Käykääs katsomassa Iltalehden

Kello käy

sivulta netissä Pariskunnan halauskuva,ilmestynyt tänään!
Kyllä oksettaa, KH tyytyväisenä,kuin kermaa litkinyt kissa ja Sulho vaivaantuneen näköisenä kuvassa.
Taitaa morsio olla se kiinnostuneeempi osapuoli suhteessa.
Katsokaas siis kuvaa!

31

394

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Katri-fani

      Juu, katsottu on ja ihan kiva kuva. Ihmiset jotka viihtyvät yhdessä:-D

    • ja vielä sittekkin

      eikö ne p..rkele jo tajua pysyä pois lehdistä!! Ei niitten pakko ole antaa haastatteluja ja sitte valitetaan kun eivät saa olla rauhassa julkisuudelta..on se tullu jo selväksi että mummo saa nuorta ..lkkua!

      • Katri-fani

        Ai ai, että ottaa pannuun, hauskaa:-D:-D:-D:-D


      • Vain minun ajatus
        Katri-fani kirjoitti:

        Ai ai, että ottaa pannuun, hauskaa:-D:-D:-D:-D

        Ai, että ottaa panuun???Itsehän he itsensä munaa? Kait noita poikasia tuolla pyörii ijäkkäiden kimpussa/ ja kukkaronkin kimpussa. Mutta joku raja se olla pitää suhteessakin. Itseppähän vastaavat tekosistaan. Kyllä se manageri luultavasti rinnalla pysyy niinkauan kun Katri laulaa... Kyllä Katri laulaa osaa... ja saa Mania. Ei ole minun asiani, mutta kun tämä on julkinen pari niin kommentoin oman mielipiteeni.


    • Ex Siloposki

      Katri on meikattuna kalakuvissakin. Kun itse lähden vaikkapa marjaan, en tälläydy ja laita irtoripsiä.

    • Mä olen vähän menettänyt makuani Katri-Helenaan. Pidin sitä vähän tolkun naisena, mutta se tuntuukin olevan jotain muuta. Haastatteluissa se kyllä on niin makeaa ja tekopyhää ,että melkein sokerivesi valuu suupielestään kun juttelee.
      Katri-Helena osaa kyllä laulaa ja on huomattavasti parempi lauluääneltään, kuin esim. Paula Koivuniemi, mutta jotenkin olen ryhtynyt tykkäämään enemmän Koivuniemestä. Koivuniemi on jotenkin tavallisemman oloinen. Katri kun jutteleekin, niin se puhuu niin hienoa kirjakieltä, että se kuulostaa jo melkein teennäiseltä.

      • Katri-fani

        Oletko sama tyyppi, joka kirjoittelee T.Kansan sivuilla? Onko siellä aiheet loppuneet, kun täytyy tännekin hypätä??


      • Katri-fani kirjoitti:

        Oletko sama tyyppi, joka kirjoittelee T.Kansan sivuilla? Onko siellä aiheet loppuneet, kun täytyy tännekin hypätä??

        Kyllä mä tänne saan kirjoittaa kun kirjoitin ihan asiallisesti. Monet kirjoittaa täällä ilkeesti, mutta en mä arvostellut Katri-Helenan ulkonäköä tai ikää ja laulamistakin kehuin.


      • no tottakai saat
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä mä tänne saan kirjoittaa kun kirjoitin ihan asiallisesti. Monet kirjoittaa täällä ilkeesti, mutta en mä arvostellut Katri-Helenan ulkonäköä tai ikää ja laulamistakin kehuin.

        kirjoitella tänne, mitä sitä on kukaan kieltämään.. ei tuo KH-fani ainakaaan. Ja mitä sillä nyt on väliä jos T.Kansan palstoilla kirjoittelet...? Kirjoittele vaan Justiinax kenen palstoilla haluat :)


      • Katri-fani
        Justiinax kirjoitti:

        Kyllä mä tänne saan kirjoittaa kun kirjoitin ihan asiallisesti. Monet kirjoittaa täällä ilkeesti, mutta en mä arvostellut Katri-Helenan ulkonäköä tai ikää ja laulamistakin kehuin.

        No, tietysti saat:-D Mä vaan kysyin, että oletko sama ihminen ja onko meno T.Kansan sivuilla hiljentynyt??? Jokaisella on ihan sama oikeus kirjoittaa tänne. Kaikilla ei vaan järki tahdo pysyä mukana, kun suoltavat kiivastuksissaan millaista tekstiä tahansa. Se on huvittavaa ja säälittävää!!


    • Iljettävä linssilude

      Katrihan on teennäinen,se on jo huomattu kauan sitten.

      Kysymys kuuluu, että miten katri viitsii antaa jatkuvasti haastatteluja kalakaveristaan ja valehdella lehdistölle päin naamaa?

      Sillä naisella ei ole munaa puhua totta, Tommilla oli.

      Mistä sen tietää vaikka Katri vaihtais Tommin pian nuorempaan, Antti Tuisku on paljon,paljon Tommia nuorempi, ja melkein untuvikko naisasioissa,kyllä Katrilta saisi hyvät knopit vaakamambossa varmaankin?

      • Sohvi

        Antti Tuisku taitaa olla kiinnostuneempi siitä Tommista.


    • onnenongintaa

      Tommi perho tuo kalaa ja onnenonkija kalastaa:)

    • Sivusta seuraaja

      Kateelliset akat, hankkikaan elämä ja antakaa muiden elää omaansa. Mitä se on teiltä pois, oli KH kenen kanssa tahansa? Ja jos kuvat oksettaa, onko niitä pakko katsoa. Minusta kuvat olivat kivoja...

      • Katri-fani

        Niinpä:-D:-D:-D:-D:-D:-D


      • jokuinen vain
        Katri-fani kirjoitti:

        Niinpä:-D:-D:-D:-D:-D:-D

        Katri-Helena ei ole ollenkaan tehopyhä. Vaan positiivinen, iloinen ja elämän myönteinen ihminen. Hyvä esiintyjä. Eikä se rakastuminen ikää tai ikäeroa katsoa. Kyllä saa rakastua nuorempaan myös nainen eikä vai miehet. Hyviä kuvia ne siellä nettisivulla oli. Hyvä että myönsivät seurustelun joka oli kyllä monella tiedossa. Antaa Katrin ja Tommi olla yhdessä. itse pidän Katri-Helenassa ja Paula Koivuniemessä molemmissa molemmat ovat omalla tavallaa ihana ja nuorekkaita upeita esiintyjiä, jotka osaavat ottaa yleisön.


      • Rakastaa, rakaastaa

        Sinusta oli kivoja ja toisista ei...Siis tasapeli...Kaikilla oikeus kommentoida ja tykätä omalla tavallaan. Hehän ovat julkinen pari siksi heistä kommentoisaan. Ei sinun eikä minun suhde ketään kiinnosta. ...


      • Lauluääntä kyllä on.
        jokuinen vain kirjoitti:

        Katri-Helena ei ole ollenkaan tehopyhä. Vaan positiivinen, iloinen ja elämän myönteinen ihminen. Hyvä esiintyjä. Eikä se rakastuminen ikää tai ikäeroa katsoa. Kyllä saa rakastua nuorempaan myös nainen eikä vai miehet. Hyviä kuvia ne siellä nettisivulla oli. Hyvä että myönsivät seurustelun joka oli kyllä monella tiedossa. Antaa Katrin ja Tommi olla yhdessä. itse pidän Katri-Helenassa ja Paula Koivuniemessä molemmissa molemmat ovat omalla tavallaa ihana ja nuorekkaita upeita esiintyjiä, jotka osaavat ottaa yleisön.

        Juu. Joku tykkää Äidistä ja joku Isästä. Näinhän se on. 68V JA 36 V Kun KATRI on 78 niin Tommi on 46v hoitaja Katrille ... On aikoihin eletty. HUH, HUH. Maku meni tähän LEIDIIN. Laulaa kyllä osaa... No. Tommilla on pitkät hiukset niin varmaankin kiva silitellä niitä 68 vuotiaan. No, omapa on asiansa.


    • Oksentele

      ihmeessä, anna tulla kaikki paha vaan pois sisältäsi. Sitten se varmaan helpottaa.

      • loppes

        Missä on se iltalehtien lööppi jossa kirjoitettiin Katri helenan lapseen koituva "onnettomuuden" lööppi.


