Tyttö haluaa aloittaa uuden pelikanavan

Se yks tyttö

Eli siis olen tyttö, 13.v ja haluaisin aloittaa pelikanavan ja tehdä sinne peli videoita. Olisiko alottelioiden vinkkejä tai mitään? Toivoisin asiallisia vastauksia :)

9

124

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Didididi

      Laitatko kanavasi linkin sitten tänne? Olis ihan kiva käydä kattoo, mutta nyt niihin vinkkeihin:) Kannattaa kuvata frapsilla, siinä on paras laatu. Kuvaksilla ei ole kiirettä, laittele videoita tubeen kuin itse haluat. Nauti pelaamisestasi ja kuvaamisestasi ja pidä itseluottamusta yllä jos tulee valituksia että ''oot vit*n pas*ka'' jne. ilman sitä ei tule pärjäämään.

      • Didididi

        Anteeksi tuolla on kirjoitus virhe. Laittele videoita tubeen silloin kuin itse haluat*


      • Se yks tyttö

        Mulla on ollu sellanen toinen kanava, jossa kuvailen jotain muuta kuin pelivideoita. Mut en viel ny viitti oikee paljastaa sitä :D. Mut kiitos vinkeistä :). (saatan) paljastaa sitte se pelikanavan, jos sil menee ny hyvi xd


      • Se yks tyttö
        Se yks tyttö kirjoitti:

        Mulla on ollu sellanen toinen kanava, jossa kuvailen jotain muuta kuin pelivideoita. Mut en viel ny viitti oikee paljastaa sitä :D. Mut kiitos vinkeistä :). (saatan) paljastaa sitte se pelikanavan, jos sil menee ny hyvi xd

        Siis sillä kanavalla oon käyttäny Frapsii xd


      • Didididi
        Se yks tyttö kirjoitti:

        Siis sillä kanavalla oon käyttäny Frapsii xd

        Ookkei mitä pelejä sä olet ajatellut kuvata? :D


      • Se yks tyttö
        Didididi kirjoitti:

        Ookkei mitä pelejä sä olet ajatellut kuvata? :D

        Ehkä Slenderii ja Happy wheels. Joo ne on sillai aika ''vanhoja'' pelejä mut siis aattelin alottaa niil. :D


      • Didididi
        Se yks tyttö kirjoitti:

        Ehkä Slenderii ja Happy wheels. Joo ne on sillai aika ''vanhoja'' pelejä mut siis aattelin alottaa niil. :D

        Oookkei ootko varma että uskallat pelata slenderiä? :DD Jopa ''kovimmatkin'' miehet pelkäävät sitä.


    • 0lll

      Ihan miten vaan, mutta commentarya ei todellakaan kannata aloittaa jos oot 13

    • elustaani

      Muista aina se että Näyttökertoja ja tilaajia tulee kun tekee paljon töitä sen eteen ja kauan itselläni vasta 150 tilaajaa omalla kanavallani vaikka oon tehny videoit lähemmäs 2 vuotta. Älä anna periksi jos ei alussa tule. ja heti kun saat kanavan tehtyä linkkaa ihmeessä se tänne. itse ainakin alan seuraamaan sua Youtubes. oma kanavani: Elustaani

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8116
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2492
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      18
      1876
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1143
    Aihe