Seksielämään piristystä

saapasjalkakisu

Haluaisimme miesystäväni kanssa piristystä petipuuhiin ;) Olisiko teillä ideoita, kuinka saisimme sitä parannettua ?

P.S Kakka/pissa leikit eivät kiinnosta!

24

2108

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tepsu

      Antakaa koiran nuolla vaimon pillua !!

    • ioo111

      klu plluun? kokeilkaa edes

      • saapasjalkakisu

        Klu ?


      • saapasjalkakisu kirjoitti:

        Klu ?

        Oliskohan musta mitään apua? Voin vaikka valoa näyttää..


      • H001
        truckey kirjoitti:

        Oliskohan musta mitään apua? Voin vaikka valoa näyttää..

        Sinulla oli tuo nimimerkki saapasjalkakisu. Nimenomaan saappaita kannattaa kokeilla. Vaihtoehtoja löytyy, pitkä-ja lyhytvartisia korkosaappaita. Mutta meillä on kumisaappaat virkistäneet seksielämää. Ostin tässä punaiset hai-saappaat, ja kun laitan ne jalkaan reissulle, niin illallalla on tiedossa vähän myöhempi nukkumaanmeno-aika. Varsinkin kun minä tykkään ajaa niillä autoa. Ja voihan ne puhdistaa sitten illaksi... Tässä olisi meidän vinkit, että tällaisiakin voisi kokeilla.


      • saaps
        H001 kirjoitti:

        Sinulla oli tuo nimimerkki saapasjalkakisu. Nimenomaan saappaita kannattaa kokeilla. Vaihtoehtoja löytyy, pitkä-ja lyhytvartisia korkosaappaita. Mutta meillä on kumisaappaat virkistäneet seksielämää. Ostin tässä punaiset hai-saappaat, ja kun laitan ne jalkaan reissulle, niin illallalla on tiedossa vähän myöhempi nukkumaanmeno-aika. Varsinkin kun minä tykkään ajaa niillä autoa. Ja voihan ne puhdistaa sitten illaksi... Tässä olisi meidän vinkit, että tällaisiakin voisi kokeilla.

        Samaa mieltä. Meilläkin saappaat toimineet parisuhteen piristäjinä jo vuosia.


      • saappaat tietty
        saaps kirjoitti:

        Samaa mieltä. Meilläkin saappaat toimineet parisuhteen piristäjinä jo vuosia.

        Kysäise mieheltä, millaiset saappaat ovat ne kaikkein kiihottavimmat. Sitten vain ne jalkaan ja muu asu tietenkin miehen toiveiden mukainen. Siitä se lähtee.


    • SDSS1

      Pukeutukaa vaikka stayup sukkin ja sukkanauhaliiveihin kunpikin. Kokeilkaa se
      saatta toimiakin Ainakin mulla se toimii minä tykkään olla naisten alus vaatteissa
      M 54

    • Listan laadintaan

      Riippuu täysin, mistä asioista viisari miehelläsi värähtää. Sama juttu sinun kohdallasi eli mitkä asiat saavat halusi heräämään ja mitkä ei. Esim. lista turn on ja turn off- asioista voisi auttaa piristyksen mietinnässä.

    • Piristystä

      Kerro ihmeessä saapasjalkakisu, millaisia piristyskeinoja aiotte ottaa käyttöön?

    • juupas saapas

      Osta kermavaahtospraypurkki, "sotke" saappaitasi kermavaahdolla ja laita miehesi nuolemaan kermavaahdot saappaistasi. Jos miehesi oikein innostuu, voit nuolettaa hänellä myös saappaiden pohjat ja eteenkin korot.

    • Boot licker

      Jos sinulla saapasjalkakisu löytyy seksikkäitä saappaita, jo se riittää saamaan aikaan ylimääräistä värinää välillenne. Kun vielä muistat pitääkin niitä saappaita miehesi nähden.

    • Vihjeeksi

      Hankkiutukaa tilaisuuteen jossa on teidän lisäksi muitakin jotka harrastavat seksiä, katselette muita ja annatte muiden katsella intiimii-toimintaanne ja ehkä otatte jonkun toisen mukaanne tai menette toisten mukaan. Tällaisia tilanteita järjestetään kyllä.

    • kaikoputki

      Ensin olisi syytä kaivautua kumppanin mielikuvitusmaailman syvyyksistä löytyviin mieltymyksiin , näistä molempien mieliaiheet sitten sekaisin ja käyttöön. Minä olen niin yksinkertainen tyyppi että jo friiduni näkeminen numeron tai pari pienehkoissä pitkiksissä " farkut " saa aikaan jotain molemmille mielenkiintoista . Mutta tokihan minun pitää vastineeksi tarjota jotain häntä miellyttävää =?

