Ihan mahdotonta löytää sopiva nainen.

olisisevaanmahtavaa

Mistä ihmeestä tällanen 45v. Varsinais-suomalainen perhekeskeisestä elämästä pitävä mies löytäisi itselleen elämänkumppanin. En polta, alkoholia käytän vain pari kertaa vuodessa, on vakituinen työ, olen melko nuorekas, pukeudun siististi, osaan käyttäytyä.

Elämä on muuten oikeastaan ihan kohdallaan, mutta tuntuu että jotain olennaista puuttuu. Olisi ihan mahtavaa löytää ihminen jota rakastaa ihan koko sydämestään, ja jonka kanssa jakaa loppu elämä. Ihmisen jonka kanssa tuntisi sielunkumppanuutta, ja jolle myös perhe olisi elämän ykkösasia. Mahdollisuudet tällaisen ihmisen kohtaamiseen ovat vaan melko pienet koska en jaksa pyöriä ravintoloissa, ja tanssimistakaan en ole opetellut. En oikeastaan innostu ajatuksesta että pitäisi hirveästi alkaa suorittamaan kaikenlaista kohdatakseen tällaisen ihmisen. Toivoisin että sattumalta vain jossain kohtaisin hänet. Eikä minulla ihan hirveästi ole edes aikaa sellaiseen. 9 v. poikani asuu luonani joka toisen viikon, silloin on toimintaa ihan riittävästi muutenkin. Muun aika menee töissä, kotia hoitaen ja tuttuja tavaten.

Miten ihmeessä muut ovat löytäneet puolison, jos ei lasketa ravintolassa tai vastaavissa tavanneita???

3

155

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Action!

Ootko maaseudulta vai kaupungista? Mikset laittaisi yht.tietoja, sähköpostiosoitetta niin mukavat naiset voisivat ottaa yhteyttä, minäkin..

• retkeillenkuntoa

Vois varmasti löytyä muualta kuin leirintäalueilta. Treffipalstat ovat hakuja varten. Tämä foorumi koskee leirintäaleita.

• raitis_49v

Mistä ihmeestä tällanen 45v. Varsinais-suomalainen....

Ei mistään! Olen itse 49v lapset aikuisia, täysin raitis jne.

Naiset suorastaan pelkäävät raitista ihmistä, siinä on pakko olla joku vika. Kukaan ei vapaaehtoisesti voi haluta olla raitis. Näin valtaosa naisista asian ajattelee. Vain täysin raitis nainen asian ymmärtää. Raittiita naisia ei vaan tahdo olla, paitsi naisten omasta mielestä. Sitä ei lasketa jos juo vaan yhtenä päivänä viikosata. Heidän entiset äijänsä kun ovat juoneet kaksi päivää viikosta... ovat siis täysiä juoppoja. Olen kuullut näitä tilityksiä, aivan turpa täys olleilta naisilta. Viinasta ei voi tulla enää enempää juovuksiin, sammahtaa seuraavaksi.

Tämä leirintäalue osoi on täysin oikea paikka, leirintäalueelta se oma kullanmurunen juuri saattaakin löytyä:D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla

Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e
      Pirkanmaa
      304
      7685
    2. Jos yhdistät nimikirjaimet

Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne
      Ikävä
      85
      6009
    3. Jos olisit täällä

Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä
      Ihastuminen
      167
      3548
    4. Kyllä se taitaa olla nyt näin

Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee
      Ikävä
      32
      2017
    5. Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea

Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.
      Maailman menoa
      195
      1901
    6. Odotan että sanot

Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san
      Ikävä
      22
      1836
    7. Paljon niitä puheita

susta liikkuu. 🤮
      Tunteet
      36
      1649
    8. Olet kiva

Olet kiva :)
      Ikävä
      44
      1494
    9. Miksi haluat alentaa muita?

Luulin sinua niin erilaiseksi, poikkeavan hyväksi, olin väärässä.
      Ikävä
      22
      1431
    10. Heih! Vieläkö ehtii laittaa auringonkukat kasvamaan?

Kerkeekö auringonkukat kukkimaan, kun upottaa auringonkukan siemenet kävelyreittien varrella multiin? Vai onko jo ihan
      Maailman menoa
      66
      1416
    Aihe