Olisiko kenelläkään tietoa millaista musiikkia Saari orkesteri soittaa.
Kiinnostaisi myös tiettää millaista väkeä käy Viikinsaaren tansseissa.
Viikinsaari / Saari orkesteri
10
231
Vastaukset
- harrastaja45
Taitaa olla eläkeläisten tanssit ja musiikit sen mukaisia.
- minävaan*
Musa kuulemma hyvää ja tanssittavaa. Pariskuntia pääasiassa käy.
- taituri1
Harrastaja MIKÄ VIKA ON ELÄKELÄISTEN TANSSEISSA,EIKÖ EGO KESTÄ JOS TANSSII LAVALLA JOSSA ON ELÄKELLÄISIÄ???Moni eläkelläinen tanssii paremmin, paljonkin paremmin kun sinun suuri egosi,
- harrastaja....
Suurin osa eläkeläisistä, eli yli 65 vuotiaista liikkuu niin huonosti että häiritsevät muiden tanssimista. Siten myös yhtyeet soittavat vain perinteistä ja hitaita kappaleita.
Siinä vika, vaikka jotkut heistä osaavatkin tanssia.
- noukkaan vaan
Harrastaja sinua pitäisi painaa turpiin,kerro aika ja paikka
- harrastaja...
Senkö takia että osaan tanssia?
Töpsöttelijällä taitaa olla vaikeaa?
Keskiviikkona Riutalla...- ego2
Harrastaja sinulla suuri ego ja pieni kulli,todella pili daamit juoruaa siitä
- harrastaja45
ego2 kirjoitti:
Harrastaja sinulla suuri ego ja pieni kulli,todella pili daamit juoruaa siitä
Oli mitä oli, mutta daamit on olleet tyytyväisiä, myös tanssiin...
- hahaaaa2
harrastaja45 kirjoitti:
Oli mitä oli, mutta daamit on olleet tyytyväisiä, myös tanssiin...
Etpä ole kuullut mitä sinusta takana puhutaan,ei kovin imartelevaa Egosi saanut kolahduksen
- Simppa.
Sellainen kaupunki look noissa Viikinsaaren tansseissa on. Kerran nuori nainen lauloi Juha Wat Vainion "Järjerstelmä tarpeeksi on mua lypsänyt....". Tuo lauluvalinta ei sopinut nuorelle isotissiselle naiselle. Koitin artistia katseellani saamaan tajuamaan mitä luluvalinnasta ajattelin. Pitkään tuijotin mutta neiti ei tajunnut mitä lauloi. Kaupunkilaiset kai sitten ovat vähän tyhmempiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978