Yritin lähettää Ylen kanavalle viestiä: "En halua katsoa televisiostani ylen kanavalta tulevia venäjän kielisiä uutisia. Voitaisiinko tämä asia nyt jollakin tavalla hoitaa niin, että voisin katsoa maksamallani yle-verolla juuri niitä kanavia ja uutisia, joista olen valmis veroa maksamaan eli ainoastaaan suomenkielisiä uutisia ja muita suomenkielisiä / suomen virallisen kielen mukaisia ohjelmia? Suomessa oleilevat venäläiset voivat varmasti maksaa haluamistaan uutispalveluista itse. Jotta kyseiseen uutiskanavaan eli ylen palautekanavaan olisi voinut jättää viestin, piti ilmoittaa ensin montako kulmakarvaa ihmisellä on ja sen jälkeen mitä terävää siilillä on:)!!! Onko tämä vitsi vai onko ylekin siirtynyt venäläisomistukseen? ... Koittakaa itse!!!
Venäjänkieliset uutiset
kuusi61
4
115
Vastaukset
- URPOko44
Ne voi jättää katsomatta.
T:YLE - snorsoppan till dig
Puhut järkeä.venäläisten uutisten siaan voisi lähettää ruotsinkieliset uutiset ylellä,ja vaikka lyhyen tietoiskun ruotsiksi.Ruotsinkielisiä uutisia on niin kovin vähän.Kun seuraavan kerran viestität ylelle,niin mainitse toisesta kotimaisesta kielestämme.
- salakavala ujutus
Ihmettelen myös MIKSI näitä pitää lähettää täällä, eihän venäjä ole edes virallinen kieli Suomessa.......eihän?!
- toisinajattelija
suomen toinen kieli voisi mieluummin olla venäjä siitä varmasti kansalaiset hyötyisivät kielenä enemmän kuin ruotsista.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1682877
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642486- 2032189
- 711796
- 1011758
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91611- 921373
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2121121- 811110
- 951059