Lahja hevosta ei ole ikinä suuhun katsominen

2j4oj4094j0394j

Kyllä taas hävetti olla suomalainen kun olin ostamassa kanttarelleja vantaalaisesta myyntikojusta huokeaan 1e/l hintaan(huom. hintahan on yleensä 6-10e/l).
Eräs rouva kehtasi valittaa että "onko tossa muka litra", kun myyjä mittasi litran mitalla kanttarellit hänelle rasiaan. Voin silminnäkijänä todeta että kyllä se mitta täysi oli.
On se nyt kumma että jos saat puoli-ilmaiseksi hyviä sieniä niin pitää alkaa vielä marisemaan ja kehtasi tämä nauta ottaa omin sormin tiskistä muutaman kanttarellin rasiaansa ja poistui puhisten paikalta niin kuin olisi tullut suurestikin loukatuksi.

4

227

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mummot kumoon

      Oisit taklannut sen valittajan. Niin mie aina teen jos joku nirisee. OOOpsista keikkaa... mites se nyt tuolleen kaatui...

    • Ei kysyvä tieltä...

      Olkoon hinta mikä on, niin se mitta pitää olla just eikä melkeen. Ei tullut mieleen kysyä, mistä noin halvat sienet oikein oli, jotain outoa niissä täytyi olla. Vai oliko myyjinä lapset?

    • ---

      "Nauta" ? :D

      Mieti vähän mitä kirjoittelet.

    • nauta minäkin

      Jos joku päättää ostaa kanttarelleja eurolla ei voi muuta odottaakaan kuin marinaa. Todennäköisesti on itse sienestänyt/sienestää ja vakaasti sitä mieltä, ettei ilmaisesta ruuasta pidäkään maksaa. Hän ei ajattele kokonaisuutta, vaan näkee vain "sienisaaliin". Se on varmasti outoa seurattavaa, mutta kannattaisi vain antaa olla. Joutuisit huomauttelemaan aika monelle ja liian usein, jolloin oma elämäsi menisi kärsimyksen puolelle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      114
      8584
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2595
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      124
      2323
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1976
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1714
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1529
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1477
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1419
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1203
    Aihe