Rumien naisten liitot

Tsikaan vaan ja katt

kestää paremmin kuin kauniiden. Aina kun kävelee missä tahansa, niin näyttää siltä että ruma nainen on aina miehen kanssa ja lasten, kun kauniit naiset kävelee yksin tai vain lasten kanssa. Uimarannoillakin rumat naiset on aina kumppanin kanssa ja lasten, mut kauniit naiset yksin tai lasten kanssa, tai sitten likkakavaerien kanssa, mutta harvemmin perheenä.

Luulisi olevan toisinpäin, et rumat saa mennä yksin tai lasten kanssa.

Mut huomaahan sen, rumat vaan olla möllöttää naimisissa, kun muut ei huoli. Kauniilla villske käy, otajia enepi kuin ehtii,.

283

8411

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ihmetellä saa

      Kun ei onni ole kuitenkaan ulkonäöstä kiinni vaan siitä miten kumppania kohtelee ja miten sitoutunut on perheeseen jne. Minä mieluusti "möllötän" naimisissa...ihan sama huolisiko muut tahi ei...en tarvitse niitä muita, ainoastaan oman mieheni. Voihan olla, että ne ns. rumat naiset tai ne joita sinä kutsut rumiksi, ovat valinneet itselleen ei-niin-komean-miehen, sellaisen, jolla ei ole oma ego hatussa ja joka välittää puolisostaan ja perheestään eikä pelkästään tuijota ulkonäköä. Siten ne liitotkin sitten kestävät paremmin.

      • näinseon

        Rumat naiset eivät halua erota, koska eivät ehkä saisi toista miestä, kun taas kauniit saavat uuden miehen helposti. Tämä todistaa sen, että se on yleensä nainen, joka sen eropäätöksen tekee, yleensä mitä ihmeellisimmistä syistä.


      • asi3

        niin totta!


      • Manalan rumuus

        Valitset tietysti kukkakaupasta rumimmat kukkasetkin,koska mielestäsi kaiken pitää maailmassa olla vain rumaa?


      • iem1
        näinseon kirjoitti:

        Rumat naiset eivät halua erota, koska eivät ehkä saisi toista miestä, kun taas kauniit saavat uuden miehen helposti. Tämä todistaa sen, että se on yleensä nainen, joka sen eropäätöksen tekee, yleensä mitä ihmeellisimmistä syistä.

        Onko Eu direktiivissä määritelty, missä menee rumuuden raja?


      • kati322
        Manalan rumuus kirjoitti:

        Valitset tietysti kukkakaupasta rumimmat kukkasetkin,koska mielestäsi kaiken pitää maailmassa olla vain rumaa?

        Kauneus on katsojan silmissä. Ei rumaa ihmistä olekkaan...


      • booobo
        iem1 kirjoitti:

        Onko Eu direktiivissä määritelty, missä menee rumuuden raja?

        Tuttua niin tuttua! Itse olen liitossa ruman naisen kanssa. Se oli vielä kaunis mimmi nuorena, mutta rupsahtanut ja lihonut tänä päivänä. Eukko on edelleen kyllä mukava, hyvä äiti ja osaa tehdä tosi hyviä lihapullia:) Totuus on ettei kuitenkaan seksielämä toimi, suoraan sanottuna etova sängyssä. Miksi lähtisin pilaamaan hyvää liittoa? Sen vuoksi olen käynyt maksullisissa ja nyt uutena juttuna olen etsinyt varattuja naisia sänkyseuraksi. Surffailen mm. http://www.treffihaku.net saitilla harvase viikko ja sieltä etsin näitä yhden illan suhteita. Luonnollisesti olen aivan hiljaa näistä jutuista koska arvostan vaimoani kuitenkin hyvin hyvin suuresti.


      • kyllä se siitä
        booobo kirjoitti:

        Tuttua niin tuttua! Itse olen liitossa ruman naisen kanssa. Se oli vielä kaunis mimmi nuorena, mutta rupsahtanut ja lihonut tänä päivänä. Eukko on edelleen kyllä mukava, hyvä äiti ja osaa tehdä tosi hyviä lihapullia:) Totuus on ettei kuitenkaan seksielämä toimi, suoraan sanottuna etova sängyssä. Miksi lähtisin pilaamaan hyvää liittoa? Sen vuoksi olen käynyt maksullisissa ja nyt uutena juttuna olen etsinyt varattuja naisia sänkyseuraksi. Surffailen mm. http://www.treffihaku.net saitilla harvase viikko ja sieltä etsin näitä yhden illan suhteita. Luonnollisesti olen aivan hiljaa näistä jutuista koska arvostan vaimoani kuitenkin hyvin hyvin suuresti.

        Ei voi kauniille ennustaa pitkää liittoa, sillä jo lähtökohta on absurdi. Jos kaksi itseään täynnä olevaa minä, minä, minä -ihmistä tapaa, niin ei sen pelkän ulkokultaisuuden kanssa kauaa jaksa kukaan olla, sillä siinä ei ole kestäviä perusteita.
        Tavallisten ihmisten hioutuneet liitot ovat niitä kestäviä.
        Narsistien ja julkkisten liitot purkautuu.


      • ajatustämäkin
        kati322 kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmissä. Ei rumaa ihmistä olekkaan...

        Aivan, ei ole ruma ruma eikä kaunis kaunis, kun tarpeeksi kauan kattelee. Jos sillä "kauniilla" ei avioliitto kestä niin missä vika. Samaa kysyin itseltäni aikanaan.


      • nättikö
        näinseon kirjoitti:

        Rumat naiset eivät halua erota, koska eivät ehkä saisi toista miestä, kun taas kauniit saavat uuden miehen helposti. Tämä todistaa sen, että se on yleensä nainen, joka sen eropäätöksen tekee, yleensä mitä ihmeellisimmistä syistä.

        ei ole rumia naisia!vaan vähemmän kauniita.per.k!


      • Heebo92

        On taas sellaista yleistämistä että ei herran jestas. Ei kaikki komeat ja kauniit ole ulkonäkökeskeisiä. Heillä saattaa olla hyvät geenit ja mukava urheiluharrastus. Esimerkkinä komeasta, lihaksikkaasta ja silti viisaasta ja älykkäästä ihmisestä sanon Aleksander Stubbin. Siellä se edustamassa istuu koulutuksineen.
        Sitten on sellaiset ihmiset, jotka ovat olleet lihavia, mutta ovat tehneet elämäntaparemontin ja aloittaneet urheilun. Heillä on kaikki tieto huonon näköisenä olosta, ja he tietävät millaiset asenteet sellaisia ihmisiä kohtaan on. Tuskinpa siinä vaiheessa on kus noussut hattuun.
        Itse olin ennen ruma ankanpoikanen kun en urheillut ja söin epäterveellisesti. Olin ruipelo. En uskaltanut sanoa kellekään vastaan, ja siitä ilmeisesti on hyötyä avioliitossa, siitä että pitää asiat sisällään.
        Noh, suunnilleen armeijan kohdalla rupesin sitten urheilemaan ja sen osalta sitten opin syömään paremmin ja terveellisemmin. Ja tuntui myös siltä, että opin puhumaan uudelleen. Jäin urheiluharrastukseen koukkuun ja siitä syystä että sen hyödyt on niin suuret. En ollut millään tavalla parempi ihminen ollessani ruma ruipelo. Henkiset ongelmat olivat silloin suuret, nyt ei ole paljoa muuta henkistä ongelmaa, kuin muistot.
        Rumien kestävät liitot perustuu jotenkin siihen, että jos ihmisellä ei ole tahdonvoimaa lähteä lenkille, niin ihminen ei uskalla sanoa vastaan tiskivuoroistakaan. Ei sellainen avioliitto ole hyvä vaikka kestävä onkin. Siinä vaiheessa kun urheilullinen ja kaunis ihminen on kyllästynyt ja kyrsiintynyt toiseen ihmiseen hän lähtee pois, hän pystyy pitämään itsestään huolen, ruma ei taas koe pärjäävänsä yksin, ja hän jää huonoon avioliittoon.
        Myönnän kyllä että jotkut hyvännäköiset on täysiä muIkkuja, mutta enemmän niitä löytyy sellaisista, jotka on perinyt varallisuutta. Epämiellyttävät hyvännäköiset voi olla niitä, jotka bilettää ja juo. Hyvännäköisyys heillä voi tulla pakkotoistoista salilla tai taidokkaasta meikkaamisesta ja yleisestä tyylitietoisuudesta ja rohkeudesta pukeutua toisin.
        Luonnonkaunis on sellainen ihmistyyppi, jossa ei ole mitään vikaa.
        Minulla ainakin se komeus tuli terveellisten elämäntapojen johdosta.


      • Tavallinen nainen
        näinseon kirjoitti:

        Rumat naiset eivät halua erota, koska eivät ehkä saisi toista miestä, kun taas kauniit saavat uuden miehen helposti. Tämä todistaa sen, että se on yleensä nainen, joka sen eropäätöksen tekee, yleensä mitä ihmeellisimmistä syistä.

        Sekö on itseisarvo että erotaan vähän väliä ja uudestaan. Sellainen kyllä saa aikaan vallan muuta kuin kauniin kuvan ihmisestä. Olkoonkin ulkokuori millainen hyvänsä.


      • Niin siis..
        nättikö kirjoitti:

        ei ole rumia naisia!vaan vähemmän kauniita.per.k!

        Rumia naisiahan ei olekkaan,on vaan liian vähän viinaa.


      • Ruma.
        asi3 kirjoitti:

        niin totta!

        Täälläpäin tuo aloitus ei pidä paikkaansa.Olen asunut monessa kerrostalossa ja yksinäiset naiset ovat useimmiten "rumempia" kuin ne jotka on parisuhteessa.
        Uimarannalle ruma sinkku ei mene yleensä yksin mutta perheen kanssa rannalle meno tuntuu aivan luonnolliselta varsinkin jos on lapsia.


      • pötylä
        näinseon kirjoitti:

        Rumat naiset eivät halua erota, koska eivät ehkä saisi toista miestä, kun taas kauniit saavat uuden miehen helposti. Tämä todistaa sen, että se on yleensä nainen, joka sen eropäätöksen tekee, yleensä mitä ihmeellisimmistä syistä.

        Olipa tuo näinseonin kommentti oikea älynväläysten kunkku...voi voi sentään.


      • 4+12
        kyllä se siitä kirjoitti:

        Ei voi kauniille ennustaa pitkää liittoa, sillä jo lähtökohta on absurdi. Jos kaksi itseään täynnä olevaa minä, minä, minä -ihmistä tapaa, niin ei sen pelkän ulkokultaisuuden kanssa kauaa jaksa kukaan olla, sillä siinä ei ole kestäviä perusteita.
        Tavallisten ihmisten hioutuneet liitot ovat niitä kestäviä.
        Narsistien ja julkkisten liitot purkautuu.

        Puhe ei vaan ollut narsistien eikä julkkisten liitoista, vaan ihan tavallisten kauniiden ihmisten liitoista.


      • Arvo-orvokki
        näinseon kirjoitti:

        Rumat naiset eivät halua erota, koska eivät ehkä saisi toista miestä, kun taas kauniit saavat uuden miehen helposti. Tämä todistaa sen, että se on yleensä nainen, joka sen eropäätöksen tekee, yleensä mitä ihmeellisimmistä syistä.

        Katin villat! Tunnetko sanontaa "moni on kakku päältä kaunis, vaan on silkkoa sisällä, akanoita alla kuoren". Pitää paikkansa myös ihmisten kyseessä ollen. Jos parisuhde perustuu ulkonäköön, se ei voi kestää. Suhde kestää ainoastaan silloin, kun ihmiset sopivat yheteen luonteittensa puolesta. Rumien ja "tavisten" liitto perustuu siihen, että ihmiset viihtyvät yhdessä ja tuntevat kuuluvansa yhteen, eikä ulkonäkö silloin mitään merkitse. Toisen ulkonäköön tottuu, ja kauneuskin on katsojan silmässä.


      • Mai565

        Asia on ihan niinkuin nimimerkki "ihmetellä saa"kertoi. Henkilöt jotka nuorena saa loputonta ihailua ulkonäöstään ja muodostaan, ovat enimmäkseen kehittyneet narsisteiksi, joten niillä eväillä ei perhettä pidetä yllä.


      • Näin on
        iem1 kirjoitti:

        Onko Eu direktiivissä määritelty, missä menee rumuuden raja?

        Nimim, iem1: No rumuuden raja menee katsojan silmissä eli onhan joku toinen ihminen (lähes) kaikkien mielestä ruma/mitäänsanomaton ja joku toinen taas kaunis/seksikäs/hyvännäköinen. Se nyt vaan on niin, että on esim. yleisesti ihailtuja ja palvottuja kaunottaria (Marilyn Monroe) versus mitäänsanomattoman näköiset/rumat tyypit.


      • hilavitku
        Heebo92 kirjoitti:

        On taas sellaista yleistämistä että ei herran jestas. Ei kaikki komeat ja kauniit ole ulkonäkökeskeisiä. Heillä saattaa olla hyvät geenit ja mukava urheiluharrastus. Esimerkkinä komeasta, lihaksikkaasta ja silti viisaasta ja älykkäästä ihmisestä sanon Aleksander Stubbin. Siellä se edustamassa istuu koulutuksineen.
        Sitten on sellaiset ihmiset, jotka ovat olleet lihavia, mutta ovat tehneet elämäntaparemontin ja aloittaneet urheilun. Heillä on kaikki tieto huonon näköisenä olosta, ja he tietävät millaiset asenteet sellaisia ihmisiä kohtaan on. Tuskinpa siinä vaiheessa on kus noussut hattuun.
        Itse olin ennen ruma ankanpoikanen kun en urheillut ja söin epäterveellisesti. Olin ruipelo. En uskaltanut sanoa kellekään vastaan, ja siitä ilmeisesti on hyötyä avioliitossa, siitä että pitää asiat sisällään.
        Noh, suunnilleen armeijan kohdalla rupesin sitten urheilemaan ja sen osalta sitten opin syömään paremmin ja terveellisemmin. Ja tuntui myös siltä, että opin puhumaan uudelleen. Jäin urheiluharrastukseen koukkuun ja siitä syystä että sen hyödyt on niin suuret. En ollut millään tavalla parempi ihminen ollessani ruma ruipelo. Henkiset ongelmat olivat silloin suuret, nyt ei ole paljoa muuta henkistä ongelmaa, kuin muistot.
        Rumien kestävät liitot perustuu jotenkin siihen, että jos ihmisellä ei ole tahdonvoimaa lähteä lenkille, niin ihminen ei uskalla sanoa vastaan tiskivuoroistakaan. Ei sellainen avioliitto ole hyvä vaikka kestävä onkin. Siinä vaiheessa kun urheilullinen ja kaunis ihminen on kyllästynyt ja kyrsiintynyt toiseen ihmiseen hän lähtee pois, hän pystyy pitämään itsestään huolen, ruma ei taas koe pärjäävänsä yksin, ja hän jää huonoon avioliittoon.
        Myönnän kyllä että jotkut hyvännäköiset on täysiä muIkkuja, mutta enemmän niitä löytyy sellaisista, jotka on perinyt varallisuutta. Epämiellyttävät hyvännäköiset voi olla niitä, jotka bilettää ja juo. Hyvännäköisyys heillä voi tulla pakkotoistoista salilla tai taidokkaasta meikkaamisesta ja yleisestä tyylitietoisuudesta ja rohkeudesta pukeutua toisin.
        Luonnonkaunis on sellainen ihmistyyppi, jossa ei ole mitään vikaa.
        Minulla ainakin se komeus tuli terveellisten elämäntapojen johdosta.

        "Esimerkkinä komeasta..." Hah-hah-hah, ei todellakaan ole komea!


      • inhottava keskustelu
        4+12 kirjoitti:

        Puhe ei vaan ollut narsistien eikä julkkisten liitoista, vaan ihan tavallisten kauniiden ihmisten liitoista.

        Yleisvaikutelmaksi tästä Suomi24:a kaikkine keskusteluineen jää, että netti taitaa olla hieman liian vaikea asia sivistymätttömille ihmisille...Olen huomannut, että monet kirjoittajat käyttää näitä nimettömiä palstoja ihan tavallisten (ja varmaan tuntemiensa) ihmisten mollaamiseen nimettöminä. Ei tämä Suomi24 kuitenkaan siihen ja sellaiseen käytökseen ole tarkoitettu. Sinänsä on inhimillistä, vaikkakin ällöttäävää, että kaiken maailman "someissa" kaiken aikansa viettävät ihmiset sitten ns. pimahtaa nettiin, mutta eniten mulla käy sääliksi niiden ihmisten lapsia, joilla on sellaiset äidit ja isät, että tärkempää on roikkua kaikki aikansa leikkimässä teiniä netin sosiaalisissa medioissa, kuin opettaa maalaisjärkeä lapsilleen. Netissä kun kaikki kirjoitettu ei välttämättä ole totta.

        Mä en erityisesti edes pidä lapsista, vaikkakin kyllä hyväkäytöksisistä, joiden vanhemmat käyttäytyy aikuisella tavalla netissäkin. Sitä minä en ymmärrä, että miten paljon ylimääräistä aikaa monilla lapsiperheellisilläkin sitten on juoruta ja mollata ihmisiä internetissä. Ihmisten avioliitot ei kuulu yhtään kenellekään. Eikä yksityiset perheasiat. Se on jännä, että monilla jotka tänne Suomi24:n kirjoittaa, niin niillä ei takuulla ikinä olisi pokkaa käyttää samanlaista kielenkäyttöä ihmisille kasvokkain...

        On outoa, että internet-aikana joka toinen kuvittelee olevansa niin tärkeä, että juuri hänen persoonaansa muka kaikki kadehtisi. Mulla käy sääliksi kaikkia niitä lapsia, joiden vanhemmat on julkisessa netissä kuvillaan. Onneks itse olen sen ajan kasvatuksen tuote, että ei koskaan ole tarvinnut pelätä, että omat vanhemmat olisi netissä. Toisin on monilla niillä, jotka on nyt lapsia ja joiden vanhemmat on kaksi-, kolmi- tai nelikymppisiä.


      • Hoh hoijaa
        kyllä se siitä kirjoitti:

        Ei voi kauniille ennustaa pitkää liittoa, sillä jo lähtökohta on absurdi. Jos kaksi itseään täynnä olevaa minä, minä, minä -ihmistä tapaa, niin ei sen pelkän ulkokultaisuuden kanssa kauaa jaksa kukaan olla, sillä siinä ei ole kestäviä perusteita.
        Tavallisten ihmisten hioutuneet liitot ovat niitä kestäviä.
        Narsistien ja julkkisten liitot purkautuu.

        Olen samaa mieltä nimim 4 12: kanssa: Tavallisista ihmisistähän tässä on puhe eikä julkkiksista ja narssisteista. Ei noilla kahdella asialla ja ns. tavallisen ihmisen kauneudella ole yleensä mitään tekemistä keskenään eli jokainen kaunis ihminen ei ole automaattisesti narssisti tai julkkis. Sitä paitsi narssistit voivat olla ja ovatkin ihan tavallisen näköisiä tai rumia ihmisiä, narssismi on luonteenpiirre!


      • kirvesmiehen muija
        kati322 kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmissä. Ei rumaa ihmistä olekkaan...

        Olen samaa mieltä. Ulkoinen kauneus on jokaisen henkilökohtainen mielipide. Ja sisäistä kauneutta harvemmin tulee katottua satunnaisesta ihmisestä. Ja kun meidän jokaisen ulkoinen kauneus rapistuu kuitenkin. Uskon että tän jutun laittaja ei itsekkään ole samaa mieltä tuosta, ei vain sattunu muuta ideaa tulemaan.


      • mer2
        booobo kirjoitti:

        Tuttua niin tuttua! Itse olen liitossa ruman naisen kanssa. Se oli vielä kaunis mimmi nuorena, mutta rupsahtanut ja lihonut tänä päivänä. Eukko on edelleen kyllä mukava, hyvä äiti ja osaa tehdä tosi hyviä lihapullia:) Totuus on ettei kuitenkaan seksielämä toimi, suoraan sanottuna etova sängyssä. Miksi lähtisin pilaamaan hyvää liittoa? Sen vuoksi olen käynyt maksullisissa ja nyt uutena juttuna olen etsinyt varattuja naisia sänkyseuraksi. Surffailen mm. http://www.treffihaku.net saitilla harvase viikko ja sieltä etsin näitä yhden illan suhteita. Luonnollisesti olen aivan hiljaa näistä jutuista koska arvostan vaimoani kuitenkin hyvin hyvin suuresti.

        Jaa, arvosta vaimoasi käymällä vieraissa, se on etovaa. Siitä on toisen kunnioitus kaukana!!!!


      • Että näin
        pötylä kirjoitti:

        Olipa tuo näinseonin kommentti oikea älynväläysten kunkku...voi voi sentään.

        Ei ollenkaan, vaan täysin totta ja asiantunteva kommentti! Karu totuus on tietysti vaikea hyväksyä, mutta se on ja pysyy...


      • mieskinhän
        näinseon kirjoitti:

        Rumat naiset eivät halua erota, koska eivät ehkä saisi toista miestä, kun taas kauniit saavat uuden miehen helposti. Tämä todistaa sen, että se on yleensä nainen, joka sen eropäätöksen tekee, yleensä mitä ihmeellisimmistä syistä.

        ............. hei ei saa liikaa yleistää ,, Minä olin 50 nen mies kun sanoin että nyt riittä ja lähin ,, Enkä oo katunu päivääkään ..


      • on ja ei
        hilavitku kirjoitti:

        "Esimerkkinä komeasta..." Hah-hah-hah, ei todellakaan ole komea!

        Hyvä vastaus ( hilavitku ) Tässä se näkyy että SAMA ihminen on toisen katsojan silmissä kaunis ja toisen ei.. ---------------- se vanha saonnonta on niin totta ........... Makuasioista ei kannatais alkaa kiistellä .....................


      • voi olla
        kyllä se siitä kirjoitti:

        Ei voi kauniille ennustaa pitkää liittoa, sillä jo lähtökohta on absurdi. Jos kaksi itseään täynnä olevaa minä, minä, minä -ihmistä tapaa, niin ei sen pelkän ulkokultaisuuden kanssa kauaa jaksa kukaan olla, sillä siinä ei ole kestäviä perusteita.
        Tavallisten ihmisten hioutuneet liitot ovat niitä kestäviä.
        Narsistien ja julkkisten liitot purkautuu.

        Tai jos ne kauniit naiset on sellaisten miesten kans naimisis ketkä on töissä jatkuvasti eikä niillä ole aikaa kulkea vaimon ja lapsien kanssa kaupungilla päivästä päivään..


      • juuniin

        Kauniillakin ihmisellä voi ollu myös sekin ongelma, että tahtoo sitoutua, mutta se tarjonta joka ympärillä pyörii ei ole sellaista ja jää helposti yksin.

        :) Liian paljon koettu.


      • rerererererer
        kati322 kirjoitti:

        Kauneus on katsojan silmissä. Ei rumaa ihmistä olekkaan...

        "Kauneus on katsojan silmissä. Ei rumaa ihmistä olekkaan.."

        Mistä laitoksesta osasto-potilaita on taas päästetty lomille?


