Kumpi? :
Deturin matka alanyaan kahdeksi viikoksi 23.10. Hotelli olis Anfora..
Vai..
Matkamonten matka alanyaan kahdeksi viikoksi 20.9. Hotelli olis Anathar..?
Elikkä kumpaa ajankohtaa, matkatoimistoa ja hotellia suosittelette enemmän..??
Alanya, kumpi?
3
845
Vastaukset
- Trimer
Olin viime vuonna lokakuun lopulla, puolet lomasta myrskysi, puolet satoi, ja paljon!!
Eka päivä oli aurinkoinen, tosin bussimatka Antalyasta Alanyaan satoi...
En jättäisi ihan viime tinkaan, jos voi valita.
Taas toisaalta lokakuun loppu - marraskuun alku voi olla ihan aurinkoistakin, ei enää hellettä. - minä
Kannatan ehdottomasti, että lähdet syyskuussa. Kelit on tosiaan vähän luotettavammat ja lämpimämmät. Islaminuskoisten paastokausi Ramadan alkaa lokakuussa ja meno on jonkun verran latteampaa.
- Innokas
Jos päätät lähteä Deturin matkalle Anforaan, voisitko käydä kirjottelemassa myöhemmin vähän palautetta kys. hotellista? Olen itse lähdössä samaan paikkaan keväällä! Olisin tosi kiitollinen!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial291859Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1571812Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3581600- 1501227
Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2141188Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot
Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks4221138- 111044
Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."
Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt51009- 2851005
- 82971