Vaimoni äiti osaa ja haluaa hoitaa lastamme, mutta en ole koskaan osannut luottaa häneen kunnolla. Kun tapasin hänet ensimmäisiä kertoja, hän oli aivan kaatokännissä. Hän asuu kaupungin huonomaineisimmassa paikassa, ja hänen miehensä on jonkin sortin huumeidenkäyttäjä (en ole perehtynyt asiaan tarkemmin). Lapsemme hän hoitaa sentään meillä ja on aina selvänä sekä asiallinen.
50-vuotias nainen on kuitenkin kuin ilmetty teini, en halua lapsemme missään nimessä ottavan mallia hänestä. Lapsemme syntymän jälkeen hän on pitänyt paljon yhteyttä vaimooni. Vaimoni saa häneltä nyt sitä huomiota, mitä ei lapsuudessaan koskaan saanut.
Minua vaan rassaa tilanne. En voi tietysti kieltää tapaamisia, mutta kyllähän ne harmittavat. Vaimoni ei halua viettää kummallista ailahtelevaa elämää kuten äitinsä, mutta olen huomannut hänen nyt ottavan mm. ärsyttävässä puhetavassa yms. mallia äidistään.
Vaimoni äiti on kuin teini
3
309
Vastaukset
- mummuksi
Mennessään naimisiin ihminen saa koko pitkon, ei vain rusinoita pullasta. Sait mm. anopin ja lapsesi geeniperimän. Niin sai vaimosikin.
Sinnittelehän siinä parhaasi mukaan. Muita et pysty muuttamaan paitsi ehkä itseäsi. - piru mummonako
perintönä saattaa olla myös lapsesi tulevaisuus mummon puolelta.ei sun tarvitse hyväksyä huonoa esimerkkiä olevaa mummon elämistä ,että lapsesi ottaa sen normaalina .sun vaimos pitäs tajuta että äitinsä on henkisesti neurologisesti ehkä vajainen ja jälkeenjäänyt ,kosoa ei ole ikäisensä tasolla
- äiti/anoppi/mummo
Voitteko vaimosi kanssa puhua asiasta? Puhukaa jos voitte. Kerro että tilanne huolestuttaa sinua. ehkä hän ei itse edes huomaa noin tekevänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1616462
- 521872
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes441600- 541132
Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3271059Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se49999Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l13960Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni79908Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <384908Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä14897