      • id i oo t ti^^^
        booobo kirjoitti:

        Tuttua niin tuttua! Itse olen liitossa ruman naisen kanssa. Se oli vielä kaunis mimmi nuorena, mutta rupsahtanut ja lihonut tänä päivänä. Eukko on edelleen kyllä mukava, hyvä äiti ja osaa tehdä tosi hyviä lihapullia:) Totuus on ettei kuitenkaan seksielämä toimi, suoraan sanottuna etova sängyssä. Miksi lähtisin pilaamaan hyvää liittoa? Sen vuoksi olen käynyt maksullisissa ja nyt uutena juttuna olen etsinyt varattuja naisia sänkyseuraksi. Surffailen mm. http://www.treffihaku.net saitilla harvase viikko ja sieltä etsin näitä yhden illan suhteita. Luonnollisesti olen aivan hiljaa näistä jutuista koska arvostan vaimoani kuitenkin hyvin hyvin suuresti.

        Arvostat vaimoasi niin hyvin hyvin suuresti että kusetat ja valehtelet sille päivittäin. Mikä unelmien prinssi.
        Olisko kuitenkin REILUMPAA että olisit mies ja sanoisit SUORAAN sille että 'oot liian rupsahtanut etten halua nussia' ja ne rahat, jotka hassaat huoriin, laitat vaimosi kuntosalikorttiin tai vaikka rasvaimuun.


      • hah hah
        booobo kirjoitti:

        Tuttua niin tuttua! Itse olen liitossa ruman naisen kanssa. Se oli vielä kaunis mimmi nuorena, mutta rupsahtanut ja lihonut tänä päivänä. Eukko on edelleen kyllä mukava, hyvä äiti ja osaa tehdä tosi hyviä lihapullia:) Totuus on ettei kuitenkaan seksielämä toimi, suoraan sanottuna etova sängyssä. Miksi lähtisin pilaamaan hyvää liittoa? Sen vuoksi olen käynyt maksullisissa ja nyt uutena juttuna olen etsinyt varattuja naisia sänkyseuraksi. Surffailen mm. http://www.treffihaku.net saitilla harvase viikko ja sieltä etsin näitä yhden illan suhteita. Luonnollisesti olen aivan hiljaa näistä jutuista koska arvostan vaimoani kuitenkin hyvin hyvin suuresti.

        Ja taas tämä sama treffihakunetin mainostaja, jokaisessa keskustelussa pyörii. Saatko paljonkin palkkaa tuosta? Täytyy kyllä sanoa että et ole kovin hyvä työssäsi.


      • Heebo92
        Heebo92 kirjoitti:

        On taas sellaista yleistämistä että ei herran jestas. Ei kaikki komeat ja kauniit ole ulkonäkökeskeisiä. Heillä saattaa olla hyvät geenit ja mukava urheiluharrastus. Esimerkkinä komeasta, lihaksikkaasta ja silti viisaasta ja älykkäästä ihmisestä sanon Aleksander Stubbin. Siellä se edustamassa istuu koulutuksineen.
        Sitten on sellaiset ihmiset, jotka ovat olleet lihavia, mutta ovat tehneet elämäntaparemontin ja aloittaneet urheilun. Heillä on kaikki tieto huonon näköisenä olosta, ja he tietävät millaiset asenteet sellaisia ihmisiä kohtaan on. Tuskinpa siinä vaiheessa on kus noussut hattuun.
        Itse olin ennen ruma ankanpoikanen kun en urheillut ja söin epäterveellisesti. Olin ruipelo. En uskaltanut sanoa kellekään vastaan, ja siitä ilmeisesti on hyötyä avioliitossa, siitä että pitää asiat sisällään.
        Noh, suunnilleen armeijan kohdalla rupesin sitten urheilemaan ja sen osalta sitten opin syömään paremmin ja terveellisemmin. Ja tuntui myös siltä, että opin puhumaan uudelleen. Jäin urheiluharrastukseen koukkuun ja siitä syystä että sen hyödyt on niin suuret. En ollut millään tavalla parempi ihminen ollessani ruma ruipelo. Henkiset ongelmat olivat silloin suuret, nyt ei ole paljoa muuta henkistä ongelmaa, kuin muistot.
        Rumien kestävät liitot perustuu jotenkin siihen, että jos ihmisellä ei ole tahdonvoimaa lähteä lenkille, niin ihminen ei uskalla sanoa vastaan tiskivuoroistakaan. Ei sellainen avioliitto ole hyvä vaikka kestävä onkin. Siinä vaiheessa kun urheilullinen ja kaunis ihminen on kyllästynyt ja kyrsiintynyt toiseen ihmiseen hän lähtee pois, hän pystyy pitämään itsestään huolen, ruma ei taas koe pärjäävänsä yksin, ja hän jää huonoon avioliittoon.
        Myönnän kyllä että jotkut hyvännäköiset on täysiä muIkkuja, mutta enemmän niitä löytyy sellaisista, jotka on perinyt varallisuutta. Epämiellyttävät hyvännäköiset voi olla niitä, jotka bilettää ja juo. Hyvännäköisyys heillä voi tulla pakkotoistoista salilla tai taidokkaasta meikkaamisesta ja yleisestä tyylitietoisuudesta ja rohkeudesta pukeutua toisin.
        Luonnonkaunis on sellainen ihmistyyppi, jossa ei ole mitään vikaa.
        Minulla ainakin se komeus tuli terveellisten elämäntapojen johdosta.

        Liekö enemmistö rumia kun miinusta pukkaa?


      • Vapaa MIES
        näinseon kirjoitti:

        Rumat naiset eivät halua erota, koska eivät ehkä saisi toista miestä, kun taas kauniit saavat uuden miehen helposti. Tämä todistaa sen, että se on yleensä nainen, joka sen eropäätöksen tekee, yleensä mitä ihmeellisimmistä syistä.

        Juuri niin kauniin naisen mies on töissä tienatakseen kauniin naisen kalliiseen elämäntyyliin rahaa ja jos ei näin tee niin nainen etsii uuden joka on valmis uhraamaan vapaa ajan ansaitakseen tämän kauniin naisen ja sitten usein käy niin että tää nainen valittaa ku mies on aina töissä ja hankkii itselleen rakastajan ku mies ei oo ikään kotona ja erohan siinä tulee kun tää paljatuu tai sitten miehen on vaan kestettävä tilanne ja pidettävä kulissit pystyssä ja nainen huoraa.
        Kaunis nainen alistaa miehen koska voi kiristää miestä sillä että lähtee lätkimään ja mies joutuu alisumaan kun ei kestäisi sitä häpeäntunnetta ja epäonnistumista muiden silmissä ja siksi monet alisuvat.
        Kaunis nainen kyllä löytää uuden uhrin.
        Monesti nää kauniit on sen oppineet jo pienestä että voivat käyttää miehiä hyväkseen ja esineellistävät miehet vai sanottaisiinko alistavat miehen orjan asemaan tai joksikin tuotantoeläimeksi.
        Sitten nää huorat vielä väittää että nainen esineellistetään ja että naisen euro on 80 senttiä mikä taitaa pitää paikkansa siinämielessä että mies saa pitää tienaamastaan eurosta 20 senttiä.
        Ystäville sitten haukutaan vielä miestä ku on niin huono että mulla on oikeus ottaa vähän vierasta ja tuhlata rahaa.
        Onneksi oon päässy siitä huorasta eroon.


      • Akkavalta pois
        kyllä se siitä kirjoitti:

        Ei voi kauniille ennustaa pitkää liittoa, sillä jo lähtökohta on absurdi. Jos kaksi itseään täynnä olevaa minä, minä, minä -ihmistä tapaa, niin ei sen pelkän ulkokultaisuuden kanssa kauaa jaksa kukaan olla, sillä siinä ei ole kestäviä perusteita.
        Tavallisten ihmisten hioutuneet liitot ovat niitä kestäviä.
        Narsistien ja julkkisten liitot purkautuu.

        Pitkän liiton salaisuus on että Mies alistuu tai pitää naisen niin jumalattoman kovassa väkivallan pelossa ettei se uskalla lähteä.

        Kyllä miesten pitääs olla miehiä isolla M:llä ja turvautua tähän jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Aluksi kannattaa muka alistua ja sitten kääntää kelkka ku ollaan naimisissa ja lapsi tulossa.Parempi näin ku antaa sen naisen kääntää kelkan alistamalla miestä.

        Rakkauresta ei oo juuri montaa tapausta joka liiton pittää pystyssä on varmaan pieni prosentti ja siksi kannatta tosiaan turvautua tähän väkivallan pelossa pitämiseen ku torenäköösyys on että se on miehelle ainut vaihtoehto.
        Ja jos akka lihoo niin sille ei anneta vaan lupaa syödä niin pysyy sexynä ja pantavan näköösenä ja antaahan se ku tietää että kieläytymisestä tulee kurinpidollisia seuraamuksia.


      • piggu M
        Akkavalta pois kirjoitti:

        Pitkän liiton salaisuus on että Mies alistuu tai pitää naisen niin jumalattoman kovassa väkivallan pelossa ettei se uskalla lähteä.

        Kyllä miesten pitääs olla miehiä isolla M:llä ja turvautua tähän jälkimmäiseen vaihtoehtoon. Aluksi kannattaa muka alistua ja sitten kääntää kelkka ku ollaan naimisissa ja lapsi tulossa.Parempi näin ku antaa sen naisen kääntää kelkan alistamalla miestä.

        Rakkauresta ei oo juuri montaa tapausta joka liiton pittää pystyssä on varmaan pieni prosentti ja siksi kannatta tosiaan turvautua tähän väkivallan pelossa pitämiseen ku torenäköösyys on että se on miehelle ainut vaihtoehto.
        Ja jos akka lihoo niin sille ei anneta vaan lupaa syödä niin pysyy sexynä ja pantavan näköösenä ja antaahan se ku tietää että kieläytymisestä tulee kurinpidollisia seuraamuksia.

        Mies isoimmalla M:llä lienee kuitenki se, joka omalta osaltaan jakaa ruusut ja risut naisensa kanssa 50/50 ilman väkivallanpelkoa tai muuta henkistä alistumista puolin ja toisin.

        Kuitenkin vain kaksi asiaa takaa turvan KAIKESSA. Ne ovat: osapuolten keskinäinen KUNNIOITUS ja LUOTTAMUS. Nämä kun puuttuvat MIKÄÄN ei kestä...

        ...paitsi se, että jotkut ihmiset ovat mieleltään "neanderhtaaleja" ja toiset eivät.


      • terveisin trollihomo
        Vapaa MIES kirjoitti:

        Juuri niin kauniin naisen mies on töissä tienatakseen kauniin naisen kalliiseen elämäntyyliin rahaa ja jos ei näin tee niin nainen etsii uuden joka on valmis uhraamaan vapaa ajan ansaitakseen tämän kauniin naisen ja sitten usein käy niin että tää nainen valittaa ku mies on aina töissä ja hankkii itselleen rakastajan ku mies ei oo ikään kotona ja erohan siinä tulee kun tää paljatuu tai sitten miehen on vaan kestettävä tilanne ja pidettävä kulissit pystyssä ja nainen huoraa.
        Kaunis nainen alistaa miehen koska voi kiristää miestä sillä että lähtee lätkimään ja mies joutuu alisumaan kun ei kestäisi sitä häpeäntunnetta ja epäonnistumista muiden silmissä ja siksi monet alisuvat.
        Kaunis nainen kyllä löytää uuden uhrin.
        Monesti nää kauniit on sen oppineet jo pienestä että voivat käyttää miehiä hyväkseen ja esineellistävät miehet vai sanottaisiinko alistavat miehen orjan asemaan tai joksikin tuotantoeläimeksi.
        Sitten nää huorat vielä väittää että nainen esineellistetään ja että naisen euro on 80 senttiä mikä taitaa pitää paikkansa siinämielessä että mies saa pitää tienaamastaan eurosta 20 senttiä.
        Ystäville sitten haukutaan vielä miestä ku on niin huono että mulla on oikeus ottaa vähän vierasta ja tuhlata rahaa.
        Onneksi oon päässy siitä huorasta eroon.

        ettei vaan ollu joku tv-sarja jolle runkkasit omassa yksinäisyyksissäsi


      • akkavalta pois
        piggu M kirjoitti:

        Mies isoimmalla M:llä lienee kuitenki se, joka omalta osaltaan jakaa ruusut ja risut naisensa kanssa 50/50 ilman väkivallanpelkoa tai muuta henkistä alistumista puolin ja toisin.

        Kuitenkin vain kaksi asiaa takaa turvan KAIKESSA. Ne ovat: osapuolten keskinäinen KUNNIOITUS ja LUOTTAMUS. Nämä kun puuttuvat MIKÄÄN ei kestä...

        ...paitsi se, että jotkut ihmiset ovat mieleltään "neanderhtaaleja" ja toiset eivät.

        Naisten mielestä mies on heitä varten ja monet sen sanovatkin että miehen on tehtävä nainen onnelliseksi.
        Eikö tämä oo juuri sitä että halutaan alistaa kun miehellä on velvollisuus tehdä nainen onnelliseksi omasta onnestaan tinkien.
        Pitääshän se olla kaikessa tasa-arvo mutta naiset ei sitä käsitä mitä se tarkottaa ja mies kelpaa vaan sillon kun se tekee kaikkensa naisen eteen ei se oo tasarvoa vaan orjuuttamista ja alistamista.En oo väkivaltainen enkä kannata sitä mutta totuus on juuri se että joko miehen on alistuttava tai on pidettävä se akka väkivallanpelossa ettei uskalla lähteä.Toki tämä on väärin sitä naistakohtaan mutta totuus on että näillä kahdella tavalla liitto kestää pitkään mutta se ei tarkoita sitä että liitto olisi onnellinen.
        Pitkään liittoon pyritään mutta yleensä toinen joutuu alistumaan toiselle jotta liitto kestää ja tänäpäivänä jos nainen ei saa alistettua miestä niin sehän lähtee.
        Mun ex lähti kun ei saanu alistettua mua ja en alistanu tai pitäny sitä väkivallalla
        pysymään mutta ny sillä on mies jota kohtaan se ei uskalla nousta ja on väkivallalla alistettu.No kaippa se ny on sitten onnellisempi ku ei pääse mihinkään yksin ja anoppi vahtii tään miehen poissaollessa.Mun kans kun sillä oli vapaus kulkea niin kun halusi mutta ei vissin olisi saanu antaa niin isoa vapautta ku rupes huoraamaan.No onneksi pääsin siitä paskasta eroon mutta lapsia käy sääli ku joutuvat ny asumaan sellaasen mustasukkaasen narsisti mörököllin miehen kanssa samassa taloudessa.Ex sai sitä mitä tilasi elikkä tokihan se mies pelkää että sen naisen joku vie ku on ittekkin sen toiselta ottanu ja tietää että sen naisen voi joku viedä ku on sitälajia.
        Onhan niitä hyviäkin naisia varmaan mutta ovat harvassa ja varattuja.
        Mikähän näistä naisista tekee niin vaativia ja juuri mieheltä vaaditaan ja ollaan sitten nokkapystyssä jos saa rikkaan miehen vaikka ei itte oo teheny mitään korkean elintason eteen ja vähätellään muita jotka ovat heidän mielestään huonompia.Moni mies on sortunu elämään velaksi että saa naisen rahantarpeen tyydytettyä ja sitte ku tuloo konkurssi niin nainen lähtöö ettimään uutta uhria.


    • ...ajattelija...

      Se johtuu varmaan vain siitä, että "rumilla" on muita taitoja, joita esim. aviomieskin arvostaa. Pelkällä kauneudella ei pitkälle pötkitä.

      • Kaunis on paha :D

      • Aitoa rakkautta

        Olen vuosia seurannut työssäni lapsia ja erityisesti tyttöjä.
        Jo pienestä " kauniit ja söpöt" tytöt saavat muiden tyttöjen hyväksynnän paremmin. Heidän kauneuttaa ihaillan ja niin nämä ns. kauniit alkavat kasvamaan määrääjiksi, ilkeiksi, itsekkäiksi ja jopa ylimielisiksi, kun sen sijaan vähemmän kaunottaret kasvavat ystävällisiksi, muut huomioiviksi, jotta pärjäisivät.
        Kun sitten ajattelen omaa ikäluokkaani, havaitsen tämän saman. Lähes aina vähemmille kauneuspisteille jäävät keräävät käytöksellään moninkertaisesti pisteet, he ovat ystävällisiä, muita kuuntelevia, muiden mielipiteitä huomioivia, auttavaisia, rehellisiä, luotettavia...
        Ei ihme, että heidän avioliitot kestävät. Hehän ovat varmasti osanneet itsekin puolisoa valitessaan arvostaa samoja hyveitä ja silloin suhde ei ole pinnallinen, vain kauneuskäsitteisiin nojaava.


      • Aitoa rakkautta kirjoitti:

        Olen vuosia seurannut työssäni lapsia ja erityisesti tyttöjä.
        Jo pienestä " kauniit ja söpöt" tytöt saavat muiden tyttöjen hyväksynnän paremmin. Heidän kauneuttaa ihaillan ja niin nämä ns. kauniit alkavat kasvamaan määrääjiksi, ilkeiksi, itsekkäiksi ja jopa ylimielisiksi, kun sen sijaan vähemmän kaunottaret kasvavat ystävällisiksi, muut huomioiviksi, jotta pärjäisivät.
        Kun sitten ajattelen omaa ikäluokkaani, havaitsen tämän saman. Lähes aina vähemmille kauneuspisteille jäävät keräävät käytöksellään moninkertaisesti pisteet, he ovat ystävällisiä, muita kuuntelevia, muiden mielipiteitä huomioivia, auttavaisia, rehellisiä, luotettavia...
        Ei ihme, että heidän avioliitot kestävät. Hehän ovat varmasti osanneet itsekin puolisoa valitessaan arvostaa samoja hyveitä ja silloin suhde ei ole pinnallinen, vain kauneuskäsitteisiin nojaava.

        Empä paremmin menis sanomaan:)


      • kateelliset.........
        Aitoa rakkautta kirjoitti:

        Olen vuosia seurannut työssäni lapsia ja erityisesti tyttöjä.
        Jo pienestä " kauniit ja söpöt" tytöt saavat muiden tyttöjen hyväksynnän paremmin. Heidän kauneuttaa ihaillan ja niin nämä ns. kauniit alkavat kasvamaan määrääjiksi, ilkeiksi, itsekkäiksi ja jopa ylimielisiksi, kun sen sijaan vähemmän kaunottaret kasvavat ystävällisiksi, muut huomioiviksi, jotta pärjäisivät.
        Kun sitten ajattelen omaa ikäluokkaani, havaitsen tämän saman. Lähes aina vähemmille kauneuspisteille jäävät keräävät käytöksellään moninkertaisesti pisteet, he ovat ystävällisiä, muita kuuntelevia, muiden mielipiteitä huomioivia, auttavaisia, rehellisiä, luotettavia...
        Ei ihme, että heidän avioliitot kestävät. Hehän ovat varmasti osanneet itsekin puolisoa valitessaan arvostaa samoja hyveitä ja silloin suhde ei ole pinnallinen, vain kauneuskäsitteisiin nojaava.

        Aikamoista yleistämistä. Yleensä se on kyllä niin, että rumemmat naiset ovat kateellisia kauniimmille ja kohtelevat näitä huonosti. Kauniita tyttöjä voidaan myös kiusata koulussa.

        Mutta siinä on kyllä perää, että kauniimmat ihmiset saattavat erota helpommin kun saavat huomiota vastakkaiselta sukupuolta vähemmällä vaivalla ja ottajia olisi. Sekään ei kuitenkaan ole ihan niin mustavalkoista. Joskus kauneus/komeus voi jopa estää kumppanin löytymisen vaikka henkilö itse haluaisi sitoutua. Muilla ihmisillä on tarvetta korostaa kauniin ihmisen huonommuutta, koska eihän hänellä voi olla muita ominaisuuksia kuin kauneus mikä on täyttä puppua. Olemme kaikki yksilöitä.


      • negenege
        kateelliset......... kirjoitti:

        Aikamoista yleistämistä. Yleensä se on kyllä niin, että rumemmat naiset ovat kateellisia kauniimmille ja kohtelevat näitä huonosti. Kauniita tyttöjä voidaan myös kiusata koulussa.

        Mutta siinä on kyllä perää, että kauniimmat ihmiset saattavat erota helpommin kun saavat huomiota vastakkaiselta sukupuolta vähemmällä vaivalla ja ottajia olisi. Sekään ei kuitenkaan ole ihan niin mustavalkoista. Joskus kauneus/komeus voi jopa estää kumppanin löytymisen vaikka henkilö itse haluaisi sitoutua. Muilla ihmisillä on tarvetta korostaa kauniin ihmisen huonommuutta, koska eihän hänellä voi olla muita ominaisuuksia kuin kauneus mikä on täyttä puppua. Olemme kaikki yksilöitä.

        Hyvin osaa tämäkin hyvännäköinen ihminen sanoa, vaikka piru on lapioinut hänen aivosolujaan korvista ulos, että komeus ja tyylitietoisuus mahtuu paremmin.
        Jos haluat olla parempi ihminen, niin ryyppää, polta, syö roskaruokaa ja lyö itseäsi paistinpannulla naamaan. Näin saat paremman liiton kun naisen ei tarvitse pettämistä pelätä rumiluksen kanssa.


      • ElämänEriVaiheet
        Aitoa rakkautta kirjoitti:

        Olen vuosia seurannut työssäni lapsia ja erityisesti tyttöjä.
        Jo pienestä " kauniit ja söpöt" tytöt saavat muiden tyttöjen hyväksynnän paremmin. Heidän kauneuttaa ihaillan ja niin nämä ns. kauniit alkavat kasvamaan määrääjiksi, ilkeiksi, itsekkäiksi ja jopa ylimielisiksi, kun sen sijaan vähemmän kaunottaret kasvavat ystävällisiksi, muut huomioiviksi, jotta pärjäisivät.
        Kun sitten ajattelen omaa ikäluokkaani, havaitsen tämän saman. Lähes aina vähemmille kauneuspisteille jäävät keräävät käytöksellään moninkertaisesti pisteet, he ovat ystävällisiä, muita kuuntelevia, muiden mielipiteitä huomioivia, auttavaisia, rehellisiä, luotettavia...
        Ei ihme, että heidän avioliitot kestävät. Hehän ovat varmasti osanneet itsekin puolisoa valitessaan arvostaa samoja hyveitä ja silloin suhde ei ole pinnallinen, vain kauneuskäsitteisiin nojaava.

        Voihan tilanne olla sekin, että on ollut vaikka ihan nätti tyttö pienestä pitäen (ei kuitenkaan täydellinen), mutta kuitenkin jäänyt syrjityksi erikoisen luonteensa tai pukeutumistyylinsä takia. Ei luonnostaan kaunis ole aina suosittu, ylimielinen paska. On niitä paljon ystävällisiä, rehellisiä ja muutenkin kaikin tavoin empaattisia ihmisiä, jotka on silti kauniita. Onhan ihminen voinut olla jollain tavalla erilainen joskus lapsena ja sitten vasta myöhemmin muuttunut kauniiksi. En nyt lähtis kauniita ihmisiä yleistämään tolla tavalla. Samalla tavalla jotkut vähemmän kauniit voi olla ihan yhtä ilkeitä, ne on saattanu olla kauniita lapsena ja sitten liiallisen meikinkäytön, alkoholin ja mäkkiruoan seurauksena ne onki aikuisena rumia läskejä paskoja sillä aikaa ku ne jotka jätti nuo vähemmälle ja huolehtivat terveydestään, ovat kasvaneet kauniiksi ja terveiksi ihmisiksi. (tietysti sairauden/masennuksen takia lihavuus ja laihuus on ihan eri asioita) Ja monet aikuisena kauniit ja nuorennäköiset on joutunu kokemaan teineinä sen, että näyttivät liian nuorilta. Esim. 15 -vuotias, joka näyttää 13 -vuotiaalta voi kokea hyvin paljon syrjintää. Samalla tavalla 15 -vuotias, joka näyttää 18 -vuotiaalta voi olla hyvin suosittu. Kummatkin kuitenkin ihan nättejä tyttöjä. Sitte menee joku 20 vuotta ja se joka näyttää ikäistään vanhemmalta, joutuu nyt kärsimään siitä, kun taas se toinen näyttää ikäistään nuoremmalta, saa nyt nauttia siitä. Ymmärrätkö pointtini? Ihmiset muuttuu vuosien varrella. Jotkut kauniit, on ollu rumia ja jotkut rumat on ollu kauniita. EI VOI SANOA, ETTÄ IHMINEN ON ILKEÄ/YLIMIELINEN SEN TAKIA, ETTÄ SE SATTUU OLEMAAN KAUNIS JUURI SILLÄ HETKELLÄ ELÄMÄSSÄÄN! Mutta joo onhan niitä sellaisiakin tapauksia, jotka on olleet kauniita koko elämänsä ja niillä se saattaa nousta päähän, mutta jos näät kadulla kauniin ihmisen, älä heti tuomitse häntä.


    • matala kurssi

      Rumaa kun ei kukaan huoli, niin ei kiirettä erota ja mieskin on huoleton kun eukko lähtee kylille, varmasti tulee takaisn.

      • Korkea kurssi

        Ehei, rumilla vasta vientiä on! He ovat hyviä laittamaan ruokaa, pitävät kodin kunnossa, antavat aina piparia, eivätkä kiukuttele turhasta. Mies vahtii haukkana kahden askelen päästä perässä. :)


      • kurssin käynyt
        Korkea kurssi kirjoitti:

        Ehei, rumilla vasta vientiä on! He ovat hyviä laittamaan ruokaa, pitävät kodin kunnossa, antavat aina piparia, eivätkä kiukuttele turhasta. Mies vahtii haukkana kahden askelen päästä perässä. :)

        Kyllähän se vaan yleensäottaen niin on että kauniit pariutuvat keskenään ja rumat keskenään. Jos nimittäin toinen osapuoli on ruma ja toinen kaunis, tulee varmasti paineita vaihtaa ennenpitkää paria. Ruma joutuu tekemään tuplatyöt miellyttääkseen kaunista, ettei kaunis lähtisi toisen kauniin perään.
        Kauniilla on vientiä aina, mutta eipäs ole rumalla. Ruma voi todellakin oikeasti olla todellinen jalokivi, mutta ihmiset katsovat siihen mikä silmään näkyy, eivätkä näe sitä mikä sydämessä on. Tähän perustuu myös ns. rakastuminen ensi silmäyksellä, eli ulkokuoreen ihastuminen.


      • zzbottom
        kurssin käynyt kirjoitti:

        Kyllähän se vaan yleensäottaen niin on että kauniit pariutuvat keskenään ja rumat keskenään. Jos nimittäin toinen osapuoli on ruma ja toinen kaunis, tulee varmasti paineita vaihtaa ennenpitkää paria. Ruma joutuu tekemään tuplatyöt miellyttääkseen kaunista, ettei kaunis lähtisi toisen kauniin perään.
        Kauniilla on vientiä aina, mutta eipäs ole rumalla. Ruma voi todellakin oikeasti olla todellinen jalokivi, mutta ihmiset katsovat siihen mikä silmään näkyy, eivätkä näe sitä mikä sydämessä on. Tähän perustuu myös ns. rakastuminen ensi silmäyksellä, eli ulkokuoreen ihastuminen.

        tietoa tuo!


      • Ruma Temppu
        kurssin käynyt kirjoitti:

        Kyllähän se vaan yleensäottaen niin on että kauniit pariutuvat keskenään ja rumat keskenään. Jos nimittäin toinen osapuoli on ruma ja toinen kaunis, tulee varmasti paineita vaihtaa ennenpitkää paria. Ruma joutuu tekemään tuplatyöt miellyttääkseen kaunista, ettei kaunis lähtisi toisen kauniin perään.
        Kauniilla on vientiä aina, mutta eipäs ole rumalla. Ruma voi todellakin oikeasti olla todellinen jalokivi, mutta ihmiset katsovat siihen mikä silmään näkyy, eivätkä näe sitä mikä sydämessä on. Tähän perustuu myös ns. rakastuminen ensi silmäyksellä, eli ulkokuoreen ihastuminen.

        Ulkokuoreen ihastunut?Ihmisen sisäelimistöön on lainvastaista ihastua.


      • anya3
        kurssin käynyt kirjoitti:

        Kyllähän se vaan yleensäottaen niin on että kauniit pariutuvat keskenään ja rumat keskenään. Jos nimittäin toinen osapuoli on ruma ja toinen kaunis, tulee varmasti paineita vaihtaa ennenpitkää paria. Ruma joutuu tekemään tuplatyöt miellyttääkseen kaunista, ettei kaunis lähtisi toisen kauniin perään.
        Kauniilla on vientiä aina, mutta eipäs ole rumalla. Ruma voi todellakin oikeasti olla todellinen jalokivi, mutta ihmiset katsovat siihen mikä silmään näkyy, eivätkä näe sitä mikä sydämessä on. Tähän perustuu myös ns. rakastuminen ensi silmäyksellä, eli ulkokuoreen ihastuminen.

        Sillä ihastumisella ei vielä pitkälle pötkitä.
        Rakkateen ja parishteeseen on vielä pitkä matka.


      • pennuille jaffaa
        Ruma Temppu kirjoitti:

        Ulkokuoreen ihastunut?Ihmisen sisäelimistöön on lainvastaista ihastua.

        Kyllä sisäelimistöönkin pitää tutustua, ainakin vaaksan verran.


      • Pekka & Irmeli
        anya3 kirjoitti:

        Sillä ihastumisella ei vielä pitkälle pötkitä.
        Rakkateen ja parishteeseen on vielä pitkä matka.

        Ihmsen ulkokuori ei pysy hyvän näköisenä ilman toimivia sisäelimiä,
        joten nekin tulevat aina kuoren mukana kyytiin parisuhteeseen.
        Et kai ruokakaupastakaan osta onttoa sämpylää ilman kuorta
        taikka ohi ammuttua sorsaa. Niillä ei nälkä lähde.


      • ammuit ohi itse
        Pekka & Irmeli kirjoitti:

        Ihmsen ulkokuori ei pysy hyvän näköisenä ilman toimivia sisäelimiä,
        joten nekin tulevat aina kuoren mukana kyytiin parisuhteeseen.
        Et kai ruokakaupastakaan osta onttoa sämpylää ilman kuorta
        taikka ohi ammuttua sorsaa. Niillä ei nälkä lähde.

        Mistä oikein puhut.
        Jos sämpylä on ontto siinä on vain se kuori...
        Täysin sekavaa juttua.


      • Anonyymi
        zzbottom kirjoitti:

        tietoa tuo!

        No ei ole! Jokaisella on oma maku. Se ettei miellytä jokaisen silmää tarkoita, että olisi ruma.


    • ...ajattelija...

      Ihmisen onnellisuus ei ole ulkonäöstä kiinni, vaan enemmin älykkyydestä. Älykäs mies ja nainen on seksikäs. Tyhjäpäinen, vaikka komea tai kauniskin, ei kauan jaksa kiinnostaa. Ulkonäkö tulee sitten bonuksena, jos päästä löytyy muutakin.

      Rumuus ja tyhmyys on sitten asia, johon ei auta oikein muu kuin etsiä samanlainen kumppani ... ja tulla onnelliseksi. :)

      • aitous on asiaa

        mitä enemmän toisesta välittää sitä paremmalta hän aina näyttää ! uskokaa pois.


      • p3rkele

        Yksinäänkin voi olla onnellinen. Eipähän tarvitse tiskivuoroista tapella.


      • huomattu juttu

        Rakastunut ihminen on kaunis


    • Tsiikaa vaan, jos...

      Jos "Kauniilla villske käy, otajia enepi kuin ehtii,.", niin miksi "kauniit naiset kävelee yksin tai vain lasten kanssa, tai sitten likkakavaerien kanssa..."????

      • yks`mies vaan

        Kauniilla naisilla on ongelmana se että heidän pokaamisensa antaa miehelle pisteitä muiden silmissä (miesten) eli kysymys on statuksesta. Kunnolliset miehet taas eivät uskalla lähestyä pakkien pelossa (huono itsetunto).
        Lisäksi muut naiset saattavat olla kateellisia (juoruavat perättömiä) ja kokevat uhaksi (mustasukkaisia miehistään).
        Eli kaunis nainen on samaan aikaan saalis ja vihollinen, koeta siinä sitten tutustua terveellä tavalla ihmisiin saati seurustella.
        Sen vuoksi parit ovat yleensä samaa tasoa ulkonäöltään, he ymmärtävät millaista on poiketa valtavirrasta. Harvoin sitäpaitsi ihminen on syntyjään täysin ruma, hyvinvointi näkyy ulospäin vaikkei mikään malli olisikaan (terveys, raittius, liikunnallisuus jne.). Ja julkkikset jossain elokuvissa ovat studiossa meikattuja, ei ne siltä näytä arkiaskareissaan.


    • lissu on ruma

      Lissulla on taas ulkonäköpaineita.

    • mulle kelpaa

      No kuka hullu kattoo jotain pinnallista kanaa. Eipä silti, ei kaikki kauniit oo pinnallisia, mutta ruman on aika mahdoton kasvaa silleen kieroon.

      • Elämää

        Aika vähän olet elämää sinäkin nähnyt. Itse olen nähnyt sekä kauniita että rumia ilkeitä ihmisiä. Ja kauniita ja kultaisia ihmisiä. Rumat voivat olla kateellisia kauniille ja kiusaavat. Tämä on aika yleistä kouluissa ja työpaikoilla.

        Ei siis tehdä mitään yleistyksiä, että kauniit olisivat ilkeitä ja rumat aina mukavia, koska se ei vaan mene niin. Kaikki rumat eivät ole hyviä kotiäitejä, ruoanlaittajia tai siivoojia. Esimerkkinä nyt vaikka kuvankaunis julkkiskokki Sara la Fountain ja Vappu Pimiä, jotka ovat hyviä ruoanlaittajia. Ja kauneuskin on katsojan silmissä.


      • kl yläaste
        Elämää kirjoitti:

        Aika vähän olet elämää sinäkin nähnyt. Itse olen nähnyt sekä kauniita että rumia ilkeitä ihmisiä. Ja kauniita ja kultaisia ihmisiä. Rumat voivat olla kateellisia kauniille ja kiusaavat. Tämä on aika yleistä kouluissa ja työpaikoilla.

        Ei siis tehdä mitään yleistyksiä, että kauniit olisivat ilkeitä ja rumat aina mukavia, koska se ei vaan mene niin. Kaikki rumat eivät ole hyviä kotiäitejä, ruoanlaittajia tai siivoojia. Esimerkkinä nyt vaikka kuvankaunis julkkiskokki Sara la Fountain ja Vappu Pimiä, jotka ovat hyviä ruoanlaittajia. Ja kauneuskin on katsojan silmissä.

        Ai kauniita kiusaa rumat koulussa. Missä koulussa oot oikein ollut. Meillä ne oli just pahimpia kiusaajia.


      • 384747471
        Elämää kirjoitti:

        Aika vähän olet elämää sinäkin nähnyt. Itse olen nähnyt sekä kauniita että rumia ilkeitä ihmisiä. Ja kauniita ja kultaisia ihmisiä. Rumat voivat olla kateellisia kauniille ja kiusaavat. Tämä on aika yleistä kouluissa ja työpaikoilla.

        Ei siis tehdä mitään yleistyksiä, että kauniit olisivat ilkeitä ja rumat aina mukavia, koska se ei vaan mene niin. Kaikki rumat eivät ole hyviä kotiäitejä, ruoanlaittajia tai siivoojia. Esimerkkinä nyt vaikka kuvankaunis julkkiskokki Sara la Fountain ja Vappu Pimiä, jotka ovat hyviä ruoanlaittajia. Ja kauneuskin on katsojan silmissä.

        Luuokitteletko oikeasti kaikki tapaamasi ihmiset joko kauniiksi tai rumiksi? Todella kapeakatseisesti olet sitä elämääsi katsellut.


      • 1747483
        384747471 kirjoitti:

        Luuokitteletko oikeasti kaikki tapaamasi ihmiset joko kauniiksi tai rumiksi? Todella kapeakatseisesti olet sitä elämääsi katsellut.

        3847471:lle

        Jospa luokittelenkin tapaamani ihmiset ensin käytöksen mukaan hyvin ja huonosti käyttäytyviin. Vastapuolihan itse valitsee, miten kohtelee muita.
        Sitten vaan huomaa, että näin se on.


      • 736163849411
        1747483 kirjoitti:

        3847471:lle

        Jospa luokittelenkin tapaamani ihmiset ensin käytöksen mukaan hyvin ja huonosti käyttäytyviin. Vastapuolihan itse valitsee, miten kohtelee muita.
        Sitten vaan huomaa, että näin se on.

        Monet asiat voi nähdä myös jatkumona: ei ole vain lyhyitä ja pitkiä ihmisiä, rumia ja kauniita, hyvin ja huonosti käyttäytyviä vaan kirjo erilaisia ihmisiä. Keinotekoisissa luokitteluissa - etenkään kaksiluokkaisissa- ei useinkaan ole kovin paljoa mieltä etenkään niiden tekemistä motivoi vain toisten ihmisten arvottaminen tai arvostelu. Tämänkin keskustlelun pää teema voi tästä perspektiivistä vaikuttaa hieman absurdilla.


    • srtfgh9876tgjhgfd

      Itse olen ihan ok ja ehkä kauniskin mutta huono perusta parisuhteeseen on pelkkä ulkonäkö. Kauneus on katoavaa varsinkin jos sitä ns sisäistä kauneutta ei ole koskaan edes ollut olemassa. Turhamaisuus on ikävä kyllä nykyään liian yleistä. Nykyään on monet sekä miehet että naiset turhamaisa ja ajattelevat vain miltä asiat näyttää ulospäin. Noh se kostautuu ikävä kyllä aikanaan...

    • life sucks

      Ruma nainen ie välttämättä ole sen syväällsiempi kumppani kuin kaunotarkaan.Tosin sitä ei kukaan vonkaa kuten kaunista naista.Ja ruman on pakko antaa selsiä koska muuten ukko häipyy..

      • "Pakko antaa" :D

        Meinaatko, että naiset ei tykkää seksistä? Lensi saftkat näytölle.


      • hömpän tilaaja

        Montako seinästäreväistyä minäminäminä ihmistä olet tavannut.
        Entä sitten sellaisia hyvännäköisiä....

        Rumilla on yleisesti ottaen järkevämpi luonne. Jos ette usko, niin lukekaapa huvikseen missien haastatteluja...


      • Oikeesti!
        hömpän tilaaja kirjoitti:

        Montako seinästäreväistyä minäminäminä ihmistä olet tavannut.
        Entä sitten sellaisia hyvännäköisiä....

        Rumilla on yleisesti ottaen järkevämpi luonne. Jos ette usko, niin lukekaapa huvikseen missien haastatteluja...

        ..ja missithän ne on kauniita, höh!


      • niinpä....
        Oikeesti! kirjoitti:

        ..ja missithän ne on kauniita, höh!

        Ja onko niillä kovin viisaita ajatuksia ;)


      • jees*
        hömpän tilaaja kirjoitti:

        Montako seinästäreväistyä minäminäminä ihmistä olet tavannut.
        Entä sitten sellaisia hyvännäköisiä....

        Rumilla on yleisesti ottaen järkevämpi luonne. Jos ette usko, niin lukekaapa huvikseen missien haastatteluja...

        Rumasta repusta löytyy hyvät eväät!


      • ex-model5
        Oikeesti! kirjoitti:

        ..ja missithän ne on kauniita, höh!

        Erään missin mielipide: "Mä oon tosi kaunis, mutta en osaa mitään".
        Hän kelpasi siis pelkästään kauneutensa vuoksi bisneksen pelinappulaksi.


      • Ei suomalainen
        Oikeesti! kirjoitti:

        ..ja missithän ne on kauniita, höh!

        Just, ja vielä Suomen missit. Haahaa...


      • hjhcjhch
        hömpän tilaaja kirjoitti:

        Montako seinästäreväistyä minäminäminä ihmistä olet tavannut.
        Entä sitten sellaisia hyvännäköisiä....

        Rumilla on yleisesti ottaen järkevämpi luonne. Jos ette usko, niin lukekaapa huvikseen missien haastatteluja...

        "Rumilla on yleisesti ottaen järkevämpi luonne. Jos ette usko, niin lukekaapa huvikseen missien haastatteluja..."

        Aivan totta. Rumien on pakko selviytyä sosiaalisesti. Kauniiden ei tarvitse, siksi kauniit eivät yleensäkään tee mitään muuta kuin vain ovat palvonnan kohteina.

        Esimerkiksi kaunista naista autetaan kun hän tekeytyy tyhmäksi. Rumaa naista ei auteta, varsinkaan jos hän tekeytyy tyhmäksi. Kauniin tyhmyys on söpöä, ruman tyhmyys on vastenmielistä ja kertoo laiskuudesta ja luuseriudesta. Sama koskee myös miehiä.

        Vain hyvin harva kaunis on järkevä ja silloin kauneudesta korostuu aikuismaisuus esimerkiksi pukeutumisen ja kampauksen kautta. Tyhmä ja kaunis pukeutuu nuorekkaasti ja nuorekas tässä tapauksessa ei todellakaan tarkoita mitään raikkautta.

        Kaikki tutkimukset todistavat sen että kauniiden ei tarvitse tehdä ylennyksen eteen töitä, vaan he saavat ylennyksen ilman meriittejä. Rumat taas joutuvat opiskelemaan paljon ja olla asiantuntijoita ennenkuin ylennys heltiää. Tämä ei ole mitään kauniiden mollaamista, vaan tutkittua tosiasiaa.


    • Sannnnnnni

      Enpä tiennytkään että on olemassa joku yleinen ulkonäköstandardi. Tai no, tietysti tiedetään että missin tulee olla blondi ja pitkä, mutta oma mieheni on varsin lyhyt ja tykkää itseään lyhyemmistä naisista (kuten miehet usein) ja bruneteista (kuten moni). Joten olen sellainen sääretön peikko ja näillä standardeilla täydellinen =)

      Ja tosiaan itse koen ylibodatut miehet uhkaavina ja tykkään, ihan katsellakin, hoikempia ja kalpeita. Mieheni on itselleni aivan naurettavan hyvännäköinen ja haluttava -en voi edes selittää miten ihmeellisen komea hän on =D. Vaikka ymmärrän kyllä ettei hän saisi miestripparina töitä...

      Koen monet ruokakaupassa tavatut hörhöt rumina, mutta luulen -tai ainakin toivon -että kaikilla on joku joka pitää heitä rehellisesti ihmeen kauniina.

    • ...........

      Itse kuljen välillä miehen kanssa perheenä ja välillä yksin tai lasten kanssa. Joskus jopa likkakavereideni kanssa. Ihan tilanteesta riippuen. En tiennytkään, että ulkonäköni vaihtelee noin paljon, että ihan rumasta kauniiksi seurasta riippuen. Olen muuten havainnut, että aika moni muukin liikkuu toisinaan eri kokoonpanoilla kuin toisinaan.

    • ruman naisen olotila

      Rumiin naisiin kuuluu myös tavallisen näköiset naiset, joihin miehet ei pahemmin kiinnostusta näytä.. semmoiset tusinatavarat joita mahtuu tusinaan 120 kpl!

      Nainen kun vamppaa sen miehen, ei välitä enää pitää itsestään huolta.

      Rumiin naisiin joutuu myös lihavat ja liian laihat sekä nämä bodausnaiset, joilla on kauheet muhkuraiset kädet ja jalat... ne on kauheita!

      Ruman naisen kategoriaan menee siis useampi naisnäky... kauniita on vain yksi, tosi kauniit joissa silmä lepää.

      • "ruma" nainen

        Miehillä on monenlaisia makuja.
        Kaikki eivät ole pinnallisia kuten eräs kaupungilla töissä oleva kahden lapsen isä ja snobi, jonka tunnen.

        Minuakin selän takana haukkuu läskiksi, kun on 5kiloa ylipainoa. Haukkuu myös selän takana huoraksi, kun olen eronnut. Minulla ei ole tosin ollut ketään eron jälkeen. Hiukset on harakanpesä, kun niissä ei ole selkeää kampausta. Haukkuu myös asuinpaikkaani, vaikkei keikkatyössä pankkilainoja haeta. Minä kyllä mietin miten kaikki asiat hänelle kuuluvat.

        Eikö elämässä tapahdu itsellä mitään, kun aika menee toisten ihmisten, varsinkin naisten arviontiin. Hänen omalla vaimolla on hirveät paineet näyttää juuri sellaiselta, kuin mies haluaa. Uskottomuutakin on ollut. Olen ottanut pesäeroa tähän perheeseen, kun en jaksa tuota miestä. Hän kyllä soittelee. Luulee kai olevansa korvaamaton. Yleensäkin jutut on sitä ettei nainen yksin pärjää. Halveksii siis yksinhuoltajia paljon. Haluaisin olla tämän vaimon kaveri, muttei se ole mahdollista, koska mies änkeäisi kuitenkin mukaan.


      • ruusukka1
        "ruma" nainen kirjoitti:

        Miehillä on monenlaisia makuja.
        Kaikki eivät ole pinnallisia kuten eräs kaupungilla töissä oleva kahden lapsen isä ja snobi, jonka tunnen.

        Minuakin selän takana haukkuu läskiksi, kun on 5kiloa ylipainoa. Haukkuu myös selän takana huoraksi, kun olen eronnut. Minulla ei ole tosin ollut ketään eron jälkeen. Hiukset on harakanpesä, kun niissä ei ole selkeää kampausta. Haukkuu myös asuinpaikkaani, vaikkei keikkatyössä pankkilainoja haeta. Minä kyllä mietin miten kaikki asiat hänelle kuuluvat.

        Eikö elämässä tapahdu itsellä mitään, kun aika menee toisten ihmisten, varsinkin naisten arviontiin. Hänen omalla vaimolla on hirveät paineet näyttää juuri sellaiselta, kuin mies haluaa. Uskottomuutakin on ollut. Olen ottanut pesäeroa tähän perheeseen, kun en jaksa tuota miestä. Hän kyllä soittelee. Luulee kai olevansa korvaamaton. Yleensäkin jutut on sitä ettei nainen yksin pärjää. Halveksii siis yksinhuoltajia paljon. Haluaisin olla tämän vaimon kaveri, muttei se ole mahdollista, koska mies änkeäisi kuitenkin mukaan.

        Onkohan tuo mies narsisti?


      • xns999sdllöösf
        "ruma" nainen kirjoitti:

        Miehillä on monenlaisia makuja.
        Kaikki eivät ole pinnallisia kuten eräs kaupungilla töissä oleva kahden lapsen isä ja snobi, jonka tunnen.

        Minuakin selän takana haukkuu läskiksi, kun on 5kiloa ylipainoa. Haukkuu myös selän takana huoraksi, kun olen eronnut. Minulla ei ole tosin ollut ketään eron jälkeen. Hiukset on harakanpesä, kun niissä ei ole selkeää kampausta. Haukkuu myös asuinpaikkaani, vaikkei keikkatyössä pankkilainoja haeta. Minä kyllä mietin miten kaikki asiat hänelle kuuluvat.

        Eikö elämässä tapahdu itsellä mitään, kun aika menee toisten ihmisten, varsinkin naisten arviontiin. Hänen omalla vaimolla on hirveät paineet näyttää juuri sellaiselta, kuin mies haluaa. Uskottomuutakin on ollut. Olen ottanut pesäeroa tähän perheeseen, kun en jaksa tuota miestä. Hän kyllä soittelee. Luulee kai olevansa korvaamaton. Yleensäkin jutut on sitä ettei nainen yksin pärjää. Halveksii siis yksinhuoltajia paljon. Haluaisin olla tämän vaimon kaveri, muttei se ole mahdollista, koska mies änkeäisi kuitenkin mukaan.

        Tiputa maan pinnalle; levitä juttua että siltä saa sukupuolitaudin.
        Kyllä tuollaiset mulkerot saa aisoihin niitten omilla aseilla.


    • The eye.,-

      Mikäs sinä olet määrittelemään kuka on ruma tai kaunis??

      Sinä kyllä olet sisäisesti ja ajatusmaailmaltasi aika lailla ilkeä ja pahansuopa, voisi sanoa, että ruma. Ja se jos mikä näkyy ulospäin.

      • rumat ei mun juttu

        En olekkaan, tämä onkin se mitä mun silmä näkee. Mun mielipidet, mitenm inä näen ihmisen.

        Minä katson aina ulkonäköä, sillä itekään en voisi olla ruman ihmisen kanssa, vaika siinä minun olemus korostuukin erittäin paljon kun on ruman kanssa. Mutta en vain voisi olla ruman kanssa. Itse kun olen kaunis ja upee, niin jos olisi ruma kumppani, niin kyllä hävettäisi.


      • Seonsiinä!
        rumat ei mun juttu kirjoitti:

        En olekkaan, tämä onkin se mitä mun silmä näkee. Mun mielipidet, mitenm inä näen ihmisen.

        Minä katson aina ulkonäköä, sillä itekään en voisi olla ruman ihmisen kanssa, vaika siinä minun olemus korostuukin erittäin paljon kun on ruman kanssa. Mutta en vain voisi olla ruman kanssa. Itse kun olen kaunis ja upee, niin jos olisi ruma kumppani, niin kyllä hävettäisi.

        Mutta kun olet ruma ihmiseksi, et voi sille näköjään mitään.


      • Känkkäränkkä

        Sinä olet sitten kai jokin tuomareiden tuomari ja kuningasten kuningas tietämään kauneuden ja rumuuden erot,oikei Auvervaaran tyttären tytär.Meille tuli uusi julkkis!


      • kaunis5
        rumat ei mun juttu kirjoitti:

        En olekkaan, tämä onkin se mitä mun silmä näkee. Mun mielipidet, mitenm inä näen ihmisen.

        Minä katson aina ulkonäköä, sillä itekään en voisi olla ruman ihmisen kanssa, vaika siinä minun olemus korostuukin erittäin paljon kun on ruman kanssa. Mutta en vain voisi olla ruman kanssa. Itse kun olen kaunis ja upee, niin jos olisi ruma kumppani, niin kyllä hävettäisi.

        Sanon vaan, että kukaan ei oo ruma. Jos pitää itsestään huolta jne. Ei tarvitse olla mitään kauheita meikkejä. Mutta kuitenkin näkee, että kunniottat itseään, ja muita. Siitä se lähte.... Että herät sänkystä, ja suoraan duuniin... Kaunis on niin laajaa, samoin kaunis ihminen :)


    • Kahden äiti9898989

      Tai sitten rumat akat valitsee puolisoikseen kauheita liisteriäijiä joilla ei oo muuta kun seurata akkaasa joka puolelle. Oisko hyvännäköiset naiset valinneet puolisonsa paremmin ja siis miehet töissä eikä kerran kuussa sossun luukulla räkänokkineen.

      • switch woman

        Just olin lasten kanssa Ranskassa lomalla, eikä mies kytännyt tai seuraillut. Tälläsella rumalla akalla kuin minä, ei tietenkään ole varaa valittaa, mutta miksi pitäisikään. Pitkä ja onnellinen liitto, neljä ihanaa lasta, hyvä työpaikka, terveyttäkin piisaa. Elämä on niin malliillaan kuin voi olla. Ei siinä paljon kiinnosta tykkääkö joku tuntematon mies minun ulkonäöstä. Kuka oikeastaan haluaa olla yhdessä pinnallisen miehen kanssa. Sellainen valittaa, kun vaimo on raskaana ja pullistuu mahan seudusta. Entä jos kävisi niinkuin kaverilleni. Palovammoja kasvoissa ja kaulassa. Pinnallinen mies ei tukisi ja ymmärtäisi. No onneksi kaverini mies oli oikea mies, eikä peilinpalvoja.

        Jotenkin ihmetyttää aloittaja. Miten rumien onni on häneltä pois?


      • 7389
        switch woman kirjoitti:

        Just olin lasten kanssa Ranskassa lomalla, eikä mies kytännyt tai seuraillut. Tälläsella rumalla akalla kuin minä, ei tietenkään ole varaa valittaa, mutta miksi pitäisikään. Pitkä ja onnellinen liitto, neljä ihanaa lasta, hyvä työpaikka, terveyttäkin piisaa. Elämä on niin malliillaan kuin voi olla. Ei siinä paljon kiinnosta tykkääkö joku tuntematon mies minun ulkonäöstä. Kuka oikeastaan haluaa olla yhdessä pinnallisen miehen kanssa. Sellainen valittaa, kun vaimo on raskaana ja pullistuu mahan seudusta. Entä jos kävisi niinkuin kaverilleni. Palovammoja kasvoissa ja kaulassa. Pinnallinen mies ei tukisi ja ymmärtäisi. No onneksi kaverini mies oli oikea mies, eikä peilinpalvoja.

        Jotenkin ihmetyttää aloittaja. Miten rumien onni on häneltä pois?

        Ehkä olet ihan tavallisen näköi nen, vaikka vaatimattomana pidät itseäsi rumana. Mies jos jatkuvasti mustasukkaisena vahtaisi, se saattaisi olla epäluotettava ja pettämään taipuvainen. Ehkä se on vaan aikuinen ja luottaa sinuun ja suhteeseemme.


    • rontti18

      No voi hyvä tavaton: kylläpä oli mielipide! Mitenkähän ne rumat on naimisiin päässeetkään...? Kauneus on katsojan silmissä ja yhteiseloon tarvitaan muutakin kuin korea ulkokuori. Ja jos tsiikailija on bongaillut vain kauniita sinkkunaisia niin uskoisin, että kirjoittaja on vielä keskenkasvuinen pojankolli, jolla ei ole ollut vientiä minkäänlaista. Perhe-elämästä puhumattakaan. Mutta koeta kestää: kyllä se vielä siitä. Toivon sinulle oikein rikasta ja rakasta perhe-elämää tulevaisuudessa, kunhan ensin kasvat aikuiseksi.

    • naiset ei viitsi

      Rumia naisia on enempi kuin rumia miehiä.
      Miehet komistuu kun isää tulee lisää, mutta naiset rumistuu kun niistä tulee vanhoja. Mistähän se johtuu?

      Ostakaa kat pakkelia, sillä ne naaman viheet poistuu ja menkää hyvänen aika metsään juoksemaan, syökää salaattia ja terveelistä ruokaa, eikä mitään läskiä ja viinaa.

      • puumanainen4

        Kypsään ikään ehtineenä naisena kyllä täytyy todeta, että ns. komeita miehiä Suomessa on todella vähän. Mitä enempi ikää tulee lisää, sen kamalampia ulkonäöltään - luulot itsestään ovat ainoat, jotka kasvavat jatkuvasti.
        Jospas kirjoittaja vetelisi joskus edes naamansa kunnolla pesuun sen metsälenkin jälkeen ja ennen salaattiateriaa.


      • pelle provottaa...

        Miten tämä kuuluu sulle?

        Sinähän aina kehut miten vaimosi on niiiiin nuoren näköinen.


      • olet tyhmä

        Jos, sinä viitsisit opetella kirjoittamaan, et sinä taida olla mikään ruudin keksijä.


      • kefgjoegt
        puumanainen4 kirjoitti:

        Kypsään ikään ehtineenä naisena kyllä täytyy todeta, että ns. komeita miehiä Suomessa on todella vähän. Mitä enempi ikää tulee lisää, sen kamalampia ulkonäöltään - luulot itsestään ovat ainoat, jotka kasvavat jatkuvasti.
        Jospas kirjoittaja vetelisi joskus edes naamansa kunnolla pesuun sen metsälenkin jälkeen ja ennen salaattiateriaa.

        Kyllä se naistenkin kohdalla on vain niin suomessa, mitä enemmän ikää sitä rumempi. Kun mennään naimisiin ja mies sanoo tahdon, niin nainen repsahtaa pienessä ajassa rumaksi.


      • oot nolo

        nimimerkillä itse ruma läskipaska ukko:D hanki elämä pentu


      • zzbottom
        puumanainen4 kirjoitti:

        Kypsään ikään ehtineenä naisena kyllä täytyy todeta, että ns. komeita miehiä Suomessa on todella vähän. Mitä enempi ikää tulee lisää, sen kamalampia ulkonäöltään - luulot itsestään ovat ainoat, jotka kasvavat jatkuvasti.
        Jospas kirjoittaja vetelisi joskus edes naamansa kunnolla pesuun sen metsälenkin jälkeen ja ennen salaattiateriaa.

        suomalaisten naisten pyllyt on veistetty lumilapiolla. ole hyvä ja katso peiliin puunainen


      • hah hah

        Jokainen kyllä vanhenee ihan ilman viinaa ja läskiäkin. Nykyajan muovinen naiskuva on näköjään iskostunut miesten mieliin niin syvälle että ihan tosissaan kuvitellaan että vanheneminen on aina omaa laiskuutta ja huonoja elintapoja. No, ei se niin mene. Epäterveellisesti elämällä voi toki vanhentaa itseään ennenaikaisesti mutta jokainen meistä rupsahtaa. Ihan jokainen, eikä sellaista keinoa ole olemassakaan jolla voisi säilyttää itsensä ikuisesti kaksikymppisen näköisenä. Ovatko miehet tosiaan niin tyhmiä että kuvittelevat että vanhalta näyttävä vanha nainen on myös juoppo ja itsestään huolehtimaton? Katsos kun ne julkkisten kuvat ovat rankalla kädellä käsiteltyjä, eivät he siltä luonnossa näytä siitäkään huolimatta että ovat käyttäneet omaisuuden (jota kenelläkään tavallisella ihmisellä ei ole varaa käyttää) plastiikkakirurgisiin operaatioihin.

        Jännä että esimerkiksi minä olen kasvissyöjä, en ole koskaan ryypännyt enkä tupakoinut mutta en silti näytä 18-vuotiaalta vaikka olisi kalliit meikit naamassa.


      • tiina-miina
        pelle provottaa... kirjoitti:

        Miten tämä kuuluu sulle?

        Sinähän aina kehut miten vaimosi on niiiiin nuoren näköinen.

        Mikä sitten on kaunista ja mikä rumaa? Täysin makuasia!
        Jos eläimiin verrattaisiin niin kaunein tietämäni eläin on kuningaskobrakäärme.


      • Yritti Ärsyttää.
        olet tyhmä kirjoitti:

        Jos, sinä viitsisit opetella kirjoittamaan, et sinä taida olla mikään ruudin keksijä.

        Opettele myös lukemaan virkkuukoukkusi takaa pahnavuoren elli?


      • Järveen uimaan
        oot nolo kirjoitti:

        nimimerkillä itse ruma läskipaska ukko:D hanki elämä pentu

        Vetula tuokswuu,eikö?


    • kaunis ja kaunis

      Niin, toisille kauneus on sitä, että on hoikassa kunnossa, korkkarit, hame, meikkiä ja hiukset värjätty johonkin suuntaan. Moni kakku päältä kaunis. Onneksi elämässä käy niin, että vakka kantensa valitsee. Samanhenkiset ihmiset päätyvät lopulta yhteen... tai erikseen jos ei osaa pitää suhteesta huolta.
      Ihmiset jotka ei hyväksy vanhenemista, on typeriä. Harmaahapset tulee hyväksyä kun ne ilmaantuu! On positiivista, ettei ole enää nuori ja tyhmä!

      • katseeella seurannut

        Kauniin ulkomuodon omaava usein koppava, omahyväinen.


    • Anttoin

      Olen tyylikäs ja naisellisen näköinen nainen ja kauniiksikin kehuttu. Mutta valitettavasti yksin. En omasta halustani. En kuitenkaan viitsi baareissa ja muissa ryyppypaikoissa liikkua, koska siellä katsellaan vain alta kulmien vaihvihkaa tai avoimesti tuijottaen ja lähinnmä känniset iilimadot tulee heittää härskiä pano puhetta. Haluan kuitenkin asiallisen ja mukavan kumppanin, en kaipaa pelkkiä seksi kumppaneita. Mutta töissä ja vapaalla liikkuessa saa olla ihan rauhassa kenenkään häiritsemättä tai yrittämättäkään ottaa lähempää kontaktia. En ole erakko ja liikun paljon erilaisissa tapahtumissa. Mutta ei ole ollut seuralaisehdottelijoita lähes milloinkaan.

      • jusz-zi

        Hmm...no mikset laita treffi-ilmoitusta? Kyllä itselle kelpais fiksu ja koulutettu, sekä kivannäköinen nainen...


    • eswet

      Mielestäni saa jo olla aika pahan näköinen että voi suoranaisesti rumaksi sanoa,eiköhän enin osa ole ihan vaan tavallisen näköisiä,ihan ok,joku piirre tai kasvojen ilmeikkyys voi tehdä hyvinkin kiinnostavaksi perus tavalliset kasvot.Ulkonäkö on vain yksi asia parisuhteessa,ei vain se riitä ketään onnelliseksi tekemään tai pitämään suhdetta kasassa.Ja kauneus on todellakin katsojan silmässä,niin paljon eroaa mieltymykset toisistaan.Sitäpaitsi silmä tottuu siihen mitä kauan katsoo,kauneutta aika ja tottumus laimentaa ja vaatimattomampaa ulkonäköä tottumus kaunistaa.

    • Ulla 7

      Kaunis nainen on itsevarma ja tietää oman arvoa ja ei vastaa kaikkiin miesten ehtotuksiin ja ei usein alkaa ka itse ensimmåisenä kutsumaan miestä mukaan.Ja miehet taas pelkaa vähän kaunista naista.Tästä se tulee.

    • tolol

      No ei taida sullakaan olla kaikki muumit laaksossa. Kasvappa vaan kuule aikuseksi...

    • 938€47

      Ehkä et vain nää niiden ihmisten kauneutta, joita pidät rumina.

    • Rumia ei ole

      Rumia ei ole olemassakaan ja liika pinnallisuus on pahasta.Liiton kestäminen
      ei riipu ulkonäöstä,siihen vaikuttaa muut asiat.Ulkonäkö ei muutenkaan ratkaise
      asioita.Epäsopivaa töllistellä ihmisiä tuolla tavalla.Jokaisen oma asia,miten
      kävelee ja kenen kanssa on.Vilske käy ihan kaikilla ja ottajia löytyy jokaiselle,
      oli minkä näköinen hyvänsä.Aloittaja on vaan katkeroitunut,onneton ja
      petetty,sen huomaa ja ymmärtää.

    • köyhällistö

      Mikä on ruma , ihmisen piirteet ovat erilaiset . Tietenkin miehelle saaliin ulkonäkö on merkittävä tekiä , mutta loppupelin kuitenkin ratkaisee löytyykö yhteisentuntuinen sävel tulevaisuuden unelman sytykkeeksi . Kauneutta löytyy myös ulkokuoren peitosta.

    • asianhuomannut

      oon huomannu et paremman näkösillä ihmisillä (ei kaikilla) nousee ulkonäkö hattuun koska uuden kumppanin saaminen on helmpompaa. Yleensä se kiinnostus lähtee ku näkee jonkun hyvännakösen ja tällee. Kumppania on helppo vaihtaa "lennossa" kun on jotain millä hurmata. Hyvä köytäs ulkonäön päälle niin siinä se. Moneen kertaan huomattu

    • kakskytä vuotta yhes

      Minä seurustelin koko nuoruus-aikuisuuteni komeiden miesten kanssa.Yksikään heistä ei tuntunut sopivalta aviomies- tai isäehdokkaalta.Olivat hyvinkin tietoisia viehätysvoimastaan toreilla ja turuilla.Enpä olisi halunnut ottaa sellaista riskiä,että muita naisia olisi jonossa asti odottamassa jos joskus sattuu menemään huonommin.
      Päätin siis alkaa etsimään rumia miehiä ja onnistuin.Mieheni ei ole susiruma,mutta sellainen kirveellä veistetyn näköinen kuitenkin.Minun mielestäni jopa vähän komea.Ei kuulemma muiden mielestä.Ja kiva mies kuin mikä!
      Mikäs siinä,siitä sitten rakastumaan,naimisiin ja lapsia tekemään.Ei ole ukko karannut mihinkään,eikä akkakaan vaikka akalla ottajia ois.
      Teinpä aikoinaan hyvän päätöksen ja valinnan ;)

    • makuasioita olli

      Se on varmaan jokin perverssio. Toiset tykkää köyriä rujoja naisia kun toiset valitsevat kauniin seksipommin.

    • ai jaaaaa

      Jaa, on minua kauniiksi haukuttu, mutta niin vain saman miehen kanssa olen ollut yli 20-vuotta, mutta kaipa sitten olenkin ruma, vaikka ottajia olisi.

    • hei!

      Ihan todella etttä kun käy Suomi24:n etusivulta juttua linkatessa ensimmäisenä mielessä ottaa luuri korvaan ja soittaa poliisille, niin ihan todella teidän, jotk aktiivisimmin tässä Suomi24:a laaditte aloituksia, teidän juttunne ovat huonoja.

      Mullakin taas pirunsarvet melkein kasvaa kuvainnollisesti päähän, kun luen noita nimettömiä vihajuttuja. Tekis melkein mieli heittää kommentti, että JOS naiset eivät tekisi rikollisille lapsia, niin rikolliset kuolisi sukupuuttoon ja maaioma parantuisi, ja olen nainen, eli miksi yhä on olemassa rikollisia, eli miehiä jotka siementää ja jotka eivät elätä omia kakrujaan ja miksi on, siten, rikostilastoja täytäviä paskiaisia, joiden pikkupilien sijasta Kela maksaa jopa alaikäisten siitostentuotosten menot? Naisten ulkonäkö ei ole sidoksissa siihen, että millaisille miehille itse kukin tekee ja dywäsee kakaraa, mutta jos ei olisi naisia hön, kana, hutsake, ei varmasti olisi miehiäkään, joilla on rikosrekisterit ja jotka jopa linnasta käsin siittelee ja menee naimisiin ja pynkäsee jälkikasvua maailmaan...

      Itse olen lapseton ja kaunis fiksu nainen ja olen varma siitä, että kauneimmat naiset ovat naimisissa tai jos eivät ole, eivät halua.. Ja itseäni en pidä kauniina, mutta en mä ulkonäölläni peiliä rikokaan (kuvia en nettiin laittaisi) , vaan ihan hyvännäköisen tavalla mua kohdellaan, vaikkei mua koskaan olekaan kiinnostanut perheenperustaminen tai lapset tai itseäni kauniimpien tahi eritotenkaan perheellisten kadehtiminen.

      Mitä te yhäreitä vihaatte, vaiko mistä on kyse mieshirviöt, netin pellet häiriköt valheidentiteeteilla oikeille miehille kateelliset? Sehän on ihan älytön taakka, että jos jotkut naisparat yksinään kasvattaa lapsia.

      Kaikki naiset ei halua naimisiin. Se on ihan normaalia. Enkä olis edes tullut tähän keskusteluun, mutta Suomi24 pakotti etusivulle mun sivullisen lukemaan tätä.

    • ruma nainen

      Eipä sitä poikakaveria tai miestä ole ikinä ollut eikä tule olemaankaan todella rumalla kuten mä. Aloittaja tarkoitti varmaan tavallisen näköisiä naisia tai vähemmän kauniita ei TODELLA RUMIA.

    • Perustaa?

      Hyvää ja halpaa ei saa samassa paketissa. Tyhjäpää kädetön voi viihtyä toisen tyhjäpään kädettömän seurassa ja näyttää kauniilta yhdessä. Useimmiten näyttää kulissi kuitenkin romahtavan, ennemmin tai myöhemmin.

      • jweif-

        Kulissi romahtaa??
        Jos kaksi kädetöntä on onnellisia keskenään, niin miten se on kulissi?
        Kauniiden liitot eivät ole kestävempiä.


    • Kapeakatseiset

      Nii jumalatonta yleistystä, että oksettaa.
      Rumat on fiksuja.
      Kauniit on tyhmiä.
      Lihavat on lepposia.
      Laihat on hiekkavittuja.
      Mitä vielä?
      Yhtä hyvin löytyy rumia ja tyhmiä kuin kauniita ja fiksuja. Ja toisin päin. Ulkonäkö ei aina määrittele mitä pään sisällä liikkuu.
      Itse tunnen kauniita naisia, ystävättäriäni, jotka on oikein fiksuja. Tiedän myös muutaman nätin, mutta hyvinkin stereotyyppisen "blondin".
      Kasvakaa aikuiset ihmiset ja lakatkaa tuomitsemasta.

      • zzbottom

        lihavat on lepposia :)


      • lilma
        zzbottom kirjoitti:

        lihavat on lepposia :)

        Itse en ainakaan koe olevani mitenkään lepponen persoona (:


    • kauniin ukko

      Voi kun elämä olisikin noin simppeliä. Toiveajattelua, sanoisin. jos uskot että kaunis on itsestään selvästi huono luonteinen petturi ja pintaliitäjä. Ja tietysti myös täysin tyhjäpää.

      Minulla on kaunis, fiksu vaimo (myös muiden mielestä) ja hän on kaunis myös sisältä. Tiedän, että hänellä olisi ottajia, jos eroaisimme, eikä hän olisi sinkkuna pitkän aikaan, paitsi ellei itse sitä haluaisi. Hän on luonnostaan hoikka ja liikunnasta pitävä ja kasvonpiirteet on luonnostaan kauniit. Tekeekö se hänestä sisäisesti ruman ja epämiellyttävän?

    • hgfhgfgf

      No, tuossa aloityssivun kuvassa ei kyllä käynyt ilmi ovatko tyypit rumia. Luultavasti eivät.

    • sielujen sivistys

      En ole ruusu, kukka kuitenkin. Naimisissa 38 vuotta hyvän miehen kanssa. Ulkoinen kauneus on katoavaista, sydämen sivistys ei katoa.

    • 0-0

      Kai sillä rakkaudellakin on osansa suhteen kestävyydessä. Niiden "rumien" naisten miehillä on varmasti kuitenkin hyvä olla naisensa kanssa.

    • duunissa tapahtuu

      Tuli nähtyä kaunis nainen joka ensin oli mukavan oloinen jopa puheissaan,mutta kun työpaikalla eräs vihamies kiinnostui naisesta alkoi tietysti puhumaan minusta paskaa naiselle ,pimu muuttui suorastaan vittumaiseksi ja töykeäksi,onneksi luonne paljastui ja sain opetuksen että älä ikinä ihastu ulkokuoreen saati työpaikalla kehenkään..

