on että intissä oppii lusmuilemaan ja välttelemään töitä, sekä tottuu siihen ettei itse tarvitse ajatella. Näillä eväillä onkin aika vaikea lähteä jatkamaan elämäänsä.
- En käy Kajjjaanisssa
C Mies kirjoitti:
Pahimmat tietämäni epäonnistujat ovat juuri näitä inttipoikia, joille vielä keski-ikäisenä suurin meriitti on intin käyminen. Totuushan on että intissä oppii lusmuilemaan ja välttelemään töitä, sekä tottuu siihen ettei itse tarvitse ajatella. Näillä eväillä onkin aika vaikea lähteä jatkamaan elämäänsä.
"Totuushan on että intissä oppii lusmuilemaan ja välttelemään töitä,..."
Hyvin sanottu. Vaikka tarkoitus lienee päinvastainen, kaikenlainen lusmuilu, vastuunpakoilu ja heikomman hyväksikäyttö siellä armeijassa rehottaa.
Oli se masentavaa huomata, että ne "vahvat" tyypit, jotka toimivat esimiehinä ja rehvakoiden juttuporukoiden keskipisteinä, eivät vaikeuksien ja rasittavien tehtävien kohdalla tienneet muuta selviytymiskeinoa, kuin sälyttää taakka hierarkian heikommassa asemassa olevan harteille. Alkoivat kiroilla ja huutaa muille, kun eivät muuta toimintamallia osanneet.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723043
- 552695
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322305- 792178
- 951986
- 371815
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171527Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339