uusi x-paja

entinen asiakas

Saatteko millaista palvelua uudessa x-pajassa? Äijät ainakin istuu siellä vaikka asiakas tulee ovesta eivätkä tervehdi.

49

1811

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 5+13=18

      Eiksse yleensä joka tulee ovesta huoneele pitäisi ensemmäisenä moikata huoneessa olevia vaikkapa kauppiasta , kassaa jne . Ihmisestä saa tyhmän vaikutuksen kun tulee kylään tuppisuuna.

      • Anonyymi

        Kävin asijoimassa,tuli vastaus,ei ole eikä tilata Tälläistä palvelua saa tälläpaikkakunnalla.


    • entinen asiakas

      Pakko on moikata kun ei kauppiaan puolesta edes sanota päivää.

    • fffffff2525

      tuskin on pitkäikänen virma :DDDDDDDD

      • Anonyymi

        POJASTA POLVIPAHENEE ,NÄIN ON TÄSSÄ TAPAUKSESSA.


    • Eipä kannata kysellä

      Eipä minkäänlaista palvelua. Ainakaan nuori, joka halusi säästöillään tietokoneen ostaa.
      Mutta eipä sen puoleen... Ei saanut tarjousta toiseltakaan paikalliselta kauppiaalta kun kysyi tarjousta myös sieltä. Ko. Kauppias lupasi soittaa, mutta soittoa ei kuulunut. Nuori vei sitten säästönsä toiselle paikkakunnalle. Nyt on hyvä tietokone.

      • Bertta rouva

        Näin minunkin on valitettavasti pitänyt tehdä. Ei kiinnosta köyhän näköiset asiakkaat tämän paikkakunnan yrittäjiä. Sitten itketään perään, kun asiakkaat menee naapuri kuntiin.


      • 11+7=18
        Bertta rouva kirjoitti:

        Näin minunkin on valitettavasti pitänyt tehdä. Ei kiinnosta köyhän näköiset asiakkaat tämän paikkakunnan yrittäjiä. Sitten itketään perään, kun asiakkaat menee naapuri kuntiin.

        Ketkä on itkeny perään ku on menty naapurikuntiin ostoksille ? Koneita voi ostaa myös netinkautta ;)


      • datapakkaaja
        11+7=18 kirjoitti:

        Ketkä on itkeny perään ku on menty naapurikuntiin ostoksille ? Koneita voi ostaa myös netinkautta ;)

        Kone kannattaa rakentaa itse.


      • Anonyymi

        Haapajäeveltä ja Iisalmesta saa laatukoneita ja halvemmalla. Samalla hoituu muutkin kauppatarpeet!


      • Anonyymi

        Tälläisiä on tämän paikkakunnan yrittäjät.On pakko asioida toisaalla.


      • Anonyymi
        Bertta rouva kirjoitti:

        Näin minunkin on valitettavasti pitänyt tehdä. Ei kiinnosta köyhän näköiset asiakkaat tämän paikkakunnan yrittäjiä. Sitten itketään perään, kun asiakkaat menee naapuri kuntiin.

        NÄIN ON.NAAPURISSA PALVELU PELAA .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haapajäeveltä ja Iisalmesta saa laatukoneita ja halvemmalla. Samalla hoituu muutkin kauppatarpeet!

        Haapajärveltä et saa mitään, tietäisitpä.
        Yhtään ainoaa kodinkonetta ei sieltä nurkilta.
        Stop!
        Iisalmi tai Ylivieska, ison ketjun asiakkaana parasta. Jyväskylä toimii myös.
        "Kannattaa olla tarkkana, mitä toimitettuun erään sutkautettu."


    • nettikauppaaa

      kyllä, esimerkiksi netin kautta voi ostaa paikalliselta liikkeeltä koneen!

      • tursfykokk

        Totta esm Expert.


    • Asiakas Anssi

      Expertillä myyjät tulevat kimppun kuin hyeenat.

    • onpa taas.

      toisessa liikkeessä palvellaan liian vähän ja toisessa liikaa.. Ei se oo tuo kauppiaankaan homma helppoo vaikka äkkiä niin vois luulla. Ite ainakin oon kodinkoneet yms. Ostanut aina expertiltä juurikin hyvän palvelun takia.

      • riippuu siitä

        kuka siellä expertillä sattuu palvelemaan........kaikilla tuo palvelu ei oikei luonnistu.
        Kyllä siellä palvelu pelaa hienosti...se on myyjästä/ostajasta kii.
        KATSON mikäli mahdollista kuka mua palvelee.....hienosti on toiminu.


      • riippuu siitä kirjoitti:

        kuka siellä expertillä sattuu palvelemaan........kaikilla tuo palvelu ei oikei luonnistu.
        Kyllä siellä palvelu pelaa hienosti...se on myyjästä/ostajasta kii.
        KATSON mikäli mahdollista kuka mua palvelee.....hienosti on toiminu.

        Expertillä katson kuka on myyjänä.
        Juhan kanssa pääsee kauppoihin ja palvelu pelaa, en minäkään siellä kauppoja tee jos Juha ei ole paikalla.


    • paikalla ollut

      Vihreä Juha on paras myyjä.

    • Terve!Hei! Päivää!

      Tuossa paikassa palvelu on toiminut.

      Vinkkinä vaan muille liikkeille,selkää ei kannata kääntää kun asiakas "hiippailee" ostoskorin ja "rahapussin" kanssa käytävää pitkin kohti.

    • Terve!Hei! Päivää!

