Vapaa kuvaus

HEI! Mun nimimerkki on maronkko ja olen iältäni 44v ja olen 2 pojan yh. pojat aronkko2 17v ja rronkko2 11v. Asun rronkko2 kanssa Lahden keskustassa lähellä pää kirjastoa. Minä olen ammatiltani Kokki vaikka en nyt olekkaan töissä. Hakusessa olis elämän mies joka hyväksyisi minun lapset osaksi yhteistä tulevaisuutta. Toivottavasti elämän miehellä olis omiakin lapsia mikä sen mukavampaa kuin perustaa uusperhe Suosikkibändit/artistit: Finlanders Suosikkileffat: seksileffat Lempikirjat: seksikirjat Vapaa-aikanani: vietän perheeni ja eläinteni kanssa Suosikkipalstat Suomi24 Keskusteluissa: lemmikit Katson tv:stä mieluiten: Kauniit ja rohkeat Kotieläimet: akvakalat ja kilpikonnat En pidä: koppakuoriaisista enkä käärmeistä Parhaat matkakohteet: lomamatka Haapavedelle Ruoka & juoma: kunnon pihvi

Aloituksia

10

Kommenttia

34

  • Uusimmat aloitukset
  • Suosituimmat aloitukset
  • Uusimmat kommentit
  1. asun vuokralla ja haluisin tietää onko mulla mitään oikeuksia

    Olen asunut vuokralla 5 vuotta kerrostalon maantasakerroksessa 2h k patio ja pieni oma piha. Asun isossa vuokrataloyhti
    Yleistä asumisesta
    5
    436
  2. moottoripyörä kypärä hakusessa

    Olisko Lahdessa kellään ylimääräistä kypärää josta voisit luopua ja antaa sen 13v pojalle,että pääsis mamman skootterin
    Moottoripyöräily
    11
    235
  3. 22v nelivarpaani ongelmat

    Hei! Mulla on ongelmia nelivarvas pellen kanssa onkohan jotain vialla Poikakonnani on todella rauhaton ei asetu terraan
    Kilpikonnat
    3
    89
  4. Miten postimies isketään!

    Olen toivottomasti ihastunut postimieheen jonka asiakkaana olen ollut toistakymmentä vuotta ja aina olen katsonut häntä
    Miten mies isketään?
    0
    158
  5. otetaan vastaan terraario

    otetaan vastaan vanhoja akvaaarioita terraarioiksi valo olis suotava saa olla myöskin akvatavaraakin jos haluut niistäk
    Terraario
    0
    45
  6. MISTÄ LÖYTYIS PIENI ASUNTOVAUNU