Onko täällä heppaihmisiä Ylivieskasta?
Jos on, missä käytte ratsastaan vai onko teillä omat hepat?
Etsin hevosihmisä ystäväksi, olkoot sinulla oma tai vuokra tai hoitoheppa, mut ois kiva päästä Ylivieskalaisten heppaporukkaan mukaan ja saada uusia ystäviä.
Asiallaisia vastauksia kiiots :)
Hevosihmiset Ylivieska!
10
560
Vastaukset
- ihahaaa2
On. Kyllä.
ai mitä on kyllä?
- ihahaa2
Heppaihmisiä. Hevosia
- 2852
ooohan meitä manneja,
- littleangel891
Missä? Kuka?
- ei oo hevosta
Minä voin opettaa ratsastusta.
- littleankel89
Hyvä. Nähdään pilttuussa.
- dumle1
Ylivieskassa on kyllä hevosharrastajia, raviradan lähellä on muutama iso talli jonka ympärillä pyörii sitten yksityiset hevosen omistajat sekä ravi-ihmiset. Yksityistalleja on ympäri Ylivieskaa. Vähän niin että jokainen harrastaa yksin tai pienellä tallilla omalla porukalla.
Jokilaakson ratsastajat ratsastusseura sekä joku pienempi seura en muista nyt nimeä, näissä lähinnä yksityisiä hevosen omistajia jäsenenä. Toimintaa on jonkin verran, esim. kisoja jne.
En osaa sen kummemmin auttaa, kun itsekkin yksin harrastan omalla hepalla. - ESP13
Liity alavieskan hevosharrastajiin! Toimii aktiivisesti ja myös muilta paikkakunnilta on porukkaa. Löytyy myös facebookista.
- Niccina
Minulla oma hevonen myös, joka kaipaisi hoitajaa.. (wink wink)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797