Terve, ostelin brembon perusjarrulevyt eteen, volvo 850 stw , 106kw , vm.,1995. Olis tarkoitus ostaa satulat ja palatkin, joten onko kellään kokemusta eri paloista. Tämä on loputon suo, kun on mintex, lucasta, ferodoa, remsaa ymym. paljon eri merkkejä ja paljon eri ominaisuuksia. Luin jonkun vanhan TM testinkin(2006 vuodelta) jossa oli osviittaa.. muttamutta, onko teillä suositella mitään erityistä pala merkkiä, mitä siinä on ollut hyvää tai jossain huonoa , minua kiinnostaa kuulla muidenkin kokemuksia eri tuotteista?
jarrupalat volvoon.
pohjolan ferraari
2
1432
Vastaukset
- GLT-93
Aikasemmat palat oli edessä Lucas ja takana Bosch, eipä ollu moittimista.Eivät kiljuneet eivätkä sotkenu paljon vannetta.
- Anonyymi
Tottahan Jurid, Textar tai Brembo on kova sana............
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi
Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh2081685- 811110
Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm105927- 77885
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp87817- 119754
- 111733
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante117628- 48607
- 19586