      Ei kuitenkaan saa hyökätä heti perään kun ovesta astuu sisään niinkuin monessa liikkeessä.

      • kerro heille

        haluan ensin kasella....kiitos


    • renkaanpotkija.

      voi hellanlettas kun tuo raja on häilyvä,tyrkyttää ei saa mutta huomata pitää.

    • Asiakas3

      Rautasportissa erityisen töykeä miesmyyjä.

      • Läskipaakku

        Rautasportissa on todella asialliset myyjät, mutta jos oikein huonon mielen niin kannattaa asioida entisellä Nesteellä. Tosin sielläkään ei ole kuin yksi huono asiakaspalvelija ja muut hyviä tyyppejä.


    • Asiakas3

      Käykää katsomassa töykeää miesmyyjää.

      • Anonyymi

        HALPA-HALLI EI OLE HALPA.SILLOIN KUN MATTI MYKKÄNEN OLI JOHTAJA ,OLI HYLLYT TÄYNNÄ EDULLISTA RUOKAA.EI NYT ,KUN AKAT ON JOHDOSSA .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        HALPA-HALLI EI OLE HALPA.SILLOIN KUN MATTI MYKKÄNEN OLI JOHTAJA ,OLI HYLLYT TÄYNNÄ EDULLISTA RUOKAA.EI NYT ,KUN AKAT ON JOHDOSSA .

        Haapajärvellä on toimiva Halpa - Halli, siisti, kaikki järjestetty tip-top .

        Kalaa löytyy ja lihaa sellaisenakin, ettei kaikkea ole silputtu mössöksi maustelitran kanssa.
        Tuore kala ollut tiukassa Pyhäjärvellä, sitä heikosti saatavilla.

        Suomessa alkanee kalamiehet ikääntyä, nuoret ei viitsi, kaljatuoppi mukavampi kännyn jatkeena.
        Siinäpä ne, Pyhäjärven palvelut aika heikoilla.
        Eipä taida olla enää, potentiaalisia asiakkaita.


    • nämäkö

      Toisella mainitulla olisi ollut aikaa kehittyä ,vaan kun ei ole. Ja toinen on vielä poijankloppi.

    • joku ilkeilee

      Antakaapa kaupanalan ihmisten hoitaa hommiaan. Sanokaa suoraan kaupassa ja kaupanomistajille ja kauppiaille, jos joku hiertää kengässä, ettei yleistetä. Kiittäkää palvelua, jos on aihetta.

    • kuluttaja-asiamies1

      Uusi x-paja perii viiden minuutin hommasta puolen tunnin hinnan.

      • höpön löpön 2

        Kuka sitä nyt tekisi työtä, josta saa palkan viideltä minuutilta. Töihinkin on mentävä ja siihenkin menee aikaa.


      • naamaturvo
        höpön löpön 2 kirjoitti:

        Kuka sitä nyt tekisi työtä, josta saa palkan viideltä minuutilta. Töihinkin on mentävä ja siihenkin menee aikaa.

        Minä en ole tehnyt ikinä töitä.Onneksi mulla on elämä vasta eessä,olenhan vasta 35 vuotias nuori.


      • Anonyymi

        Joo, niin taisi käydä, eikä homma pelittänyt.
        Ei, enää koskaan...


      • Anonyymi
        naamaturvo kirjoitti:

        Minä en ole tehnyt ikinä töitä.Onneksi mulla on elämä vasta eessä,olenhan vasta 35 vuotias nuori.

        OLETKO VIELÄ ÄITIS TISSILLÄ.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLETKO VIELÄ ÄITIS TISSILLÄ.

        Ne istuu ässän kiviaidalla, odotahan kun kevät koittaa ja käki kukkuu.
        Siellä on kaiken kukkuvia, ilman sulkia.


    • kohta taas tilipäivä

      ai niin se olet sinä,et todellakaan ole ollut koskaan töissä,naisten naurattaja ja viinakuriirin työkin on tavallaan työtä.

    • Anonyymi

      Vetelällä on 3 naista, 🤣

      • Anonyymi

        Sehän on konkari, jos osaa siittää jälkijättöjä harjan varteen, niitähän Suomi kaipaa.


    • Anonyymi

      Mikä ihmeen X paja??

      • Anonyymi

        Samoin, on outo juttu tämä!
        Otin selvää, vanha "otatus" pussien kilinään.


    • Anonyymi

      Pyhäjärvellä ei mitään ymmärrystä asiakaspalvelusta.
      Unohtakaa koko asia.
      Vaihdellaan varaosia, systeemi ei kuitenkaan toimi.
      Anteeksi, mutta näin on tapahtunut.

    • Anonyymi

      Paras yritysPyhäjärvellä.Kohtelias ja osaava työntekijäJoonas.Moniosaaja.Autot ,tietokoneet ,reitittimet ym.

      • Anonyymi

        🤣🤣


      • Anonyymi

        Totta turiset , Paras , , en enempää ala nuoleskelemaan mutta tietokoneet on pelittänyt jotka olen ostanut , huolto pelaa ja autonkin ovat saaneet ajokuntoon .


    • Anonyymi

      Risteyksen kauppista ei köyhän rahat kiinn osta.

      • Anonyymi

        Minkä risteyksen?


    • Anonyymi

      VIINAA EN OTA!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      141
      1478
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      115
      1225
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      26
      1043
    4. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      984
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      313
      871
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      38
      722
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      676
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      658
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      144
      644
    Aihe