Hiittinen

pella1

onkohan Hiittisissä jotain aluetta jossa voi yöpyä asuntoautolla? varmaan ainakin puskaparkissa jossain pystyy yön nukkumaan?

2

2413

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hiittisten lautta

ei ole ottanut kyytiin asuntoautoja eikä vaunuja tänä vuonna eikä viime vuonnakaan. ainoastaan vakituiset asukkaat pääsevät vaunuilla ja autoilla Hiitisiin.

• jos telttailemaan

aijot mennä niin tent plats löytyy Rosalasta. Minä kävin Hiittisissä matkailuautolla vuonna 2010 ja Rosalandetin ja Hittislandetin välinen tie oli todella kapea ja suorastaan surkeassa kunnossa kuoppineen ja pomppuineen. Jos linja-autokin tulisi vastaan niin peruttamaan joutuisi suurella todennäköisyydellä lähimmälle kohtaus paikalle koska ohi ei mahdu. Kaksi pikkuautoa mahtuu juuri ja juuri vastakkain, saati sitten asuntoa-auto,rekka tai linja-auto, ei mitään mahdollisuutta.

Silloin kun minä siellä kävin niin " puskhaparkeissa" tarkoitan nyt lautta ja yhteysalus rantoja, sekä Viikinkikeskuksen, Kirkon ja Kirjaston pihalla oli kylttejä
      övernattning och camping förbjuden eli yöpyminen ja camping parkkeeraus kielletty.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta

Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei
      Kansallinen Kokoomus
      477
      2096
    2. Ei käy sääliksi sitä miestä

Sitä saa mitä tilaa.
      Ikävä
      165
      1394
    3. Mitähän ajattelet

Nykyään minusta tai meistä tai tapahtuneista?
      Ikävä
      79
      1263
    4. Olet kuin minä

Jännä huomata tämä kerta toisensa jälkeen eikö ❤️
      Ikävä
      95
      1234
    5. Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä

Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku
      Sinkut
      188
      1194
    6. Mitä kaivattusi

pelkää? 👻
      Ikävä
      114
      1157
    7. Hankkikaa elämä

Tiedetään että hän on mielenkiintoinen mutta rajansa kaikella.
      Ikävä
      101
      805
    8. Voisitko mies auttaa..

Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.
      Ikävä
      58
      776
    9. Sinun silmiisi kun

Katson niin ymmärrän sen. 👁️👁️👀
      Ikävä
      47
      753
    10. En ehkä onnistu siinä

Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.
      Ikävä
      58
      705
    Aihe