      Välttäkää työpaikkaromansseja, ne ei ole mitään todellisia ihmissuhteita vaan valtapeliä jossa turvataan vain työpaikan jatkuvuus eli hyväksikäyttöä puoli ja toisin,nähty on.

      • ei mustavalkoista

        Äläs nyt sentään. Olin hiljattain vaihtanut työpaikkaa kun semmoinen "romanssi" meni aivan vituralleen, eikä se tyyppi näyttänyt mitään merkkejä, että hän lähtisi muualle. En kestänyt enää nähdä sitä tyypiä. Olin juuri silloin sitä mieltä että ei enää koskaan seuraa työpaikalta! Epäröin siis kovasti minkäänlaista työn sivussa tapaamista.
        No, tällä uudella työpaikallani me tehtiin yhdessä töitä ja siitä se suhdekin pääsi hyvälle pohjalle jo alkuunsa. Juteltiin "perustavia" juttuja.
        Olen ns. "ruma" nainen, mutta jostain muusta kuin ulkonäkösyystä mies kuitenkin piti minua niin kiinnostavana, että halusi ruveta seurustelemaan kanssani. Ei hänkään mikään Adonis ole mutta hauskannäköinen mielestäni. Tai ainakin oli silloin. Meille tulee tänä vuonna 20 vuotta liittoa täyteen, Toivottavasti saamme viettää vielä toisetkin 20 vuotta yhdessä.


    • Just juu

      Kauneus on katsojan silmissä! Toisen mielestä ruma toisen mielestä kaunis.

    • Euroqueen

      Minä olin varsinkin nuorempana siis niin kaunis, että välillä oli ihan ongelmia monissakin tilanteissa. Kaikki vonkasivat vain seksiä ja koko ajan oli kaikenmaailman ehdotuksia. Olin silloin maailman kaunein nainen ja perin sen tittelin Isabella Rossellinilta ja sitten mallikuvani päätyivät vielä plastiikkakirurgialle, että koko ulkonäköni tavallaan ryöstettiin. Raiskaajat on varmaan kauniiden naisten suurin riesa. Mutta suhteet ovat ongelmallisia, sillä varsinkin muut naiset sekoavat ja kaikki tulevat aina iskemään minun miesseuralaisia... wannabe me?

      Mutta sinkuksihan sitä joutuu tällä ulkonäöllä varsinkin nyt, kun tuli globalisaatio ja minut on luokiteltu valtiolle huoraamaan. Erään selityksen mukaan koko globalisaatio johtuu siitä, että minut oli pakko saada valtion omistukseen yleiseen jakeluun. Eihän siinä sodassa tuhoutunut sitten kuin EU, fitness, Amerikka, Englanti ja kristinusko. Kaikki vain kauneuteni tähden ja äidille Espanjaan terveisiä!

      • Euroqueen

        Kauniiden naisten todellisen ongelman suhteessa kertoo Nelly Furtado: Maneater. Silloin, kun olin vielä naimisissa niin tuntui siltä, että monet naiset tekevät mitä vaan saadakseen edes hetken leikkiä minun asemassani olevaa. Ja ihmisiä ne miehetkin vain ovat. Ja itsekin vain vanhenee ja väsyy. Kauniiden naisten miehillä siis vientiä riittää, sillä kaikki haluavat kakkosvaimoksi vähintäänkin, ellei peräti sijoille 3., 4. tai 5.


    • lanttumaakari

      Päivän parhaat naurut sai ku luki tän aloituksen.Älkää hyvät ihmiset ottako mitään kantaa,kuhan vaan tahallaan kirjoittelee tollasta skeidaa.Se on hänen oma mielipide,eikä ainakaan mun elämästä mitään pois jos haluaa elämäänsä vain kauniita,niin senku.

    • Hotsummer26

      Kovin on pinnallista jos ulkonäön takia ollaan yhdessä. Höh.. On typerintä mitä olen tänään lukenut.
      Jokainen löytää rinnallee juuri sen mitä sydän sanoo..

      • Euroqueen

        Mutta sitten taas ulkonäkö kertoo elämäntyylistä aika paljon, että onko pariskunnalla sitten niitä yhteisiä arvoja ja mielenkiinnon kohteita ollenkaan. Että jos toinen ihailee vaan syöpää hoitavien lääkärien viisautta ja toinen taas arvostaa pelkkää hyvää ruokaa ja sporttista elämänasennetta, niin onhan siinä sitten taas kokonaan kaksi maailmaa kohdanneena. Toinen vetää viimeisiään ja toinen taas aloittaa uutta nuoruuttaan. Mutta eihän se ole mikään yllätys, että toinen kuolee syöpään ja sitten toinen vaan mennä viilettää elämässään eteenpäin. Mutta tämä liittyikin sitten jo kulttuurieroihin, että kyllähän niitäkin avioliittoja riittää ja usein ovat jopa yllättävän kestäviä.


    • vbbbbbbbbbbbbv

      Typerä viesti aloittajalta.. Musta on säälittävää ja lapsellista haukkua ketään ihmistä rumaksi.

    • en ihmettele elli

      Minusta tuo on selviö että jos parisuhteeseen mennään oikeista syistä eikä vain näyttääkseen muille kauniilta parilta. Niin aina se tasaveroinen kannustava puoliso vaikka rumakin kestää elämän koettelemuksissa. Jos on kaunis niin yleensä sellainen liian kaunis on niin itseriittoinen että ei viitsi siihen toisen paijaamiseen ja parisuhteen paranteluun käyttää aikaa. Aika menee meikki ja kaikenmaailman naisten järjestämillä vaate kynttilä tai muu helvetin kallis rojun esittely illoissa ei sen oman kullan kainalossa.

    • Kun on kunnolla kännissä,niin kaikki naiset näyttää kauniilta ja sama varmaan
      toisinpäin,se ruipelokinttuinen ja rapamahainen lökäpöksy näyttää naisen
      silmissä kauniilta.

      • äläjaksaaina

        tuosta kännissä olemisesta on tehty tutkimus ja se ei vaikuttanut toisen osapuolen viehättävyyteen


    • kokenut!

      Kauniilla naisella riittää vonkaajia. Ennemmin tai myöhemmin tulee se hetki kun omassa liitossa eletään vaikeita aikoja ja silloinhan sitten helposti retkahtaa. Ja juuri nämä vonkaajat osaavat kyllä käyttää tämänlaisen tilanteen hyväkseen.

    • Vahanuket

      Rumien ei tarvi esittää mitään feikkiä,voi keskittyä aitoihin asioihin parisuhteessa.
      Niin yksinkertaista se on! Ilman mitään paskan teeskentelyä ja kipsinaamoja ja silikoni täytteitä!

    • tällä

      Ihmettelen samaa kun nainen on hirveä läski ja mies hyvännäköinen. on edesvastuutonta naiselta lihottaa itsensä muodottomaksi. Tästähän ne syrjähypyt alkaa kun oma vaimo on kuin valas....

      • hah hah

        Tämä nauratti. Ai oikein EDESVASTUUTONTA! Kuulehan nyt sinä reppana, kyllä se edesvastuuttomuus tarkoittaa ihan jotain muuta kuin tietynlaista ulkonäköä, jokainen kantaa kilonsa itse ja se on ihan jokaisen oma asia.

        Ja enemmän niitä pariskuntia näkee joissa mies on lihava ja nainen hoikka, varsinkin nuorissa on paljon näitä joissa tyttö on minikokoa ja poika hirveä möhkäle.


      • inhoan läskiä

        ...läskiä on turha puolustaa. Läski on ällöä. Terve ihminen ei viihdy läskissä kehossa. Jos olet erimieltä ,niin olet epäilemättä läski. Jatkakaa vaan läskilinjalla ja syökää yhdessä ja rakkaudella itsenne läskiksi. Yhteinen läskiherkku on rakkautta...vaipukaa omaan maailmaanne. Hellikää itseänne ruualla ja yrittäkää kaivaa se mato jostain rasvojen takaa. nam nam kyllä rasva on herkua kun sen jakaa. Sisäinen kauneus on "tärkeintä"..olkaa luusereita koko perhe ja syöttäkää lapsenne läskisi. Ruoka on hyvä tapa osoittaa rakkautta. Katso peiliin kun olet lukenut tämän....


      • joopajoo
        hah hah kirjoitti:

        Tämä nauratti. Ai oikein EDESVASTUUTONTA! Kuulehan nyt sinä reppana, kyllä se edesvastuuttomuus tarkoittaa ihan jotain muuta kuin tietynlaista ulkonäköä, jokainen kantaa kilonsa itse ja se on ihan jokaisen oma asia.

        Ja enemmän niitä pariskuntia näkee joissa mies on lihava ja nainen hoikka, varsinkin nuorissa on paljon näitä joissa tyttö on minikokoa ja poika hirveä möhkäle.

        Säälittävää jos olet läski etkä tee asialle mitään. luojan luoma runko on jokaiselle sama. Jokainen terve ihminen pitää itsestään huolta vai pidättekö toisistanne huolta käymällä mäkkärissä. älä missään nimessä sun kannan mukaan mene omalle epämukavuusalueelle. En koskis suoa kepilläkää senkin ihrakasa


      • hah hah
        joopajoo kirjoitti:

        Säälittävää jos olet läski etkä tee asialle mitään. luojan luoma runko on jokaiselle sama. Jokainen terve ihminen pitää itsestään huolta vai pidättekö toisistanne huolta käymällä mäkkärissä. älä missään nimessä sun kannan mukaan mene omalle epämukavuusalueelle. En koskis suoa kepilläkää senkin ihrakasa

        Älä huoli, en ole sinua koskemaan haluamassakaan. Ja minun loukkaamisekseni tarvitaan kyllä enemmän kuin teini-ikäisen koulukiusaajan huutelun tasoinen "senkin ihrakasa"-rääkäisy. Etkä edes tiedä olenko lihava vain hoikka, kysehän ei kirjoituksessani suinkaan ollut siitä vaan siitä että sanan "edesvastuuttomuus" käyttäminen tässä yhteydessä on, no, lievästi sanottuna hupaisaa.


      • hah hah
        inhoan läskiä kirjoitti:

        ...läskiä on turha puolustaa. Läski on ällöä. Terve ihminen ei viihdy läskissä kehossa. Jos olet erimieltä ,niin olet epäilemättä läski. Jatkakaa vaan läskilinjalla ja syökää yhdessä ja rakkaudella itsenne läskiksi. Yhteinen läskiherkku on rakkautta...vaipukaa omaan maailmaanne. Hellikää itseänne ruualla ja yrittäkää kaivaa se mato jostain rasvojen takaa. nam nam kyllä rasva on herkua kun sen jakaa. Sisäinen kauneus on "tärkeintä"..olkaa luusereita koko perhe ja syöttäkää lapsenne läskisi. Ruoka on hyvä tapa osoittaa rakkautta. Katso peiliin kun olet lukenut tämän....

        Niin, sinä inhoat läskiä. Mutta tässäpä ei ollutkaan kyse siitä onko jonkun mielestä läski rumaa vai kaunista vaan siitä onko lihavana eläminen edesvastuutonta vai ei. Jos lihava elää tyytyväisenä lihavana (suurin osa lihavista ei edes ole tyytyväisiä, useimmat kyllä haluaisivat laihtua mutta se ei ole helppoa, tuskinpa kukaan on tarkoituksella itsestään ylipainoisen tehnyt) niin mitä se kenellekään kuuluu? Sinun ei tarvitse olla lihava, pidä huoli omista asioistasi äläkä puutu toisten ihmisten henkilökohtaisiin valintoihin joista ei ole haittaa kenellekään.

        En voi ymmärtää miksi sellainen asia kuin toisen ULKONÄKÖ voi aiheuttaa niin suurta kiukkua joissakin ihmisissä. Voit olla sitä mieltä että tietynlainen ulkonäkö on ruma mutta ei sitä tarvitse julkisesti kuuluttaa. Eivät kaikki taatusti pidä sinunkaan ulkonäöstäsi, haluaisitko itse kuulla muilta ihmisiltä ulkonäkösi yököttelyä? Sinun ei tarvitse ulkonäköäsi muuttaa sellaiseksi jota pidät rumana, sinun ei tarvitse alkaa seurustelemaan ihmisen kanssa jota pidät rumana, joten MIKSI se toisen rumuus sinua kiihdyttää niin paljon?


      • st urb
        hah hah kirjoitti:

        Tämä nauratti. Ai oikein EDESVASTUUTONTA! Kuulehan nyt sinä reppana, kyllä se edesvastuuttomuus tarkoittaa ihan jotain muuta kuin tietynlaista ulkonäköä, jokainen kantaa kilonsa itse ja se on ihan jokaisen oma asia.

        Ja enemmän niitä pariskuntia näkee joissa mies on lihava ja nainen hoikka, varsinkin nuorissa on paljon näitä joissa tyttö on minikokoa ja poika hirveä möhkäle.

        tytöille ei läski passaa :)


    • Me ihmiset ollaan kaikki luojan luomia emmekä voi syntyessämme valita synnymmekö kauniiksi vai vähemmän kauniiksi ja sinulle aloittaja taidat itse olla vähemmän kaunis ja toivottavasti elät yksin koko loppuelämän ilman kaunista/ vähemmän kaunista vaimoa/tyttöystävää sillä olet säälittävä ihminen enkä haluaisi koskaan edes tutustua sinuun ties miten ruma itse olet!!!!
      Aloittajan kannattais katsoa peiliin ennenkuin tällasta soopaa tänne laittaa.
      LOUKKAANNUN KAIKKIEN NAISTEN PUOLESTA SENKIN KUVOTUS!

    • suurin on rakkaus

      Miksi minun pitäisi huolia muita kumppaneita, kun olen jo naimisissa maailman parhaimman kumppanin kanssa? Meillä synkkaa ajatukset ja tavat yhteen, 16 onnellista vuotta on takana.

      Aloittaja tuntuu lähinnä katkeralta niitä kohtaan, jotka ovat onnellisia yhdessä.

    • Nyt rupes suorastaan ottamaan niin helvetisti päähän tämänkin keskustelun kirjoittaja kaikki ihmiset on omalaatusia ja ne ei voi sille mitään minkä näkösiä ne on. ja ei se noin mee, jollain vaan palaset loksahtaa paikoilleen ei oo olemassa rumia ihmisiä. kaikissa on hyvät ja huonot puolensa. kyllä nyt meni päivä pilalle ku tommosta tekstiä joku edes kehtaa kirjottaa tänne..

    • opossum2
      • Opossum2

        Ps. Kukaan ei ole ruma.


      • pojoisen

        Rakkaus on paskapuhetta koska elämäsi on jo valitsemallasi raiteille...otat kiinni siitä mitä saat koska et parempaakaan enää saa. Äläkä sitten runkkaa kun näet tissit mainoksessa. Ota vaan oman emon rasvat kouraan ja elä fantasiaasi...


      • eteensä
        Opossum2 kirjoitti:

        Ps. Kukaan ei ole ruma.

        kukaan ei ole ruma mutta miksi pitää lihottaa itsensä läskiksi ja vaikeuttaa tilanetta


      • hölh
        eteensä kirjoitti:

        kukaan ei ole ruma mutta miksi pitää lihottaa itsensä läskiksi ja vaikeuttaa tilanetta

        Sehän ei tietty ole sun asia.


    • 16+12

      Näissä keskusteluissa viljellään aina samoja kliseitä, jotka on kuultu sata ja yksi kertaa.

      1. Kauneus on katsojan silmässä. Tieteellinen tutkimus todistaa, että kaunis nainen on lähes aina samannäköinen kulttuurista riippumatta. Kauneus merkitsee tietynlaisia mittasuhteita, joissa pätevät kultaisen leikkauksen lainalaisuudet.

      2. Rumat ovat älykkäitä ja syvällisiä ja kauniit tyhmiä ja pinnallisia. Jokainen, joka tuntee ihmisiä, tajuaa, ettei tuo pidä yhtään paikkaansa.

      Olen myös pohtinut tuota, että mistä johtuu, että kaunis nainen liikkuu usein yksin ja harvoin perheen/lapsien kanssa. Tässä on varmaankin kysymys syy-seuraussuhteesta. Lapsia hankkinut nainen ei välttämättä ole ehkä enää parhaimmassa terässä, eikä jaksa pitää itsestään huolta samalla tavalla kuin nainen, jolla ei ole lapsia. Suurin osa naisista on ennen avioliittoja ja lapsia ihan siedettävän näköisiä, mutta jotain kummallista siinä välissä tapahtuu.

      Tiedän myös erään hyvin kauniin ja älykkään naisen, joka on sinkku. Hänen ongelmansa on ilmeisesti, ettei ole olemassa niin komeaan ja yhtä aikaa älykästä miestä, joka sopisi hänelle. Jos hän löytää komean, niin mies on usein tyhjäpää, jos taas fiksun niin mies ei ole sitten ulkoisesti lainkaan hänen tasoisensa.

      Toisaaltahan on kyllä harvinaista, että kauneus ja hyvin korkea älykkyys asuisivat samassa paketissa. Se on vähän kuin voittaisi lotossa kaksi kertaa samana päivänä.

      • .....

        "Toisaaltahan on kyllä harvinaista, että kauneus ja hyvin korkea älykkyys asuisivat samassa paketissa. Se on vähän kuin voittaisi lotossa kaksi kertaa samana päivänä."

        Löydäpä huippuälykäs jostain. Suurin osa ihmisistä on ihan keskinkertaisia vaan, joten ei kannata korostaa sitä, että haluaa tosi fiksun kumppanin, kun ei sitä ehkä itsekään ole. Kauneus sen sijaan on jakaantunut tasaisemmin. Nuoret ihmiset ovat lähes kaikki aika kauniita. Elämä sitten kohtelee ulkonäön suhteen eri tavalla ja keski-ikäisissä kauniita on jo vähemmän.


    • Ilonanne1

      Ruma ihminen on sisäisesti kaunis!!!!!!!!

      • mielekän

        Ruma ja läski ihminen on tekopyhä juoruuja koska oma elämä on nin paskaa. Ihmetyttää nuo vauvojen työntäjän lastenvaunuissa kun äitien pohkeet on paksummat kun reidet...onneksi on se "rakkaus"


      • koir15
        mielekän kirjoitti:

        Ruma ja läski ihminen on tekopyhä juoruuja koska oma elämä on nin paskaa. Ihmetyttää nuo vauvojen työntäjän lastenvaunuissa kun äitien pohkeet on paksummat kun reidet...onneksi on se "rakkaus"

        Todennäköisesti tämänkin palstan kommentoivat ovat 98:prosenttia läskejä. Miksi olette täällä ettekä sen oman kullan kainalossa....hankkikaa oma elämä luuserit


      • elefantti
        koir15 kirjoitti:

        Todennäköisesti tämänkin palstan kommentoivat ovat 98:prosenttia läskejä. Miksi olette täällä ettekä sen oman kullan kainalossa....hankkikaa oma elämä luuserit

        Juuri sinä...lopeta tämä nopeasti ja käytä aikasi parempaan. >tälläkin ajalla tänä iltana olisit kerkenyt tehdä tunnin lenkin. Pitääkö vääntää kirvesvartta !!!!


    • Loogista

      Eikö se nyt ole ihan loogistakin, ettei perheellinen nainen välttämättä näe niin paljoa vaivaa lähtiessään ulos vaikkapa ostoksille? Hänellä on jo mies ja lapsia, eikä hänellä ole syytä miellyttää ketään muuta ulkonäöllään. Sen sijaan sinkuilla kaiketi on useammin enemmän aikaa ja motivaatiotakin laittautua lähtiessään ulos. En siis hyväksy ajatusta, että sinkut olisivat kauniimpia, mutta kaiketi he vain (yleisesti ottaen) laittautuvat enemmän, mikä tekee heistä joidenkin silmissä paremman näköisiä.

    • Parhaimman vaimo.

      Rumat vaan olla möllöttää naimisissa?

      Totanoin, mitäs se aloittajaa noin paljon häiritsee, jos vaikka ovatkin ja möllöttävät liitoissaan? Eiköhän se ole ihan heidän asiansa, näiden "rumien" naisten. Ettei vaan ois katkeruutta ilmassa. ;)

      Minä olen kaunis mieheni mielestä ja se riittää minulle. Jos joku kauniimpi ristiinrastiin lentäjä ei pidä minun ulkonäöstäni, en häviä siinä mitään.

      Jännä, miten muutama alentuu haukkumaan vaimonsa kanssa jaettua seksielämää tälläisellä sivulla. Meillä seksi toimii. Reippaan kymmenen vuoden liitossa möllöttämisen ja parin lapsenkin jälkeen seksi on loistavaa ja sitä on kummankin mielestä riittävästi. En vaihtaisi, eikä vaihtaisi miehenikään.

    • kpjpnen1

      Kukahan tämän tasoisia keskustelunavauksia a) tekee ja b) valitsee etusivulle?? Ei valitettavasti kiinnosta tällaiset keskustelut. Jotain tasoa voisi ylläpitokin tavoitella.

      • epäillä sopii

        Enpä ihmettelisi, jos ylläpito olisi itse rustannut koko aloituksen provosointitarkoitusessa!


      • niinpä,

        Samaa itsekin ihmetellyt, että kuka tai ketkä tuon tasoisia ( tai siis täysin tasottomia) aloituksia laatii. Ja tyhmät sivistymättömät sitten vielä naureskelee niille jutuille.

        Yksi asia on varma: naiset ei laadi tuollaisia aloituksia (kuten on ketjun aloitus), eivätkä sivistyneet miehet. Olen huomannut, että tällä Suomi24:a on joku tai joitakin häiriintyneitä yksinäisiä (mies tai miehiä), jotka pakkomielteisesti kirjoittelee naisina. Selllaiset mainostaa aina noita kuvottavia "oman kullan kainalossa" löpinöitä, että ikäänkuin muka jokainen nainen jolla ei ole miestä, olisi muka kateellinen tai p*skankaan vertaa kiinnostunut mistään nettiseuranhakusaiteilla tyrkyllä olevista arjesta, ja varmaan jopa todellisuudentajultaankin häilyvistä, sekopäisistä nörteistä, jotka on aina tässä Suomi24:a kirjoitelemassa. Sitten kanamaiset naiset innostuu haukkumaan toisia naisia, kun jos on riittävän tyhmä, eivät varmaan osaa erottaa nimettömässä viestinnässä mieskirjoittajia naiskirjoittajista.

        Ja mitähän se mahtaa kenellekään kuulua, että käykö jotkut uimarannalla yksin, kaksin vaiko kolmisin tai pentujensa kanssa tai ilman... Inhottaa ihan aidosti tää äärimmäinen sivistymättömyys, mitä tässä Suomi24:a voi havaita.


    • varokaa rumaa akkaa

      alotukseen :=

      jooo, tunnen yhden hyvin ruman naisen, kestäähän se kun nainen on luonteeltaan yhtä ruma,
      saa raivokohtauksia, on vieny itsetunnon järkyttävällä henkisellä väkivalla , on voinu käyttää myös fyysistä väkivaltaa, miehen arkuuden perusteella, ja kiristämällä, raivoamalla ym julmuudella,
      kosi mistään väittämällä olevansa raskaana, liekkö jälkeläiset edes omalle miehelleen,
      ahkerasti on tarjonnu haarukkaa vieraille mihille, ( todistettavasti )
      aivan järkyttävää on ollu seurata sen akan touhuja,
      ruma akka on kauhistus jokaikisellee miehelle.

