12kk paino.

mek 2

tyttäreni täyttää viikon päästä vuoden. painaa vain 8,5kg. on pullukka ja syö kaikenlaista isojen tyttöjen ruokaa. on lyhyenoloinen emäntä mallia. kaikki tuttavani kauhistelevat miten kevyt hän vielä on! alkaa jo ottamaan pannuun. onko muilla tälläisiä "justiinan"mallisia lapsia jotka eivät tä'ytä neuvolan saati kavereiden vaatimustasoa?

5

120

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mikä pituus?

No onhan sillä nyt merkitystä, minkä pituinen lapsi on. Oma poikani oli yksivuotisneuvolassa 77,5 cm ja 10,6 kiloa. Ja miksi se automaattisesti on negatiivista, jos joku ihmettelee, että onpa kevyt?

• ..........

Meidän tyttö painoi 12,5kk iässä 8,8kg. Pituutta taisi olla jotain 75-76cm. On hoikka ja syö kauheasti. Ei kukaan ole painoa kauhistellut.

• mek2

meinaatko että en tunne ihmisiä jotka kyselevät? jos oma suku tai parhaat? kaverit vertailee omiaan aina käydessään,alkaa ketuttamaan. meillä on yksivuotisneuvola ensiviikolla,mutta tyttö on esim 9kk iässä ollut 5 cm lyhyempi kuin isosiskonsa. tytön isän suku on lyhyitä ja tanakoita kaikki tyynni. itse olen pitkästä suvusta..:? no minusta kaikki kasvaa omaan tahtiinsa,en tajua. sitten vielä on nämä pakkosyöttäjät jotka jatkuvasti tuputtaa tuttelia,lapsi pulauttaa jatkuvasti liiat pois.omani ovat syöneet tissiä ekan vuoden plus muut ruuat,ikinä ei pulauttele eikä minusta ole tarpoeen tehdä lapsesta syöttösikaa. outoa että se paino on niin tärkeetä vauva aikana,onko se jo0ku paremman äidin mittari? kysewiset arvostelijat eivä pystyneet edes tupakasta pääsemään irti,siksi varmasti ketuttaa ja on pakko jollain tavalla se näyttää. itse lopetin 20v tupakoinnin jälkeen samantien,ja olin ketjupolttaja.
      kaikki lapset ovat omanlaisiaan . ottaa pannuun että aina ja joka kerta VOI miten se onkin noin pieni?kattos meiän yrjöä kun en jaksa kantaakkaan!

• Mikä pituus?

No aika pöllöjä tyyppejä sitten vaan ovat kaikki. Mutta ei kai se rintamaito mitenkään välttämättä matalampaa painoa tarkoita? Meillä poika kasvoi täysimetyksellä päinvastoin yläkäyrillä ja vasta kiinteiden ruokien lisääntymisen myötä joskus kahdeksan kuukauden jälkeen painonnousu alkoi tasaantua. Nyt on sopusuhtainen taapero.

• mek2

jännintähän tässä on se että tää nuorimmainen painoi syntyessään 4200g vanhempi painoi 3640g. vanhempi paisui kuin pullataikina ,sai 2v asti tissiä muun ruuan kanssa tietty. nyt 4v painaa 18kg. siro pitkä tyttö. tää pikkuinen saa varmasti ajan kanssa kavut Omanlaisekseen ,mutta nyt kaikki kauhistelee. meillä on 1v neuvola nyt sit varattu,1.8. niin katsotaan kuinka käy. on hän lyhykäinen,pikku menninkäinen :) mutta nousee jo seisomaan narjakkana tukea vasten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?

Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      111
      2282
    2. Mitä tunteita tunnet

Häntä kohtaan?
      Ikävä
      98
      1374
    3. Martina tienasi taas enemmän kuin Sofia

Tuskinpa tuo ketään yllättää.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      170
      1197
    4. Milloin viimeksi tavattiin?

Onko siitä, päivä, viikko, vuosi, monta vuotta Minä vuonna?
      Ikävä
      53
      1165
    5. Mitä haluaisit sanoa

kaivatullesi juuri nyt?
      Ikävä
      68
      1111
    6. Mikä naisessa on

On söpöä?
      Ikävä
      43
      997
    7. Hienoa SDP 24,8%

Kyllä eilisessä hallituksen kyselytunnilla näkyi miten tyhjää puhetta pääministerin sijaisella Purralla oli. Hän ei vast
      Maailman menoa
      163
      913
    8. Olen rakastunut

työkaveriin, Pakko ilmaista jonnekin.
      Ikävä
      49
      849
    9. Mua ei kiinnosta ikäiseni

Mutta hyvää loppuiltaa ja hyvää yötä. 😊✨❤️🥱💤
      Ikävä
      115