- Maija Vidqvistin suusta kuultua
- En usko mister Murphyn muuttaneen Talvivaaraan asumaan. Olen ymmärtänyt, että onni lisääntyy tekemällä, oppimalla ja harjoittelemalla. Sen Murphyn olemassaolo laimenee, kun tekemiseen satsaa.
ONNI SUOSII ROHKEAA
7
143
Vastaukset
- haudankaivaja
Hautalan mukaan kaivoksen pitää ehdottomasti saada prosessinsa kuntoon ja toimivaksi.
- vastaavamestari
Vastaava tekniikka ei toiminut Chilessä eikä Australiassa niin miten sitten talvisessa Suomessa.
- Kiva satu tämä
Talvivaarassa mahtavat puitteet harjoitella (65km2) Ja tekemistäkin sieltä löytyy( saastuneiden alueiden puhdistus) Mutta missä se ymmärrys ja onni lymyää?? Ja milloin niistä virheistä opitaan.
- TOTUUS SEERUMI
-TÄMÄN MAIJA OIKEASTI HALUSI KERTOA
- En usko mister Mulkun(Pekka Perä) muuttaneen Talvivaaraan auttamaan. Olen ymmärtänyt, että Pommi(saastepommi) lisääntyy tyrimällä, sotkemalla ja harhauttamalla (väittämällä että hyödyt nelin kertaiset haittoihin verrattuna). Sen Mulkin paha olo laimenee, kun osakkeeseen(maan anti) satsaa.- Kerran vielä pojat
TÄMÄN MAIJA OIKEASTI HALUSI KERTOA
- En usko mister Mulkun(Pekka Perä) muuttaneen Talvivaaraan auttamaan. Olen ymmärtänyt, että Pommi(saastepommi) lisääntyy tyrimällä, sotkemalla ja harhauttamalla (väittämällä että hyödyt nelin kertaiset haittoihin verrattuna). Sen Mulkin paha olo laimenee, kun osakkeeseen(maan anti) satsaa - Ja vielä kerran
Kerran vielä pojat kirjoitti:
- En usko mister Mulkun(Pekka Perä) muuttaneen Talvivaaraan auttamaan. Olen ymmärtänyt, että Pommi(saastepommi) lisääntyy tyrimällä, sotkemalla ja harhauttamalla (väittämällä että hyödyt nelin kertaiset haittoihin verrattuna). Sen Mulkin paha olo laimenee, kun osakkeeseen(maan anti) satsaaTÄMÄN MAIJA OIKEASTI HALUSI KERTOA
- En usko mister Mulkun(Pekka Perä) muuttaneen Talvivaaraan auttamaan. Olen ymmärtänyt, että Pommi(saastepommi) lisääntyy tyrimällä, sotkemalla ja harhauttamalla (väittämällä että hyödyt nelin kertaiset haittoihin verrattuna). Sen Mulkin paha olo laimenee, kun osakkeeseen(maan anti) satsaa - opintojen äiti
Ja vielä kerran kirjoitti:
- En usko mister Mulkun(Pekka Perä) muuttaneen Talvivaaraan auttamaan. Olen ymmärtänyt, että Pommi(saastepommi) lisääntyy tyrimällä, sotkemalla ja harhauttamalla (väittämällä että hyödyt nelin kertaiset haittoihin verrattuna). Sen Mulkin paha olo laimenee, kun osakkeeseen(maan anti) satsaa-TÄMÄN MAIJA OIKEASTI HALUSI KERTOA - En usko mister Mulkun(Pekka Perä)muuttaneen Talvivaaraan auttamaan. Olen ymmärtänyt, että pommi (saaste pommi) lisääntyy tyrimällä, sotkemalla ja harhauttamalla (väittämällä että hyödyt nelin kertaiset haittoihin verrattuna). Sen Mulkun paha olo laimenee, kun osakkeeseen(maan anti) satsaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.947876- 1733766
- 533279
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä2492507- 482165
- 422015
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa.
Mieleenpainuvin hetki kaivattusi kanssa. Millainen se oli?281940- 481902
- 601778
- 191773