Minä kuulin jolakin että olisi mahdollista päästä ulkomaille opiskelemaan lukion jälkeen valtion kustannuksella, tietääkö joku mistä tästä voi kysellä lisää?
Ulkomaille opiskelemaan!!
2
242
Vastaukset
- flsmflsmlfkms
Voit saada Kelan opintotukea (eli opintorahaa, asumislisää sekä opintolainaa) myös ulkomaille koko tutkinnon suorittamiseen.
Suosittelen miettimään ensin, että mitä ja missä maassa haluaisit opiskella ja vasta sen jälkeen pohtimaan raha-asioita.
Lisätietoja ulkomaan opintotuesta saa tietysti Kelan nettisivuilta, kela.fi ja sieltä Opiskelijalle. - Britteihin
CIMO:lta löytyy lisäinformaatiota. Jos Britannia kiinnostaa niin informaatiotilaisuus on Helsingissä 30.8. Tiedot :
"Suuntana Britannia" -hakuinfo niille, jotka ovat hakuprosessin alkumetreillä ja kaipaavat perusneuvontaa yhteishakumenettelyyn (UCAS) liittyen. Tähän osioon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. ISO ry on mukana myös tässä jälkimmäisessä hakuinfossa.
· Paikka: CIMO, Hakaniemenranta 6 (1. kerros, Monitoimitila), Helsinki
· Aika: 15.00-17.00
Tätä "Suuntana Britannia" -hakuinfoa voi myös seurata webin kautta
· reaaliaikaisesti Adobe Connect –ohjelman välityksellä osoitteessa http://cimo.adobeconnect.com/maailmalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2663338Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.791435- 661213
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991039Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:48943- 63941
- 51912
- 42787
- 47772
- 113716