Pyhäjärvi

:)))

Aurinkoinen Pyhäjärvi pitää sisällään yhteiseen hiileen puhaltavan väkijoukon,hyvä me :)))

17

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • seurakunta mukaan

      juu, näin on.

      Meidän pitää keksiä jotain piristävää kaupunkilaisille, kun Tita tulee 5.8. virkaansa.

      Tämä olisi jotain, kun on tehty niin äärettömän suurta vahinkoa ihmiselle, joka ei ole tehnyt mitään väärää pyhäjärvisille.

    • antakaa osoite

      Valoa näkyvissä

      Ilmat paranee
      On täydenkuun tanssit, paikkakunnalla mukavasti vilskettä
      ja
      kaupunginjohtaja tulee hoitamaan virkaansa 5.8.

      hankilalle myönnetystä korvauksesta (aiheettomasta) valitetaan

      Korvaukset pitää vaatia niiltä elimiltä, joilla on ollut oikeus lakia soveltaen pudottaa hankila pois ja kuulla kaupungin esitystä..

      Siellähän se mätä on, jos on jotain korvattavaa, kun ei ole tullut kulujakaan, niin hakekoot oikeasta osoitteesta.

      Tämä asia ei ole ollenkaan kaupungin asia. Ihan väärää puuta haukkuvat.

    • oikeaan osoitteeseen

      Aivan oikea oivallus. Miksi sitä ei hallituksen puheenjohtaja, vs. kaupunginjohtaja ja puhumattakaan nimismiehestä, eivät tätä hoksanneet. Ihanko pitää viisaudet tulla täältä ruohonjuuritasolta.
      Ihmettelen.

    • arto.lohvansuu

      Onko siis HH saanut korvauksia kunnalta, mistäs sellaista on tullut ?

    • pääset arvioimaan

      Luepa Hyvä Arto Lohvansuu viimeinen , maanantain, kaupunginhallituksen esityslista Pyhäjärvi-sivuilta. Tiedät, mistä puhutaan.

      • 33kyllä

        Kyllä kai se kaupunki perinee ne korvausrahat niiltä, jotka ovat laittomia päätöksiä olleet tekemässä, eli edellisen valtuuston päättäjien enemmistöltä, vai pitäisikö ?


    • hyvä Tita Rinnevaar

      Höpö höpö, kyllä oikeus tekee päätöksensä, jos ei ole sidoksia.

      Olen muuten havainnut, että Oulun hallinto-oikeuden päätökset esittelijä renne pulkkisen toimesta ovat olleet kovin yksituumaisia pyhäjärven poliitikkojen kanssa.

      Jeh... näinkö mennään....
      Onpa syytä kutsua Oikeuskansleria apuun ja niin teemmekin, ellei oikeus tapahdu...

      Tita Rinnevaara aloittaa työnsä virkavapauden päöättymisen jälkeen, eli 5.8.2013. Siitä on hallinto-oikeuden päätös. Että silleen...

      • 3444344555

        Johtuuko tuo yksituumaisuus siitä että nykyhallinto on toiminut lain mukaan, AINA!


    • vastaa ihmeessä

      Hei Arto Lohvansuu!!

      Olen havainnut, että sinä, joka olet paljon n ähnyt, paljon kokenut, näet, mikä on oikeus

      Teepä oma analyysisi. tästä.
      Pyhäjärven politiikot (leskinen,tikanmäki,rapo, kauranen,. aimo karvonen ja taimi piippo)

      Jos meidän kaupunginjohtaja on
      kielitaitoinen
      usean tutkinnon suorittnut
      pitkäaikseisen työkokemuksen omaava.
      Niin miksi??
      tämä ihminen ei ole tervetullut hoitamnaan Pyhäjärven kaupunkia>??

    • pohojalaane.

      Mutta kun ei ole tällä kertaa käyttöä meillä,voisi kysellä jostain muualta duunia.
      meiltä ei lähdetä ja tulla milloin huvittaa on jämpi niin.

    • häät oli hölömän höh

      voi hyvä pohojolaane... " on jämpi niin"

      Onko sinulla todellakin lukihäiriö. Yrität ottaa osaa kirjoitteluun , mutta olet naurettava .Keskitypä tähän kirjoitustaitoosi, niin on vakuuttavampaa.

      • lukihäiriö luki häir

        Arvoisa "häät oli hölömän höh"!

        Pilkku laitetaan lauseen viimeisen sanan viimeisen kirjaimen perään ja seuraavan lauseen ensimmäisen sanan eteen laitetaan välilyönti! Samoiten virke lopetaan välittömään pisteeseen ja seuraava virke/lause aloitetaan välilyönnin jälkeen!
        "Keskitypä" sanaa ei ole olemassakaan, se kuuluu "Keskityppä"!


      • miten lienee?
        lukihäiriö luki häir kirjoitti:

        Arvoisa "häät oli hölömän höh"!

        Pilkku laitetaan lauseen viimeisen sanan viimeisen kirjaimen perään ja seuraavan lauseen ensimmäisen sanan eteen laitetaan välilyönti! Samoiten virke lopetaan välittömään pisteeseen ja seuraava virke/lause aloitetaan välilyönnin jälkeen!
        "Keskitypä" sanaa ei ole olemassakaan, se kuuluu "Keskityppä"!

        Pitääkö kappaleiden välissä käyttää rivinvaihtoa?


    • Yhdys sana

      Juuri noin. Eniten lukihäiriöiset tekevät virheitä yhdyssanoissa. Esim. TASAKATTO on yhdyssana!

    • Kieli oppi

      Oikein. Sanaparin "Tikanmäen ajojahti" molemmat sanat ovat yhdyssanoja. Sana "Tikanmäen" tosin kuuluu yhdyssanamaisiin erisnimiin genetiivimuodossa.
      "Virasta ero" taas ei ole yhdyssana. "Eroilmoitus" on yhdyssana mitä suurimmassa määrin.

      • samanniminen.

        Lausahdus "perästä kuuluu" voi tarkoittaa kahtakin eri asiaa, jotka ovat siis toistensa homonyymejä.


    • vitsi ha

      vitsi vitsi hahaa

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1323
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      100
      841
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      650
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      150
      422
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      397
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe