Sulle seurailija. Jos sua niin häiritsee missä asun niin sehän on vain merkki liiallisesta kiinnostuksesta mua kohtaan. Ketään muutahan se ei häiritse paitsi sua. Ja sitä paitsi ota paremmin asioista selvää niin tiedät enemmän ja luulet vähemmän, eli ei se ihan niin mene kuin oletat ainakin mitä tulee asuinkysymykseeni. Mahtoi elämäsi mennä kovastikin pialle kun pilasin maineesi chatissa ja siitähän et ole selvinnyt tänä päivänäkään kun kostonhimosi ei jätä sua rauhaan, no omapa on häviösi.
Nettiseurailijalleni
tiedät kyllä kuka
3
471
Vastaukset
- PROVO !!
EVVK.
- Todella sairasta !
Ettäs kehtaat vielä julkisella palstalla kehua toisen maineen pilaamisella. Et todellakaan ole terve päästäsi !!
- Täti-H
Ei se ookkaan..paistattelee ainakin yksi omassa erinomaisuudessaan..meneppä mainitseen että sullakin on vikoja niin hyppää naamalla kuin hyeena..siellä chatissa..säälittävä (anteeksi nyt vaan) mutta pullukka..jos et miestä saa niin pura katkeruutes muualle..ei ole mun vika se että oot ilkeä..ehkä siitä se miehen saamatta jääminen johtuu..ei kiloista joista vollotat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t745168- 332881
- 402584
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin261993Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401942Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?291779- 951772
- 1671647
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241388Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät941220