jos kaveri on levittänyt minun henkilökohtaisia asioita facebookissa vaikka olen sanont hnelle ettei levittäisi?
voinko tehdä rikosilmoitusta
3
157
Vastaukset
- Voit toki
Kopioo vain kyseisistä viesteistä nettipoliisille ja se usein on siinä. Toki tietojen yleensä pitäisi olla suljetulla ja vain tuttavien tavoitettavissa olevassa sivussa, niin menisi sille ikävämmälle puolelle, mutta kyllähän noita asioita tutkitaan muutenkin.
Ketän ei julkkista ei kait saa herjailla netissä yleensäkään. - KIvitetty uhri
Eikä Suomessa ole yksityisellä kansalaisella mitään suojaan, minua saa siis kivitää kotipihassa, kuten kaksi viikkoa tehtiin, minulle saa huudella kaupungilla ihan mitä sattuu, minulla ei ole koti- tai työpaikka rauhaa!
En ole mikää "tuksunkaltainen tyyppi" lainkaan, vaan tavallinen perheenäiti ja työssäkäyvä keski-ikäinen nainen (Idiootti) kuten miehesten mielestä naiset ovat! Kuulemma kuvittelua kaikki tämä rällääminen, kivien heittely ja nimittely jne. enkä psykiatrin mielestä ole mikään idiootti, vaan ihan järkevästi ajatteleva ihminen. Toki havainnoin maailman menoa tarkemmin kuin moni muu!!!
Eli poliisille on turha valittaa mistään, kiusaaminen on sallittua Suomessa ja se on kiusatun oma vika! Näin on nähty! Ja minua on kiusattu ja seurattu, jopa kellon tarkkuudella kaksi kuukautta, valokuvattu, varastettu kaikkia tietojani, eli ei kannata rikosilmoitusta tehdä, sillehän nauravat kaikki.- Aino Nyyme
Suomalaisten mielestä normaalia.
Että näin meidän maassa.
Taitaa olla idiotismi verissä useimmilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Me työeläkeläiset äänestämme SDP:tä
SDP on luonut koko työeläkejärjestelmän, jonka hedelmistä saamme nyt nauttia. Kansaneläkelaitos on Maalaisliiton tekele,1514886Eikö tunnukin kamalalta, kun en
anna periksi vaikka parhaasi olet tehnyt antaaksesi täystyrmäyksen? Ja kyllähän minä monta iskua olen saanut ja maannut813576SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa
Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt312563SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"
Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het402233Kenen juontajan pitäisi voittaa tänään Kultainen Venla? Ehdolla Pimiä, Holma ja Vaaherkumpu
Kultainen Venla gaalassa jaetaan tänään tv-alan palkintoja. Yksi suosituimmista kategorioista on Juontaja. Vappu Pimiä872097Antti Lindtman: "Ainahan kaikenlaisia huhuja liikkuu"
Näin hän siis vastaa SDP:n häirintäkohuun, väistelee vastuutaan Juttuhan on niin, että Lindtman ja Tuppurainen on tasan632023Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?
Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?241995Mitä saa sanoa?
Palstalla tänään sanottua: ” Kaikki riippuu siitä, miten asian esittää,” Onko siis niin, että saa muita pomottaa ja861989Onko olemassa miehiä, jotka haluavat yhteydenpitoa?
Silloin tällöin viestiä, puntarointeja arkielämästä, ikäänkuin pientä viihdettä ilman sen kummallisempaa. Tällaista miet191468Mitä Trump itse pitäisi siitä, jos häntä solvattaisiin
Kuten hän solvasi muita mm. Macronia? Kyllä ei huumori enää kukkisi. White house on nykyään pelkkä vitsi vain, ei mitään991272