Hei
Tahtoisin kuulla, jos muilla on kokemusta samankaltaisesta tilanteesta. Odotan siis esikoistani rv 35 2. Viisi päivää sitten lääkärintarkastuksessa kohdunkanava oli 3cm ja olin napakasti kiinni. Eilen kuitenkin alkoi niukka verinen vuoto. Epämiellyttäviä mutta kivuttomia supistuksia tulee usein. Äitipolille soitin ja kävin tarkistamassa tilanteen. Olin neljässä päivässä auennut sormelle ja kanava lyhentynyt yhteen senttimetriin. Vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt. Outo olo minulla on ollut pari päivää, mutta ei muuta. Käskivät laitoksella ottaa vain hyvin rauhallisesti. Onko muilla siis kokemusta vastaavanlaisesta ja kuinka kauan avautumisesta ja kohdunkanavan lyhyntymisestä on mennyt synnytykseen? Limatulppaa olen myös parina päivänä ollut huomaavanani. Kiitos jo etukäteen!
synnytyksen lähestyminen?
35+2
1
496
Vastaukset
- fisutt
Itselläni oli rv32 paikat pehmentynyt ja kohdunkaulaa 1cm jäljellä. Rv 35 1 alkoi säännölliset supistukset ja oltiin yö sairaalassa, yön aikana supistukset kuitenkin loppuivat. Silloin olin 3cm auki. Viikkoon ei tullut yhtään supistusta, mutta rv 36 1 illalla ne alkoivat taas ja sairaalaan lähdettiin, vauva syntyi seuraavana aamuna.
Vauva joutui olemaan keskolassa ensimmäiset 3vrk (jonka jälkeen vasta pääsin imettämään vauvaa) ja sairaalassa oltiin viikko. Kannattaa oikeasti ottaa rauhallisesti ja koettaa sinnitellä sinne täysaikaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 223914
- 901924
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa901319Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1681291- 561149
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.551052Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe1941030- 61932
- 42896
Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis143859