Kreetalla hyttysiä?

Apajille

Olemme
lähdössä Kreetan Malemeen elokuussa ja tuli mieleen että tietääkö joku
tarvitseeko ottaa mukaan hyttyskarkotteita hotellihuoneeseen ja myöskin
iholle?

8

548

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • offfree

      Eipä näkyny ainakaan meidän matkalla, enkä oo kuullukkaan että ois koskaan Kreikassa tarvinnu karkotteita niille, varsinkaan iholle. Itsekin lähdössä Retyyn elokuun alussa ja en ota offia mukaan. Joku joskus kuulemma ottanut pistokkeeseen laitettavan karkotteen, mutta mulla ei oo ollu ikinä mukana mitään, eikä oo hyttyset tai muutkaan elukat häirinneet.

    • hyttynen1

      Meillä oli kyllä jonkun verran hyttysiä toisen kerroksen hotellihuoneessamme tällä viikolla. Voitte ostaa hyttyskarkotteita paikan päältä jos teillä on hyttysiä hotellihuoneessanne. Täältä ei mun mielestä kannata ottaa mukaan reissulle.

      • Apajille

        ok kiitos! :-)


    • ininä

      Siellä elävät hyttyset ovat mustia, vähän erilaisia kun täällä ja kulkevat ilman ininää. Mutta pistävät kuitenkin!
      Meillä on ollut sellanen pistokkeeseen laitettava karkotin, mutta ei Kreetalla niitä hyttysiä juurikaan ole. Varmuudeksi yöksi olen kuitenkin laittanut vekottimen seinään, kun juuri yöllä ne tulevat avoimista ikkunoista..

    • Kreikkafani

      Kyllä niitä on. Ne on siitä kurjia että niitä näe eikä kuule. Parin päivän päästä vain alkaa olla paukamia. Parasta olla jotain hydrokortisonia mukana

      • sinne menossa

        Joo kiinnostaa kanssa noi hyttyset. Onkohan niistä kuinka paljon harmia Agii Apostolissa syyskuun alkupuolella? Kaikissa paikoissa niitä ei ole, mutta miten tuolla kohtaa?
        Pargassa , Korfun Aharavissa ja Agios Nikolaoksessa niistä on ollut paljon harmia, varsinkin iltaisin sietämätöntä. Pistorasiaan laitettavalla karkottimella pärjää hotellissa, mutta esim. iltaruokailu kylillä on ollut aika tuskallista. Miten on Agii Apostolissa?


    • Ötökkäkammoinen

      Palasimme viikonloppuna Kreetalta. Majoituimme Haniassa (Nea Hora), mutta kiertelimme ympäri saarta, enkä yhtäkään hyttystä nähnyt koko matkan aikana. "Ötökkösaldo" jäi itse asiassa kahteen kärpäseen ja yhteen ampiaiseen. :)

    • sohhvi-

      onhan siellä hyttysten tapasia itikoita, ja tosiaan ei inise mutta tykkää pistää aina esim iltasin ravintolassa pöydän alla, on lähikuviakin niistä itikoista
      http://cs424417.vk.me/v424417447/2d01/IJMxXy__cic.jpg eli tosiaan tossa on todella lähikuvaa siitä itikasta, ja esimerkiksi äidilläni tuli kauheat paukamat pitkin jalkoja
      nämä itikat ovat todella pieniä joten niitä ei tosiaan näe!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1295
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1217
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1145
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      53
      840
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      741
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      681
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      659
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe