Yritin lähettää Ylen kanavalle viestiä: "En halua katsoa televisiostani ylen kanavalta tulevia venäjän kielisiä uutisia. Voitaisiinko tämä asia nyt jollakin tavalla hoitaa niin, että voisin katsoa maksamallani yle-verolla juuri niitä kanavia ja uutisia, joista olen valmis veroa maksamaan eli ainoastaaan suomenkielisiä uutisia ja muita suomenkielisiä / suomen virallisen kielen mukaisia ohjelmia? Suomessa oleilevat venäläiset voivat varmasti maksaa haluamistaan uutispalveluista itse. Jotta kyseiseen uutiskanavaan eli ylen palautekanavaan olisi voinut jättää viestin, piti ilmoittaa ensin montako kulmakarvaa ihmisellä on ja sen jälkeen mitä terävää siilillä on:)!!! Onko tämä vitsi vai onko ylekin siirtynyt venäläisomistukseen? ... Koittakaa itse!!!
Venäjänkieliset uutiset
kuusi61
4
101
Vastaukset
- URPOko44
Ne voi jättää katsomatta.
T:YLE - snorsoppan till dig
Puhut järkeä.venäläisten uutisten siaan voisi lähettää ruotsinkieliset uutiset ylellä,ja vaikka lyhyen tietoiskun ruotsiksi.Ruotsinkielisiä uutisia on niin kovin vähän.Kun seuraavan kerran viestität ylelle,niin mainitse toisesta kotimaisesta kielestämme.
- salakavala ujutus
Ihmettelen myös MIKSI näitä pitää lähettää täällä, eihän venäjä ole edes virallinen kieli Suomessa.......eihän?!
- toisinajattelija
suomen toinen kieli voisi mieluummin olla venäjä siitä varmasti kansalaiset hyötyisivät kielenä enemmän kuin ruotsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573185Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242729Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541827- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193981- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820