onkohan Hiittisissä jotain aluetta jossa voi yöpyä asuntoautolla? varmaan ainakin puskaparkissa jossain pystyy yön nukkumaan?
Vastaukset 2
- Hiittisten lautta
ei ole ottanut kyytiin asuntoautoja eikä vaunuja tänä vuonna eikä viime vuonnakaan. ainoastaan vakituiset asukkaat pääsevät vaunuilla ja autoilla Hiitisiin.
- jos telttailemaan
aijot mennä niin tent plats löytyy Rosalasta. Minä kävin Hiittisissä matkailuautolla vuonna 2010 ja Rosalandetin ja Hittislandetin välinen tie oli todella kapea ja suorastaan surkeassa kunnossa kuoppineen ja pomppuineen. Jos linja-autokin tulisi vastaan niin peruttamaan joutuisi suurella todennäköisyydellä lähimmälle kohtaus paikalle koska ohi ei mahdu. Kaksi pikkuautoa mahtuu juuri ja juuri vastakkain, saati sitten asuntoa-auto,rekka tai linja-auto, ei mitään mahdollisuutta.
Silloin kun minä siellä kävin niin " puskhaparkeissa" tarkoitan nyt lautta ja yhteysalus rantoja, sekä Viikinkikeskuksen, Kirkon ja Kirjaston pihalla oli kylttejä
övernattning och camping förbjuden eli yöpyminen ja camping parkkeeraus kielletty.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4772096- 1651394
- 791263
- 951234
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku1881194- 1141157
- 101805
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.58776- 47753
En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.58705