matkustin junalla helsingistä turun satamaan 20.6 ja unodin melko uuden Mac Book Air 13inch junaan löytötavaratoimistoon sitä ei oltu toimitettu vielä 2 viikkoa unohduksen jäkeen.jos joku on tietoinen tälläisestä koneesta olisi kiva kuulla siitä löytäjälle pakkio 10% koneen arvosta
unohtunut läppäri
8
222
Vastaukset
- mitäs läksit
Ei kai varas niin tyhmä ole, että tyytyisi kymmeneen prosenttiin sadan sijasta?! :)
- sorry vaan
Eikö sulla ollut paikallistamispalvelu/varastutka käytössä?
- n.s..
Kerro lisää, mistä sellaisen saa???
- janojanälkä
n.s.. kirjoitti:
Kerro lisää, mistä sellaisen saa???
Kaikki Citymarketit ja Anttilat myy monenlaisia läppäreitä.
- rehti mutta viisas
Jos olisin löytänyt, niin en tosiaankaan tyytyisi 10%. Sen verran arvokas laite ja etenkin jos siellä on henk koht tiedostoja niin pyytäsin 25-35% arvosta.
- älä ole huolimaton
Ei kai kukaan neuvottele varkaan kanssa?
- rehti mutta viisas
älä ole huolimaton kirjoitti:
Ei kai kukaan neuvottele varkaan kanssa?
Kyllä neuvottelee jos haluaa tavaransa takaisin.
- täyd mies
Kanatasi sin opetela välimer sänöt ja isot kirejaimetr.. sulla on myösd kirjoutus viheitä. inhotavaa lukja-
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 19311626
- 585499
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html462787- 402405
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131881Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,441865Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k131767Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut291754Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s61516Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta421488