uusi x-paja

entinen asiakas

Saatteko millaista palvelua uudessa x-pajassa? Äijät ainakin istuu siellä vaikka asiakas tulee ovesta eivätkä tervehdi.

49

1585

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+13=18

      Eiksse yleensä joka tulee ovesta huoneele pitäisi ensemmäisenä moikata huoneessa olevia vaikkapa kauppiasta , kassaa jne . Ihmisestä saa tyhmän vaikutuksen kun tulee kylään tuppisuuna.

      • Anonyymi

        Kävin asijoimassa,tuli vastaus,ei ole eikä tilata Tälläistä palvelua saa tälläpaikkakunnalla.


    • entinen asiakas

      Pakko on moikata kun ei kauppiaan puolesta edes sanota päivää.

    • fffffff2525

      tuskin on pitkäikänen virma :DDDDDDDD

      • Anonyymi

        POJASTA POLVIPAHENEE ,NÄIN ON TÄSSÄ TAPAUKSESSA.


    • Eipä kannata kysellä

      Eipä minkäänlaista palvelua. Ainakaan nuori, joka halusi säästöillään tietokoneen ostaa.
      Mutta eipä sen puoleen... Ei saanut tarjousta toiseltakaan paikalliselta kauppiaalta kun kysyi tarjousta myös sieltä. Ko. Kauppias lupasi soittaa, mutta soittoa ei kuulunut. Nuori vei sitten säästönsä toiselle paikkakunnalle. Nyt on hyvä tietokone.

      • Bertta rouva

        Näin minunkin on valitettavasti pitänyt tehdä. Ei kiinnosta köyhän näköiset asiakkaat tämän paikkakunnan yrittäjiä. Sitten itketään perään, kun asiakkaat menee naapuri kuntiin.


      • 11+7=18
        Bertta rouva kirjoitti:

        Näin minunkin on valitettavasti pitänyt tehdä. Ei kiinnosta köyhän näköiset asiakkaat tämän paikkakunnan yrittäjiä. Sitten itketään perään, kun asiakkaat menee naapuri kuntiin.

        Ketkä on itkeny perään ku on menty naapurikuntiin ostoksille ? Koneita voi ostaa myös netinkautta ;)


      • datapakkaaja
        11+7=18 kirjoitti:

        Ketkä on itkeny perään ku on menty naapurikuntiin ostoksille ? Koneita voi ostaa myös netinkautta ;)

        Kone kannattaa rakentaa itse.


      • Anonyymi

        Haapajäeveltä ja Iisalmesta saa laatukoneita ja halvemmalla. Samalla hoituu muutkin kauppatarpeet!


      • Anonyymi

        Tälläisiä on tämän paikkakunnan yrittäjät.On pakko asioida toisaalla.


      • Anonyymi
        Bertta rouva kirjoitti:

        Näin minunkin on valitettavasti pitänyt tehdä. Ei kiinnosta köyhän näköiset asiakkaat tämän paikkakunnan yrittäjiä. Sitten itketään perään, kun asiakkaat menee naapuri kuntiin.

        NÄIN ON.NAAPURISSA PALVELU PELAA .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haapajäeveltä ja Iisalmesta saa laatukoneita ja halvemmalla. Samalla hoituu muutkin kauppatarpeet!

        Haapajärveltä et saa mitään, tietäisitpä.
        Yhtään ainoaa kodinkonetta ei sieltä nurkilta.
        Stop!
        Iisalmi tai Ylivieska, ison ketjun asiakkaana parasta. Jyväskylä toimii myös.
        "Kannattaa olla tarkkana, mitä toimitettuun erään sutkautettu."


    • nettikauppaaa

      kyllä, esimerkiksi netin kautta voi ostaa paikalliselta liikkeeltä koneen!

      • tursfykokk

        Totta esm Expert.


    • Asiakas Anssi

      Expertillä myyjät tulevat kimppun kuin hyeenat.

    • onpa taas.

      toisessa liikkeessä palvellaan liian vähän ja toisessa liikaa.. Ei se oo tuo kauppiaankaan homma helppoo vaikka äkkiä niin vois luulla. Ite ainakin oon kodinkoneet yms. Ostanut aina expertiltä juurikin hyvän palvelun takia.

