Hei
Tahtoisin kuulla, jos muilla on kokemusta samankaltaisesta tilanteesta. Odotan siis esikoistani rv 35 2. Viisi päivää sitten lääkärintarkastuksessa kohdunkanava oli 3cm ja olin napakasti kiinni. Eilen kuitenkin alkoi niukka verinen vuoto. Epämiellyttäviä mutta kivuttomia supistuksia tulee usein. Äitipolille soitin ja kävin tarkistamassa tilanteen. Olin neljässä päivässä auennut sormelle ja kanava lyhentynyt yhteen senttimetriin. Vauva on laskeutunut ja kiinnittynyt. Outo olo minulla on ollut pari päivää, mutta ei muuta. Käskivät laitoksella ottaa vain hyvin rauhallisesti. Onko muilla siis kokemusta vastaavanlaisesta ja kuinka kauan avautumisesta ja kohdunkanavan lyhyntymisestä on mennyt synnytykseen? Limatulppaa olen myös parina päivänä ollut huomaavanani. Kiitos jo etukäteen!
synnytyksen lähestyminen?
35+2
1
533
Vastaukset
- fisutt
Itselläni oli rv32 paikat pehmentynyt ja kohdunkaulaa 1cm jäljellä. Rv 35 1 alkoi säännölliset supistukset ja oltiin yö sairaalassa, yön aikana supistukset kuitenkin loppuivat. Silloin olin 3cm auki. Viikkoon ei tullut yhtään supistusta, mutta rv 36 1 illalla ne alkoivat taas ja sairaalaan lähdettiin, vauva syntyi seuraavana aamuna.
Vauva joutui olemaan keskolassa ensimmäiset 3vrk (jonka jälkeen vasta pääsin imettämään vauvaa) ja sairaalassa oltiin viikko. Kannattaa oikeasti ottaa rauhallisesti ja koettaa sinnitellä sinne täysaikaisuuteen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2083286Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391658Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus971513- 921409
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461354Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1601276Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121208Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231039Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89942Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.55872