Mistä tunnistan pentutehtailijan??

Auttakee!

Etsin itselleni kääpiörotuista koiraa. Nyt kun olen mm. keltaisia sivuja selannut, niin näköjään vähintään 4 sivua 5:stä on suoraan google translate suomea! Viimein löysin erään ilmoittajan, jonka ilmoitus ei heti nostanut karvojani pystyyn (mm. hyvä suomi) , ennenkuin hoksasin saman myyjän muutkin kohteet. Tällä näyttäis olevan ainakin 2 eri pentuetta, joista toinen sanojensa mukaan on rekisteröityjä ja toisessa pentueessa ei ollut tuosta mainintaa. Pyyntihinnat ovat alhaisempia kuin kyseisestä rodusta yleensä. Näiden lisäksi myynnissä oli myös mixejä, joista saattaisinkin olla kiinnostunut, kun en välttämättä itselle tarvi rekisteröityä rotukoiraa ja paperitonta "rotu"koirana myytävää en ainakaan halua. Mixit miellyttäis mua enempi, vaikka lähes samaa hintaa noista joituu maksamaan.
Nyt meinasin lähteä tätä ilmoittajaa lähestymään aluksi puhelimitse, mutta mitä osaisin kysyä? Varmaan ainakin, löytyykö kasvattaja nimeä? Millaisiin koteihin luovutus? Mitä muuta? En tahdo matkustaa paria sataa kilometriä vaan huomatakseni, että olen pentutehtaassa ostoksilla ja lähteä tyhjin käsin pois..

2

139

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Näin näin taas
    • Yorkkikotiin

      Kannattaa olla tarkkana. Minä etsin yorkkia Tampereen seudulta ja Nokialla oli yksi "kasvattaja" joka myi rekattuja pentuja, mutta edes kummallakaan vanhemmista ei kuitenkaan ollut papereita, eikä mistään löytynyt mitään tietoa "kasvattajasta" tai koirista. Tämä nainen ilmeisesti tehtailee pentuja miten sattuu, kun sanoi että aikoo hakea "ulkomailta" jonkun uroksen että saa kaikki nartut astutettua. Sairasta touhua, säälittää niin paljon ne koirat. Koirien hinnat ei oo mitään alhaisia, vaan niistä "kasvattaja" pyytää jopa 1500€.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2830
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      104
      2065
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      43
      1554
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      70
      993
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      911
    7. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      880
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe