??
minkälaisia fyysisiä oireita olette saaneet narsistin kanssa ollessanne?
15
304
Vastaukset
- cvjjlllfdryöö ap
Itseltäni lähti paljon hiuksia. Vanha leikkausarpi alkoi parantua vasta suhteen loputtua. Vatsakipua, ruokahaluttomuutta, pyörrytti ym:(
- oikea ohimo
Otsaan kasvoi 20 senttinen sarvi
- xghjkkkllllgff
Heh heh:D
- gjgfghgffhczzf
- Mahaoireita
- Mahakatari
- Verenpaine
- Aamupahoinvointia
- Pahaa oloa
- Henkinen paha olo
- Ennenaikainen vanheneminen (näytän paljon vanhemmalta kuin olen)
- Päänsärkyä
- käden tärinää
Suhteen loputtua ainoastaan verenpaine jäljellä ja muista lääkkeistä olen voinut luopua. Näytän kuulemma iloisemmalta, mutta vanhalle ulkonäölle ei voi mitään, mutta se nyt ei haittaa, koska eiköhän siinä olleet parisuhteet minun osaltani. Tuli sen verran rankasti turpiin.- Anonyymi
Jep
- Kamalat oireet
Sanoinkuvaamaton henkinen paha olo (joka helpotti joskus vähän kun en ollut narsistin vaikutuspiirissä ja sain olla hetken yksin ajatuksineni). Ihmettelin pitkään mistä tuo paha olo johtuu.
Päänsärky, mahakipu ja kolotukset.
Ahdistus ja masennus, unihäiriöt. Hermostuneisuus ja pinnan kiristyminen.
Olin väsyneen näköinen enkä jaksanut huolehtia ja välittää itsestäni.- Jouuuuuuu
-mahakivut, jännityksen tunne mahassa ilman jännitystä
-päänsärky/migreeni
-henkinen pahaolo - ghjklljhessgkl
Jouuuuuuu kirjoitti:
-päänsärky/migreeni
-henkinen pahaoloJännityksen tunne, kyllä. Liitin sen jotenkin "suureen ihastumiseen" miten sen tekikin. Mysteeri jota en vieläkään ymmärrä. Arvoitus löytynee itsestäni. Että sellaiseen suostuikin.
Itsesyytökset aikojen takaa raukesivat, kun silloin ensimmäisen kerran tavattiin, lyhyesti tapailtiin. Minussa ei ollutkaan vika! Omat ongelmani toki kyllä. Aivan kuin näin sen pitikin mennä. Nyt olen/minusta tulee vahvempi! Vähän offtopic, mutta ei se mitään. - Anonyymi
Jouuuuuuu kirjoitti:
-päänsärky/migreeni
-henkinen pahaoloJep
- tähystyksiä
Mulla oli mahakipuja, tutkittiin monta kertaa tähystyksillä ym. Mitään ei löytynyt...jatkuva stessi, näkyi mm. vyötärön seudulla, joka on nyt eron jälkeen "sulanut" ilman laihdutuskuureja.
Olen kuullut, että nykyinen kumppaninsa kulkee lääkärissä tutkituttamassa mahavaivojaan...joten se siitä : ) - khhh
Paniikkikohtaukset jotka helpottuivat heti kun erosin tästä ihmisestä.
- Neiti sinisilmä
Paniikkikohtauksia
Järkyttävä makeanhimo
Ärtyneisyyttä
Ahdistusta
Vatsan oireilua
Jatkuva itkuinen ja paha olo
Päänsärkyä
Todella monesti sai käydä pissalla, noin pari kertaa tunnin sisään
Uni ongelmia
Jatkuva jännittynyt olotila
Kutiavia ihottumia joka paikassa
Jätin sen ihmisretaleen muutama viikko sitten ja nyt on ihana olo ripulia lukuunottamatta joka taasen johtuu siitä etten hänestä vielä ole täysin eroon päässyt, terrorisoi vieläkin viesteillään, ensin anelee, sitten haukkuu ja syyllistää sitten taas anteeks pyydellään ja tunnustetaan rakkautta ja sit alkaa taas alusta sama rumba...- 20+7
Narsistit ei anele mitään.
- Neiti sinisilmä
20+7 kirjoitti:
Narsistit ei anele mitään.
Anelee silloin kun vielä haluaa hyötyä "uhristaan".
- Koettu on
Jatkuva jännityksen tunne > ylivireystila > unihäiriöt....
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113545MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar691886Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421578Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811204Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja611002Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33968Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60833- 171824
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768