onko porissa vapaana miestä ikä 35-40 joka lähtis mun kans sokkotreffeil....
olen 32 vee yh-äiti...167cm. 70kg.. en mikään missi,mut en nyt ihan seinästäkään revitty iha tavis muija,,,
moikka
12
296
Vastaukset
moi täällä olis 33v mies vapaana sokkotreffeil ilmoittele ittestäs
- elviira3
moikka karikr,mä ihan uskallan antaa mun sähkäri os,,, laita sä omas jookos,,ja noi muut saa men ihan yksikseen krokseineen torille,,,en mää nyt nii epätoivonen oo ;)
[email protected]
- ei lapsia
YH:t ei kelpaa
- Juusojunttila
En mää tierä, jos nyt jouran lähtemään kun äite ei oo vielä pessyt mun sukkia ja alkkareita. Kastuivat vähän jazzeilla kun putosin märkään liejuun.
Eikäs Loiro on vähän mun näköseni? - Jelppikone
Koska tuo karikr ja elviira kuitenkaan eivät ota oma-aloitteisesti toisiinsa yhteyttä niin autetaan hieman.
Teillä kahdella on treffit keskiviikkona 24.7
Tapaatte toisenne porin torilla siinä 3 ukkelin patsaan penkillä.Tuntomerkiksi jokin keltainen vaateparsi tai vaikka kukka napinläpeen tms kunhan se on keltainen.
17:00 on hyvä aika molemmat päässeet töistä ja tunnissa kerkeää kyllä käydä suihkussa ja vaihtaa vaatteet.
Käykää vaikka syömässä, lähellä on hyviä ravintoloita.
Tsemppiä ja pitäkää hauskaa!- ValitettavastiTosi
Mitä lyödään vetoa, että siellä on 10 miestä keltaiset crocsit jalassa eikä yhtään naista.
- KeltanenPipoKlo17
ValitettavastiTosi kirjoitti:
Mitä lyödään vetoa, että siellä on 10 miestä keltaiset crocsit jalassa eikä yhtään naista.
Mitä lyödään vetoa, että näistä kahdesta ei kumpikaan ole töissä?
- ravintolaan vain
KeltanenPipoKlo17 kirjoitti:
Mitä lyödään vetoa, että näistä kahdesta ei kumpikaan ole töissä?
Onko töissä olemisella sitten jotain väliä? Joskus töitä saa joskus taas ei.Elämä nyt vaan on nykyään sellasta.Ei jokaisella ole isän hommaamaa suojatyöpaikkaa jossa piipertää koko ikä ja sitten netissä herjata toisia joilla ei työtä ole.
Olipa heillä töitä tai ei, toivon että treffit menevät hyvin! - Töiss
ravintolaan vain kirjoitti:
Onko töissä olemisella sitten jotain väliä? Joskus töitä saa joskus taas ei.Elämä nyt vaan on nykyään sellasta.Ei jokaisella ole isän hommaamaa suojatyöpaikkaa jossa piipertää koko ikä ja sitten netissä herjata toisia joilla ei työtä ole.
Olipa heillä töitä tai ei, toivon että treffit menevät hyvin!Ainakin se työtön löytyi
- mene töihin :)
Töiss kirjoitti:
Ainakin se työtön löytyi
Tietokoneduunia mulla, entäs itselläs? Työtön kun on aikaa kirjoitella aamuyhdeksältä?
miks et vastaa enään
- spostiiiii
Sähköpostitelkaa toisillenne.Ei kannata viestitellä tälle palstalle kun täällä on aina jotain typeriä vastauksia väellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337313Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654430Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553473Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073192Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972134Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361783Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201731- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791495Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151436