Herra valitti uuden tyttöystävänsä kera Iltalehdessä, ette viranomaiset myönnä
lupia uusien Ideaparkkien rakentamiseen. Lapualla oli kaikki luvat valmiina, ei olisi
tarvinnut kuin alkaa rakentamaan. Ilmeisesti Sukarilla ei ollut asiat rahoittajiin
päin kunnossa, koska hankkeesta jouduttiin luopumaan. Kerron tämän vain sen
takia, että ei ne viranomaiset aina ole syyllisiä jos jokin hanke ei mene eteenpäin.
Sukari
8
514
Vastaukset 8
- Näin hoidamme maatamme
Kai Sukarikin voisi myydä maansa ja mantunsa venäläisille siinä kuin Harkimokin sekä kaikki muutkin yksityis omistuksessa olevat.Mitä sillä isänmaallisuudella on väliä,pannaan vain kaikki päämme karhunpesään ei siitä kukaan mitään paitsi jää.
- H. Umikkala
Jättimarketit eivät saa kaavoituksessa lupia.
Maskun yrityssaneerauksen ja velkaisuuden vuoksi vakuuksia ei voi antaa. Se on toinen vaihtoehto.
Toivottavasti saneeraus onnistuu. - fsfsdf
Ihan ookoo, niin kauan kun ei kunta laita penniäkään verorahoja hankkeeseen kiinni.
- on kyllä jees
sukari
- yrittäjä.
Kateellisia riittää.
Ryhtykää itse yrittäjäksi. - laitilasta kotoisin
sukari on
- gjhggkgjk
Nyt kehui turkkarissa että liikekeskuksen rakentaminen alkaa ja valmista olisi 2016 lopulla. Liikkeiksi joku ravintolamaailma, todennäköisesti k-supermarket ja alko.
En valita. - siihen liittyy
sukariko vain
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l237749- 67655
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni36610Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34538En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45427- 30424
- 38416
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona27406- 37387
- 41371