missä kohtaa ja miten sattui.
Olen uteliaana, koska usein Keiteleellä on ollut vähältä piti tilanteita.
Toivottavasti ei käynyt pahasti.
kolari Keiteleellä
11
420
Vastaukset
- vapaus=ongelma
www.iltalehti.fi/uutiset/2013072117283990_uu.shtml
Kolarin syypää nuoripari, joten voinee olettaa että tässäkin tapauksessa on liika vapaus, reilu ylinopeus ja yleinen nuorisolle ominainen hälläväliä-mentaliteetti päässyt kulminoitumaan. - pahasti kävi :(
"Onhan ne vakavat vammat,jos kuolee" :Pelastuslaitos arvioi jo kolarin jälkeen naisen vammoja erittäin vakaviksi. Nainen ilmoitettiin kuolleeksi sunnuntaina puoli yhdeksän aikaan.
Menehtynyt oli vuonna 1969 syntynyt keiteleläinen nainen, joka kuljetti Siniseltä tieltä vasemmalle kääntyvää henkilöautoa, jonka perään takaa tullut henkilöauto törmäsi.
- Vammat ovat erittäin vakavat, päivystävä palomestari Teemu Tenhunen sanoo. - siis Viinikkalan ris
No voi surku.
Kuulin autoradiossa vain, et tie suljettu ja kolari tiellä 77 40 km Viitasaarelta keiteleelle päin.
Nyt luen netissä lehtiä.
Voimia uhrin läheisille. - ex-pelastajas
Oletan että tulivat Pielavedeltä päin,koska siinä kohtaa kääntyy tie Hemminkiin vasemmalle.
Auto,jossa kuollut nainen oli,joutui odottamaan Keiteleeltä päin tullutta,suoraan ajanutta autoa kun hänen peräänsä ajoi tämä nuoripari.
Varmaankin siis kuolinsyynä niskan retkahdusvamma ja sen jälkeen vartalon eteenpäin iskeytyminen kohti rattia ja tuulilasia.
Siinä kohtaa ajetaan aina kovaa,varsinkin kun on loivaa alamäkeä pitkästi
Keiteleelle päin.
Täysin turha kuolema,johon syyllisiä ovat peräänajaneet henkilöt. - lllomalainen
Polkupyörällä ajokin kys tiellä tuntuu hengenvaaralliselta,niin lujaa siellä ajetaan.
Pyöräilijää ei kunnioita kukaan ja pennaralue on kapea.
Ja auta armias jos ajat retkivarusteissa....
Kyllä autoilukulttuuri on huonossa jamassa.
Mitähän tämä pariskunta autossaan mahtoi touhuta kun eivät nähneet edessään mitään,vaan painoivat kääntyvän päälle täydessä vauhdissa.
Paikka on täysin aukeaa,ympärillä peltoa.
Eivät millään voi väittää,etteivät nähneet autoa edessään.
Auto olisi pitänyt näkyä,vaikkei kääntyvällä olisi ollut vilkkua.
Ja auto oli valkoinen,kyllä sen värisen pitäisi erottua kesäsäässä.
Sapettaa kun kyseessä on täysin turha kuolema.
Ja murhe perheelle ja sukulaisille ja työkavereille.
Toivottavasti nuoripari saa syytteen kuolemantuottamuksesta. - paikkakuntalaisia??
Tapahtui siis Seppälän ja Paavolan kohdalla? Siinä on todella näkyvyyttä. Paitoiko aurinko silmiin tai oliko tuulilasi likainen tms.....
Murhetta on nyt Keiteleellä.
Ei autoilijakaan varmasti helpolla pääse -syyllisyys!! - toimitus hoi
Miksi sanomat kuittasi kolarin marginaalisella toteamuksella?????????????????
- siksi ei
Ei tainnut koskettaa kunnan tärkeitä johtohenkilöitä.
- lllomalainen
Olen nyt pyöräillyt paikan ohi useasti,eikä tiessä näy kuin kolarin aiheuttamat renkaanjäljet.
Eli ei jarrutusjälkiä lainkaan.
Nuoripari joka ajoi kääntymässä olevan auton perään,ei siis jarruttanut lainkaan ennen osumaa.
Vasta-aurinko ei häiritse tuohon aikaan (noin klo 15.00? )
Nuorenparin huomio kuulemani mukaan oli siinä autossa,joka oli kääntymässä
Hemmingintieltä.
Mutta silti ihmettelen,mikseivät nähneet eteensä pysähtynyttä,Hemmingintielle kääntyvää autoa?????
Olen melko varma että tulevat saamaan ainakin jonkinmoisen rangaistuksen,muuten minun luottamukseni oikeuslaitokseen rakoilee ja pahasti! - vanha keiteleläinen
Joko on selvinnyt oliko kuollut keiteleläinen vai lomalainen mökkiasukas.
- ylinopeus on persees
ihan oli paikkakuntalainen nainen joka kuoli :( toivottavasti perään ajaja saa kunnon syytteet varmasti ylinopeutta ajettu..tollasilta joutas kortti pois koko loppu iäks tuskin loppuu kaahailu tohon kertaan..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata892638Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f2031668- 1161600
Paula Koivuniemi täyttää tänään 78 vuotta! Sydämelliset onnittelut!
Paula Koivuniemi, tuo suomalaisen iskelmän ikoninen artisti, täyttää tänään 78 vuotta. Muutaman vuoden estradeilta pois411461Olen miettinyt pitkään miksi hän ei uskalla
Hän kyllä yrittää tiedän sen ja olen yrittänyt olla helposti lähestyttävä ystävällinen lempeä jne. mutta silti hän yhä v641222Juhannusterveiset kaivatulle
Onko teillä yhteisiä juhannuksia vietettynä ja millaista juhannusta viettäisit kaivattusi kanssa juhannuksena 2025? 🌻761015- 56979
- 45867
- 64864
- 61835