      • riippuu siitä

        kuka siellä expertillä sattuu palvelemaan........kaikilla tuo palvelu ei oikei luonnistu.
        Kyllä siellä palvelu pelaa hienosti...se on myyjästä/ostajasta kii.
        KATSON mikäli mahdollista kuka mua palvelee.....hienosti on toiminu.


      • riippuu siitä kirjoitti:

        kuka siellä expertillä sattuu palvelemaan........kaikilla tuo palvelu ei oikei luonnistu.
        Kyllä siellä palvelu pelaa hienosti...se on myyjästä/ostajasta kii.
        KATSON mikäli mahdollista kuka mua palvelee.....hienosti on toiminu.

        Expertillä katson kuka on myyjänä.
        Juhan kanssa pääsee kauppoihin ja palvelu pelaa, en minäkään siellä kauppoja tee jos Juha ei ole paikalla.


    • paikalla ollut

      Vihreä Juha on paras myyjä.

    • Terve!Hei! Päivää!

      Tuossa paikassa palvelu on toiminut.

      Vinkkinä vaan muille liikkeille,selkää ei kannata kääntää kun asiakas "hiippailee" ostoskorin ja "rahapussin" kanssa käytävää pitkin kohti.

    • Terve!Hei! Päivää!

      Ei kuitenkaan saa hyökätä heti perään kun ovesta astuu sisään niinkuin monessa liikkeessä.

      • kerro heille

        haluan ensin kasella....kiitos


    • renkaanpotkija.

      voi hellanlettas kun tuo raja on häilyvä,tyrkyttää ei saa mutta huomata pitää.

    • Asiakas3

      Rautasportissa erityisen töykeä miesmyyjä.

      • Läskipaakku

        Rautasportissa on todella asialliset myyjät, mutta jos oikein huonon mielen niin kannattaa asioida entisellä Nesteellä. Tosin sielläkään ei ole kuin yksi huono asiakaspalvelija ja muut hyviä tyyppejä.


    • Asiakas3

      Käykää katsomassa töykeää miesmyyjää.

      • Anonyymi

        HALPA-HALLI EI OLE HALPA.SILLOIN KUN MATTI MYKKÄNEN OLI JOHTAJA ,OLI HYLLYT TÄYNNÄ EDULLISTA RUOKAA.EI NYT ,KUN AKAT ON JOHDOSSA .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HALPA-HALLI EI OLE HALPA.SILLOIN KUN MATTI MYKKÄNEN OLI JOHTAJA ,OLI HYLLYT TÄYNNÄ EDULLISTA RUOKAA.EI NYT ,KUN AKAT ON JOHDOSSA .

        Haapajärvellä on toimiva Halpa - Halli, siisti, kaikki järjestetty tip-top .

        Kalaa löytyy ja lihaa sellaisenakin, ettei kaikkea ole silputtu mössöksi maustelitran kanssa.
        Tuore kala ollut tiukassa Pyhäjärvellä, sitä heikosti saatavilla.

        Suomessa alkanee kalamiehet ikääntyä, nuoret ei viitsi, kaljatuoppi mukavampi kännyn jatkeena.
        Siinäpä ne, Pyhäjärven palvelut aika heikoilla.
        Eipä taida olla enää, potentiaalisia asiakkaita.


    • nämäkö

      Toisella mainitulla olisi ollut aikaa kehittyä ,vaan kun ei ole. Ja toinen on vielä poijankloppi.

    • joku ilkeilee

      Antakaapa kaupanalan ihmisten hoitaa hommiaan. Sanokaa suoraan kaupassa ja kaupanomistajille ja kauppiaille, jos joku hiertää kengässä, ettei yleistetä. Kiittäkää palvelua, jos on aihetta.

    • kuluttaja-asiamies1

      Uusi x-paja perii viiden minuutin hommasta puolen tunnin hinnan.

      • höpön löpön 2

        Kuka sitä nyt tekisi työtä, josta saa palkan viideltä minuutilta. Töihinkin on mentävä ja siihenkin menee aikaa.


