Tyttö haluaa aloittaa uuden pelikanavan

Se yks tyttö

Eli siis olen tyttö, 13.v ja haluaisin aloittaa pelikanavan ja tehdä sinne peli videoita. Olisiko alottelioiden vinkkejä tai mitään? Toivoisin asiallisia vastauksia :)

9

250

Vastaukset 9

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Didididi

Laitatko kanavasi linkin sitten tänne? Olis ihan kiva käydä kattoo, mutta nyt niihin vinkkeihin:) Kannattaa kuvata frapsilla, siinä on paras laatu. Kuvaksilla ei ole kiirettä, laittele videoita tubeen kuin itse haluat. Nauti pelaamisestasi ja kuvaamisestasi ja pidä itseluottamusta yllä jos tulee valituksia että ''oot vit*n pas*ka'' jne. ilman sitä ei tule pärjäämään.

• Didididi

Anteeksi tuolla on kirjoitus virhe. Laittele videoita tubeen silloin kuin itse haluat*

• Se yks tyttö

Mulla on ollu sellanen toinen kanava, jossa kuvailen jotain muuta kuin pelivideoita. Mut en viel ny viitti oikee paljastaa sitä :D. Mut kiitos vinkeistä :). (saatan) paljastaa sitte se pelikanavan, jos sil menee ny hyvi xd

• Se yks tyttö
        Se yks tyttö kirjoitti:

Mulla on ollu sellanen toinen kanava, jossa kuvailen jotain muuta kuin pelivideoita. Mut en viel ny viitti oikee paljastaa sitä :D. Mut kiitos vinkeistä :). (saatan) paljastaa sitte se pelikanavan, jos sil menee ny hyvi xd

Siis sillä kanavalla oon käyttäny Frapsii xd

• Didididi
        Se yks tyttö kirjoitti:

Siis sillä kanavalla oon käyttäny Frapsii xd

Ookkei mitä pelejä sä olet ajatellut kuvata? :D

• Se yks tyttö
        Didididi kirjoitti:

Ookkei mitä pelejä sä olet ajatellut kuvata? :D

Ehkä Slenderii ja Happy wheels. Joo ne on sillai aika ''vanhoja'' pelejä mut siis aattelin alottaa niil. :D

• Didididi
        Se yks tyttö kirjoitti:

Ehkä Slenderii ja Happy wheels. Joo ne on sillai aika ''vanhoja'' pelejä mut siis aattelin alottaa niil. :D

Oookkei ootko varma että uskallat pelata slenderiä? :DD Jopa ''kovimmatkin'' miehet pelkäävät sitä.

• 0lll

Ihan miten vaan, mutta commentarya ei todellakaan kannata aloittaa jos oot 13

• elustaani

Muista aina se että Näyttökertoja ja tilaajia tulee kun tekee paljon töitä sen eteen ja kauan itselläni vasta 150 tilaajaa omalla kanavallani vaikka oon tehny videoit lähemmäs 2 vuotta. Älä anna periksi jos ei alussa tule. ja heti kun saat kanavan tehtyä linkkaa ihmeessä se tänne. itse ainakin alan seuraamaan sua Youtubes. oma kanavani: Elustaani

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies tykkään edelleen sinusta

Harmittaa vaan tämä tilanne. Tai se kun ei ole mitään tilannetta.
      Ikävä
      51
      841
    2. Haluatko mies mennä naimisiin melko pian, ku ollaan kohdattu?

Mä haluaisin mennä mahdollisimman nopeesti....💍
      Ikävä
      83
      781
    3. Martina Aitolehti veti kohtalokkaat hääkännit - Alttarilla ikävä temppu Esko Eerikäiselle

Ex-pariskunta Aitolehti ja Eerikäinen pitävät yhdessä Martina & Esko podcastia. He ovat kertoneet kansalle mm. hääaamust
      Kotimaiset julkkisjuorut
      15
      690
    4. Vappu Pimiä lataa suorat sanat TTK-lähdöstään - Yksi asia elämässä muuttui pysyvästi

Vappu Pimiä astui pois Tanssii Tähtien Kanssa -juontajan pallilta viime syksynä. Pimiällä oli pitkät perinteet TTK:ssa,
      Suomalaiset julkkikset
      2
      654
    5. Vain elämää: Silmiinpistävä muutos heti ekassa jaksossa - Onko tämä hulppeampi kuin entinen?

Vain elämää on totuttu näkemään Hirvensalmella sijaitseva Satulinna. Uudella kaudella kuvauspaikka muuttuu Calliolaksi.
      Vain elämää
      1
      564
    6. Jos oltais joskus samoissa bileissä

Niin lähdettäiskö yhdessä ”jatkoille?”
      Ikävä
      56
      541
    7. Ehkä taidat

Luovuttaa.
      Ikävä
      70
      523
    8. Onko naisten "ahdisteluhysterian" kulttuuria kritisoivat miehet itse ahdistelijoita?

Tällaisen kuvan saa, kun tästä aiheesta tekee aloituksia: aina luullaan, että "ahdisteluhysteriaa" kritisoiva mies on it
      Sinkut
      183
      522
    9. Sinulle jota kaipaan!

Tunnen sinua kohtaan jotain, mitä en enää osaa selittää pelkällä ihastumisella. Se on kiintymystä, kaipuuta, romanttista
      Ikävä
      24
      486
    10. Ihmettelen tämän palstan naisia

Kun ne uskovat olevansa jotain niin ihmeellistä ja hienoa. Ja että kaikki naiset on niin upeita ja hienoja. Että mistä
      Sinkut
      83
      479
    Aihe