Täällä on aiemminkin keskusteltu akupunktiosta, mutta en saanut ihan selkeitä mielipiteitä siitä onko se todella auttanut ketään epileptikkoa, saati sitten vienyt koko epin mennessään. Ja onko joku akupunktion taitaja pk-seudulla, ketä voitte suositella? Minulla on paikallisalkuinen vaikeahoitonen epilepsia (vasen ohimolohko), ja selvästi hormonitoimintaan liittyvä.
En ole neurologin kanssa vielä asiasta keskustellut, mutta en kyllä voi uskoa että akupunktio toimii, ennen kuin itse kokeilen, sillä olisihan neurologi muuten sitä varmaan suositellut? Minulla on nyt testattu nimittäin niin montaa lääkettä, että seuraava vaihe on leikkaus. Ja haluaisin tietää voisinko päästä vähemmällä.
akupunktio
vähemmällä
0
60
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774592- 1801837
- 1241540
- 351016
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️16981- 103930
- 78913
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78842- 45807
- 4798