    • Plööööööäääää

      Hankkikaa elämä! Ei ole minulta pois jos kaksi onnellista yhdessä. Onnea kummallekin, ovat sen ansainneet!

    • asdfghjklöääää

      Vanha akka hunningolla, ei vois vähempää kiinnostaa.

      Lopettaisi laulamisen metallisella kovalla kylmällä äänellään, pakenis vuorille...

    • Sinnekös

      pitäisi paeta, mistä sinä kirjoittelet?

      • Katri-fani

        Hyvin sanottu, hah hah haa:-):-):-):-):-)


    • violamaria58

      Katri-Helena on suomalaisten oma suosikki. Hän on kuitenkin ihminen kuten sinä ja minä. Suokaamme myös hänelle oma onni, olla ihminen, tuntea kuten sinä ja minä.

    • kuulehan sinä

      ei tarvi yleistää että suomalaisten suosikki! Minun ei ole ollut koskaan eikä tuu olemaankaan enkä varmaan oo ainoa ei-fani! Vanha kuiva akka.....YÄÄÄÄÄK !!!!

    • voi yleistää

      Katri Helena on suomalaistem oma suursuosikki. Muutama räyhääjä ei asiaa muuksi muuta. Onneksi.

      • älähän kuule

        lässytä! Vaikka ei olis kuin yks räyhääjä niin et voi sanoa että" kaikki "tuosta mummosta tykkää....ja "suursuosikki" HAH! sanon minä. Makkarista kuluuu huuto "anna mulle tähtitaivas" kun ovat liimataisen kans puuhailemassa.... hah hah !!!


      • Muumi mamma
        älähän kuule kirjoitti:

        lässytä! Vaikka ei olis kuin yks räyhääjä niin et voi sanoa että" kaikki "tuosta mummosta tykkää....ja "suursuosikki" HAH! sanon minä. Makkarista kuluuu huuto "anna mulle tähtitaivas" kun ovat liimataisen kans puuhailemassa.... hah hah !!!

        Hei, sulla ei ole kaikki muumit laaksossa! Vilkaiseppas peiliin ja katso TARKASTI mitä näet siellä: iljettävän tyypin, joka on mitä ilmeisimmin sairas, säälittää......


      • perhe kullan kallis
        Muumi mamma kirjoitti:

        Hei, sulla ei ole kaikki muumit laaksossa! Vilkaiseppas peiliin ja katso TARKASTI mitä näet siellä: iljettävän tyypin, joka on mitä ilmeisimmin sairas, säälittää......

        En usko että ovat Liimataisen kanssa oikeesti yhdessä,jokin mainoskikka kai kyseessä,kohta mies kuitenkin halua nuoren vaimon ja erityisesti kuitenkin varmaan omia lapsiaan.komea mies kun on, täytyy nyt järjellä ja tunteella hänelläkin ajatella. Normaali mies halua edes josssin vaiheessa lapsia. Voihan sitten jäädä katrin kanssa ystäväksi. järki päähän, niinhän se Atchon Kutcherkin lopuksi päätti.


      • Katri-fani
        perhe kullan kallis kirjoitti:

        En usko että ovat Liimataisen kanssa oikeesti yhdessä,jokin mainoskikka kai kyseessä,kohta mies kuitenkin halua nuoren vaimon ja erityisesti kuitenkin varmaan omia lapsiaan.komea mies kun on, täytyy nyt järjellä ja tunteella hänelläkin ajatella. Normaali mies halua edes josssin vaiheessa lapsia. Voihan sitten jäädä katrin kanssa ystäväksi. järki päähän, niinhän se Atchon Kutcherkin lopuksi päätti.

        Mitähän tämä asia sinulle kuuluu tai sinua liikuttaa, kannattaisi huolehtia vaan omista asioistaan, uskon vakaasti, että jokaisella ihmisellä on niissäkin ihan tarpeeksi pohdittavaa. Antaa muiden elää omaa elämäänsä!!!!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      82
      3560
    2. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      568
      3344
    3. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      42
      3129
    4. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      49
      2112
    5. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      13
      1981
    6. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      316
      1898
    7. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      120
      1875
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      147
      1545
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      26
      1311
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1302
    Aihe