      • aha, vai niin?

        Etkä "tunne", juorukello... Että tää on tyhmä palsta: tossa palstan ohjeessakin lukee, että "Tuuleta hetki ajatuksiasi -pääroolissa on äiti itse, ei isä tai lapsi": onks kotiakat tosiaankin(?) niin tyhmiä, että niille on vartavasten pitänyt laittaa palstan ohjeeksi, ettei ne haukkuisi miehiä. Ja siinä jää takuulla lapset kasvattamatta, jos kotiäideillä pitää olla mahdollisuus "tuulettaa ajatuksiaan" istumalla tietokoneella, että kun on se niin rankkaa laittaa puuroa omille lapsilleeen ja imuroida.... Oikein työtä!

        Miks et voi pitää omana tietonasi tyhmiä ajatuksiasi, miksi sun pitää nettipalstalla kertoa tyhmyytesi? Minä en tällaiselle palstalle kuulu, mutta kun tää Suomi24 etusivullaan aina, aina laittaa asiattomuuksia, niin ihan siitä syystä mä olen näitä tyhmiä keskusteluja lukemassa ja kommentoimassa. Ei varmaan mikään ole niin säälittävää, kuin että tällaiselle nimettömällä palstalle tulla mollaamaan, että jos tossakin (onko?) ihanko jotakin ihmistä on tarkoitus mollata? Jos älykkyysosamääränne ei riittä asialliseen nimettömään keskustelemiseen, en tajua miksi ette jorise muualla, vaan tulette pilaamaan tän nimettömän Suomi24- keskustelun, typerine "mielipiteen" irvikuvinenne.


      • totuus tuli julki
        aha, vai niin? kirjoitti:

        Etkä "tunne", juorukello... Että tää on tyhmä palsta: tossa palstan ohjeessakin lukee, että "Tuuleta hetki ajatuksiasi -pääroolissa on äiti itse, ei isä tai lapsi": onks kotiakat tosiaankin(?) niin tyhmiä, että niille on vartavasten pitänyt laittaa palstan ohjeeksi, ettei ne haukkuisi miehiä. Ja siinä jää takuulla lapset kasvattamatta, jos kotiäideillä pitää olla mahdollisuus "tuulettaa ajatuksiaan" istumalla tietokoneella, että kun on se niin rankkaa laittaa puuroa omille lapsilleeen ja imuroida.... Oikein työtä!

        Miks et voi pitää omana tietonasi tyhmiä ajatuksiasi, miksi sun pitää nettipalstalla kertoa tyhmyytesi? Minä en tällaiselle palstalle kuulu, mutta kun tää Suomi24 etusivullaan aina, aina laittaa asiattomuuksia, niin ihan siitä syystä mä olen näitä tyhmiä keskusteluja lukemassa ja kommentoimassa. Ei varmaan mikään ole niin säälittävää, kuin että tällaiselle nimettömällä palstalle tulla mollaamaan, että jos tossakin (onko?) ihanko jotakin ihmistä on tarkoitus mollata? Jos älykkyysosamääränne ei riittä asialliseen nimettömään keskustelemiseen, en tajua miksi ette jorise muualla, vaan tulette pilaamaan tän nimettömän Suomi24- keskustelun, typerine "mielipiteen" irvikuvinenne.

        " se koira älähtää johon kalikka kalahtaa "

        näin näytti käyvä tässäki tapauksessa !

        edeleenki hyvä neuvo miehille

        VAROKAA rumia naisia, niillä on tavallista huonompi itsetunto, joten ne valehtelee,
        tarjoavat haarukkaa vieraille mihille HETI kun silmä välttää,
        ovat raivottaria, alistavat , vähättelevät omaa miestään,
        vaikka mies on se joka tuo rahan perheeseen, on lempeä hyväntahtoinen, huolehtinu aina hyvin lapsistaan,
        ( vaikka ne ei vältämättä ole omia )
        paljon olis sanomista, mutta olkoon tämä tässä,

        varokaa rumaa akkaa se on p i r u oikeesti ,,

        mutta on muuttunu hyvin araksi, johtuu naisen väkivaltaisesta luonteesta,


      • ipwrh
        totuus tuli julki kirjoitti:

        " se koira älähtää johon kalikka kalahtaa "

        näin näytti käyvä tässäki tapauksessa !

        edeleenki hyvä neuvo miehille

        VAROKAA rumia naisia, niillä on tavallista huonompi itsetunto, joten ne valehtelee,
        tarjoavat haarukkaa vieraille mihille HETI kun silmä välttää,
        ovat raivottaria, alistavat , vähättelevät omaa miestään,
        vaikka mies on se joka tuo rahan perheeseen, on lempeä hyväntahtoinen, huolehtinu aina hyvin lapsistaan,
        ( vaikka ne ei vältämättä ole omia )
        paljon olis sanomista, mutta olkoon tämä tässä,

        varokaa rumaa akkaa se on p i r u oikeesti ,,

        mutta on muuttunu hyvin araksi, johtuu naisen väkivaltaisesta luonteesta,

        Eli sun vaimosi pettää sua?


      • Niin sinun totuus
        totuus tuli julki kirjoitti:

        " se koira älähtää johon kalikka kalahtaa "

        näin näytti käyvä tässäki tapauksessa !

        edeleenki hyvä neuvo miehille

        VAROKAA rumia naisia, niillä on tavallista huonompi itsetunto, joten ne valehtelee,
        tarjoavat haarukkaa vieraille mihille HETI kun silmä välttää,
        ovat raivottaria, alistavat , vähättelevät omaa miestään,
        vaikka mies on se joka tuo rahan perheeseen, on lempeä hyväntahtoinen, huolehtinu aina hyvin lapsistaan,
        ( vaikka ne ei vältämättä ole omia )
        paljon olis sanomista, mutta olkoon tämä tässä,

        varokaa rumaa akkaa se on p i r u oikeesti ,,

        mutta on muuttunu hyvin araksi, johtuu naisen väkivaltaisesta luonteesta,

        " Nimimerkki totuus tuli julki" taitaa puhua omasta itsestään,yrittäen saada
        muut uskomaan höpinöihinsä.Sinulla itselläsi on se huono itsetunto,
        valehtelet,tarjoat omaa haarukkaasi,olet piru,väkivaltaisen luonteen
        omaava jne.Minä en sinun höpinöihisi onneksi usko ja rumia ei ole
        olemassakaan,se on mielikuvituksen tuotetta.Mikä luulet olevasi
        arvostelemaan muita,taidat olla katkeroitunut,petetty ja jätetty?
        Minullakin olisi paljon sanottavaa sinulle,sen sanon että olet
        todella röyhkein,törkein ja iljettävin ihminen.


    • Kaikenlaisia

      ääliöitä se leipä elättääkin,kun chatin aloittajaa ja toiset ääliöt vielä viitsivät ottaa osaa keskusteluun. Ei taida olla ihan kaikki ruuvit enää etes tallella.

    • Kauniit&rohkeet

      Voihan,kiesus tota pc:kaa,huh,huh, ei voi muuta ,ku ihmetellä....kandee hankkii elämä!!

      • Kauniit&rohkeat

        Kas kummaa,rumien akkojen miehet ovat ,vapaille ,kauniille naisille yleistä riistaa:D


      • basjk.bcv.ö
        Kauniit&rohkeat kirjoitti:

        Kas kummaa,rumien akkojen miehet ovat ,vapaille ,kauniille naisille yleistä riistaa:D

        Tästä voine päätellä, että kauniit on myös löyhiä.....


    • adhd1

      Meissä kaikissa on jotain kaunista.

    • pillereitä

      On siinä ihmisillä puheen aiheet.

      • Basicgear

        100kg ja 180cm pitkä mies ikää 25w olen ollut mallin kanssa naimisissa 5vuotta. Ei ongelmaa rakastan häntä,otan huomioon olen aina ollut omaitseni. Nyt 2 lasta 2,5w ja 1pv ikäise, tyttö ja poika. Ei ole kivaa kuunnella molemmin puolin että onko tuo miehesi ja ota minut. Tuohan on susi ruma joo varmaan olen mutta huolehdin perheestä juon hiukan. Olen kiltti,huomaavainen käyn töissä olen kotona. Olen lapsen ja lasten kanssa. Olen kiinnostunut mitä toiselle kuuluu, kuuntelen,teen ruokaa, maksan omat ja perheen laskut. Yllätän kumppanini välillä, anoppi on jo opettanut kotona arvoja vaimolle että se naapuri Pentti on hyvä ja komea Jari jolla on kaikki viimeisen päälle on vaikea. Kehun kumppania, nyt ei tee enää mallin töitä kun on lapsia ja keskitytään niihin. Minusta kun näette lihavan miehen niin siinä on se kenen kanssa perustetaan perhe. Sama naisissa. En olisi lähtenyt tähän ellei vaimoni olisi ollut kiinnostunut minusta, olin ihan ällikällä löyty kun yritin vältellä hiukan häntä ja nyt on minun kanssaan. Lumeen meikki on aika hyvä


    • Oisko jotenkin noin

      Rumat naiset saavat yleensä vain sellaisia hissukoita miehekseen jotka eivät osaa sanoa ei. Koska mies on sellainen vässykkä niin sekin on käytännössä vain alistunut kohtaloonsa eikä siksi edes uskalla erota kun on kerrankin naisen saanut.

      Ne rumat naiset tekevät myös kaikkensa etteivät joudu eroamaan koska on äärimmäisen epätodennäköistä että enää uutta miestä saavat.

      • Anonyymi

        Ei voi kuin nauraa näille jutuille. Ei tietenkään ole mahdollista, että toiset nyt vain ovat onnellisia yhdessä. Saahan noinkin ajatella jos se omaa oloa helpottaa.


    • siltä väliltä kai

      Rumat eivät käyttäydy parisuhteessa kuin kuningatarmehiläiset, vaan ovat tasavertaisia kumppaneita miehensä kanssa. Ja kiitollisena siitä, että saavat komean miehen, tekevät monesti vähän ikäviäkin asioita pitääkseen miehensä tyytyväisenä.

      Kaunottaret odottavat palvelua ja tossuttavat miestään niin, että ero on välttämätön. Erehtyvät luulemaan että kaunis ulkonäkö mahdollistaa loistokkaan elämän ja jonkun vierelleen joka palvoo kauneutta. Jos asiat ei mene näin lähtevät liitosta paremman toivossa.

      Miehet lähestyvät huonommin kaunista naista, siksi liian kauniit jäävät herkästi sinkuiksi, erityisesti jos ovat korkeakoulutettuja ja tiettyyn elintasoon ja palvontaan tottuneita.

      Minusta tämä yhtälö on hyvinkin selvä.

    • 18+3
    • Herranen aika!

      En voi uskoa, kuinka pinnallisia ihmiset voivat olla! Ei voi sanoa että on rumat ja kauniit ihmiset, jokainen ihminen on kaunis omalla tavallaan. Ja kauneus on katsojan silmissä!

      • Täysin samaa mieltä sun kanssa,


    • Niinpä, ei pääse ruma mies treffeille vaikka miten haluaisi. Ei ole ylipainoa, en polta enkä ryyppää, syön terveellisesti ja kohtelen ihmisiä kohteliaasti, mutta siltikään ei kelpaa kenellekkään naiselle.

      En edes jaksa enää pyytää ketään treffeille, tosin työttömänä oleminen jarruttaa kyllä hieman koska ei ole paljonkaan ylimääräistä rahaa mitä voisi treffeillä käyttää.

    • Joo,aina se sama sössö siel mainostaa pettämisiään..aika säälittävä yksilö...taitaa olla surkee tumppuun vetäjä...ja kuvittelee et on kovakin MIES kun pettää vaimoansa.
      Ei se onni tule kauneudesta tai muusta sellasesta...

      • heheh

        kannattaa kokeilla rehellisyyttä ja avautaua sekä sanoa myös ne ikävät asiat niin min teen. jos vituttaa tai ottaa päähän niin kerro se hetiä älä odota tilanteen ohi menoa. eikä kaikki ole hissukoita.


    • Sama sössö siel kehuskelee pettämisillään...todella säälittävä yksilö...taitaa olla ahkera tumppuunvetäjä...ja kuvittelee olevansa MIES kun pettää...onneton ja onnetonta ton äijän elämä... Eise onni tule kauneudestö....ja miks miehet haukkuu läskejä naisia...kattoisivat peiliin,kyllä sieltäkin löytyy läskejä ja rumuutta mut siitähän ei puhuta kun on miehistä kyse....olen palvelu ammatissa ja joskus näkee niin rumia ja läskejä ja likasia ja haisevia miehiä et yök..yök...mietin et kuka tommoseen koskee...

    • Köyhätkyykkyyn.

      Täälä kirjoittaa ruma mies , minulla ruma vaimo ja kaikkki hyvin hautaan asti.
      Meillä on omakoti talo , mökki ja 4 kpl autoja , mönkijä , moottorikelkka ja purjevene.
      eikä yhtään lainaa , ei tassä mitään blondi missejä tarvita mihinkään.

      • Rumaa Rapaten

        Oletko pakannut rumuuttanne autoillanne ja mönkijöillänne jne? Paljon on siihen työtä tarvittu päästäkseen tasapainoon?En ole kateellinen vaan otan asian vakavasti?


      • Otatko kaikki

        ryjät mukaan kun lähdette muijankanssa viimeiselle pitkälle matkalle?


      • kyllä kelpaa
        Rumaa Rapaten kirjoitti:

        Oletko pakannut rumuuttanne autoillanne ja mönkijöillänne jne? Paljon on siihen työtä tarvittu päästäkseen tasapainoon?En ole kateellinen vaan otan asian vakavasti?

        Jos sillä on vaan paljon rahaa?
        Johonkinhan se on laitettava.


      • iöb
        Otatko kaikki kirjoitti:

        ryjät mukaan kun lähdette muijankanssa viimeiselle pitkälle matkalle?

        Voihan ne testamentata hyvään tarkoitukseen.


    • kanukki1

      Nuorena katsotaan pärstään. Aikuisena sydämeen.

    • juuh juuh

      Ihan alkuperäiseen, pakko sanoa, että meikkaukset varmasti kaunistavat naista jonkun verran, enkä jaksa uskoa, että lasten äiti laittautuu kuten sinkut tekevät. Synnytys myös usein vaikuttaa ihmiseen jollakin tavalla myös ulkonäöllisesti, useat lihovat. Osa ei sitten muuttuneen elämäntilanteen johdosta saa niitä tulleita kiloja pois, tai ei enää haluakaan.

      Kauneus on varmasti osittain ihan tieteellinen fakta, mitä ihminen noin keskimäärin pitää kauniina. Kuitenkin kauneus on myös katsojan silmissä. Mielestäni suurin osa naisista on omalla tavallaan kauniita, myös vanhoista naisista. Kasvoja jos mietitään niin varmaan 95% suomalaisista naisista on mielestäni kauniita, vaikka ovat ihan normaaleja. En vissiin sitten vain näe mitään erityisen kaunista, eli olen joko toivoton puusilmä tai sitten ajattelutapani on erilainen. Toki kauniissakin on mielestäni enemmän ja vähemmän kauniita, jos vaikkapa kuvia katsotaan, mutta tämä varmasti vaihtelee vähän ajasta riippuen. Toiset myös varmasti arvioisivat aivan toisella tavalla kauneuden. Mielestäni ylipainokaan ei tee ihmisestä rumaa, ellei sitä ole niin tolkuttomasti, ettei enää minkäänlaista muotoa erotu edes kasvoista.

      Tosielämässä mielestäni nainen on kauneimmillaan silmiin katsoessaan ja vilpittömästi hymyillessään.

      Sitten on näitä mielen ominaisuuksia, joista ei pitäisi puhua kauneutena ollenkaan. On sydämellisiä ja ilkeitä ihmisiä ja kaikkea siltä väliltä, on myös mieleltään sairaita sosiopaatteja. Usein kuitenkin sydämellisyys tai ilkeys ihmisessä näkyy aivan eri tavalla eri ihmisille. Esimerkiksi oma rakkaani on minua kohtaan huomaavainen ja rakastava, sydämellinen, mutta saattaa jonkun toisen mielestä vaikuttaa vaikkapa tylyltä, koska käytös on kuitenkin eri ihmisiin ja ryhmiin vahvasti sidoksissa.

      Luulisin kuitenkin, että ihmisillä on erilaisia asenteita kohdata toisia, eli toinen on lähtökohtaisesti huomaavainen, auttavainen muita kohtaan ja joku toinen taas suhtautuu jossain määrin vihamielisesti muihin ihmisiin. Molemmat tapaukset varmasti käyttäytyvät joissakin tilanteissa eri tavalla, mutta noin yleensä. Sitten on vielä optimisteja, pessimistejä ja pessimistejä, jotka kutsuvat itseään realisteiksi. Ja jotain tältä väliltä. Aina se ei käy suullisesta ulosannista selville, onko ihminen optimisti vai pessimisti, vaan näkyy vasta pidemmän tutustumisen jälkeen.

      Miten tämä kaikki sitten liittyy aloittajan väittämiin, niin kauneutta on monenlaista, kuten rumuuttakin, ja eri ihmiset ja eri kulttuureissa sitä käsitetään eri lailla. Eli vaikea on mennä pääsi sisään ja kaivaa sieltä kuva, millainen on kaunis ja millainen on ruma ihminen mielestäsi.

      • y_gi

        mikäli mies onnistuu kengittämään ittellensä kauniin vaimon siitä hetkestä alkaa se pelko pers ettei saa sitä pitää silloin kuvioihin astuu mustasukkaisuus joka useimmiten johtaa eroon. siksipä neuvoni on:älä ota kaunista vaimoa ittelles ruman saat pitää jollei se niin ruma ole et lapset alkaa häntä pelkäämään"ei tiedä pyllistääx hän vai=?


    • Laista naiset kaikki

      Jos kaunis naineninen katsotaan kiertopalkinnoksi jota kaikki kaupungin äijät voi katsoa iästä tai rodusta välittämättä kielimärkänä näköetäidyydellä on kai hankalaa pysyä perhekeskeisenä.Taikka uimahalleissakaan ei voi rauhassa olla ilman että vastaavien nenät myötäilevät pigineitten poimuja.Täytyy myöntää että mitä rumempi muija sinulla on sen rauhallisempi rinnakkais-elo.Tällaisessa maassa on idioottimaista puhua mistään sivistyneisyydestä tai muistakaan käytöstavoista,ne ovat hyvinkin alikehittyneitä.Nämä opetettiin jo ennen kotona ja kouluissa,mutta kaikki tietävät mitä nykyisin saa kellekin opettaa ettei kotona menetä lapsensa tai koulussa ei opettaja menetä virkaansa.Kaupunki täynnä alkoholistuneita vanhoja ryppyisiä maksavaurioituneita miehiä kuolaamassa kauniiden naisten perään,joten hanki vain roskiksesta nainen itsellesi jos haluat hänet pitää itselläsi.Tämä on totuus.

    • Viellä paikka rumallekin

      Kauniilla on vastassaan maailman kateus.Ei rumakaan mikään maailman kynttiläkään ole vaikka lucia tytön kutreilla.

      • ....................

        Tämä on niin totta. Ihmiset ovat yksilöitä, kyllä niissä ns. rumissakin on sitoutumiskammoisia tms. Sitäpaitsi kauneus on katsojan silmässä.


    • Kuljemmeko oikeaa polkua

      Rumuus on kuin paholaiselta,aika suursuista kuten huomataan.Luonto on osa kauneuttamme,jota paholainen polkee maahan kuten huomataan.Ilmasto vesistö ja eläimistö on uhannalaista.Mikä sitten on meillä terrvettä,rumuusko,ei mikään.Antakaa vain pikkusormi paholaiselle jos hänen luokseen kiirehditte.

    • lolol

      Narsistille kelpaa myös ruma ja lihava. Saa itse loistaa!

    • fallingstars

      Kun on liitossa niin ei jakseta huolehtia omasta ulkonäöstä niin rupsahtaahan sitä. Mut kun on sinkku niin on vähän pikku pakko huolehtia jos aikoo joskus siihen liittoon.....

    • good luck with that

      Tässä uutinen: Rakkaudella ei ole mitään tekemistä ulkonäön kanssa. Jatka sinä vain uskotteluasi.

    • vapaana5

      Suomalaisilla miehillä on niin heikko itsetunto, etteivät uskalla ottaa "kaunista" naista, koska muuten saavat pelätä koko elämänsä ajan, että joku tulee vie sen kauniin naisen. (rumastahan ei ole pelkoa, että sen joku vikittelisi ja veisi...?) Näin saa huolettaa antaa oman kaljamahan kasvaa sohvalla maaten kaljahöyryjä molemmista päistä päästellen.

    • rupsahdan kohta

      Suomalainen mies on niin omistushaluinen, että kun ottaa ruman naisen, kukaan ei sitä vie. Kauniilla vaimolla on paljon ihailijoita ja ottajia, siksi ne ei viihdy pitkään liitoissa.

      Naiset ne rupsahtaa mutta miehet komistuu kun ikää tulee.

      • whiog

        Ei pidä paikkaansa.


    • Kuvankaunis :(

      Kuka on ruma?
      Miten se mitataan?
      Eikö sanota että kauneus on katsojan silmässä? Lieneekö rumuudella sama kriteeri?

      Aika tympeää arvostella vastaantulijoita. Millainen peili sellaisella itsellään on?

    • Ehkäpä juuri ei niin hirvittävän kauniin naisen tai miehen kanssa on itselläkin helpompi ja rauhallisempi olla, kun ei tarvitse olla jatkuvasti huolissaan siitä, että joku muu puolison nappaisi. Jatkuva mustasukkaisuus ja vainoharhaisuus, kun taitaa olla usein monen liiton viimeinen naula arkkuun, sellaista kun ei pitemmän päälle jaksa kukaan. Ja tottahan on kyllä sekin, että ihmiset jotka pitävät itsestään ja käyttävät suunnattomasti aikaa ja rahaa itseensä, se kaikki on toiselta tai perheeltä pois, eikä aikaa jää muuhun tekemiseen, joka pitäisi suhdetta kunnossa. Kauneuden vaaliminen usein myös rajoittaa tekemisiäkin aikalailla. Toivoisin vain ihmisten siis niiden kauniidenkin ymmärtävän, että kauneus on katoavaista eikä kaikkea voi mitata rahassa. Kauniskin ihminen muuttuu rumaksi ajan myötä, sille ei voi mitään ja mitä vanhemmaksi kaunis tulee, sitä enemmän sillä menee aikaa ja rahaa siihen, että yrittää edelleen olla kaunis.

      Syy siihen miksi kauniit usein kulkevat yksin ei välttämättä ole se, että eivät olisi perheellisiä tai parisuhteessa, mutta egonsa kohottamiseksi ja itsensä korostamiseksi haluavat näyttäytyä yksin saadakseen jakamatonta huomiota.

    • trikoo on riskilä

      Ei pärstästä montaa velliä keitetä,vanha sanonta.

    • :::::::

      Voi siinä kyllä olla OSIN perää liiton kestävyydelle siinä naisen rumuudella tai kauneudella. Erosin täysin luottavaisella mielellä. Seuraa olen aina saanut ja monitaitoisena pärjään arjessa ilman miestäkin. Samoin on laita ex-mieheni suhteen. Luulottelen, että vakka kantensa valitsee. Ja parempi kymmenen oksalla kuin yksi pyy pivossa.

