Herkkiä tulille, Nuo saksalaiset?.........
http://www.kauppalehti.fi/auto/uutiset/mersua uhkaa myyntikielto/201307463023
no nyt selkeenty sekin.........
5
110
Vastaukset
- voi kun ymmärtäisi
Vielä kun ymmärtäisi mitä tuossa uutisessa kerrotaan!
Uusi R1234YF-kylmäaine on tulenarkaa minkä tahansa auton ilmastointilaitteesta kolaritilanteessa. Aasialaisten bulkkiautojen valmistajat eivät ole vaivautuneet asiaa edes tutkimaan kuten Daimler. ja muut saksalaiset autonvalmistajat.
Vastuullisena valmistajana Daimler ei halua laittaa autoihinsa tuota tulenarkaa amerikkalaisyhtiön monopolituotetta, jonka hintakin on kymmenkertainen perinteiseen kylmäaineeseen verrattuna. - luetun ymmärtäminen
Tähän ei ollut pakko vastata mitään......Varsinkaan sellaisen, Joka ei ymmärrä lukemaansa.........
- ei varsinkaan sinun
Mikset tee kuten opetat?
- aumebe
AUDIIIIII!!!!! MERSUUUU!!!!!! BEMARIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!
- sinun ei varsinkaan
Miks sä koskenkorva olet en ymmärrä sä vaan kreikka saksa maksaaruotsi norjas ku oltais ei olis huolta venäjäl ol huoli mut huorii ol kyl ja mä olen selvinpäin valtio hoitaa kuspäät EU:ss MUT Ku mä en mistään mitään jymmärrä.................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851838- 821680
- 501339
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471275Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481172- 1161150
Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23952- 39935
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59922Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket23903