      • naamaturvo
        höpön löpön 2 kirjoitti:

        Kuka sitä nyt tekisi työtä, josta saa palkan viideltä minuutilta. Töihinkin on mentävä ja siihenkin menee aikaa.

        Minä en ole tehnyt ikinä töitä.Onneksi mulla on elämä vasta eessä,olenhan vasta 35 vuotias nuori.


      • Anonyymi

        Joo, niin taisi käydä, eikä homma pelittänyt.
        Ei, enää koskaan...


      • Anonyymi
        naamaturvo kirjoitti:

        Minä en ole tehnyt ikinä töitä.Onneksi mulla on elämä vasta eessä,olenhan vasta 35 vuotias nuori.

        OLETKO VIELÄ ÄITIS TISSILLÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLETKO VIELÄ ÄITIS TISSILLÄ.

        Ne istuu ässän kiviaidalla, odotahan kun kevät koittaa ja käki kukkuu.
        Siellä on kaiken kukkuvia, ilman sulkia.


    • kohta taas tilipäivä

      ai niin se olet sinä,et todellakaan ole ollut koskaan töissä,naisten naurattaja ja viinakuriirin työkin on tavallaan työtä.

    • Anonyymi

      Vetelällä on 3 naista, 🤣

      • Anonyymi

        Sehän on konkari, jos osaa siittää jälkijättöjä harjan varteen, niitähän Suomi kaipaa.


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen X paja??

      • Anonyymi

        Samoin, on outo juttu tämä!
        Otin selvää, vanha "otatus" pussien kilinään.


    • Anonyymi

      Pyhäjärvellä ei mitään ymmärrystä asiakaspalvelusta.
      Unohtakaa koko asia.
      Vaihdellaan varaosia, systeemi ei kuitenkaan toimi.
      Anteeksi, mutta näin on tapahtunut.

    • Anonyymi

      Paras yritysPyhäjärvellä.Kohtelias ja osaava työntekijäJoonas.Moniosaaja.Autot ,tietokoneet ,reitittimet ym.

      • Anonyymi

        🤣🤣


      • Anonyymi

        Totta turiset , Paras , , en enempää ala nuoleskelemaan mutta tietokoneet on pelittänyt jotka olen ostanut , huolto pelaa ja autonkin ovat saaneet ajokuntoon .


    • Anonyymi

      Risteyksen kauppista ei köyhän rahat kiinn osta.

      • Anonyymi

        Minkä risteyksen?


    • Anonyymi

      VIINAA EN OTA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miehen lapsettomuus keski-ikäisten deittailussa

      Tällä palstalla esitetään usein ajatus, jonka mukaan lapsia saanut nainen olisi parisuhdemarkkinoilla huonommassa asemas
      Sinkut
      323
      3416
    2. Kunpa voisin halata sinua

      ja sanoa sinulle miten onnellinen olen siitä, että olet elämässäni. Mutta et ole halausetäisyydellä... etkä elämässäni.
      Ikävä
      53
      1705
    3. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      127
      1640
    4. Miksi Suomi ärsyttää Venäjää?

      Jatkuvasti? Hyvin suomen herrat tietää, että tuo DCA-sopimus on paha ärsyke Venäjälle. eihän Venäjä ole hyökännyt Suomen
      Maailman menoa
      399
      1527
    5. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      90
      1491
    6. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      88
      1194
    7. Muut yrittää seata meidän välejä

      Nainen, oot varmaan sen myös huomannut. Ihan irl oon sen huomannut jo hyvän aikaa. Eihän anneta sen häiritä.
      Ikävä
      100
      1153
    8. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      71
      1105
    9. Jotenkin tätä asiaa pitää nyt käsitellä

      Vaikka sitten anomuumisti. Olen lähestulkoon rakastunut vanhempaan mieheen mutta tämä ei nyt oikein suju niin kuin pitäi
      Ikävä
      80
      1061
    10. Meillä olisi kaunis kesä

      Yhden viestin päässä. Haluaisin tutustua. Vaikka oltaisiin vaan ystäviä. Eikä mitään vaan vähättelyä. Ajattelen et olet
      Ikävä
      29
      1022
    Aihe