Kyllä taas hävetti olla suomalainen kun olin ostamassa kanttarelleja vantaalaisesta myyntikojusta huokeaan 1e/l hintaan(huom. hintahan on yleensä 6-10e/l).
Eräs rouva kehtasi valittaa että "onko tossa muka litra", kun myyjä mittasi litran mitalla kanttarellit hänelle rasiaan. Voin silminnäkijänä todeta että kyllä se mitta täysi oli.
On se nyt kumma että jos saat puoli-ilmaiseksi hyviä sieniä niin pitää alkaa vielä marisemaan ja kehtasi tämä nauta ottaa omin sormin tiskistä muutaman kanttarellin rasiaansa ja poistui puhisten paikalta niin kuin olisi tullut suurestikin loukatuksi.
Lahja hevosta ei ole ikinä suuhun katsominen
4
294
Vastaukset
- mummot kumoon
Oisit taklannut sen valittajan. Niin mie aina teen jos joku nirisee. OOOpsista keikkaa... mites se nyt tuolleen kaatui...
- Ei kysyvä tieltä...
Olkoon hinta mikä on, niin se mitta pitää olla just eikä melkeen. Ei tullut mieleen kysyä, mistä noin halvat sienet oikein oli, jotain outoa niissä täytyi olla. Vai oliko myyjinä lapset?
- ---
"Nauta" ? :D
Mieti vähän mitä kirjoittelet. - nauta minäkin
Jos joku päättää ostaa kanttarelleja eurolla ei voi muuta odottaakaan kuin marinaa. Todennäköisesti on itse sienestänyt/sienestää ja vakaasti sitä mieltä, ettei ilmaisesta ruuasta pidäkään maksaa. Hän ei ajattele kokonaisuutta, vaan näkee vain "sienisaaliin". Se on varmasti outoa seurattavaa, mutta kannattaisi vain antaa olla. Joutuisit huomauttelemaan aika monelle ja liian usein, jolloin oma elämäsi menisi kärsimyksen puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti25645552Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!4111329Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy22110951Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump389765Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla878592Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2766640Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys432344Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.122244- 442084
Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle01741