Onko täällä heppaihmisiä Ylivieskasta?
Jos on, missä käytte ratsastaan vai onko teillä omat hepat?
Etsin hevosihmisä ystäväksi, olkoot sinulla oma tai vuokra tai hoitoheppa, mut ois kiva päästä Ylivieskalaisten heppaporukkaan mukaan ja saada uusia ystäviä.
Asiallaisia vastauksia kiiots :)
Hevosihmiset Ylivieska!
10
551
Vastaukset
- ihahaaa2
On. Kyllä.
ai mitä on kyllä?
- ihahaa2
Heppaihmisiä. Hevosia
- 2852
ooohan meitä manneja,
- littleangel891
Missä? Kuka?
- ei oo hevosta
Minä voin opettaa ratsastusta.
- littleankel89
Hyvä. Nähdään pilttuussa.
- dumle1
Ylivieskassa on kyllä hevosharrastajia, raviradan lähellä on muutama iso talli jonka ympärillä pyörii sitten yksityiset hevosen omistajat sekä ravi-ihmiset. Yksityistalleja on ympäri Ylivieskaa. Vähän niin että jokainen harrastaa yksin tai pienellä tallilla omalla porukalla.
Jokilaakson ratsastajat ratsastusseura sekä joku pienempi seura en muista nyt nimeä, näissä lähinnä yksityisiä hevosen omistajia jäsenenä. Toimintaa on jonkin verran, esim. kisoja jne.
En osaa sen kummemmin auttaa, kun itsekkin yksin harrastan omalla hepalla. - ESP13
Liity alavieskan hevosharrastajiin! Toimii aktiivisesti ja myös muilta paikkakunnilta on porukkaa. Löytyy myös facebookista.
- Niccina
Minulla oma hevonen myös, joka kaipaisi hoitajaa.. (wink wink)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693