Hei! Olen lukion tokalla oleva poika ja olen kiinnostunut agronomiksi opiskelemisesta. Itseäni kiinnostaisi lähinnä markkinointi ja elintarvike-ekonomia. Eli jotain talouteen liittyvää, muttei kuitenkaan pelkkää taloutta. Mutta minkälainen agronomien työllistyminen ja palkka on? En haluaisi jäädä työttömäksi, vaan saada hyvän työn ja sopivan palkan.
Kannattaako opiskella agronomiksi?
3
941
Vastaukset
- Suosittelija
Mtk palkkailee lepäilemään noita agronomeja.Samaten proagriassa saataisi suojatyötä löytyä.
Suosittelisin kuitenkin mielummin jotakin oikeaa alaa mielummin, - Ota yhteyttä:
Varmimmat työllistymis- ja palkkatiedot saat Agronomiliitolta:
http://www.agronomiliitto.fi/liitto/yhteystiedot/
Esim. alueellisia eroja voi löytyä sekä ProAgrian että ELY-keskusten välillä, samoin MTT:n toimipisteissä. Ota yhteyttä ajoissa ennen yhteishakua. - Kannattaaaina
Totta kai kannattaa. Viikin talouspuolen käyneet esim. saavat monipuolisemman teoriaopetuksen kuin kauppakorkeassa. Pankit ovat hyvin kiinnostuneita agronomeista samoin kuin ihan monialayrityksetkin. Bernerin nykyinen tj. hyvä esimerkki.
Ruokaan tavalla tai toisella liittyvät asiat tulevat olemaan kansainvälisestikin nosteessa, joten rohkeasti alalle vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minulla heräsi huoli sinusta ajatteluni kohteesta!
Toivottavasti sinulla on siellä jossain kaikki hyvin. Välitän sinusta edelleen vaikka olet varattu, etkä tykkää minusta.764026- 1613513
- 533129
Missä Sanna nyt suvaitsevaisuus?
Tekijä on nyt kuitenkin jotain muuta kuin suomalainen niin eikös nyt pitäisi suvaita kulttuuri eroja ja rakastaa tekijä1911905- 271737
- 441736
- 231734
- 571684
- 191587
- 181571