Hei! Olen lukion tokalla oleva poika ja olen kiinnostunut agronomiksi opiskelemisesta. Itseäni kiinnostaisi lähinnä markkinointi ja elintarvike-ekonomia. Eli jotain talouteen liittyvää, muttei kuitenkaan pelkkää taloutta. Mutta minkälainen agronomien työllistyminen ja palkka on? En haluaisi jäädä työttömäksi, vaan saada hyvän työn ja sopivan palkan.
Kannattaako opiskella agronomiksi?
3
1058
Vastaukset
- Suosittelija
Mtk palkkailee lepäilemään noita agronomeja.Samaten proagriassa saataisi suojatyötä löytyä.
Suosittelisin kuitenkin mielummin jotakin oikeaa alaa mielummin, - Ota yhteyttä:
Varmimmat työllistymis- ja palkkatiedot saat Agronomiliitolta:
http://www.agronomiliitto.fi/liitto/yhteystiedot/
Esim. alueellisia eroja voi löytyä sekä ProAgrian että ELY-keskusten välillä, samoin MTT:n toimipisteissä. Ota yhteyttä ajoissa ennen yhteishakua. - Kannattaaaina
Totta kai kannattaa. Viikin talouspuolen käyneet esim. saavat monipuolisemman teoriaopetuksen kuin kauppakorkeassa. Pankit ovat hyvin kiinnostuneita agronomeista samoin kuin ihan monialayrityksetkin. Bernerin nykyinen tj. hyvä esimerkki.
Ruokaan tavalla tai toisella liittyvät asiat tulevat olemaan kansainvälisestikin nosteessa, joten rohkeasti alalle vaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1858509
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264608- 504168
- 593702
- 513176
- 502930
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262646- 382414
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382103- 292086