Olemme
lähdössä Kreetan Malemeen elokuussa ja tuli mieleen että tietääkö joku
tarvitseeko ottaa mukaan hyttyskarkotteita hotellihuoneeseen ja myöskin
iholle?
Kreetalla hyttysiä?
8
680
Vastaukset
- offfree
Eipä näkyny ainakaan meidän matkalla, enkä oo kuullukkaan että ois koskaan Kreikassa tarvinnu karkotteita niille, varsinkaan iholle. Itsekin lähdössä Retyyn elokuun alussa ja en ota offia mukaan. Joku joskus kuulemma ottanut pistokkeeseen laitettavan karkotteen, mutta mulla ei oo ollu ikinä mukana mitään, eikä oo hyttyset tai muutkaan elukat häirinneet.
- hyttynen1
Meillä oli kyllä jonkun verran hyttysiä toisen kerroksen hotellihuoneessamme tällä viikolla. Voitte ostaa hyttyskarkotteita paikan päältä jos teillä on hyttysiä hotellihuoneessanne. Täältä ei mun mielestä kannata ottaa mukaan reissulle.
- Apajille
ok kiitos! :-)
- ininä
Siellä elävät hyttyset ovat mustia, vähän erilaisia kun täällä ja kulkevat ilman ininää. Mutta pistävät kuitenkin!
Meillä on ollut sellanen pistokkeeseen laitettava karkotin, mutta ei Kreetalla niitä hyttysiä juurikaan ole. Varmuudeksi yöksi olen kuitenkin laittanut vekottimen seinään, kun juuri yöllä ne tulevat avoimista ikkunoista.. - Kreikkafani
Kyllä niitä on. Ne on siitä kurjia että niitä näe eikä kuule. Parin päivän päästä vain alkaa olla paukamia. Parasta olla jotain hydrokortisonia mukana
- sinne menossa
Joo kiinnostaa kanssa noi hyttyset. Onkohan niistä kuinka paljon harmia Agii Apostolissa syyskuun alkupuolella? Kaikissa paikoissa niitä ei ole, mutta miten tuolla kohtaa?
Pargassa , Korfun Aharavissa ja Agios Nikolaoksessa niistä on ollut paljon harmia, varsinkin iltaisin sietämätöntä. Pistorasiaan laitettavalla karkottimella pärjää hotellissa, mutta esim. iltaruokailu kylillä on ollut aika tuskallista. Miten on Agii Apostolissa?
- Ötökkäkammoinen
Palasimme viikonloppuna Kreetalta. Majoituimme Haniassa (Nea Hora), mutta kiertelimme ympäri saarta, enkä yhtäkään hyttystä nähnyt koko matkan aikana. "Ötökkösaldo" jäi itse asiassa kahteen kärpäseen ja yhteen ampiaiseen. :)
- sohhvi-
onhan siellä hyttysten tapasia itikoita, ja tosiaan ei inise mutta tykkää pistää aina esim iltasin ravintolassa pöydän alla, on lähikuviakin niistä itikoista
http://cs424417.vk.me/v424417447/2d01/IJMxXy__cic.jpg eli tosiaan tossa on todella lähikuvaa siitä itikasta, ja esimerkiksi äidilläni tuli kauheat paukamat pitkin jalkoja
nämä itikat ovat todella pieniä joten niitä ei tosiaan näe!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.394582- 522080
Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2521631Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151629Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2621610Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ911148Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain481123Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331107- 671073
Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2671071