Minä kuulin jolakin että olisi mahdollista päästä ulkomaille opiskelemaan lukion jälkeen valtion kustannuksella, tietääkö joku mistä tästä voi kysellä lisää?
Ulkomaille opiskelemaan!!
2
207
Vastaukset
- flsmflsmlfkms
Voit saada Kelan opintotukea (eli opintorahaa, asumislisää sekä opintolainaa) myös ulkomaille koko tutkinnon suorittamiseen.
Suosittelen miettimään ensin, että mitä ja missä maassa haluaisit opiskella ja vasta sen jälkeen pohtimaan raha-asioita.
Lisätietoja ulkomaan opintotuesta saa tietysti Kelan nettisivuilta, kela.fi ja sieltä Opiskelijalle. - Britteihin
CIMO:lta löytyy lisäinformaatiota. Jos Britannia kiinnostaa niin informaatiotilaisuus on Helsingissä 30.8. Tiedot :
"Suuntana Britannia" -hakuinfo niille, jotka ovat hakuprosessin alkumetreillä ja kaipaavat perusneuvontaa yhteishakumenettelyyn (UCAS) liittyen. Tähän osioon ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. ISO ry on mukana myös tässä jälkimmäisessä hakuinfossa.
· Paikka: CIMO, Hakaniemenranta 6 (1. kerros, Monitoimitila), Helsinki
· Aika: 15.00-17.00
Tätä "Suuntana Britannia" -hakuinfoa voi myös seurata webin kautta
· reaaliaikaisesti Adobe Connect –ohjelman välityksellä osoitteessa http://cimo.adobeconnect.com/maailmalle
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä841646Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2691551Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2711288Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1691262- 56877
- 66854
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em65843Miksi mies tuntee näin?
Eli olen mies ja ihastuin naiseen. Tykkään hänestä ja koskaan hän ei ole ollut minulle ilkeä. Silti ajoittain tunnen kui40831- 40817
Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤44791