onko porissa vapaana miestä ikä 35-40 joka lähtis mun kans sokkotreffeil....
olen 32 vee yh-äiti...167cm. 70kg.. en mikään missi,mut en nyt ihan seinästäkään revitty iha tavis muija,,,
moikka
12
302
Vastaukset
moi täällä olis 33v mies vapaana sokkotreffeil ilmoittele ittestäs
- elviira3
moikka karikr,mä ihan uskallan antaa mun sähkäri os,,, laita sä omas jookos,,ja noi muut saa men ihan yksikseen krokseineen torille,,,en mää nyt nii epätoivonen oo ;)
[email protected]
- ei lapsia
YH:t ei kelpaa
- Juusojunttila
En mää tierä, jos nyt jouran lähtemään kun äite ei oo vielä pessyt mun sukkia ja alkkareita. Kastuivat vähän jazzeilla kun putosin märkään liejuun.
Eikäs Loiro on vähän mun näköseni? - Jelppikone
Koska tuo karikr ja elviira kuitenkaan eivät ota oma-aloitteisesti toisiinsa yhteyttä niin autetaan hieman.
Teillä kahdella on treffit keskiviikkona 24.7
Tapaatte toisenne porin torilla siinä 3 ukkelin patsaan penkillä.Tuntomerkiksi jokin keltainen vaateparsi tai vaikka kukka napinläpeen tms kunhan se on keltainen.
17:00 on hyvä aika molemmat päässeet töistä ja tunnissa kerkeää kyllä käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet.
Käykää vaikka syömässä, lähellä on hyviä ravintoloita.
Tsemppiä ja pitäkää hauskaa!- ValitettavastiTosi
Mitä lyödään vetoa, että siellä on 10 miestä keltaiset crocsit jalassa eikä yhtään naista.
- KeltanenPipoKlo17
ValitettavastiTosi kirjoitti:
Mitä lyödään vetoa, että siellä on 10 miestä keltaiset crocsit jalassa eikä yhtään naista.
Mitä lyödään vetoa, että näistä kahdesta ei kumpikaan ole töissä?
- ravintolaan vain
KeltanenPipoKlo17 kirjoitti:
Mitä lyödään vetoa, että näistä kahdesta ei kumpikaan ole töissä?
Onko töissä olemisella sitten jotain väliä? Joskus töitä saa joskus taas ei.Elämä nyt vaan on nykyään sellasta.Ei jokaisella ole isän hommaamaa suojatyöpaikkaa jossa piipertää koko ikä ja sitten netissä herjata toisia joilla ei työtä ole.
Olipa heillä töitä tai ei, toivon että treffit menevät hyvin! - Töiss
ravintolaan vain kirjoitti:
Onko töissä olemisella sitten jotain väliä? Joskus töitä saa joskus taas ei.Elämä nyt vaan on nykyään sellasta.Ei jokaisella ole isän hommaamaa suojatyöpaikkaa jossa piipertää koko ikä ja sitten netissä herjata toisia joilla ei työtä ole.
Olipa heillä töitä tai ei, toivon että treffit menevät hyvin!Ainakin se työtön löytyi
- mene töihin :)
Töiss kirjoitti:
Ainakin se työtön löytyi
Tietokoneduunia mulla, entäs itselläs? Työtön kun on aikaa kirjoitella aamuyhdeksältä?
miks et vastaa enään
- spostiiiii
Sähköpostitelkaa toisillenne.Ei kannata viestitellä tälle palstalle kun täällä on aina jotain typeriä vastauksia väellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1191702
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991528Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy37993Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29899Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?38861Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50816Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s43768Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37760Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56758Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37730