Kreetalla hyttysiä?

Apajille

Olemme
lähdössä Kreetan Malemeen elokuussa ja tuli mieleen että tietääkö joku
tarvitseeko ottaa mukaan hyttyskarkotteita hotellihuoneeseen ja myöskin
iholle?

8

637

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • offfree

Eipä näkyny ainakaan meidän matkalla, enkä oo kuullukkaan että ois koskaan Kreikassa tarvinnu karkotteita niille, varsinkaan iholle. Itsekin lähdössä Retyyn elokuun alussa ja en ota offia mukaan. Joku joskus kuulemma ottanut pistokkeeseen laitettavan karkotteen, mutta mulla ei oo ollu ikinä mukana mitään, eikä oo hyttyset tai muutkaan elukat häirinneet.

• hyttynen1

Meillä oli kyllä jonkun verran hyttysiä toisen kerroksen hotellihuoneessamme tällä viikolla. Voitte ostaa hyttyskarkotteita paikan päältä jos teillä on hyttysiä hotellihuoneessanne. Täältä ei mun mielestä kannata ottaa mukaan reissulle.

• Apajille

ok kiitos! :-)

• ininä

Siellä elävät hyttyset ovat mustia, vähän erilaisia kun täällä ja kulkevat ilman ininää. Mutta pistävät kuitenkin!
      Meillä on ollut sellanen pistokkeeseen laitettava karkotin, mutta ei Kreetalla niitä hyttysiä juurikaan ole. Varmuudeksi yöksi olen kuitenkin laittanut vekottimen seinään, kun juuri yöllä ne tulevat avoimista ikkunoista..

• Kreikkafani

Kyllä niitä on. Ne on siitä kurjia että niitä näe eikä kuule. Parin päivän päästä vain alkaa olla paukamia. Parasta olla jotain hydrokortisonia mukana

• sinne menossa

Joo kiinnostaa kanssa noi hyttyset. Onkohan niistä kuinka paljon harmia Agii Apostolissa syyskuun alkupuolella? Kaikissa paikoissa niitä ei ole, mutta miten tuolla kohtaa?
        Pargassa , Korfun Aharavissa ja Agios Nikolaoksessa niistä on ollut paljon harmia, varsinkin iltaisin sietämätöntä. Pistorasiaan laitettavalla karkottimella pärjää hotellissa, mutta esim. iltaruokailu kylillä on ollut aika tuskallista. Miten on Agii Apostolissa?

• Ötökkäkammoinen

Palasimme viikonloppuna Kreetalta. Majoituimme Haniassa (Nea Hora), mutta kiertelimme ympäri saarta, enkä yhtäkään hyttystä nähnyt koko matkan aikana. "Ötökkösaldo" jäi itse asiassa kahteen kärpäseen ja yhteen ampiaiseen. :)

• sohhvi-

onhan siellä hyttysten tapasia itikoita, ja tosiaan ei inise mutta tykkää pistää aina esim iltasin ravintolassa pöydän alla, on lähikuviakin niistä itikoista
      http://cs424417.vk.me/v424417447/2d01/IJMxXy__cic.jpg eli tosiaan tossa on todella lähikuvaa siitä itikasta, ja esimerkiksi äidilläni tuli kauheat paukamat pitkin jalkoja
      nämä itikat ovat todella pieniä joten niitä ei tosiaan näe!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle

Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.
      6
      2453
    2. Pilasit mun

Elämän. Sitäkö halusit?
      Ikävä
      116
      1628
    3. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      36
      1366
    4. Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin

Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin
      Maailman menoa
      157
      1195
    5. Lasse Peltonen on kunnanjohtaja

18/21 ääntä 1 Stoor ja 2 Vauhkonen
      Sysmä
      52
      1105
    6. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      116
      1101
    7. Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...

Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi
      Maailman menoa
      105
      1054
    8. Syntymäpäivä

Milloin on kaipaamasi henkilön syntymäpäivä!? Hänellä miehellä on tammikuussa.
      Ikävä
      57
      1051
    9. Olet tärkeä

mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.
      Ikävä
      46
      929
    10. Vaikutat mukavalta ja

hyväsydämiseltä ihmiseltä. Oltais oltu hyvät kaverit. ❤️
      Ikävä
      60
      892
    Aihe