maronkko
HEI! Mun nimimerkki on maronkko ja olen iältäni 44v ja olen 2 pojan yh. pojat aronkko2 17v ja rronkko2 11v. Asun rronkko2 kanssa Lahden keskustassa lähellä pää kirjastoa. Minä olen ammatiltani Kokki vaikka en nyt olekkaan töissä. Hakusessa olis elämän mies joka hyväksyisi minun lapset osaksi yhteistä tulevaisuutta. Toivottavasti elämän miehellä olis omiakin lapsia mikä sen mukavampaa kuin perustaa uusperhe Suosikkibändit/artistit: Finlanders Suosikkileffat: seksileffat Lempikirjat: seksikirjat Vapaa-aikanani: vietän perheeni ja eläinteni kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: lemmikit Katson tv:stä mieluiten: Kauniit ja rohkeat Kotieläimet: akvakalat ja kilpikonnat En pidä: koppakuoriaisista enkä käärmeistä Parhaat matkakohteet: lomamatka Haapavedelle Ruoka & juoma: kunnon pihvi
Aloituksia
10
Kommenttia
34
asun vuokralla ja haluisin tietää onko mulla mitään oikeuksia
Olen asunut vuokralla 5 vuotta kerrostalon maantasakerroksessa 2h k patio ja pieni oma piha. Asun isossa vuokrataloyhti5465moottoripyörä kypärä hakusessa
Olisko Lahdessa kellään ylimääräistä kypärää josta voisit luopua ja antaa sen 13v pojalle,että pääsis mamman skootterin1133922v nelivarpaani ongelmat
Hei! Mulla on ongelmia nelivarvas pellen kanssa onkohan jotain vialla Poikakonnani on todella rauhaton ei asetu terraan3126Miten postimies isketään!
Olen toivottomasti ihastunut postimieheen jonka asiakkaana olen ollut toistakymmentä vuotta ja aina olen katsonut häntä0178otetaan vastaan terraario
otetaan vastaan vanhoja akvaaarioita terraarioiksi valo olis suotava saa olla myöskin akvatavaraakin jos haluut niistäk064MISTÄ LÖYTYIS PIENI ASUNTOVAUNU
Osaisko joku auttaa asuntovaunu kuumeeseen mistä löytäisin pienen 2-3H vaunun joka ei maksais 1000E enempää. Haluaisin p1577Akin ja Ramin suusta
Poikani Aki oli jotain 4.5v kun käytiin lähikaupassa ja ennen kuin kerkesin sanoa mitään poikani kysyi kaljaa ostavalta1722otetaan vastaan alle 100L akva valaisimella
otetaan vastaan alle 100L akva valaisimella ja muitakin akva tavaroita voi tarjota kaikki huomoidaan akva voi ollaa vuot4460vesikilpikonna
Mistähän saisin hommattua vesikilpikonna poikasen joko punakorvan tai missisipin karttakilpikonnan tai muun vesikilppari0486punakorvakilppari
Hei te punakorvakilpparien lahjoittajat! Jos olette lahjoittamassa omaa punakorvakilpparianne pois älkää lahjoittako sai1478