      • Keskustelua seksistä

        Siitä se tosiaankin lähtee, että puhutaan siitä, mikä kiihottaa. Sitten vain mietitään, mitä juttuja voitaisiin toteuttaa yhdessä.


    • 5+12

      Miksi seksielämän piristyksen pitäisi lähteä siitä mikä miestä kiihottaa?
      Nyt olisi hyvä tilaisuus molempien tarkastaa oma pääkoppa, jotta löytyisikö sieltä toteuttamiskelpoisia fantasioita :)

      • Vipinää petipuuhiin

        Leikit ja fetissit- keskustelualueella aloitus. Naisilla on äärimmäisen harvoin minkäänlaisia fetissejä. Ehkä siksi tässä keskitytään helposti pelkästään miehiin. Naisilla on kyllä hyvin usein seksifantasioita, joita voisi yhtälailla miettiä, jos niitä voisi yhdessä toteuttaa.


      • ahdistunut aina
        Vipinää petipuuhiin kirjoitti:

        Leikit ja fetissit- keskustelualueella aloitus. Naisilla on äärimmäisen harvoin minkäänlaisia fetissejä. Ehkä siksi tässä keskitytään helposti pelkästään miehiin. Naisilla on kyllä hyvin usein seksifantasioita, joita voisi yhtälailla miettiä, jos niitä voisi yhdessä toteuttaa.

        Naisella voi olla fetissi, josta hän ei enää uskalla puhua kenellekään. Ei siksi, että se olisi mitään kovin kummallista, vaan siksi ettei se kiinnosta ketään. Mulle olisi niin tärkeää saada sitä, mutta.. Ei vaan löydy ketään.


      • Plau
        ahdistunut aina kirjoitti:

        Naisella voi olla fetissi, josta hän ei enää uskalla puhua kenellekään. Ei siksi, että se olisi mitään kovin kummallista, vaan siksi ettei se kiinnosta ketään. Mulle olisi niin tärkeää saada sitä, mutta.. Ei vaan löydy ketään.

        Ensin kannattaisi hankkia se vakituinen kumppani, jolle voisi sitten puhua fetissistään ja sen mukaan ottamiseen osaksi seksielämää. Satunnaissuhteissa ns. erikoisjutut eivät useinkaan kiinnosta ketään. Ajanpuute ja satunnaisuus syynä.


      • ahdistunut aina
        Plau kirjoitti:

        Ensin kannattaisi hankkia se vakituinen kumppani, jolle voisi sitten puhua fetissistään ja sen mukaan ottamiseen osaksi seksielämää. Satunnaissuhteissa ns. erikoisjutut eivät useinkaan kiinnosta ketään. Ajanpuute ja satunnaisuus syynä.

        Näinhän se on, mutta kovin monen vakikumppanin kanssa ei enää jaksais harjoitella kun ei vaan tyydyttävää suhdetta ole löytynyt joten nyt pitää mennä nk. seksi edellä :(


      • Roud 66
        ahdistunut aina kirjoitti:

        Näinhän se on, mutta kovin monen vakikumppanin kanssa ei enää jaksais harjoitella kun ei vaan tyydyttävää suhdetta ole löytynyt joten nyt pitää mennä nk. seksi edellä :(

        Kiinnostaisi tietää, mikä juttu se sitten on? Jos ei kovin kummallista, niin kai sen voi paljastaa.


    • pieniä muutoksia

      käske miehesi olla väkivaltaisempi sängyssä ;) toimii useesti... tai osta vaikka kermavaahtoa niin helppoa se voi olla!

    • Kun vitätte iltaa yhdessä keskustelkaa tai laitakaa paperille mitä haluatte toiselta,miten haluatte pukeutua.esim:Toinen voi pukeutua vaikka piiaksi ja toinen ja käskytää piikaa.
      Voitte myös sitoa toisianne sänkyyn ja toinen kiihotaa erilaisilla tempuilla.
      Voit myös ehdotaa miehellesi että ostetaan hänelle siveysvyö.
      Se voisi kiihotaa sinua kun pystyt kontrolomaan miehesi haluja.
      Olen itse huomanut että siveysvyö alkaa muutaman päivän jälkeen lisäämään haluja rakastella vaimoa.Voitte pukea toisenne mieleiseksi seksi asuuun.

    • Herra 47

      Pyydä miestäsi nuolemaan antaumuksella ja pitkään pimpsaasi. Vastineeksi annat hänen vaikka panna peppuusi. Toimisko, ainakin itsellä rupes heti stondaamaan : )

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1509
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1133
    3. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1021
    4. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1019
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1018
    6. 4
      922
    7. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      918
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      3
      911
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      899
    10. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      880
    Aihe