mistä saan apua

kotihelvetti

mielenterveyteni on koetuksella, koska mieheni on juoppohullu, hän huutaa ja riehuu humalassa ja paiskoo ja särkee tavaroita mikä vaan osuu käteen kun hän on tietyssä tilassa, ruuatkin jääkaapissa saa kyytiä, voi tyhjentää koko jääkaapin sisällön pitkin lattioita ja sitten raivoaa että ei ole ruokaa, erään kerran olin tehnyt laatikkoruokia monta vuokallista laittaakseni ne pakastimeen, niin se ukko oli ruiskuttanut niihin salaa astianpesuainetta, kun ei ollut sen mieleisiä ruokia, juuri äsken oli ottanut sulamaan pakastimesta kalliimpia pihvejä, jotka olin tarkoittanut käytettäväksi yhdessä, mutta aikoi varmaan ne yksin paistaa, on käynyt niin monta kertaa, se syö paremmat ruuat yöllä salaa yksin,olen yrittänyt saada sitä hoitoon, mutta pakkohoitoon ei voi pakottaa, verhotkin repi eilen ikkunoista, en jaksa enää, miten pääsen siitä eroon, se ei aio muuttaa pois, alanko etsiä asuntoa itselleni muualta ja jätän sen, se tekee ilkivaltaa selvinkinpäin, rikkoo kalliita tavaroitani, olen niin pettynyt miehiin, uskallanko enää seurustella kenenkään kanssa jos sattuu vaikka samanlainen tyyppi kohdalle, mistähän saisin nopeasti asunnon, olen sanonut monta kertaa että jos ei muuta tapojaan niin lähden, mutta sanoo ettei jää yksin ja uhkaa tehdä itselleen jotakin, mitä teen, kukahan auttaisi minut tästä suosta pois, yksin en jaksa,

10

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitään tolkkua

Älä nyt ensi hätään mieti seurustelua kenenkään kanssa. Jos vaihtoehto on tuollainen niin mieluummin vaikka yksin veneen alla. Erilleen vain hyvä ihminen.

• Kannattaa muuttaa pois ja katkaista yhteydet tuollaiseen mieheen ja toivoa että hän itse tajuaa mennä hoitoon

Ei kannata yleistää miehiä yhden ihmisen takia meitäkin on monenlaisia jotkut eivät edes käytä alkoholia tai väkivaltaa mutta kannattaa nyt pitää taukoa miesten suhteen silti

• gfhhhhhhhu

Kyllä niitä naisistakin löytyy ihan samalla tavalla.
      Käänny papin (miespapin) puoleen, niin TodNäk saat apua.

• tee napakka päätös

Kun on elämä ollut kovilla niin pitää saada itsensä kasaan ja jollain alilla kuntoon, jotta parisuhde onnistuu. Voi käydä että kumppanista tuleekin terapetti (joku läheisriiippuvainen alkaa höösäämään ja manipuloimaan jälleen mieleisekseen).
      Ei ole aloittajalla muuta mahdollisuutta kuin tehdä täysi pesäero sairaasta miehestä.

• Mrlllll

Ratkaiseva kysymys on, että haluaako miehesi muuttaa tapojaan vai ei. Tämä tarkoittaa ensisijaisesti alkoholin käytön lopettamista tai ainakin juomatapojen radikaalia muuttamista. Ilmeisesti miehesi on väkivaltainen myös selvinpäin. Olet varmaan keskustellut asiasta hänen kanssaan. Koska mitään muutosta ei ole tapahtunut/tapahtumassa, on sinun jo oman turvallisuutesi ja mielenterveytesi kannalta pakko muuttaa pois. Äläkä missään nimessä kerro miehellesi minne olet muuttamassa. Jos mahdollista, niin muuta yhtenä päivänä pois kun miehesi ei ole paikalla. Uhkaaminen itselleen tekemisellä on henkistä väkivaltaa, jolla hän yrittää sitoa sinut. SInun on pakko ohittaa nuo uhkailut, sinä et ole vastuussa toisesta ihmisestä.
      Onko sinulla kavereita joiden luokse voisit ensihätään muuttaa? Netistä kannattaa googlata apua tarjoavia tahoja.
      Lähde pois, älä katso taaksesi. Rakenna itseluottamuksesi ja luottamuksesi miehiin myöhemmin. Nyt vain äkkiä pois ennenkuin käy hullummin. Voimia

• mistä saan apua

kiitos kun ymmärsitte tilanteeni, se antaa voimia jaksaa, vain se joku toinen tietää asiasta, auttaa jaksamaan. lähi omaisille en voi puhua näistä etteivät huolestu, kun on niillä omiakin murheitansa. yritän etsiä itselleni asunnon pikimmiten, ja kun saan sen, en kerro siitä hänelle ja muutan pois kun hän ei ole kotona. kiitos teille...

• ja voit jättää lapun että miksi muutit pois niin saa hänkin miettimisen aihetta että pitäs ehkä tehä jotain

• pullon pohja

Väärä palsta. Jos tältä foorumilta kuningas alkoholiin liittyviin asioihin
      haluaa palautetta toisilta asian kanssa mahdollisesti jo tekemisissä
      olleilta, sitä saa paremmin alkoholi - keskustelupalstalta.

Siellä on silloin tällöin kirjoittelijoita, joista löytyy entisiä käyttäjiä sekä
      käyttäjien puolisoita. Ainakin vanhoista ketjuista hakemalla löytyy.

• mistä saan apua

asuntoa ei ole helppo saada nopeasti, kun en voi muuttaa kenenkään nurkkiinkaan, kuitenkin minulla on tavaroita ja huonekaluja sen verran, että mihin ne pistäisin, enhän voi jättää niitä hänellekään, koska ne on minun henkilökohtaista omaisuutta ja antiikkia jonkin verran, jotka ovat monta sukupolvea kulkeneet suvussani. eniten pelkään niiden puolesta, että raivopäissään hajottaa niitäkin. hän kun ei arvosta sellaisia tavaroita. meillä on ihan erilainen arvomaailma. kohtaus uusiutui taas äskettäin ja ei meinannut särkyä kun VAAN telkkari, mutta sain rauhoiteltua hänet ja otin käsistä kiinni ja pyysin istumaan sohvalle ja ajattelemaan ensin mitä tekee. olen joutunut ostamaan paljon uusia tavaroita hänen särkemiensä tilalle. hankala päästä ulos tästä tilanteesta, ennenkuin saan asunnon. vaikka hermoni ovat riekaleina, täytyy vaan yrittää kestää hänen kanssaan. en haluaisi olla aikuisen miehen lapsenvahti.

• pullon pohja

Käy kato sieltä alkoholipalstalta vanhoja keskusteluja selaamalla tai
      käytä hakukonetta. Siellä on alkoholistien puolisoidenkin kirjoituksia,
      sekä löytyy linkkejä ja vinkkejä alkoholistien puolisoiden vertaistukiryhmiin,
      tämä on väärä palsta, täällä ei ole hakemasi vertaistuen kaltaisia
      useinkaan kirjoittelemassa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      333
      8193
    2. 1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!

Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit
      Pitkäveto
      1
      2501
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      67
      2255
    4. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      179
      1915
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      16
      1482
    6. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      9
      1331
    7. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1317
    8. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      174
      1274
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      60
      1260
    10. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      42
      1157
    Aihe