Heippa,
Onko kohtalotovereita, joilla kutiaa korvan ja nielun väli (vain toisen korvan). Kutina tulee yhtäkkiä ja on todella kovaa. Hoitajan mukaan korvassa ei kuitenkaan mitään näy. Hoitaja epäili jotain allergiaa ja neuvoi käyttämään antihistamiineja... Olen niitä nyt muutaman päivän ajan käyttänyt ja ovat ehkä vähän helpottaneet. On muilla ollut vastaavia oireita jossain allergiassa tms. / tiedättekö kuinka oireita voisi lievittää?
Auttakkee! Korva kutiaa.
4
303
Vastaukset
- Henna
Mulla on siitepölyallergiaa ja ajoittain korvaa kutisee tosi kovasti allergialääkityksestä huolimatta. Ceridal-öljy suihkaus korvaan lievittää mulla kutinaa.
- korvat kutisee
Kuinka useasti voi käyttää korviin tuota ceridal-öljyä?
- Henna
korvat kutisee kirjoitti:
Kuinka useasti voi käyttää korviin tuota ceridal-öljyä?
Lapselleni antoi lääkäri joskus ohjeeksi 1-2 kertaa päivässä viikon ajan kuivan karstan irroittamiseen korvasta. Muuta en tähän nyt osaa sanoa.
- Puhdista korvakäytäv
, koska sinne yrittää tulla sienikasvusto (ei kuitenkaan korvasieni), jota ei välttämättä helposti huomaa alkuvaiheessa. Ala syömään noita L-a, L-b ja Bif hyötybakteereita joihin on opastus sivun lopulla, eli lääkkeenä ovat hyötybakteerit:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/mhb-maitohappoprobiootti-bakteerit-pahkinankuoressa-vaiheittain-lyhyesti/mhb-ohje-maitohappobakteerien-kaytosta-nenaan-ja-korviin-apua-korvatulehdus-potilaalle/#Kun_korvakaytava_tulehtuu__tai_saat_korvakaytavaan_sieni_infektion
P.S. Välttämättä korvakäytävässä ei ole tulehdusta!
Testaa varuilta tämä todennäköinen aiheuttaja:
http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/kvht-altistuneen-oiretesti/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 243712
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402712Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532270Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122251Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131739Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191529Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip521501- 971389
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621231Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951194