TYÖREISSU LAIVALLA

OuMan44

Muutama vuosi sitten meillä oli työpaikan reissu laivalla. Virallisen ohjelman jälkeen alkoi vapaamuotoinen illan vietto, johon kuului vahvana osana alkoholi. Seurustelimme työporukan kanssa ja humalluimme juomista. Lähdin jatkoille kahden naispuolisen kolleegani hyttiin. Kun olin yön päälle lähdössä omaan hyttiini, sanoi toinen naisista: "Jää tänne nukkumaan." Enimpiä puhumatta kellistyin toiselle sängylle ja toinen naisista asettui viereeni. Jonkin ajan kuluttua hän hivuttautui päälleni ja alkoi hangata alapäällään alapäätäni. Tunsin kulllini kovetuvan. Käteni hakeutuivat naisen takamukselle ja lantioni alkoi tehdä liikettä naisen tahdissa. Ei mennyt kauaa kun laskin naisen pikkarit alas ja nainen potki ne pois jaloistaan. Samalla otin kovana sykkivän elimeni esille ja nainen asettui sen päälle niin, että kulllini upposi itsestään naisen kosteana sykkivään vitttuun. Nainen alkoi ratsastaa huohottaen samalla kun minä kaivelin naisen rinnat esiin ja aloin imeä kovana nöpöttäviä nännejä. Nainen nusssi minua kiimassa samalla kun imin hänen rintojaan ja puristelin hänen kiinteää peppuaan. Jonkin aikaa naituamme tunsin, että pian lähte spermalasti liikkeelle. Nainen painoi pillullaan kullliani yhä kiihkeämmin ja pian spermani roiskuivat paineella hänen sisäänsä. Sitten nukahdimme valuvan sperman keskelle. Aamulla aikaisin poistuin omaan hyttiini. Se oli kiihoittava pano.

4

10575

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Laivalla relaa""

Työ paikallani on on tapu ettei sekaannu nuoriin poikiin tai miehiin. Meitä on paljon vanhempia naisia töissä, tiedän että monet käy matkoillaan tyydyttämässä halunsa nuoren miehen kanssa. Minut näki kerran laivalla menevän nuoren "pojan"kanssa hyttiini ja työkaverini nosti vaan peukut pystyyn. Ei juteltu töissä vaikka kävikin välillä viikottain nuoresta nauttimassa. (oli37v ikäeroo)

• OuMan44

Vanhemmat naiset ovat tosi hotteja sängyssä :)

• papski1

Voi poika raukka. Kun minä 16 vuotiaana eka kerta naisen kanssa lähellä olin: parturitäti jo varmasti 50 ikäinen istahti minun syliin hajareisin samalla kun leikkasi otsatukkani laitoin kiinnostuksestani käsi hänen hameen alla jossa oli (1964) sukkanauhat sukkineen ja ja alushousut sillä tavalla lahkeet raolla että tie oli "vapaa" heti löisin outo lämmin rako mutta samalla minulla paloi kärki. Hänellä oli kyllä Ruotsalaisia miestenlehtiä aulassa luettaviksi ja myös mustat rintaliivit hiukan näkyvissä ja sehän kuten pojat kylissä kertoi olevan "huoran" merkki..Noniin sitten työnharjoittelijana töihin ja varmasti Karin täti tunsi tuoksun hikisessä tomaattihuoneessa missä varkaat poistettiin tomaattitaimista. Samma på svenska

• huulio iklessias

Vanhassa vara parempi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      151
      1853
    2. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      12
      1741
    3. Joensuun (kaupungin) kiusaamisongelma

Syrjitään, savustetaan ulos ja kiusataan. Pieneen piiriin ei kaikki mahdu. Tehdään elämästä mahdotonta, jolloin ainoa va
      Joensuu
      35
      1507
    4. Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa

Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu
      Ikävä
      196
      1198
    5. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      94
      1195
    6. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      84
      1114
    7. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      354
      992
    8. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      62
      869
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      831
    10. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      50