    • ETTÄ NÄIN

      RUMA EI OLE RUMA JA KAUNIS EI OLE KAUNIS KUN SITÄ TARPEEKS KAUAN KATTELEE.

    • ihanaa elämää

      Ystävä hyvä, ei ole rumia naisia. On persoonallisia ja inhimillisiä.
      Tarkoitatkohan sitä että millainen ihmisen sisin on, onko kauniilla kovempi vai mitä.
      Ihminen etsii sielunkumppania ja miten ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhanaa kun sen on löytänyt, on ihana elää rakkaan rinnalla

    • Cherry Cola

      Rumat naiset perustavat perheen yleensä aikaisemmin kuin kauniit naiset, joiden ei tarvitse tarrautua heti ensimmäiseen jotakuinkin kunnolliseen mieheen. Kauniit naiset saattavat saada nuorina yhden vahinkolapsen, jos viettävät ns.bile-elämää, mutta heillä ei ole kiirettä vakiintua, koska tietävät saavansa aviomiehen vanhempanakin. Kolmekymppinen timmi kaunotar on yleisesti halutumpaa riistaa kuin parikymppinen ylipainoinen harmaahiirulainen.

      Kauniilla naisilla on myös vilkkaampi seura-elämä, ja he harrastavat enemmän, esimerkiksi liikuntaa, kuin laiskanpulskeat lähiömammat.

      Rumat naiset ovat myös yleensä hyvin mustasukkaisia, eivätkä tahdo päästää miestään minnekään yksinään, vaan joka paikkaan mennään yhdessä, tai koko perheen voimin. Kauniit naiset uskaltavat päästää miehensä yksinäänkin ulos, ja näin ollen myös itse liikkuvat enemmän yksikseenkin tai kaveriporukassa. Rumien naisten puolisotkin ovat yleensä rumia miehiä, jotka ovat huonon itsetuntonsa takia mustasukkaisia siitä naisesta jonka ovat onnistuneet saamaan.

    • Vaikka olenkin

      ""RUMA AKKA"" olen muuten naimisissa komian miehen kanssa niin kasvoitaan, kun ropaltaan .

    • Tavallinen nainen

      Ensinnäkin olisi mielenkiintoista tietää miten määritellään ruma nainen, tai miten määritellään kaunis nainen. Olen vahvasti sitä mieltä että jokaisesta löytyy jotain kaunista, ja jotain rumaakin. Se ns. kauniiden naisten rumuus kätkeytyykin usein pintaa syvemmälle.
      En ole omasta mielestäni kaunis, mutta avioliittomme on kestänyt kohta 25 vuotta. Ystävättäreni jotka ovat omasta mielestään kauniita, ovat käyneet elämässän läpi melkoisia myllerryksiä, ihan itsensä aiheuttamia. Mutta kun heidätkin näkee ilman meikkiä, ei voi sanoa että sen kummempia kaunottaria olisivat.
      Eli tuleeko se kauneus purkista, ei tule. Kuten jo alussa mainitsin, ei ole vain kauniita tai rumia naisia (ihmisiä), kaikki on paljolti kiinni katsojasta. Kuten sanotaan, kauneus on katsojan silmissä.

    • jo on taas

      syköpaatit ja mielenterveydestä kärsivät taas vauhdissa

      • 20 vuoden

        päästä voi sitten sanoa sille "Kauniille" ,rupsahdit ruusuni ruttuiseksi.


    • tavigavis

      Katsokaapas jenkkisarjojen naisia. Hoikkia, kauniita ja laitettuja. Onko niissä sarjoissa tavallisen ihmisen näköisiä muita kuin joku ohimennen vilahtava siivooja, tarjoilija tai luutamuori? Näin meitä opetetaan to telkussa millaiset ihmiset vaan menstyvät ja ovat hyväksyttäviä.
      Miehet saattavat niissä sarjoissa olla lihavia tai jopa kaljuja.
      Säälitti kun kummilikka 8 v riiputteli hyppynaruaan ja huokaili kun olisi noin laiha. Voi itku meitä ihmisiä.

    • <3.

      sama juttu suvussa, kauniit aina ***********

    • =)...

      On se kauniskin ruma ,,,inhottava sielu...

    • Hoh hoijaa

      Mistä tiedät kauniiden naisten olevan yh-äitejä, vaikka lasten kanssa menevätkin keskenään, voipi kuules olla niin että mies elättää perheen ja tämä kaunis äiti hoitaa lapset ja kodin. Sinun teoriasi ei ihan kyllä pelitä..

    • panomie5

      itse valitsin tietoisesti ruman naisen. ei tartte vahtia ettei käy vieraissa ja muutenkin pysyy paremmin kotona=kämppä on siisti ja ruoka valmiina kun omilta menoiltani kotona ehdin käymään. ainoa miinus on se että ei sitten paljoa huvita sen peikon kanssa noi petipuuhat mutta onnekseni itseäni on taasen ulkoisella olemuksella siunattu ja supliikkimies kaiken lisäksi=seuraa kyllä löytyy kodin ulkopuoleltakin. muutaman kerran on taikinahavukka minua epäillyt, mutta aina olen puhumalla selvinnyt ja toisaalta tietää itsekkin ettei ketään muutakaan enää saa. seksielämä on vilkasta (minulla), rumilukselle valittelen työuupumusta. tottahan se on, tuppaa joskus nuo "työmatkat" venähtämään viikonlopun yli. huonoa omaatuntoa en tästä pode koska eukko on tyytyväinen kun välillä saa esitellä hyväkäytöksistä ja ennenkaikkea hyvän näköistä miestään. tekee rumat kaverinsa kateelliseksi. onneksi nuo rumat viihtyvät toisten rumien seurassa, vois käry käydä jos emännän tuttavissa olisi tarpeeksi vetävän näkönen eukko. pakkohan se olisi koeajaa.

      • Totta tämäkin

        Missäs vaiheessa heräsit kellon pärinään : - )


    • no more beautifull

      Olen onnellisesti naimisissa oleva rupsahtanut ihminen. Joskus olin kauniimpi, mutta nykyään rumempi ja onnellisempi. Kauneudessa on hyvät ja huonot puolensa. Ainaisena silmätikkuna tai puheen aiheena oleminen on pitemmän päälle rasittavaa. Olen hvin iloinen vanhenemisesta ja rupsahtamisesta.

    • Missähän vikaa?

      Oletteko huomanneet, että rumalla muijalla usein komea mies. Mies tietysti käy vieraissa, metsästäjän lailla.

      Tämä ruma vaimo, usein vielä lihava hoitaa lapsia kotona. Mies "harrastaa" jne.

      Miksi komea mies muuten valitsee lösöhtäneen, ylipainoisen, lihavan ja ruman naisen: No siksi, että vaimoke pysyy kotona ja mies saa pesää muualtakin.

      Luku on sitten erikseen nämä eronneet, pöhötttyneet, ylipainoise, tupakoivat kaljakissat, jotka istuvat kapakoissa ja usean miehen kanssa tehdyt lapset ovat keskenään. Ja sossu maksaa kaiken.

      • Totta tämäkin

        Minusta suomalaiset miehet ovat aika arkipäiväisen näköistä porukkaa. Naiset ovat keskimäärin paremmannäköisiä ja miehistä on isompi osa täysin "alta lipan", siis ulkonäöllisesti ja sosiaalisesti.

        Tästä osittain johtuu se että meillä on valitettavasti joukko miehiä, jotka eivät kelpaa oikein kenellekään. Mukiinmeneviä, eli tavallisia, on huomattavasti vähemmän kuin naisten puolella ja tästä johtuu asetelma, että paria etsiviä sinkkunaisia on enemmän kuin miehiä. Lisäksi tuntuu, ettei sinkkunaisille kelpaa kukaan, mutta usein he hakevat vain oman tasoistaan seuraa, löytämättä sitä.

        Komeat miehet ovat Suomessa aika harvinaisia ja usein on vielä niin, että mies luulee itseään komeaksi tai on toisen miehen mielestä komea, mutta ei silti vetoa naisiin. Nainen määrittelee komean eri tavalla kuin mies ja usein "vetävä" on vielä sekin eri asia. Vetävä voi olla mies, jota naisetkaan eivät varsinaisesti komeana pidä. Se on tietynlaista selittämätöntä karismaa, mihin voi liittyä lähes rumat piirteet. Kaikki naiset varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan.


      • Kunhan on se
        Totta tämäkin kirjoitti:

        Minusta suomalaiset miehet ovat aika arkipäiväisen näköistä porukkaa. Naiset ovat keskimäärin paremmannäköisiä ja miehistä on isompi osa täysin "alta lipan", siis ulkonäöllisesti ja sosiaalisesti.

        Tästä osittain johtuu se että meillä on valitettavasti joukko miehiä, jotka eivät kelpaa oikein kenellekään. Mukiinmeneviä, eli tavallisia, on huomattavasti vähemmän kuin naisten puolella ja tästä johtuu asetelma, että paria etsiviä sinkkunaisia on enemmän kuin miehiä. Lisäksi tuntuu, ettei sinkkunaisille kelpaa kukaan, mutta usein he hakevat vain oman tasoistaan seuraa, löytämättä sitä.

        Komeat miehet ovat Suomessa aika harvinaisia ja usein on vielä niin, että mies luulee itseään komeaksi tai on toisen miehen mielestä komea, mutta ei silti vetoa naisiin. Nainen määrittelee komean eri tavalla kuin mies ja usein "vetävä" on vielä sekin eri asia. Vetävä voi olla mies, jota naisetkaan eivät varsinaisesti komeana pidä. Se on tietynlaista selittämätöntä karismaa, mihin voi liittyä lähes rumat piirteet. Kaikki naiset varmaan ymmärtävät mitä tarkoitan.

        Muulla ei ole väliä kunhan on naisella se reikä. MIehelle kelpaa joka pano!


      • valitettavasti näin

        Numeropelle oulusta vauhdissa taas. Pitäisikö käydä taas psykalla...


    • ei pelkkä ulkokuori

      Naisen ja miehen välisen liiton kesto ei ole yksinomaan kiinni ulkonäköseikoista. Tarvitaan paljon muitakin ominaisuuksia kuin vain ulkoinen habitus. Jos kiinnittää kumppanissa huomion vain ulkonäköön, on suhteessa jo jokin pahasti pielessä.

      Tässä muutamia tärkeitä kysymyksiä liiton onnistumisen kannalta: Onko kumppanin ja omat elämänarvot kohdallaan? Pystytäänkö liitossa puhumaan myös vaikeista asioista? Osataanko kuunnella toista? arvostetaanko kumppania juuri sellaisena kuin hän on? jne...

      • ei pelkkä ulkokuori

        Lisään vielä äskeiseen; Menestys tai epäonnistuminen avioliitossa ja kaikissa muissakin ihmissuhteissa on kiinni yhdestä asiasta: kommunikaatiosta. Kaikki on kiinni viestinnästä. Ei siis ulkonäöstä.

        Kommunikaatio (latin. communication = yhteydenpito) merkitsee tietojen jakamista, henkisen kosketuksen olemassaoloa, tiedottavaa vuorovaikutusta, viestintää.

        Jos ihmiset kommunikoisivat keskenään yhtä paljon häiden jälkeen kuin niitä ennen, onnellisia koteja olisi paljon enemmän. Kun kommunikaatio katkeaa, alkavat ongelmat. Niin kauan kuin kommunikoidaan, suhde, rakkaus ja avioliitto pysyvät elinvoimaisina. Jos kommunikaatio lakkaa, kaikki muu kuolee mukana.


    • djdkjd

      No miten ne on yksin jos niitä ottajia kerran on? Eihän tuossa jutussasi ole mitään järkeä.

    • Niin se on

      No itsehän vastasit kysymykseesi / arvoitukseen viimeisessä lauseessa. Eli rumilla ei ole vara vaihtaa, toisin kuin kauniilla.

      • prossuthan on nättej

        Se jatkuva vaihtaminen onkin hyväksi lapsille. Ne olisivat varmaan mieluummin ruman äidin lapsia.


    • simplex1

      Monet "hyvännäköiset" naiset ovat täysiä mulkkuja. Ei niiden kanssa kukaan täysijärkinen, varsinkaan alfa, mies halua parisuhdetta. Tämän havainnon voi suorittaa käytännössä tai helposti ja nopeasti netissä.

    • tiedähäntä

      Vaikka ei olisikaan kasvoiltaan missityyppi niin voi kaiketi vartalonsa pitää kunnossa. Mielestäni se kokonaisolemus ratkaisee kuka on kaunis ja kuka ei.
      Kauniista naisestakin tulee vähemmän miellyttävä, jos lihottaa itsensä liikaa. Ei mikään langanlaihakaan saa olla.
      Mitä tulee liittojen kestävyyteen, niin tietysti kauniita naisia miehet lähestyvät useammin ja heille tarjoutuu pettämistilaisuuksia juseammin kuin vähemmän kauniille. Kaunis nainen saattaa olla myös itsevarmempi omasta viehättävyydestään ja luulee, että hänellä on varaa toimia torjuvasti mm. mieheensä. Naisen on hyvä tarjota villua miehelleen mahdollisimman usein eikä juuri koskaan saa kieltäytyä. Luulisin,että se mm. on pitkän liiton salaisuus.

      • oikeasti...

        Idiootti. Saanko sanoa, että laihuutta naisiltaan vaativat miehet ovat minusta kaappihomoja, kaikki! Itse, sanotaanko että "seukkailin", aikoinaan yhdenkin urheilijan kanssa, ja se tyyppi oli ällöttävä, kun jopa sytostaattikuurilla ollessani mussutti, että olet lihonut, olet lihonut. Tyypin asenne syömiseen oli muutenkin neuroottinen. itse ottaisin mieluummin vaikka pyöreän miehen, kuin miestä, joka kyttää vartaloaan enemmän kuin naiset. Jokaisen pitkän liiton salaisuus on todennäköisimminkin Rakkaus, eikä mikään seksi. Ihan kun aikuisten oikeasti on jopa joissakin tutkimuksissa todettu, että seksi ei ole merkityksellinen asia. Tyypilllisellä suomalaisella on koko elämänsä aikana alle 10 seksuaalista suhdetta, useimmilla jopa vain yksi ja pervot seksuaaliammattikorkeakouluhyypiöt bisnes- seksiterapeutit joita lamankin aikana verovaroilla törkeästi koulutetaan, saa inistä mitä pornoa inisevätkin, mutta niin on näreet. Seksi ei myöskään kiinnosta miehiä yhtään sen enempää, kuin naisiakaan.


    • oikeasti....

      Saanko esittää psykologisen arvion aloituksen laatijasta, vaikken olekaan psykologi? Noh, esitän silti, enkä kysy lupaa! Kirjoittaja on riidan lietsoja. Henkilö, joka käyttää Suomi24:a näitä nimettömiä palstoja asiattomaan sotkemiseen some-yhteyksiin, tahallisesti. Todennäköisesti hän ei ole kaunis, mutta hän haluaa narsistiksi ja riidan lietsojaksi leimattavan jonkun, joka ei ole netissä kenenkään kiusaaja. Motiivi voi olla talousperustainen, tai sitten silkka kiusanteko. Hän haluaa myös minut sotkettavan "asiaansa". Koulutustaso kirjoittajalla on hyvin matala: en aina haluaisi ammattikoulun käyneitä mollata, mutta kun kertakaikkiaan tuon aloituksen laatija on juuri sellainen, joka lukee vain Aku Ankkaa ja Seiskaa, jos niitäkään. Todennäköisesti hänellä on lapsia, mutta netissä tässä Suomi24:a hän ei tuo sitä julki, vaan esiintyy milloin minkäkinlaisena "persoonana" näillä palstoilla. Jostakin syystä hän on kateellinen, kaunainen. Hän ei pidä siitä, että joillakin ihmisillä on sellainen elämä, mitä hänellä ei ole, eli onnea ja rakkautta. Hän haluaisi valtaa, paljon materiaalisia asioita ja että kaikki ne joutuisivat nolatuiksi, joita hän kadehtii.

      Olkaa hyvät, tässä analyysini.

      • toinen oululainen

        Olet oikeassa. Kyseessä on vauvakuume palstan vakkari kiusaaja. Mies Oulusta
        Vilkaise huvikseen hänen tekemiä aloituksia.


      • oikeasti...
        toinen oululainen kirjoitti:

        Olet oikeassa. Kyseessä on vauvakuume palstan vakkari kiusaaja. Mies Oulusta
        Vilkaise huvikseen hänen tekemiä aloituksia.

        Jaa. No minä en ole koskaan edes käynyt Oulussa, enkä ole Suomi24:n jäsen, että jos ainakin minun vainoamisen lopettaisi(tte) tässä Suomi24:a. En valitettavasti voi mennä katsomaan minkäään "miehen Oulusta" aloituksia, koska mulle tää saitti esittää kaikki aloitukset nimettöminä. Omasta mielestäni jo palsta "Vauvakuume" nimikkeenäkin on _sairas_: mikä lie hihhuli tai tyhmä on sallinut senkin nimisen palstan perustettavan tähän Suomi24:n, jos tällä saitilla muka sellainenkin mainitsemasi palsta on (minä ainakaan en sellaisella muistumieni mukaan ole koskaan käynyt)?

        Te kiusaatte täällä tavallisia ihmisiä, että kun joudun lukemaan tuollaista. Olen aina sanonut, että jos tän Suomi24:n ylläpito toimisi järkevästi, se karsisi palstojen määrää ainakin puolella. Se kiusaaminen tässä Suomi24:a on netin häiriintyneille ainoastaan siksi niin helppoa, koska joka pakkomielteelle on oma palstansa.


      • olet syytön :)
        oikeasti... kirjoitti:

        Jaa. No minä en ole koskaan edes käynyt Oulussa, enkä ole Suomi24:n jäsen, että jos ainakin minun vainoamisen lopettaisi(tte) tässä Suomi24:a. En valitettavasti voi mennä katsomaan minkäään "miehen Oulusta" aloituksia, koska mulle tää saitti esittää kaikki aloitukset nimettöminä. Omasta mielestäni jo palsta "Vauvakuume" nimikkeenäkin on _sairas_: mikä lie hihhuli tai tyhmä on sallinut senkin nimisen palstan perustettavan tähän Suomi24:n, jos tällä saitilla muka sellainenkin mainitsemasi palsta on (minä ainakaan en sellaisella muistumieni mukaan ole koskaan käynyt)?

        Te kiusaatte täällä tavallisia ihmisiä, että kun joudun lukemaan tuollaista. Olen aina sanonut, että jos tän Suomi24:n ylläpito toimisi järkevästi, se karsisi palstojen määrää ainakin puolella. Se kiusaaminen tässä Suomi24:a on netin häiriintyneille ainoastaan siksi niin helppoa, koska joka pakkomielteelle on oma palstansa.

        En ymmärtänyt, ei kai kukaan väittänyt sinua oululaiseksi palstakiusaajaksi?


    • varokaa rumaa akkaa

      Varotuksen san miehille :

      Älkää KOSKAAN ottako rumaa vaimoa, joka väittää olevansa jo raskaana, hän on väkivaltainen huonolla itsetunnolla vrustettu,
      etsii vain itselleen ELÄTTÄJÄÄ, ja kun on saanu kiltin miehen koukkuun, uskotelle että lapsi on hänelle,
      ja vielä pahempaa jos pappi on entiny sanoa aamen pariskunnalle,
      miehen elämä onkin tämän jälkee pelkkää he l v e t t i ä,
      ruma nainen on väkivaltanen fyysisesti ja pyykkisesti,
      alistaa, vähättelee oikein sukunsa voimin miestä,
      vaikka mies on ainoa joka tuo virkamiehen palkan perheeseen,
      mikä kauheinta ruma nainen e r i s t ä ä miehen omista sukulaisistaan,
      siinä perheessä ei miehen siskot eikä vejet saa vierailla,
      koska sisarrukset tieteki huomaisi mistä on kysymys,
      ja vaimo pelkäisi että miehen sukulaiset voisivat antaa henkistä tukea miehelle, huomatessaan järkyttävä totuus avioliitosta,
      näitä surullisia petollisia tarinoita mahtuu pieneen suomeen vaikka kuinka paljon,

      ottakaa lapsistaanne DNA näyte, ( voi ottaa aikuisistaki jälkeläisistä ) jotta voitte olla varmoja isyydestänne !
      petos saattaa kestää koko lopun ikänne, jos on hyväuskoinen

      vaimolla ei pitäisi olla mitään vastaanpanemista, jos on ollu rehellinen ,,,

      • inhottavaa lukea

        Niin varmaan teidän sivistymättömiin amiksiin kuuluvien piireissä... En tiedä millainen ..anteeksi..lotko sinutkin kenties on synnyttänyt, mikä sitten lienetkin, mutta jos sä olisit itsetunnolla varustetun naisen synnyttämä, sä et puhuisi netissä tuolla tavalla naisista, tai edes miehistä. Et sinä mitään "virkamiehiä" tunne: sä tulet piireistä, missä ei sellaisia ole, suvussas takuulla yhtäkään. Minkä takia sinua edes kiinnostaa muiden sukulaisuussuhteet? Sinulle tuskin kuuluu pätkänkään vertaa, millanen suku jollakin kadehtimallasi puolitutun puolitutullasi on.

        Minussa ei ainakaan mitään sääliä herätä niin tyhmät miehet, että jotka eivät edes tiedä, ovatko lapsensa omia. Säälittävä mies ottaa minkälaisen tahansa naisen, fiksut miehet ovat fiksujen naisten kanssa. Ja ihan koulutustaustaan katsomatta.

        Mikäs juorukello se sinä olet... Sulla on outo käsitys nimettömästä mielipidekirjoittelusta. Inhottaa lukeakin, tuollaista!


    • jepjepjep2

      Kauniilla naisilla on parempituloiset kumppanit, jotka eivät ehdi kölliä koko kesää biitsillä.. Näin se menee.

      • oikeasti...

        Niin ja ulkonäköön katsomatta fiksut naiset joilla on lapsia, käyvät töissä, eli eivät hekään ehdi "kölliä biitsillä" sen enempää, kuin miehetkään. Säälin kaikkia lapsia, joidne vanhemmat on niin välinpitämättömiä, että eivät käy töissä. Lapseton voi olla vaikka työtön, mutta ei lapsiperheellinen, jos välittää lapsistaan ja niiden tulevaisuudesta yhtään. Itse en ole tehnyt lapsia siksi, että en mä haluaisi minkään lasten joutuvan elämään oloissa, joissa en voisi tarjota niille sitä, mitä niiden ikätovereillakin on, eli terveitä harrrastuksia (lasten harrastukset maksaa maltaita) ja aikaa ja kun luotettavia miehiä ei kasva joka oksalla, olen mieluummin sinkku, kuin huonossa parisuhteessa. En oikein usko, että se ulkonäöstä olisi kiinni, joku tulotaso. Varmaan niitäkin on, jotka menee naimisiin rahasta, mutta säälittäviähän kaikki tyynni sellaiset.

        Itse ainakin inhoan, että nykyisin on paljonkin sellaisia täysin lellittyjä ikäisiäni kolmikymppisiä miehiä, joille mikään kunnia-asia ei enää ole elättää perheitään tai edes tyttöystäviään parisuhteissa, vaan suurinpiirtein ovat inisemässä, jos nainen ei maksa kaikkea. Mulla ei ole ollut kuin kaksi parisuhdetta elämässäni ja näin jälkeenpäin kadun, etten ottanut sitä yhtä sympaattista pätkää lukio-ajoilta, koska siinä ihmisessä oli ulkonäkönsä vaatimattomuudesta huolimatta tasan tarkkaan enemmän munaa, kuin on ollut yhdessäkään komeassa lellipennussa, joita olen deittaillut, sen jälkeen. Ja netistä en ikinä ole hakenut seuraa: en ole mikään friikki.

