Eli siis olen tyttö, 13.v ja haluaisin aloittaa pelikanavan ja tehdä sinne peli videoita. Olisiko alottelioiden vinkkejä tai mitään? Toivoisin asiallisia vastauksia :)
Tyttö haluaa aloittaa uuden pelikanavan
9
161
Vastaukset
- Didididi
Laitatko kanavasi linkin sitten tänne? Olis ihan kiva käydä kattoo, mutta nyt niihin vinkkeihin:) Kannattaa kuvata frapsilla, siinä on paras laatu. Kuvaksilla ei ole kiirettä, laittele videoita tubeen kuin itse haluat. Nauti pelaamisestasi ja kuvaamisestasi ja pidä itseluottamusta yllä jos tulee valituksia että ''oot vit*n pas*ka'' jne. ilman sitä ei tule pärjäämään.
- Didididi
Anteeksi tuolla on kirjoitus virhe. Laittele videoita tubeen silloin kuin itse haluat*
- Se yks tyttö
Mulla on ollu sellanen toinen kanava, jossa kuvailen jotain muuta kuin pelivideoita. Mut en viel ny viitti oikee paljastaa sitä :D. Mut kiitos vinkeistä :). (saatan) paljastaa sitte se pelikanavan, jos sil menee ny hyvi xd
- Se yks tyttö
Se yks tyttö kirjoitti:
Mulla on ollu sellanen toinen kanava, jossa kuvailen jotain muuta kuin pelivideoita. Mut en viel ny viitti oikee paljastaa sitä :D. Mut kiitos vinkeistä :). (saatan) paljastaa sitte se pelikanavan, jos sil menee ny hyvi xd
Siis sillä kanavalla oon käyttäny Frapsii xd
- Didididi
Se yks tyttö kirjoitti:
Siis sillä kanavalla oon käyttäny Frapsii xd
Ookkei mitä pelejä sä olet ajatellut kuvata? :D
- Se yks tyttö
Didididi kirjoitti:
Ookkei mitä pelejä sä olet ajatellut kuvata? :D
Ehkä Slenderii ja Happy wheels. Joo ne on sillai aika ''vanhoja'' pelejä mut siis aattelin alottaa niil. :D
- Didididi
Se yks tyttö kirjoitti:
Ehkä Slenderii ja Happy wheels. Joo ne on sillai aika ''vanhoja'' pelejä mut siis aattelin alottaa niil. :D
Oookkei ootko varma että uskallat pelata slenderiä? :DD Jopa ''kovimmatkin'' miehet pelkäävät sitä.
- 0lll
Ihan miten vaan, mutta commentarya ei todellakaan kannata aloittaa jos oot 13
- elustaani
Muista aina se että Näyttökertoja ja tilaajia tulee kun tekee paljon töitä sen eteen ja kauan itselläni vasta 150 tilaajaa omalla kanavallani vaikka oon tehny videoit lähemmäs 2 vuotta. Älä anna periksi jos ei alussa tule. ja heti kun saat kanavan tehtyä linkkaa ihmeessä se tänne. itse ainakin alan seuraamaan sua Youtubes. oma kanavani: Elustaani
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä561968Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651678Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411357Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2281295Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3391169- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3161080IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!
Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel3361070