Pitkään tuossa katsellut Kirri 21 paatteja käytettynä. Näköjään ei ole varaa kuin uuteen. Käytetyt maksavat 2 kertaa uuden hinnan.
Sen verran päässyt luonnossa katsomaan että ko paatti perämoottorilla olisi tiloiltaan suht kätevän näköinen.
Mutta hajuakaan ajosta tai käytöksestä. Ja rannikolle merelle olisi tulossa pienimuotoiseen käyttöön ja yhteyspaatiksi 15 km pätkälle.
Suht isoa perämoottoria 150-200 suunnitelmissa.
Joten jos jollain jotain aatoksia tai kokemuksia kokemuksia veneestä niin olisin kiitollinen. Nopeus yleensäkin, kantokyky, käytös kovassa kelissä...
Kirri 21 kokemuksia
8
4751
Vastaukset
- skmiäs
hyviä veneitä.Muistaakseni miikkulaisen suunnittelema,ja ehkä valmistama.Kyseinen heppu myös ollut suunnittelemassa suomen parasta venettä http://www.luviaboats.fi/Luvia_Boats/ETUSIVU.html
- aliasxxx
Osa malleista ainakin on itsestääntyhjentyviä.
- 3533
Ajokokemuksia kellään ?
- Kirri cabin 1990
Cabin mallin huiput 130 volvon duoprop-dieselillä reilusti yli 30 solmua. Painavampana menee aallokossa junamaisesti hakkaamatta. Trimmilevyt tarpeen takapainoisuutensa takia kuormattuna ja alle 20 kn matkavauhdeilla, ei niinkään sivutuuleen kallistumisen takia. Tämä olis myytävänä tilavampaan siirtymisen takia.
- muuten jää 13 solmuu
Silloin kyllä pitää olla laakerittomat kiertohangentapit kiinnitetty mäntään hitsaten voitelematta.
- kirri21
No olen kiinnostunut jos järkevissä hinnoissa eli, noita tehdään vieläkin ja hinta olisi syytä olla reilusti alle uuden hinnan.
Mutta jos jotain järveää ehdotusta ja runko ehjä/ tuosta volvosta voi paineiden mittauksen jälkeen sanoa samaa niin.
Ota yhetyttä
2009finland (at) gmail.com - kirri21
Onko joku vuokrannut kirri 21 muotteja ja tehnyt itse venettä?
- 5487
Huuha tyyppi taas asialla, ei mitään ostamassa kunhan jotakin provoa yrittää. Haavemaailmassa on ilmeisesti mukava elää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?941855- 861303
- 1101143
- 761027
- 115972
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57863- 36772
- 47771
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48731- 33693