Pyhäjärvi

:)))

Aurinkoinen Pyhäjärvi pitää sisällään yhteiseen hiileen puhaltavan väkijoukon,hyvä me :)))

17

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurakunta mukaan

      juu, näin on.

      Meidän pitää keksiä jotain piristävää kaupunkilaisille, kun Tita tulee 5.8. virkaansa.

      Tämä olisi jotain, kun on tehty niin äärettömän suurta vahinkoa ihmiselle, joka ei ole tehnyt mitään väärää pyhäjärvisille.

    • antakaa osoite

      Valoa näkyvissä

      Ilmat paranee
      On täydenkuun tanssit, paikkakunnalla mukavasti vilskettä
      ja
      kaupunginjohtaja tulee hoitamaan virkaansa 5.8.

      hankilalle myönnetystä korvauksesta (aiheettomasta) valitetaan

      Korvaukset pitää vaatia niiltä elimiltä, joilla on ollut oikeus lakia soveltaen pudottaa hankila pois ja kuulla kaupungin esitystä..

      Siellähän se mätä on, jos on jotain korvattavaa, kun ei ole tullut kulujakaan, niin hakekoot oikeasta osoitteesta.

      Tämä asia ei ole ollenkaan kaupungin asia. Ihan väärää puuta haukkuvat.

    • oikeaan osoitteeseen

      Aivan oikea oivallus. Miksi sitä ei hallituksen puheenjohtaja, vs. kaupunginjohtaja ja puhumattakaan nimismiehestä, eivät tätä hoksanneet. Ihanko pitää viisaudet tulla täältä ruohonjuuritasolta.
      Ihmettelen.

    • arto.lohvansuu

      Onko siis HH saanut korvauksia kunnalta, mistäs sellaista on tullut ?

    • pääset arvioimaan

      Luepa Hyvä Arto Lohvansuu viimeinen , maanantain, kaupunginhallituksen esityslista Pyhäjärvi-sivuilta. Tiedät, mistä puhutaan.

      • 33kyllä

        Kyllä kai se kaupunki perinee ne korvausrahat niiltä, jotka ovat laittomia päätöksiä olleet tekemässä, eli edellisen valtuuston päättäjien enemmistöltä, vai pitäisikö ?


    • hyvä Tita Rinnevaar

      Höpö höpö, kyllä oikeus tekee päätöksensä, jos ei ole sidoksia.

      Olen muuten havainnut, että Oulun hallinto-oikeuden päätökset esittelijä renne pulkkisen toimesta ovat olleet kovin yksituumaisia pyhäjärven poliitikkojen kanssa.

      Jeh... näinkö mennään....
      Onpa syytä kutsua Oikeuskansleria apuun ja niin teemmekin, ellei oikeus tapahdu...

      Tita Rinnevaara aloittaa työnsä virkavapauden päöättymisen jälkeen, eli 5.8.2013. Siitä on hallinto-oikeuden päätös. Että silleen...

      • 3444344555

        Johtuuko tuo yksituumaisuus siitä että nykyhallinto on toiminut lain mukaan, AINA!


    • vastaa ihmeessä

      Hei Arto Lohvansuu!!

      Olen havainnut, että sinä, joka olet paljon n ähnyt, paljon kokenut, näet, mikä on oikeus

      Teepä oma analyysisi. tästä.
      Pyhäjärven politiikot (leskinen,tikanmäki,rapo, kauranen,. aimo karvonen ja taimi piippo)

      Jos meidän kaupunginjohtaja on
      kielitaitoinen
      usean tutkinnon suorittnut
      pitkäaikseisen työkokemuksen omaava.
      Niin miksi??
      tämä ihminen ei ole tervetullut hoitamnaan Pyhäjärven kaupunkia>??

    • pohojalaane.

      Mutta kun ei ole tällä kertaa käyttöä meillä,voisi kysellä jostain muualta duunia.
      meiltä ei lähdetä ja tulla milloin huvittaa on jämpi niin.

    • häät oli hölömän höh

      voi hyvä pohojolaane... " on jämpi niin"

      Onko sinulla todellakin lukihäiriö. Yrität ottaa osaa kirjoitteluun , mutta olet naurettava .Keskitypä tähän kirjoitustaitoosi, niin on vakuuttavampaa.

      • lukihäiriö luki häir

        Arvoisa "häät oli hölömän höh"!

        Pilkku laitetaan lauseen viimeisen sanan viimeisen kirjaimen perään ja seuraavan lauseen ensimmäisen sanan eteen laitetaan välilyönti! Samoiten virke lopetaan välittömään pisteeseen ja seuraava virke/lause aloitetaan välilyönnin jälkeen!
        "Keskitypä" sanaa ei ole olemassakaan, se kuuluu "Keskityppä"!


      • miten lienee?
        lukihäiriö luki häir kirjoitti:

        Arvoisa "häät oli hölömän höh"!

        Pilkku laitetaan lauseen viimeisen sanan viimeisen kirjaimen perään ja seuraavan lauseen ensimmäisen sanan eteen laitetaan välilyönti! Samoiten virke lopetaan välittömään pisteeseen ja seuraava virke/lause aloitetaan välilyönnin jälkeen!
        "Keskitypä" sanaa ei ole olemassakaan, se kuuluu "Keskityppä"!

        Pitääkö kappaleiden välissä käyttää rivinvaihtoa?


    • Yhdys sana

      Juuri noin. Eniten lukihäiriöiset tekevät virheitä yhdyssanoissa. Esim. TASAKATTO on yhdyssana!

    • Kieli oppi

      Oikein. Sanaparin "Tikanmäen ajojahti" molemmat sanat ovat yhdyssanoja. Sana "Tikanmäen" tosin kuuluu yhdyssanamaisiin erisnimiin genetiivimuodossa.
      "Virasta ero" taas ei ole yhdyssana. "Eroilmoitus" on yhdyssana mitä suurimmassa määrin.

      • samanniminen.

        Lausahdus "perästä kuuluu" voi tarkoittaa kahtakin eri asiaa, jotka ovat siis toistensa homonyymejä.


    • vitsi ha

      vitsi vitsi hahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      133
      1363
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      101
      1054
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      954
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      947
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      308
      832
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      803
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      683
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      56
      648
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      140
      603
    Aihe