onko inksassa joku volvovillitys vai miksi monella nuorella volvo? Onko syytä varoa jos onkin joku jengi?
Volvot
14
746
Vastaukset
- ota rennosti
Ei paniikkia. Nuo vanhat volvot on edullisia hommata, myöskin selväpiirteisiä rempata. Kova kori, ei tarvi paljoa helmoja hitsailla.
Eli järkivalintoja. - volvo kuski
se on siinä::::: ajattele millä ajat.
- Volle mut ei jengiä
Onko sillä väliä millä nuoret ajaa, kun noudattavat sääntöjä? Ei VW Golf tai BMW tee jengiä, jos nuoriso sellasen haluaa, niitä kun kylillä pyöri viime kesänä myöskin paljon. Olisikohan nuoren kuskin auton valinnalla jotain tekemistä vaikka sen vuoksi, että lähiporukasta löytyy tietoa/taitoa ko. auton korjaamiseen ym. Korjaamot kun todistetusti ovat kalliita. Harrastus siinä missä mattojen kutominenkin. Pitäisikö nuorten sitten dokaa ja narkata? Siihen "jengiin" tällä kylällä riittääkin jäseniä.
- varovasti!!
kannattaa varoa!! suurinosa kyseisistä nuorista volvonomistajista kuuluu DG'V jengiin, eli drugs guns and volvos!! pyörittää isoa huume- ja asekauppaa koko kymenlaakson alueella!! olen kuullut että rinkiin liittyisi myös prostituutio toimintaa!!
BEAWARE!! SILMÄT AUKI ja pysykää kaukana volvokuskeista!! väärästä katseesta saatat joutua kymijokeen betonikengissä!! näin oli käynnyt yhdelle tutulleni kuuleman mukaan!! - pääparoni
Kuka mahtaa olla jengin presidentti kun tähän järjestöön luulisi sellaisen sisältyvän kuten Helvetin enkeleillä?
- varovasti!!
varmaa tietoa tästä "presidentistä" ei ole, mutta olen pikkulinnuilta kuullut että kolmion päällä istuu nuorehko kaveri jota kutsuttava nimellä "Viikinki"
varmaa tietoahan tämä ei ole, eikä oikeasta identiteetistä ole tietoa!!
vaikka tietäisin en siitä puhuisia koska arvostan kuitenkin henkeäni!! - aku ankka
no johan on höpö höpö juttuja taasen.
vai viel volvo jengi heh heh. - 242 och 940
vrcf forever! 1312! Landia rules ok!
- varovasti!!
vrcf on vitu homo jengi DGV:n miehii verrattuun!! kohta kisa ajat kylminä!!
- volvosta moneksi
- kusk1
merkissä nuoli siitä alko huoli....
- heka92bmw
Ai ooppeli :-) ? Ooppelikuskit ne syöpää ovat ! hyi :(
- mylläystä
Ruotsi rikas valtio. Kuitenkin Volvo myyty kiinalaisille.
Gania Wapis mutta eikös sekin siirtyny jonnekkin. ? - 960
Olisiko niin, että Volvo on hyvä autp?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166010Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324107- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522064Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431817- 1431795
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569