        Ei se kuule se tulotaso tule kenellekään raatamatta.


    • ugly coyote

      Rumana naisena olen todennut: kaunis saa helpommin työpaikan/miehen/kavereita. Sitten kun rumana naisena löysin miehen, ei kovin ruman, vaan ei komeankaan, niin se jätti minut. Arvelin, että löysi kauniimman. No ei siltä näytä, mutta nuorempi ainakin on. Ehkä on iloittava, että se ruma nainen sai miehen. Tosin minä menetin. Miten tämä sitten lasketaan, ainakin täällä on yks pirun yksinäinen rumilus. Ollut jo pitkään.

    • biisi aiheesta
      • Wzi

        Aloittajan ihmettelyyn: kauniit naiset pariutuvat ns. korkean sosiaalisen statuksen omaavien miesten kanssa. Nämä menestyvät miehet ovat luultavasti töissä kun vaimo ulkoilee lasten kanssa.


    • swidu komee!

      Ylläri rumilla ei ole varaa valita.

    • pakollinen sana

      joko ATM on mainittu?

    • jhjhcjh

      Hahahah.

      Tämän ketjun perusteella 99% ihmisistä ei muka näe ympärillään mitään muita kuin kauniita, ihania ja upeita ihmisiä.

      Ja paskat.

      On psykologinen fakta että rumaa ihmistä pidetään epäluotettavana, roistona, huonotapaisena jne. kun taas kaunista tai komeaa pidetään aina hyvänä, hyväntuulisena, avoimena, ymmärtäväisenä jne.

      Jos tässä maassa todellakin arvostettaisiin rumia ihmisiä niinkuin tämä ketju antaa muka ymmärtää, silloin missikisoissa olisi kaikennäköistä sakkia mukana, samoin elokuvissa, eikä esimerkiksi Madonnan, Rihannan ja muiden naisartistien levyt myisi yhtään sen enempää kuin rumien artistien. Ja tietenkin rumat saisivat parisuhteen yhtä useasti ja yhtä helposti kuin komeat ja kauniit.

      Kun mennään psykologisiin faktoihin, niin erityisesti naiset eivät erota rumia ihmisiä koko ihmismassasta. He erottavat vain komeat ja kauniit ihmiset. Heille rumat ihmiset ovat kuin tilasto, eli merkityksettömiä numeroita vailla kasvoja ja persoonallisuutta, kun taas komeat tai kauniit ovat ihmisiä joilla on persoonallisuus ja kasvot. Tämä näkyy esimerkiksi tilanteissa joissa nainen on esimiehenä ja vastuussa ylennyksistä tai tärkeiden töiden jakamisesta. Naiset jakavat työn tunteella ja työntekijän ulkonäön perusteella, kun taas miehet arvottavat enemmän kokemusta ja antavat työn lähtökohtaisesti siis mieluummin kokeneemmalle kuin sellaiselle joka sitä kokemusta tarvitsisi.

      Edellämainittu näkyy myös naisten jakamissa peukuissa. Kun nainen haukkuu miestä rumaksi, hän saa pluspeukkuja, kun mies haukkuu naista rumaksi hän saa miinuspeukkuja. Vaikka kyse on samasta asiasta, naiset oman kokemusmaailmansa perusteella oikeuttavat itselleen luvan haukkua miehiä, mutta eivät siedä että heitä sanottaisiin rumiksi. Näette saman ilmiön tämänkin kommentin peukuissa.

      • et aatellut

        No suurin osa ÄITIEN jutut palstan kirjoittajista on naisia, jotka eivät todennäköisesti pidä siitä, että naisia haukutaan.


    • kukin tavallaan

      Absurdi aihe ei voi muuta sanoa. Kaikki miehetkään eivät ajattele "munallaan" tai mieti joka hetki miltä mä näytän, pitäiskö treenata enemmän selkää, ojentajia ja jalkoja, et kelpaisi rakennekynsiä, tekotukkaa ja muita pinnallisia juttuja harrastavia umpityhmiä naikkosia.

      Itse olen 42v perheenisä jolla on vähän ylipainoa ja samoin vaimoni on xl-kokoa. Meidän elämässämme perhe on ykkössijalla, sitten tulevat tuttavaperheet, lasten sekä meidän yhteiset harrastukset, kokkaaminen, leipominen jne.. Listan häntäpäässä luultavasti olisivat ulkonäkö ja sen johdannaiset, kuten älytön treenaaminen, itsensä ruskettaminen ja muut pinnallisten ihmisten ajanvietteet. Lopuksi sanon vielä, en ole tippaakaan kateellinen "kauniille" ihmisille. Henkiset arvot ohittavat ulkonäköbrassailun pinnallisine ihmissuhteineen 10-0!

    • RumaArpinaamaMies1

      Kauniiden ei tarvitse kamppailla saadakseen suhteita. Sen takia ne eivät kestäkään. Itse olen ruma kuin petolinnun perse ja omaan valtavan määrän puutteita mihin en voi vaikuttaa. Olen ollut mm. vakavassa onnettomuudessa, josta olen saanut näkyviä arpia ja elämää rajoittavia terveysongelmia tms.

      Sen takia olen joutunut tekemään, jopa vuosia töitä saadakseni edes yhden toimivan suhteen itselleni. Siinä samalla sitten kasvaa sellaiseksi ja oppii niitä taitoja, jotka saavat suhteen kestämään.

      Olen kokemusteni myötä oppinut myös arvostamaan iha eritavalla sitä mikä elämässä oikeasti on tärkeää ja mikä ei. Kun on maannut sairaalanteho-osastulla valtavissa tuskissa miettien elääkö enää muutaman tunnin päästä vai ei on joutunut miettimään kaikki asiat elämässä uusiksi. Sitä arvostaa ihan eri tavalla, että on edes joku ihminen ympärillä johon voi oikeasti luottaa.

      Mitä minä, jollain "pissa liisalla" teen, joka vaihtaa puolisoa heti kun hattu tipahti katuun tai tulee vähänkään vaikeaa vaikka se olisi kuinka kaunis nainen tahansa? En yhtään mitään.

      Oma pullukkani puuteineen päivineen, joka aina pitää puoliani huonoinakin päivinä on minulle se juttu. Yli kymmenen vuotta aviossa saman naisen kanssa ja todennäköisesti niin kauan kunnes kuolema meidät erottaa. Emme ole ikinä edes harkinneet eroamista ja riitojakin on ollut alle kolme koko kymmenen vuoden aikana. Siinä on kauniille ihmisille opettelemista. Tosin epäilen, että he eivät koskaan tule edes ymmärtämään missä asiassa on oikeasti kysymys.

    • jassukka1

      harvoin kyllä pitkä parisuhde ketään kaunistaa. sinällään .kun molemmille rupee kertymään kiloja.

    • Hiukan provo-mielessä olet tainnut aloituksen tehdä, mutta laitan nyt pari sanaa minäkin. Ihanko oikeasti ajattelet, että on olemassa erikseen kauniit ja rumat ihmiset? Ja että joku valitsee elämänkumppanikseen sen omasta mielestään ruman? Tuskinpa sentään, kauneutta on niin monenlaista. Lisäksi miehet ja naisetkin näkevät usein rumuuden ja kauneuden eri lailla.

      Totta tuossa on kyllä se, että ihminen, jonka mahdollisesti sinä miellät kauniiksi, on ehkä näitä ihmisiä, jotka ”rakentavat” ja ylläpitävät kauneuttaan koko ajan. Heille kauneus voi olla yksi tärkeä arvo ihmisessä,esim. heidän oma ulkonäkönsä ja kumppanin ulkonäkö. He näkevät esim. ehkä lihavuuden laiskuutena tai jonain muuna luonteen heikkoutena. He ns. ”huolehtivat” itsestään niin kuin sanonta kuuluu. Käyvät kaikenlaisissa hoidoissa, muokkauksissa, käyttävät paljon aikaa treenaamiseen jne. Esim. minun mielestäni itsestään huolehtiminen ei ole ollenkaan paha juttu, mutta parempi olisi jos ihminen huolehtisi ennen kaikkea henkisestä puolestaan, sisuksestaan, eikä keskittyisi siihen kuoreen, joka rapistuu vääjäämättä. Tällaiselle ihmiselle, jolle pinta ja kuori on se tärkein, on usein myös samanlainen kumppani. Tällöin suhde on tavallaan ”hiuskarvan varassa”, jos joku toisen tai molempien kuoressa alkaa säröillä (oli se sitten raha-asiat, toisen lihominen, terveysongelmat, suhteen vastamäet jne.); ollaan nopeasti jo eron tiellä, kun kaikki ei näytäkään enää ulospäin hyvältä. Jos taas ollaan valittu elämänkumppani muiden ominaisuuksien perusteella, suhde on vakaammalla pohjalla.

      Sitten on myös muistettava, että ihmisten ulkonäöt muuttuvat koko ajan. Joku yläasteen kaunotar ei olekaan kaunotar enää aikuisena ja joku koulukiusattu rillipäänörtti saattaakin jossain iässä olla ihan kivan näköinen. Siihen romuttuu tämä ajattelu, että kaikki on jo lapsesta asti määrätty, minkälaiseksi ihminen henkisesti ja fyysisesti muovautuu. Myös sairaudet, vastoinkäymiset, elämäntavat, onnettomuudet, lapsuudenkoti, elämänkohtalot jne. vaikuttavat ihmiseen, niin ulkoisesti, kuin henkisesti, ilman että he voivat aina edes vaikuttaa asiaan.

      Jos siis näet sinun mielestäsi kauniin ”hylätyn” ihmisen, tai sinusta ruman onnellisessa suhteessa olevan, syitä voi olla monenlaisia. Aina ei suinkaan voi olla varma, että asiat ja tapahtumat ovat menneet sillä sinusta kaikkein todennäköisemmällä tavalla.

    • miehet varokaa rumaa

      ruma nainen on jakorasia, hänellä on itsetunto huono, joten hän on uskoton omalle miehellen,
      alistaa miestän, uhkailee, kiristää saa raivokohtauksia, saattaa jopa kiihkossaan kosia hyvinkoulutettua miestä, jonka on satunaisesti törmänny, hosannu hyvän elättäjän ja väittä olevansa raskaana , vaikka todellisuudessa odottaa toisen miehen lasta, tai ei ole edes raskaana mutta kiltti mies menee lankaa, ja luulee olevansa lapsen isä, mitkä on täyttä petosta,
      saa vaimokseen hirviön,
      elämästä onki muodostunu maanpäällinen helvetti miehelle, ukko riepu saa passata rumaa akkaansa, akalla kun aikaa on ku ei ole työelämässäkää käy sillä aikaa naapurissa tarjoilemassa haarukkaa,

      miesten kannatas pitää puolensa, AINA otattaa DNA näyte kun vähänkää alkaa epäillä ruman raivohullun touhuja,

      ruma mies onki naisten mieleen ,

      mutta RUMA AKKA on miehelle kauhistus, akalla on heikko itsetunto ja seuraukset on sen mukaisia, elämä on yhtä helvettiä ruman akan kanssa,

      ruma akka on väkivaltanen, saa raivokohtauksia, varokaa rumaa akkaa

      • hehh..

        Ruman on käytettävä kovia keinoja, koska pehmeät ei auta. Kauniilla naisella on pehmeät ja lempeät keinot käytössä. Hymy vain ja mies on sulaa vahaa.


    • trololoo3

      Nainen kun nainen saa aina uuden miehen jos vain haluaa... ja miksi ei muka '' rumilla '' avioliitossa toimi muuta kun möllötys ? :D dooork ?

    • kaunotar kaukaa :)

      Rumat ukot saa rahalla naisia. Jos ei täältä niin itämailta.

    • on saakelin

      omahyväisiä tappihuoria jotka yrittävät kehua itseään

      • Olet itse saakelin

        nimimerkki on saakelin sinä olet omahyväinen tappih*oripukki,joka kehuu
        itseään ja kiukuttelee täällä.Oma vikas jos vaimos ei anna tai olet petetty ja
        jätetty.Kyllä sinunlaises ukot tiedetään.


    • Daa43243

      Määritelkää ruma ja kaunis myös. Se on mun mielestä aivan sama mille ihminen näyttää, kunhan omalta itseltään. Katukuvassa tykkään luonnollisen näköisistä ihmisistä. Wannabe-meikkipelle-friikkisirkukset saa aikaan ihmetystä, mutta nekin voi olla ihan ok, kun siihen tottuu ja tutustu enemmän. Mulla ittellä ainakin on muutakin tekemistä tässä elämässä kuin peiliin tuijottaminen. Ite oon huomannu, että mitä vähemmän peileihin katselee, sen enemmän tyytyväinen on omaan ja toisten habitukseen. Mä keskityn enempi siihen kaikkeen muuhun, mitä elämässä on.

      • ruma nainen

        Mä olen ruma koska olen miesmäisen ja maskuliinisen näköinen ja omaan miehen luuston ja vartalonmallin. Äitini on saman näköinen varsinkin naamasta eli äidiltäni lähinnä tämä kasvojen rumuus on peräisin. Isäni oli varsin komea ja miehekäs joka miehelle sopiikin, mutta se miehekkyys vain sattui periytymään suoraan tyttölapseen eli muhun, mutta myös siskopuoleni on ruma ja maskuliinisen näköinen, vaikka eri isät ja siskopuoleni vasta äitini näköinen onkin eli tää rumuus on enimmäkseen äidiltä lähtöisin.

        En mä meikkaa vaan oon ihan luonnollinen ja pukeudun siististi, mutta mä herätän enemmän inhoa ja tuijotuksen aihetta kuin joku epäsiisti, meikattu ja rajusti ylipainoinen nainen. Pahinta naisessa on maskuliinisuus, ei haittaa, vaikka olis monta sataa kiloa, mutta jos on naisen luusto ja kasvonpiirteet on se silti normaalia toisin kuin tällainen maskuliinisen näköinen friikki jota inhottiin jo teininä koulussa, suorastaan vihattiin koska olin jo silloin eriittäin poikkeavan ja maskuliinisen näköinen.

        Peiliin mun ei tarvi tuijottaa, enkä mä ulkonäköäni edes ajattelis, mutta muut ihmiset sen tuo aina esille jos satun meneen ulos.


    • --------------------

      tosi tarina :

      mies oli tehny sokkotrefit,
      ku paikalle oli saapunu, näki ruman naisen, mieheltä meni halut
      ei seiso ei,
      ruma kaunotar oli saanu kauheen raivokohtauksen ku ukko ei ollu halunnukaa muhinoida kyseisen naikkosen kanssa,
      mies sanoi että kaikenlaisia hulluja niitä on liikkeellä,
      ei kai hänelläkään ihan kaikille seiso, ulkonäkö oli ollu niin karmee,
      " puukolla ei miestä saa " vanha sanonta,,

      • Näin se menee

        Halut voi mennä muista syistä ja aina ei tarvitse seistäkään.Rumia ei ole
        olemassakaan,se on mielikuvituksen tuotetta.Jokainen voi saada kauhean
        raivokohtauksen syystä tai toisesta ja hulluja piirteitä löytyy jokaisesta
        enemmän tai vähemmän.Kaikille ei tarvitse seistäkään,paitsi vaimolle.
        Puukolla ja muulla väkivallalla ei naistakaan saa.


      • ruma nainen
        Näin se menee kirjoitti:

        Halut voi mennä muista syistä ja aina ei tarvitse seistäkään.Rumia ei ole
        olemassakaan,se on mielikuvituksen tuotetta.Jokainen voi saada kauhean
        raivokohtauksen syystä tai toisesta ja hulluja piirteitä löytyy jokaisesta
        enemmän tai vähemmän.Kaikille ei tarvitse seistäkään,paitsi vaimolle.
        Puukolla ja muulla väkivallalla ei naistakaan saa.

        "Rumia ei ole
        olemassakaan,se on mielikuvituksen tuotetta."

        Voi hyvä luoja, etkö ole koskaan nähnyt rumia naisia? Voin toki ymmärtää, että niitä ei näe koska todella rumat oikeasti ei edes liiku ihmisten joukossa vaan ovat piilossa kuten mä. Mä olen oikeasti syntymäruma eli syynä ei ole mikään ylipaino tai suttunen yleiskuva. Satuin vain perimään isäni miehen luuston ja karvat sekä äitini maskuliiniset kasvonpiirteet ja V mallisen vartalon.


    • ..,.,.....

      Ulkonäkö ei ole ratkaisevin asia. Tärkein on loppujen lopuksi luonne, vanhan ajan sukuroolia noudattava naisellinen nainen(poislukien työasiat) osaa useimmiten miellyttää miestään parhaiten jolloin mieskin(ainakin aikuiseksi kasvanut mies) tuntee luonnostaan itsensä tyytyväiseksi.

      Miesmäisesti käyttäytyvä nainen taas herättää inhoa useimmissa miehissä, ei yleensä osaa kohdella miestä oikein.

      • Meitä on moneksi

        Todellakin ulkonäkö ei ratkaise mitään.Rumuutta on liika ja töhryinen meikki ja
        tekorusketus,silikonit,huonosti laitetut hiustenpidennykset/kynnet.Aloittaja ja
        varmaan moni muukin tarkoittaa näitä kyseisiä asioita.Itsensä huoltamisessa
        ja hoitamisessa,ei ole mitään pahaa kunhan sen tekee oikealla ja tarpeeseen.
        Ei ole rumuutta jos tykkää huolehtia ulkonäöstään,eikä sekään jos ei välitä
        huolehtia.Meikkaamisen ja hiustenpidennyksien/kynsien laiton ymmärtää,mutta
        ei tekorusketusta ja silikoneja.


      • ruma nainen
        Meitä on moneksi kirjoitti:

        Todellakin ulkonäkö ei ratkaise mitään.Rumuutta on liika ja töhryinen meikki ja
        tekorusketus,silikonit,huonosti laitetut hiustenpidennykset/kynnet.Aloittaja ja
        varmaan moni muukin tarkoittaa näitä kyseisiä asioita.Itsensä huoltamisessa
        ja hoitamisessa,ei ole mitään pahaa kunhan sen tekee oikealla ja tarpeeseen.
        Ei ole rumuutta jos tykkää huolehtia ulkonäöstään,eikä sekään jos ei välitä
        huolehtia.Meikkaamisen ja hiustenpidennyksien/kynsien laiton ymmärtää,mutta
        ei tekorusketusta ja silikoneja.

        Rumuutta on myös synnynnäinen ulkonäkö kuten mulla sattuu oleen, eikä siinä todellakaan auta huoliteltu ulkonäkö, terveelliset elämäntavat, liikunta ja oikea ruokavaliokaan. Joku 150 kiloinen itsestään piittamaton on minua paljon normaalimman ja paremman näköinen jos vain on normaali naisen näköinen nainen eli naisen luusto ja kasvonpiirteet joita mulla ei ole.


    • pirssi si si

      jep jep. Komeat pelimiehet iskevät näppinsä kiinni kauniisiin naisiin. Uutta uuden perään.

      • ruma nainen

        Isäni oli sellainen komea naistenmies, mutta jokin meni pieleen kun teki ruman ja maskuliinisen näköisen äitini kanssa mut ja tottakai musta tuli ruma ja maskuliinisen näköinen joka kantilta.


    • Tav.taatelin tal.

      Kyllä sen näkee noissa lähiöbubessa minkälaisia ruusuja niissä käy lapset huostassa ja toisilla viimasenpäälle huoliteltu ulkonäkö mutta luonne kun pirulla.Miehet samanlaisia ,väkivaltaisaia kovaäänisiä öykkäreitä.On ulkonäkö sitten minkälainen tahansa käytös ja toisten huomioonottaminen vaikuttaa jopa ulkonäköön.

    • Tumia vaan on!

      Kauniita ihmisiä ei ole olemassakaan.

      Meikki, pakkeli ja stailaus saa ihmietä aikaan. Katsokaa vaikka Tyra Banksin malliohjelmaa, osa tytöistä ei oo minkään näköisiä, mutta kun ne meikataan ja laitetaan upeet vaatteet päälle, niin ne muuttuu aivan totaalisesti, ei uskoisi samaksi henkilöksi.

      Meikkaus saa aikaan ihmisen kauneuden, keinotekoista.

      Kauniita ihmisiä ei ole olemassakaan luonnostaan.

      • Meikki voi rumentaa

        Kyllä kauniita ihmisiä on olemassa.

        Vanhempana ihmisenä huomaa nuoria katsellessa, että kyllä ovat kauniita, pilaavat vaan kauneutensa usein juuri niillä meikeillä, joilla sanoit kauneuden tehdyn.

        Pieni, hento meikkaaminen menee, mutta ne luonnottomat mustat rajaukset , pönkköripset ja luonnottomat luomivärit usein ylikorostettuna ovat kamalia. Niillä kauniskin rumentuu.


    • Selventäkää tämä

      Nyt hetkeksi pysähdys!
      Selostakaa, millainen on RUMA?

      Onko se ylipainoa?
      Näppylöitä?
      Kokoeroa muihin?
      Nenä?
      Silmät?
      Hampaat?
      Millainen ihmisen pitää olla, ettei olisi ruma?
      Auttaako meikki?

    • siro & korkkariäiti

      Ja rumien naistenko elämä on hyvää, miksi nuo sitten katsovat kateudensa ja katkeroitumisensa takia "murhaavasti" kauniimpia ja itsestään huolehtivia äitejä. Mulla useimmiten mies ja lapset mukana ja aina tullaan ähisemään ja puhisemaan mene kotiisi, en siis itse koe olevani tuntemattomia ihmisiä kohtaa huonokäytöksinen ja ongelma on vain nuo tietynlaiset rouvasihmiset. Vastaan puhinoihin ja ähinöihin, "Anteeksi mitä" jolloin punastuneina lähtevät paikalta. Reppanat luulevat vielä venäläiseksi, koska olen hieman erottuvampi. En siis meikkaa huomiota herättävästi (venäläisiltäkin tuo jäi 90-lukuun), mutta pukeudun siististi ja kävelen aina jonkinlaisilla koroilla, koska jalkani tarvitsee muuta kuin Balleriinoja.

    • Ruma naikkonen

      Katsokaapa vaikka kauniita julkisuuden henkilöitä! Moni heistä on yksin ja eronnut, mutta rumat julkkikset, niiden liitto kestää, kestää ja kestää!!!
      Kauniit saa uusia nopeesti, mutta ei nekään kestä.
      Rumat ei hevin liittoa luovuta, koska he eivä t saa enää uutta tilalle, kun ovat rumentuneet entisestään.

      Miksi sitten ruma ja kaunis ei mene naimisiin? No siksi että lapset ovat sitten siltä väliltä, rumankaunis tai kauniin ruma...;)

      Tulos on yllättävä, mutta ei mahdoton.

      Kun kauniin ja ruman liittoon syntyy lapsia, he ovat isänsä näköisiä jos äiti on ruma, ja äitinsä näköisiä jos isä on ruma.. näin kompensoidaan tulosta alasten osalta.

    Ketjusta on poistettu 20 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1605
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1234
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1157
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1086
    5. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      2
      1062
    6. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      586
      1029
    7. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      950
    8. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      932
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      12
      837
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      9
      731
    Aihe